Philips SHAVER Series 7000 S7310 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7310 op Kieskeurig.nl.

5,9

Kim75 14-01-2016
  • Product maand in bezit

6,5
Ik gebruik hem nu ongeveer een maand, maar hij voldoet niet aan mijn verwachtingen. Hij scheert niet glad genoeg en ik kan niet wennen aan de bekende koppen, waardoor het voelt alsof ie over de huid heen glijdt i.p.v. erop.

Piet. 23-09-2017

Ge de accu

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Door de goede reacties , maar jammer , dit apparaat mag echt geen scheer apparaat genoemd worden ,maar een trimapparaat

Pluspunten

• Vorm

Minpunten

• Heel slecht resultaat

Skipper79 06-09-2016

lekker glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Wat een geweldige scheerapparaat! Ik scheer al jaren met Philips, maar heb altijd problemen gehad met het scheren van de haren in m'n nek. Maar met deze 7000 gaat het fantastisch! Gewoon een gladde nek! Wat mij betreft een echte verbetering tov van mijn vorige modellen! Goed bezig Philips!

Pluspunten

• scheert lange nekharen
  • geen huidirritatie
  • licht
  • snel resultaat

Minpunten

• nog niet ontdekt

wim 28-09-2017

Slechte en snel afnemende scheerresultaten

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Inmiddels heb ik dit scheerapparaat ruim een half jaar. Ik heb altijd een Philips gehad vanwege de goede scheerresultaten. Dit apparaat geeft echter een slecht scheerresultaat. De eerste weken kon ik nog een echt glad resultaat bereiken maar je moest langer en vaker over dezelfde oppervlakte scheren in vergelijking tot andere apparaten. Na enkele maanden lukt echt glad niet meer en blijven op sommige plekken de stoppels staan ook al ga je er vele malen over heen. Noodgedwongen doe ik deze maar met scheermes nat verwijderen. Dit apparaat is absoluut geen aanrader.

Pluspunten

• vormgeving

Minpunten

• zeer slecht scheerresultaat

Theo 16-01-2016

Eerst even wennen aan een nieuw apparaat maar na een week gebruik helemaal tevreden. Zowel droog als nat scheren gaat prima en de haartjes worden glad afgeschoren. Apparaat is schoon te maken onder de kraan dus na elke scheerbeurt weer een schoon en fris apparaat. Vormgeving is prima, je hebt goede grip. Het rubberen laagje zorgt dat het niet uit je handen glijdt. Na volledig opladen nu al meer dan een week elke dag kunnen scheren. Er is een stevig hoesje bijgeleverd zodat je het apparaat mooi beschermd kunt meenemen. Een tevreden gebruiker.

rmuijt 11-01-2016

Het scheerapparaat uitpakken is een feest. Een goed afgestemde verpakking en duidelijke handleiding zorgen voor een goed gevoel over het apparaat. Na uitpakken begint het opladen. Dit gaat prima en kan niet fout gaan. Het eerste gebruik is natuurlijk even spannend. Het droog scheren gaat prima en de bladen van het scheerapparaat glijden op zich goed over de huid. Anders dan dat de omschrijving van het product doet geloven: specifiek ontwikkeld voor de gevoelige huid, vind ik de resultaten. De bladen geven nog de nodige vervelende schuringen met de huid, wat toch nog zorgt voor een lichte irritatie van de huid. Met één lading zijn zeker 5 a 6 scheerbeurten uit te voeren. Dit is prima en het apparaat geeft tijdig aan dat opladen en reinigen gewenst is. Het reinigen verloopt eenvoudig en dit maakt het product direct een stuk prettiger in gebruik. Prima scheerapparaat voor de gewone gebruiker waarbij een goed scheerresultaat telt, maar niet specifiek beter voor de gevoelige huid.

janpat 28-11-2018

scheert slecht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Ben 74 jaar altijd met philips gescheert maar deze komt als de slecht product voor er zit nog geen borsteltje bij

mansvdh 14-11-2018

Toch niet geheel glad na het scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Ik had verwacht nadat ik het nieuwe apparaat had gekocht dat de prestyaties wel verbeterd zullen zijn ten opzicht van zijn voorganger. Deze heb ik wel 10 jaar gebruikt, al deed deze het nog wel heb ik toch een nieuwe gekocht, met dat idee dus dat de prestaties zullen verbeteren. Dat valt mij toch tegen, misschien had ik de type 9000 moeten kopen, maar dat is achteraf.

kbtulp 19-09-2018

van harte aanbevolen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Het apparaat is prettig in het gebruik en heeft een mooi design,

een voordeel is dat het tijdens het douchen te gebruiken is.

Jyll53 12-09-2018

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Dit scheerapparaat scheert bijzonder snel. De glij-ringen zorgen ervoor dat het scheren zeer zacht aanvoelt. In gebruik dus gewoon een prima apparaat dat doet wat in de productbeschrijving wordt beloofd.

Marcel28 14-08-2018

Dit product voldoet niet

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Scheerapparaat heeft te weing vermogen om een beetje baard van twee a drie dagen te scheren.
De mesjes gaan trekken dan.
Hij pakt ook niet alle baardharen goed in je nek of op de kaaklijn.

