Philips scheerhoofden HQ8/50

Philips 1000 series S1100

Kleuren
zwart
Philips 1000 series S1100

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Eric9396 02-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ik gebruik al ruim 4 jaar een Philips AT 750 Scheerapparaat, dit is mijn 2e apparaat tot volle tevredenheid en mijn volgende zal zeker ook weer een Philips worden. Ik ben nu uitgekozen om de nieuwe scheerkoppen HQ8/50 te testen. Ik scheer mij altijd nat met scheerschuim en ik heb nu 3 weken het apparaat gebruikt en ik moet zeggen het scheert weer als nieuw en het voelt de hele dag glad aan. Het blijkt wel weer dat het belangrijk is om op tijd je scheerkoppen te vernieuwen.

Alfredo67 29-08-2015 Product paar weken in bezit

Omdat ik al ruim 2 jaar een Philips scheerapparaat AT-750 in gebruik had, werd ik door Philips uitgekozen om de scheerkoppen van HQ8/50 te testen. Ik scheer zelf altijd droog voor het gemak omdat mijn huid daar aan gewend is, en heb dat met deze nieuwe test ook droog gedaan.
Pluspunten van de scheerkoppen zijn: ze glijden soepel over de huid en ze scheren de haartjes er ook dieper uit, en het voelt ook fijn en veel gladder aan. De juiste vormgeving van de koppen is ook uitstekend te noemen, en door de goede afronding hou je ook geen huid irritaties over, wat ook fijn is. Het geheel is ook gemakkelijk schoon te maken, zowel droog als nat.
Verbeterpunten heb ik niet kunnen ontdekken.
De kwaliteit van de scheerkoppen is heel goed, en is het een aanrader voor diegene die ook aan nieuwe toe zijn, en het levert U ook nog behoorlijk wat voordeel op.

Cordany 10-08-2015 Product paar weken in bezit

Woon in Zeeland en bezit een 2 jaar oude Philips PT8-serie scheerapparaat. Philips vroeg mij de hiervoor benodigde nieuwe HQ8 scheerhoofden te testen. Na 10 dagen intensief te hebben uitgeprobeerd, moet ik toch zeggen dat ik blij verrast was.
Het was alsof ik weer een nieuw scheerapparaat had aangeschaft. De naamgeving DualPrecicion is wél terecht. Ik kom weer gladgeschoren voor de dag. Ik kan geen negatief punt bedenken. Een aanrader dus.

phofstee 09-08-2015 Product paar weken in bezit

Meegedaan aan het Philips scheeronderzoek om de HQ8/50 te testen en ik moet zeggen dat het toch wel verstandig is om na 2 jaar (mijn geval) de koppen te vervangen. Scheert weer superglad!

Ruud070 07-08-2015 Product paar dagen in bezit

Namens Philips mocht ik de nieuwe scheerkop uitproberen en dit is me prima bevallen.
Super snel glad geschoren,zowel nat als droog een fantastisch resultaat.

Zelfs na een paar dagen niet scheren,weer super glad.
ook lijkt de nieuwe scheerkop veel stiller dan de vorige.

Heel erg blijk mee.

kieskeurig 28-04-2014

zou beter kunnen

Omdat ik niet uit uw aanbod van scheersystemen kwam en mijn toestel redelijk oud is (maar uitstekend functioneert) heb ik uw hulp ingeroepen. Ik ben uiterst tevreden over uw hulp maar nadat ik de mesjes in m'n apparaat heb gedaan begon mijn apparaat na ongeveer 3 weken een seintje te geven dat m'n mesjes vervangen dienden te worden.
Na z'n anderhalve week is het geluid opgehouden.
Ook moet ik zeggen dat mijn huid tijdens het scheren wat branderig aanvoelt, terwijl dat vroeger niet zo was.

Rihsport 30-12-2013

uitstekend.

prima apparaat. Waarom zijn er zoveel modellen in omloop. Als ik mijn koppen wil vervangen zoek ik me een ongeluk.
Prijs is ook wat aan de stijve kant.

theoho 22-07-2013

Dit is een betere oplossing dan het scheerapparaat, dat goed werkt, weg te gooien omdat de koppen versleten zijn.

Ik heb ooit een apparaat moeten wegdoen omdat de oververhittings-beveiliging in werking was getreden. Het was een simpel onderdeel dat gemakkelijk kon worden vervangen. De levering van dit onderdeel werd echter geweigerd. Sindsdien koop ik niets meer van dit merk.

Wim38 20-05-2012

Perfecte scheerkwaliteit

Doordat mijn scheerapparaat aangaf de koppen te vervangen
dit nu voor de tweede keer gedaan.
Zo is mijn nu 4 jaar oude scheerapparaat weer als nieuw.