Philips SHAVER Series 7000 S7310

Bekijk alle Scheerapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7310 op Kieskeurig.nl.

5,6

Kim75 14-01-2016
  • Product maand in bezit

6,5
Ik gebruik hem nu ongeveer een maand, maar hij voldoet niet aan mijn verwachtingen. Hij scheert niet glad genoeg en ik kan niet wennen aan de bekende koppen, waardoor het voelt alsof ie over de huid heen glijdt i.p.v. erop.

Piet. 23-09-2017

Ge de accu

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Door de goede reacties , maar jammer , dit apparaat mag echt geen scheer apparaat genoemd worden ,maar een trimapparaat

Pluspunten

• Vorm

Minpunten

• Heel slecht resultaat

Skipper79 06-09-2016

lekker glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Wat een geweldige scheerapparaat! Ik scheer al jaren met Philips, maar heb altijd problemen gehad met het scheren van de haren in m'n nek. Maar met deze 7000 gaat het fantastisch! Gewoon een gladde nek! Wat mij betreft een echte verbetering tov van mijn vorige modellen! Goed bezig Philips!

Pluspunten

• scheert lange nekharen
  • geen huidirritatie
  • licht
  • snel resultaat

Minpunten

• nog niet ontdekt

wim 28-09-2017

Slechte en snel afnemende scheerresultaten

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Inmiddels heb ik dit scheerapparaat ruim een half jaar. Ik heb altijd een Philips gehad vanwege de goede scheerresultaten. Dit apparaat geeft echter een slecht scheerresultaat. De eerste weken kon ik nog een echt glad resultaat bereiken maar je moest langer en vaker over dezelfde oppervlakte scheren in vergelijking tot andere apparaten. Na enkele maanden lukt echt glad niet meer en blijven op sommige plekken de stoppels staan ook al ga je er vele malen over heen. Noodgedwongen doe ik deze maar met scheermes nat verwijderen. Dit apparaat is absoluut geen aanrader.

Pluspunten

• vormgeving

Minpunten

• zeer slecht scheerresultaat

Theo 16-01-2016

Eerst even wennen aan een nieuw apparaat maar na een week gebruik helemaal tevreden. Zowel droog als nat scheren gaat prima en de haartjes worden glad afgeschoren. Apparaat is schoon te maken onder de kraan dus na elke scheerbeurt weer een schoon en fris apparaat. Vormgeving is prima, je hebt goede grip. Het rubberen laagje zorgt dat het niet uit je handen glijdt. Na volledig opladen nu al meer dan een week elke dag kunnen scheren. Er is een stevig hoesje bijgeleverd zodat je het apparaat mooi beschermd kunt meenemen. Een tevreden gebruiker.

rmuijt 11-01-2016

Het scheerapparaat uitpakken is een feest. Een goed afgestemde verpakking en duidelijke handleiding zorgen voor een goed gevoel over het apparaat. Na uitpakken begint het opladen. Dit gaat prima en kan niet fout gaan. Het eerste gebruik is natuurlijk even spannend. Het droog scheren gaat prima en de bladen van het scheerapparaat glijden op zich goed over de huid. Anders dan dat de omschrijving van het product doet geloven: specifiek ontwikkeld voor de gevoelige huid, vind ik de resultaten. De bladen geven nog de nodige vervelende schuringen met de huid, wat toch nog zorgt voor een lichte irritatie van de huid. Met één lading zijn zeker 5 a 6 scheerbeurten uit te voeren. Dit is prima en het apparaat geeft tijdig aan dat opladen en reinigen gewenst is. Het reinigen verloopt eenvoudig en dit maakt het product direct een stuk prettiger in gebruik. Prima scheerapparaat voor de gewone gebruiker waarbij een goed scheerresultaat telt, maar niet specifiek beter voor de gevoelige huid.

de Graauw 07-05-2020

Prima Acheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Prima product, scheert gladder dan glad. Jammer dat er zo'n te grote opbergbox bijzit. Neemt zoveel onnodige ruimte in beslag.

