Philips SHAVER Series 9000 S9171

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9171 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JvdPal 25-11-2018

Baardtrimmer

Dit apparaat heeft een groot nadeel. Dat betreft het opzetkammetje van de baardtrimmer. Een zeer fragiel stukje plastic. Als dit stuk gaat, en het is heel kwetsbaar, dan moet de hele kop van de baardtrimmer worden vervangen. Dat kost zo'n 38 euro. Het kammetje is niet los te krijgen. Belachelijk voor zo'n duur scheerapparaat. Ook niet erg duurzaam om een hele kop te moeten vervangen voor een stukje plastic. Van Philips hoef je ook niets te verwachten. Die zeggen bij de klantenservice wel dat ze begrijpen dat het vervelend is om voor zo'n kammetje een hele kop te moeten vervangen maar doen voor de rest niks......

ton 23-11-2016

scheerapparaat

mooi scheerapparaat maar wel veel onderdelen en weer een stopcontact nodig voor de cleaner. baard trimmer moet de scheer kop vervangen

ton 23-11-2016

scheerapparaat

veel onderdelen los. en altijd weer spullen kopen bv reiniger en mesjes om de 2 jaar en veel ruimte olus weer een stopcontact bezet.

Geert Roothans. 17-11-2016

Comfortable gladde shaver.

Prijs kwaliteit uitstekend.Scheert zeer glad,volgt contouren van gezicht.Geen huidirritatie.
Goed schoon te maken.

Minpunten

• Opladen en scheren tegelijk niet mogelijk.

k van spelde 10-11-2016

een lekker ding

ik zal erg aan dit apparaat moeten wennen,ik heb hem pas een keer gebruikt, maar hij scheert geweldig.

Cor 05-11-2016

scheert glad

Heel fijn scheerapparaat, ligt goed in de hand. Scheert super glad. Mooi design. Ben hierdoor getipt via vrienden. geweldig!

Sjef 03-11-2016

Mooi product

Ligt fijn in de hand en gemakkelijk schoon te maken, scheert heel goed glad!
Heb het apparaat te kort in het bezit om er verder over te oordelen.

paulpvl 01-11-2016

Bijna fluisterstil

Mooie moderne techniek en echt heel compleet met trimmer en reinigingsstation.. Scheert alweer eenstuk gladder dan mijn vorige Cool Skin van Philips. Ik sta paf van het lage geluidsniveau en kan gesprekken weer volgen tijdens het scheren.
Trouwens ook lof voor de duidelijke gebruiksaanwijzing in foutloos Nederlands, dat tref je bij andere fabrikanten niet vaak aan.

Pluspunten

• stil
  • mooi en stijlvol

Arnoud 04-09-2016

Gebruiksgemak

Een kwetsbare huid vroeg voor mij om een overstap naar droog scheren. Ik wilde echter natuurlijk wel een glad resultaat. Vandaar de keuze voor dit model, met een beloofd goed resultaat door de speciale scheermessen.
De draaibare koppen zorgen ervoor dat het apparaat makkelijk en snel de contouren van het gezicht volgt. Of de haartjes nu echt opgetild worden, zoals wordt gezegd, is mij niet helemaal duidelijk, maar in vergelijking met mijn vorige scheerapparaat (eveneens van Philips) blijft mijn huid inderdaad langer glad. De kantoordag kom ik nu wel door met een gladde huid.
Het schoonmaakstation bij dit apparaat doet braaf zijn werk en zorgt dat ik hier geen omkijken naar heb. Aangezien ik het apparaat nog niet lang in bezit heb, kan ik helaas nog niets zeggen van gebruiksduur van reinigingsvloeistof en kwaliteit koppen over langere termijn. Op dit moment ben ik echter tevreden over het appraat ondanks de wat hogere prijs.

Pluspunten

• Reinigingsgemak
  • Scheerresultaat
  • Uiterlijk

Minpunten

• Prijs
  • geluid reinigingsstation

h van vugt 26-06-2016

Super machine

Scheert glad en snel.
reinigingssysteem was even wat ingewikkelder ,maar eenmaal werkende is het superhandig.

Johnny 29-05-2016

Great shaver. Shaves smoothly and it is a great price.

Great shaver and leaves my skin super smooth and not irritable. It is very precise and easy to clean and maintain. For travelling the bag fits perfectly. Also the cleaner is super worth it knowing that makes shaving better. Also dries the shaver and you can charge the shaver on the cleaning station.

Gerrit 21-11-2015

Flexible scheerkoppen erg prettig en maakt het mogelijk om lastige plekken makkelijk te scheren
Erg ergonomisch
Snel opgeladen
Zeer nettjes afgewerkt

Appie 16-11-2015

Eerste indruk is zeer goed, laag geluidsniveau. Weinig irritatie van de huid terwijl het scheerresultaat meer dan goed is. Schoonmaakmodule is ook erg handig.

Alleen nog maar droog geschoren, binnenkort eens met schuim proberen.

Rinus 09-11-2015

Tot nu toe geweldig. Pakt alle haartjes, ook in de hals. Zeer glad resultaat.
En ook de reiniging met het apparaat vind ik hygiënisch.

Nick_S_84 05-07-2015

Ondanks mijn zware baard scheert dit apparaat ontzettend fijn. Snel en effectief met een mooi resultaat.

