Philips SHAVER Series 9000 S9711

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 70 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9711 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Ontevreden over Philips 03-08-2021

Waardeloze PRUL.

Scheert glad wel voor dik €50 per 6 maanden nieuwe koppen bestellen.
Maar na 2 jaar kun je het apparaat weg gooien de scheerkop valt er van af, en na 2 jaar is de garantie verlopen, dus Philips WAARDELOOS APPARAAT.
En nergens maken jullie melding van dit feit ook niet op jullie support pagina en een nieuwe kop is niet te koop.
Advies: ben je een dief van je portemonnee? KOOP DIT WAARDELOOS scheerapparaat niet, er zijn VEEL BETERE.

Pluspunten

• Scheert half jaar glad

Minpunten

• Kop valt er af
  • ieder half jaar nieuw messen
  • te dure en snel lege cassetes
  • na 2 jaar in afvalbak

Albert 03-06-2021

Mooi, maar niet praktisch

Scheert prima, maar de scheerkop valt er na een paar maanden telkens vanaf als je iets te veel druk zet. Niets aan te doen. Hier zijn meer klachten over. Mijn volgende shaver wordt weer een philips, maar dan met een vaste kop

Pluspunten

• scheert prima

Minpunten

• kop valt er vaak vanaf
  • dure koppen

Slechte aankoop 22-02-2021

Slecht apparaat. Scheert voor geen meter

Zeer slecht apparaat totaal geen resultaat van het scheren. Na heel lang en intensief scheren nog geen glad resultaat

Minpunten

• Slecht scheren
  • Geen resultaat van het scheren

evdelft 13-01-2021

fijn scheerresultaat maar erg kostbaar in scheerkoppen

Inmiddels gebruik ik dit apparaat een tweetal jaar. Nu ik alweer aan de vierde scheerkop toe ben is het een beetje een erg kostbaar apparaat aan het worden. De resultaten zijn prima. Ik heb een zware baard en dat pakt hij prima aan. Maar het verbruik in scheerkoppen is idioot hoog. Ook en poging tot goedkopere aliexpress scheerkoppen werkte maar even. Wel goedkoper maar nog sneller versleten.
Het megeleverde reinigingsapparaat is duur in gebruik als de de cassettes gebruikt. Navulflesjes zijn verkrijgbaar en maken het een stuk goedkoper.

Pluspunten

• prima resultaat
  • lange scheerduur

Minpunten

• snel versleten scheerkoppen
  • duur in verbruiksmaterialen

Marjolein 06-10-2020

Top scheerapparaat, maar wel prijzig.

Het is jammer dat ik niet meer dan 5 sterren kwijt kan voor het scheerresultaat want dat is echt dik in orde. Het apparaat werkt eenvoudig en ligt makkelijk in de hand. Accuduur is dik in orde. Ik scheer bij lange na niet dagelijks maar de batterij loopt ook nagenoeg niet leeg op dagen dat ik 'm niet gebruik.

Het cleaning systeem is erg handig en laadt tegelijk het apparaat op.

De prijs voor het apparaat is behoorlijk maar het apparaat levert wel kwaliteit, het is niet erg om daarvoor te betalen.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Reinigingssysteem

Minpunten

• Prijzig

Ergee 06-10-2020

Goed scheerresultaat mooi design

Het scheerapparaat is mooi gedesigned en voelt robuust aan. Op het apparaat de keuze om de snelheid van de scheerkoppen in te stellen en wordt digitaal de oplaadcapaciteit weergegeven in procenten. De scheerresultaten zijn zeer goed zowel bij droog als nat scheren. De koppen volgen de contouren van mijn gezicht prima wat uiteindelijk resulteert in een gladde huid. De meegeleverde oplaad- en reinigingsstation oogt in het begin misschien iets aan de grote kant maar zorgt er uiteindelijk voor dat het scheerapparaat altijd direkt voor handen en opgeladen is. Scheerapparaat is na het scheren eenvoudig met water af te spoelen daarnaast is middels het reinigingsstation een automatische dieptereiniging van de scheerkoppen mogelijk. Hiervoor is het station voorzien van een bakje met reinigingsmiddel en smeermiddel. Na dit reinigen voelt het apparaat nog gladder aan. Het scheren onder de douche met gebruik van een scheergel verdient bij mij de voorkeur, het scheerapparaat zorgt voor het gladde scheerresultaat en de gel dat de scheerkoppen iets makkelijker over de huid glijden. De groomer lijkt mij handig maar heb ik zelf niet nodig. Ik ben ontzettend tevreden over het scheerapparaat de resultaten zijn zeer goed en het reinigings-oplaadstation functioneel, daarnaast ziet het scheerapparaat er ook goed uit.

