Philips scheerhoofden HQ8/50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips scheerhoofden HQ8/50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Eric9396 02-09-2015
Geschreven voor: Philips scheerhoofden HQ8/50

Ik gebruik al ruim 4 jaar een Philips AT 750 Scheerapparaat, dit is mijn 2e apparaat tot volle tevredenheid en mijn volgende zal zeker ook weer een Philips worden. Ik ben nu uitgekozen om de nieuwe scheerkoppen HQ8/50 te testen. Ik scheer mij altijd nat met scheerschuim en ik heb nu 3 weken het apparaat gebruikt en ik moet zeggen het scheert weer als nieuw en het voelt de hele dag glad aan. Het blijkt wel weer dat het belangrijk is om op tijd je scheerkoppen te vernieuwen.

Alfredo67 29-08-2015
Geschreven voor: Philips scheerhoofden HQ8/50

Omdat ik al ruim 2 jaar een Philips scheerapparaat AT-750 in gebruik had, werd ik door Philips uitgekozen om de scheerkoppen van HQ8/50 te testen. Ik scheer zelf altijd droog voor het gemak omdat mijn huid daar aan gewend is, en heb dat met deze nieuwe test ook droog gedaan.
Pluspunten van de scheerkoppen zijn: ze glijden soepel over de huid en ze scheren de haartjes er ook dieper uit, en het voelt ook fijn en veel gladder aan. De juiste vormgeving van de koppen is ook uitstekend te noemen, en door de goede afronding hou je ook geen huid irritaties over, wat ook fijn is. Het geheel is ook gemakkelijk schoon te maken, zowel droog als nat.
Verbeterpunten heb ik niet kunnen ontdekken.
De kwaliteit van de scheerkoppen is heel goed, en is het een aanrader voor diegene die ook aan nieuwe toe zijn, en het levert U ook nog behoorlijk wat voordeel op.

Cordany 10-08-2015
Geschreven voor: Philips scheerhoofden HQ8/50

Woon in Zeeland en bezit een 2 jaar oude Philips PT8-serie scheerapparaat. Philips vroeg mij de hiervoor benodigde nieuwe HQ8 scheerhoofden te testen. Na 10 dagen intensief te hebben uitgeprobeerd, moet ik toch zeggen dat ik blij verrast was.
Het was alsof ik weer een nieuw scheerapparaat had aangeschaft. De naamgeving DualPrecicion is wél terecht. Ik kom weer gladgeschoren voor de dag. Ik kan geen negatief punt bedenken. Een aanrader dus.

phofstee 09-08-2015
Geschreven voor: Philips scheerhoofden HQ8/50

Meegedaan aan het Philips scheeronderzoek om de HQ8/50 te testen en ik moet zeggen dat het toch wel verstandig is om na 2 jaar (mijn geval) de koppen te vervangen. Scheert weer superglad!

Ruud070 07-08-2015
Geschreven voor: Philips scheerhoofden HQ8/50

Namens Philips mocht ik de nieuwe scheerkop uitproberen en dit is me prima bevallen.
Super snel glad geschoren,zowel nat als droog een fantastisch resultaat.

Zelfs na een paar dagen niet scheren,weer super glad.
ook lijkt de nieuwe scheerkop veel stiller dan de vorige.

Heel erg blijk mee.