Pieter51 29-03-2020

Mn oude HQ8240 scheert beter!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Mijn oude Philips HQ8240 had nieuwe scheerkoppen nodig vond ik. Maar het was misschien ook wel tijd voor een geheel nieuw apparaat.Dus werd het een nieuwe S7710. Eerste jaren prima , nu een drama. Mn oude Philips weer van stal gehaald en wat blijkt? Scheert glad , bij de S7710 bleven de helft van de haartjes nog zitten.
Beste Philips hoe kan het dat zo,n oud apparaat , nog nooit een scheerkoppen wissel gehad , veel beter scheert dan zo,n nieuwerwets ding?
En niet aankomen met smoesjes van schoonmaken en een dure scheerkoppen wissel.
Ik voel mij bekocht

Godfried 21-03-2020

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Het begon goed, na enkele maanden bleken de mesjes al botter te worden en gleed de kop niet erg soepel meer over de huid. Ik heb voor €50 nieuwe mesjes gekocht, dat hielp even. Inmiddels raakt de kop steeds los van het apparaat eronder. Er is niet meer mee te scheren.
Ik ben terug gegaan naar mijn scheerapparaat uit 1985 met snoer, die werkt beter en die mesjes zijn zelfs scherper dan de nieuwe mesjes na 6 maanden.

Het is een miskoop van €150 die nu het dubbele schijnt te kosten.

Ik ben klaar met Philips, over op Braun.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Doet lang met 1x acculading

Minpunten

• Mesjes snel bot
  • Scheerkop komt na verloop van tijd los
  • Nieuwe mesjes duur(€50)

r de vries 08-02-2020

Scheert niet naar tevredenheid

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Ik heb reeds verschillende Philips apparaten gehad maar dit is de slechtste.
Het scheerresutaat is slecht.

Anoniem 04-02-2020

Snel en glad geen irritaties

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Geheel naar wens. Snel makkelijk glad iedere ochtend weer. Geen irritante brandende huid. Makkelijk schoon te maken. Ook fijn reinigen 1x per maand. Helemaal happy met deze aankoop.

Vooruit 12-01-2020

Scheerapparaat kan je zowel nat als droog.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Scheerapparaat ligt prettigin de hand er is nog een tondeuze bij die op verschillende hoogten instelbaar is. Erg handig!

Barendrecht 09-01-2020

Goed Apraten van Philips

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Hallo Goedenavond. Ik vind de scheerapparaat heel erg goed werken met Droog en nat doen. gladde Gevoel en goed Apraten Van Philips. Ik hebt geen min minten voor u staan en ik bent heel erg Tevreden met de Spullen van Philips!, Bedanken

Johama 05-01-2020

Scheeapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Mijn vraag hoe zet ik het apparaat zodanig in elkaar dat de onderdelen er ,bij het schoonmaken,niet meer uit vallen

De Wit 27-10-2019

Het apparaat scheert zeer slecht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Georiënteerd op een goed en betaalbaar scheerapparaat gekomen tot de keuze scheerapparaat type 7370/12.
Intussen 10 maanden in gebruik. Wat valt dit apparaat mij tegen. Scheert zeer slecht.
Met de tondeuse regelmatig de "lange" haren verwijderen.

RA De Jong 03-10-2019

Teveel geïdealiseerd.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Ik scheer mijn leven lang met Philips. Verrukt was ik over de nivea coolskin. Maar alles kent een eind. De blauwe vatting van de scheerhoofden (geroemd om zijn gladheid) begint al enigszins stroef te worden. Door deze stroefheid is de scheer-kophouder al menigmaal van het scheerapparaat gewipt en op de grond gevallen. Ik scheer onder de douche! Jammer. Persoonlijk denk ik dat de extra beweeglijkheid van de scheerkoppen van de 9000 serie fijner scheren, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Harry-1 15-09-2019

Goede scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Naar 22 jaar was een nieuwe scheerapparaat nodig niet dat ik deze dagelijks gebruikte
(tussen door met mesje) maar nu bijna alleen met de Philips Shaver

Larue 13-09-2019

Tot nu de beste Philips Shaver

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Ik heb met enige twijfel toch nog eens een Philips Shaver gekocht, ondanks dat ik met de vorige apparaten niet echt tevreden ben. Ik moet zeggen dat de S7520 beter scheert dan de vorige apparaten, maar het kan nog niet op tegen echte scheermesjes die ik helaas niet kan gebruiken.

Oosterling 11-09-2019

Scheerapparaat S7520/41

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Heb dit scheerapparaat gekocht omdat de recensies goed waren. Bevalt goed en scheert lekker. Alleen jammer dat er geen beschermkapje bij zit.

JJ Bremer 06-09-2019

Valt tegen !

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7310

Was toe aan een nieuw scheerapparaat en het concept nat/droog trok me wel aan. Maar helaas zowel nat als droog geeft niet het gewenste resultaat. Er blijven altijd haartjes achter die ik dan met mijn scheermes nog moet verwijderen. Erg teleurstellend resultaat. Eigenlijk een miskoop in mijn geval.