Pluspunten

• Accuduur
  • Zeer glad scheerresultaat
  • Reinigingsunit
  • Robuust

Minpunten

• Reinigingsmodule unit oogt wat groot

JordyW 24-09-2020

Scheert makkelijk, goede accuduur, makkelijk schoon te maken

Ik heb het scheerapparaat inmiddels een week in gebruik. Het apparaat scheert (nat) makkelijk. De messen glijden soepel over je huid waardoor je een mooi scheerresultaat bereikt. Is het apparaat leeg, dan laadt je hem binnen 5 minuten op zodat je één scheerbeurt kunt scheren. Het apparaat ziet er mooi uit en heeft een duidelijk display waar o.a. de batterijduur op wordt aangegeven. Droog scheren met het apparaat vind ik minder prettig, maar dat is denk ik erg persoonlijk.

Pluspunten

• scheermessen glijden soepel over je huid
  • batterijduur
  • binnen 5 min opgeladen voor één scheerbeurt
  • schoonmaak

Minpunten

• droog scheren

Jack 20-09-2020

Glad scheerresultaat en geen uitslag!

Scheerapparaat van hoogwaardige kwaliteit, met lange batterijduur. Apparaat ligt goed in de hand en er zijn verschillende snelheidsinstellingen. Resultaat is goed, comfortable in gebruik en dit is het eerste apparaat waarbij ik geen uitslag krijg na het scheren! Ook bijgeleverd zit een reinigingsstation, dus schoonmaken stelt ook niet veel voor. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Comfort
  • Glad resultaat
  • Gebruiksgemak
  • Reinigingsstation

Mike 20-09-2020

Geweldig scheerapparaat!

Ik ben zeer tevreden met dit scheerapparaat. Je krijgt een glad scheerresultaat zonder irritatie. Daarnaast is het apparaat erg goed schoon te houden door het bijbehorende reinigingsstation.

Pluspunten

• Glad scheerresultaat zonder enige irritatie
  • 3 scheerscheerstanden
  • Top bijbehorend reinigingsstation

Minpunten

• Het reinigingsstation neemt ruimte in

Bokk 18-09-2020

Mooi apparaat dat glad scheert, zonder irritatie

Ik gebruik dit scheerapparaat nu een aantal weken en ben zeer tevreden! Het geeft een glad resultaat, zonder irritatie. In het verleden had ik altijd last van irritatie na het scheren. Met dit apparaat helemaal niet meer. Je kan zowel droog als nat scheren. Allebei werkt dit prima!

Pluspunten

• Scheert glad
  • Geen irritatie
  • Batterij gaat lang mee
  • Schoonmaakfunctie

D. Somers 17-09-2020

comfortabel scheerapparaat

Een fijn en zeer nauwkeurig scheerapparaat, met een glad resultaat bij zowel nat als droog scheren.
Makkelijk om onder de douche te gebruiken, en met de bijgeleverde trim functie kan ik makkelijk mijn baard perfect bijwerken. Het apparaat ligt goed in de hand, en op de display wordt de batterij duur duidelijk aangegeven. Door middel van het bijgeleverde smart clean systeem is het scheerapparaat makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• Zeer nauwkeurig en glad scheren

Minpunten

• Grootte van het cleaning systeem

JBOsChker 16-09-2020

Philips scheerapparaat

Een gebruiksvriendelijk scheerapparaat, die je zowel nat als droog kan gebruiken. Althans nat in zoverre een nat gezicht, niet onder de douche.
Er zit zelfs een schoonmaaksysteem bij, waar je het scheerapparaat in kan zetten!
Alleen het nadeel is dat het draadloos gebruikt moet worden.