Tjebbe030 28-06-2015

Ik gebruik het apparaat nu 1 dag en ben er fantastisch blij mee, hier voor altijd met een scheermes je geschoren. Dit apparaat scheert bijna net zo glad en is heel fijn in gebruik. De meegeleverde trimmer is erg fijn om de bakkebaarden bij te werken! Ben zeer tevreden!

iwema 17-06-2015

Dit apparaat heb ik speciaal aangeschaft voor mijn tere huid. Ik moet zeggen het gebruik is uitstekend

iwema 17-06-2015

Het scheren met dit apparaat is een waar genoegen, zeker als je van een ouder toestel overstapt naar dit apparaat. De huid wordt ontzien. Geweldig

Antonio50 02-04-2015

Na jaren mijn oude Philips shaver ingeruild voor een nieuwe. Bevalt zeer goed geen huid irritatie en scheert bijzonder glad. Was een beetje sceptisch voor wat betreft het nat scheren maar ook daar voldeed het apparaat boven verwachting goed. Het apparaat is mooi van vormgeving, ligt goed in de hand en de koppen volgen goed de contouren van je gezicht. Kortom een scheerapparaat dat voldoet aan alle verwachtingen en meer.

DerkB01 03-03-2015

Sinds een paar weken m'n eerste kennismaking met elektrisch scheren na tientallen jaren scheren met een mes. Het bevalt uitstekend en geeft een perfect resultaat. Het apparaat gebruik ik onder de douche, ligt lekker in de hand en is zeer eenvoudig schoon te maken. Ik ben er zeer content mee!

broekert50 22-02-2015

Heb deze luxe Philips Shaver, nu een week in gebruik.Het scheer resultaat is verbluffend goed,volgt de contouren van je gezicht uitmuntend, waardoor er een glad eindresultaat ontstaat. Heb de Philips Shaver zowel nat als droog uit geprobeerd. Bij geen van beide last van huidirritatie gehad. De Shaver ligt lekker in de hand, maakt weinig lawaai. Schoonmaken met de smart clean is eenvoudig, maakt de scheerkoppen grondig schoon en droogt daarna automatisch. Kortom Philips maakt het weer waar, als het gaat om het scheer gemak.

JohnnyJ007 21-02-2015

Dit apparaat sinds kort in mijn bezit en heb het inmiddels uitvoerig uitgeprobeerd. Ik heb een sterke baardgroei en hele stugge baardharen. Moet mij elke dag scheren.
De eerste keer scheren had ik een baard van 2 dagen dus het werd de hoogste tijd. Het scheren ging heel erg soepel en het resultaat was al bijzonder goed. Ik had geen last van huidirritatie wat ik normaal wel heb met een nieuw scheerapparaat. De scheerkop volgt heel soepel de contouren van je gezicht. Het apparaat ligt prettig in de hand en is erg licht t.o.v. mijn eerdere philips scheerapparaten. Het apparaat is makkelijk af te spoelen onder de kraan. Schoonmaken, smeren en opladen gaat heel eenvoudig met de bijgeleverde unit. Je kan het apparaat ook gewoon met het netsnoer opladen (is bijgeleverd)

Je kan ook nat scheren met dit apparaat maar dat heb ik nog niet geprobeerd omdat ik dat niet handig vind. Teveel gedoe.

De scheerunit is makkelijk te vervangen door de baardstylerhulpstuk met 5 standen.
Ik ben zeer tevreden over dit apparaat. Prettig scheren en een goed scheerresultaat zonder geirriteerde huid.

huele65 20-02-2015

Mooi vederlicht handzaam apparaat. Hij laat snel op en is eenvoudig schoon te maken. Na enige scheerbeurten stop je hem in de bijgeleverde reiniger en hij is super clean.
Ik heb er nat en droog mee geschoren. Beide methoden werken even goed. Het scheermesje kan in de prullenbak.
De bijgeleverde beschrijving is overzichtelijke en duidelijk.
Kortom, een topproduct van Philips die ik graag aanbeveel.

ELThiel 19-02-2015

De machine is een stuk lichter en ligt beter in de hand dan mijn "oude" Philips scheermachine. Deze scheert gladder en sneller, waardoor mijn huid ook minder warm en geïrriteerd aanvoelt.

Ebol 18-02-2015

Ik ben in het bezit van de Philips S9171
Het scheerapparaat is niet goedkoop in aanschaf, maar het resultaat is er wel naar.
De shaver geeft een geweldig scheer resultaat.
Het apparaat is voorzien van smart clean. Dit is een unit waar je de shaver in zet. De shaver wordt dan opgeladen (snel), gereinigd en gesmeerd en gedroogd. Wat wil je nog meer!
Ik had voor de eerste scheerbeurt met dit apparaat bewust mijn baard een week laten staan.
Dit is dan wel even te veel van het goede, resultaat was dat hij te veel baardharen liet staan. Dit staat trouwens ook beschreven in de handleiding, bij een te lange baard eerst de bijgeleverde baardtrimmer gebruiken.
Twee dagen later de gewone dagbaard geschoren, en met een fantastisch resultaat.
Net zo glad als nat scheren met het mes. Maar nu zonder wondjes en bloedvlekjes.
Na het scheren geen last gehad van irritatie van de huid, wat in het verleden wel zo was.
Je kan met dit apparaat zowel nat als droog scheren en je kan hem onder de kraan afspoelen.
Wel uitkijken met te hard droog schudden, bij mij vloog de eerste keer de scheerkop eraf.
Het scheerapparaat houdt goed vast en is tijdens het gebruik stil.
Kortom, aanschafprijs is hoog maar het resultaat mag er wezen