Anoniem 13-08-2018

Scheert slecht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Heb dit apparaat al een jaar in mijn bezit en elke keer pak ik toch weer mijn oude apparaat omdat er haren blijven zitten die gescheerd moeten worden. Mijn oude Philips is 10 jaar oud maar scheert beter.

jdb2009 13-08-2018

goede accu

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

heeft 3 maanden goed geschoren en nu moeten er al nieuwe koppen op.Voor een apparaat in deze prijsklasse is dit naar mijn mening ongehoord en dus een miskoop en raad dan ook niemand aan dit product te kopen.

Pluspunten

• accu

Minpunten

• scheerkoppen snel versleten

Koploper149 05-08-2018

Philips Shaver series 7000

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

De miskoop van de eeuw, dit is mijn zoveelste scheerapparaat , maar ook de laatste van PHILIPS.
Bij het schoonmaken ,laten de oranje plastic afsluitringetjes ieder los en vallen de scheerkoppen met messje op de grond.
Wie deze constructie van vastmaken heeft bedacht is een oen.

Anoniem 22-07-2018

Mooi, goed doordacht scheerapparaat, maar scheert matig

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Mooi ontworpen, ligt goed in de hand, makkelijk te reinigen, maar ik moet al snel weer opnieuw scheren. Met mijn oude Philips is dat niet zo, ik denk dat die de baardhaartjes dieper afsnijdt, en ik denk dat dat wat met het toerental van doen heeft maar dat kan ik helemaal beredeneren. De oude loopt harder, en is nog steeds goed bruikbaar.

HvW1966 14-07-2018

Nog niet helemaal tevreden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Bij het scheren blijven er nog te veel haren (stoppels) staan. Het valt anderen ook op: "je hebt je rechter wang nog niet geschoren!" Ook bij het bewust scheren van enkele haren blijft de haar gewoon staan. Dit alles was bij droog-scheren. Inmiddels ben ik onder de douche gaan scheren, het apparaat blijft dan ook meteen schoon! Ik moet nog ervaren of dit dan wel leidt tot een beter resultaat.

Bmonty45 12-07-2018

Nieuwe scheerervaring

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Een min punt is het scheerhoofd. De koppen zijn dun en redelijk scherp. Bij het scheren van de bovenlip komt de scherpe kant van het onderste kopje tegen de lip, wat een onaangenaam gevoel geeft. Het is niet zo scherp dat verwondingen ontstaan, maar onaangenaam is het wel.
Bij het vasthouden van het apparaat gebeurt het regelmatig dat ik op de aan/uitknop zit met de duim.
Achteraf heb ik een beetje spijt dat ik mijn 2000 series heb ingeruild. Deze had met een nieuw scheerhoofd waarschijnlijk beter voldaan.

Parky 24-06-2018

Dit pruduct kan supergoed zijn voor mensen die gezondzijn en

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Ik zelf heb parkinson,en helaas kan ik niet goed overweg met devoorgeschreven methode van scheren,hetliefste zou ik hem inruilen voor een waar ik wel mee zelf standig zou kunnen scheren

O ja? 15-03-2018

Slecht apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Ik vind het een slechte koop. Mooi design maar ik vind de aan/uitknop slecht geplaatst want ik druk geregeld onbedoeld op deze knop. Het duurt eindeloos om de scheerklus te klaren en de langere haren krijg je niet geschoren. Ik heb nog een andere Philips van zo'n 12 jaar oud en ik dacht dat die versleten was maar die doet het zelfs beter dan deze nieuwe, toen zo'n €65. Maar wat echt goed werkt is mijn ook al 10 jaar oude Panasonic scheerapparaat met scheerblad. Scheert superglad gewoon. En vooral; snel, snel, snel. Ongelooflijk goed eigenlijk zowel voor baard van meerdere dagen, lange haren alsook voor iedere dag. Ik dacht dat die ook aan vernieuwing toe was maar dit blijkt toch mijn beste apparaat om te gebruiken. De Panasonic wordt nooit door de Consumentenbond getest en dat is echt een misser van jewelste. Het lijkt alleen maar om Philips en Braun te gaan en een B-merk als Remington. Jammer. Wel zijn de Philips apparaten een stuk stiller dan mijn Panasonic. Ik heb geen haast maar die nieuwe Philips doet grove werk (baard van een dag of 5) het begin goed maar krijgt de boel gewoon niet vlot genoeg glad en dat is erg irritant. Kan liggen aan het soort haar maar ik heb geen zware baardgroei maar waarschijnlijk zijn die haren wel wat sterker of stugger. De nieuwe Philips is een mooi apparaat maar stelt enorm teleur, ook voor de prijs van ruim €130. Daarnaast moet je nog de apart bijgeleverde trimkop gebruiken en dat vind ik ook niks eigenlijk. De accu is inderdaad fantastisch qua capaciteit. Philips is een ster in design maar de kwaliteit waar het apparaat toch voor is bedoeld schiet tekort. Ik heb nu met een dure ervaring ontdekt dat ik gewoon nog een goed apparaat in huis had; Panasonic.

Pluspunten

• Accu

Minpunten

• Scheert slecht want het duurt eindeloos
  • Ergonomie, aan/uit knop slecht geplaatst
  • Aparte trimmer

cruise 14-03-2018

In vergelijk met gebruik vorige Philips scheerapparaten is d

Scheert niet erg goed.
Moeilijk schoon te maken
Blokkeert vaak.
Rode ringen tegen de mesjes liggen vaak los in de houder