Pluspunten

• Schoonmaak systeem
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Alleen draadloos te gebruiken

Van Zetten 16-09-2020

Top scheerapparaat, met dito scheerresultaten

Ik heb al meerdere scheerapparaten van Philips gehad, maar ik durf te zeggen dat dit scheerapparaat het beste, stilste en fijnste apparaat is wat ik in jaren heb gebruikt. Hij scheert minstens zo glad als een mesje, onder andere door de fijne scheerkopjes. En dat je zowel nat als droog kan scheren is echt een pluspunt.
Ik heb een gevoelige huid en heb met dit scheerapparaat nooit last van bultjes of een geïrriteerde huid. Ook gaat de accu van het apparaat lang mee en is deze binnen 1 uur opgeladen. Mocht het scheerapparaat leeg zijn, dan kan je ook gebruik maken van de snellaadfunctie, waardoor je binnen 5 minuten alsnog kunt scheren.
Wat ik nog niet eerder kende van een scheerapparaat is het Smartclean systeem. Geen gedoe met borsteltjes om je scheerapparaat schoon te krijgen, maar het is gewoon een kwestie van het apparaat in het boxje te zetten en de rest gaat vanzelf.
Er zit ook een baardtrimmer bij, die naar mijn mening ook erg fijn werkt. Scheelt je dus weer het aankopen van een los apparaat. Al deze pluspunten maakt dat ik erg tevreden ben over de prijs-kwaliteitverhouding, ik raad dit apparaat zeer zeker aan.

Pluspunten

• Glad scheerresultaat
  • Snel opladen
  • Geen geirriteerde huid
  • Losbewegende scheerkopjes
  • Handig schoonmaaksysteem

Scheerapparaat tester 15-09-2020

Philips scheerapparaat test

Het apparaat ligt prima in de hand en ook het systeem om op te laden en te reinigen is een plus.

Ook het systeem om te reinigen is een prima systeem.
Het opladen in deze unit gaat erg snel (1 uur ongeveer).
Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Laadt snel op
  • Scheert op moeilijk plaatsen

Minpunten

• Te uitgebreide gebruiksaanwijzing

klaas 14-07-2019

Goede grip en superglad scheren met geluidsarm apparaat.

Praktisch mijn hele leven gewend geweest om nat te scheren met mesje. Uit gemakzucht uiteindelijk over gegaan op elektrisch scheren wat aanvankelijk niet echt plezierig was met normaal scheerapparaat. Kon mezelf niet glad scheren. Enkele weken geleden over gegaan op deze roterende scheerapparaat. Wat een verademing en wat een heerlijk glad resultaat zonder irritatie van de huid. Praktisch geluidloos.

Pluspunten

• geluidsarm
  • geen huidirritatie

Minpunten

• zat geen borsteltje bij

JaapKonijn 07-07-2019

Waardeloos

Een waardeloos apparaat met zijn zwabberende scheerkoppen. De miskoop van mijn leven. Ik heb ruim 50 jaar duurdere philishave apparaten gebruikt, maar dit ding is waardeloos. Onder de neus is het slecht scheren vanwege de schuin geplaatste koppen en dat geldt ook voor de kaaklijn. Voor mij nooit meer een Philips.

peter alki 20-06-2019

tegenvallend

nagenoeg jaarlijks vervangen van dure mesjes
scheert stroef op de huid, na enkele jaren gaat telkens de kop van het apparaat
al 45 jaar philipsscheerder, maar prijs en kwaliteit naar prijs van de 9000 serie doet me uitkijken naar mogelijk alternatief.

Leo sneijers 23-03-2019

Goed scheeraparaat

Doet precies wat hij moet doen . Gemakkelijk in gebruik . Ook makkelijk schoon te maken door het basis station

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Gemakkelijk schoonmaken

Jan. Purmerend 29-11-2018

Scheert geweldig.

Ik ben nu 75 en heb mij altijd elektrisch geschoren ,dit is werkelijk het beste scheerapparaat dat ik tot nu toe gebruikt hebt.

Pluspunten

• scheren is zeer goed.
  • tondeuze is erbij

hein kappelhoff 25-06-2018

teleurstelling al 3 jaar

als opvolger voor mijn scheerapparaat uit de 5000 serie ervaar ik de S9711 als zeer teleurstellend.
lang scheren en niet glad. na klacht van Philips nieuwe scheermesjes gekregen, maar dit helpt niet.
ik scheer mij eigenlijk liever en gemakkelijker en met beter resultaat met mijn oude scheerapparaat - dat was niet de bedoeling.

Minpunten

• scheerresultaat

roelof 02-05-2018

echt een topmodel

Dit is mijn vierde philipshave. Ik gebruik het apparaat nu een half jaar. Hij scheert perfect glad en is erg stil. Het schoonmaak systeem doet goed zijn werk. Het apparaat volelt als nieuw nadat ik hem in de houder heb gezet. Ik gebruik per scheerbeurt 5% van de batterij. Geen huidirritatie. Duur in aanschaf maar veel goedkoper en millieuvriendelijker dan scheren met mesjes.

Pluspunten

• scheerresultaat
  • schoonmaaksysteem
  • geluid
  • accu
  • comfort

Minpunten

• duur in aanschaf

Altijd op zoek naar kwaliteit 24-12-2017

De Philips Shaver 9000 S9711

Ik gebruik dit apparaat nu ruim twee jaar en dacht: Ik laat even weten wat mijn ervaringen zijn met dit apparaat, ik heb zelf destijds flink lang gezocht naar het beste type dat ik kon vinden. en besloot deze aan te schaffen.
Tenslotte vind ik zelf altijd fijn om reviews met ervaringen te lezen om te bepalen of ik tot de aankoop overga. Misschien heeft iemand iets aan mijn schrijven hier.

Ik heb zelf van origine redelijk donker haar dus wil ik mij zo glad mogelijk scheren en de stoppels weg te werken. Dit lukt met dit apparaat ondanks mijn donkere haar redelijk goed al is het resultaat met een scheermes uiteraard beter. ik scheer mijzelf iedere ochtend.

Het apparaat is degelijk en ligt fijn in de hand. ook beweegt de scheerkop soepel over de huid.

Ik persoonlijk gebruik het reinigingssysteem niet, ik vind de cartridges gewoonweg te duur en het apparaat is waterdicht dus makkelijk af te spoelen onder de kraan, zo gebeurd. Bij hte schoonmaken haal ik het bovenste gedeelte van de scheerkop er af, dit gaat zeer eenvoudig en spoel deze af. Daarna maak ik het gedeelte dat aan het apparaat zit even schoon, gewoon afspoelen dus, eenvoudig en zo gedaan. Al het water dat bovenin het scheerapparaat bij reinigen stroomt, loopt er in een paar seconden aan de onderkant uit bij als je hem rechtop houdt, erg fijn. Schoonmaken onder de kraan is gedaan in een minuut.

Wanneer je het apparaat aan de adapter en het stopcontact legt, laadt hij echt zeer snel op.
Ik gebruik zo' n 10% van de batterij per scheerbeurt, dus deze gaat in mijn geval zo' n 10 dagen mee. Hier ben ik echt zeer tevreden over.

De 3 stuks "krachtstanden" op het apparaat vind ik onzin, bij mij staat deze altijd op maximaal, maar er zal wel een reden zijn voor deze mogelijkheid tot instellen.

Het apparaat is trouwens vrijwel geruisloos.

Op het apparaat zit ook een "op slot stand" wanneer je de startknop een 3 tal seconden ingedrukt houdt, handig waneer je hem in je toilettas stopt om op reis te gaan. (Het bijgeleverde scheerapparaat doosje gebruik ik niet, deze neemt teveel ruimte in vind ik).

De hele set heeft eigenlijk maar 1 nadeel.
Ik vind namelijk dat de scheerkop(pen) nogal prijzig zijn. Natuurlijk kun je niet een waarde geven aan de lengte van de duur waarmee messen zouden moeten meegaan, deze zal bij dit type wel "gemiddeld" zijn qua levensduur. Ik doe zelf denk ik zo' n 6 maanden met de scheerkop, dat is te doen. Wel moet ik zeggen dat, ondanks dat ik geen domme jongen ben, het plaatsten van een nieuwe scheerkop niet super makkelijk is, dit was bij het vorige type veel eenvoudiger, maar het is goed te doen.

Ja, ondanks dat het altijd beter kan, ben ik tevreden over de kwaliteit van dit apparaat n raad hem aan.

ter Borg 06-12-2017

scheerkoppen voldoen maar zeer kort.

apparaat scheert zeer goed als de scheerkoppen nieuw zijn . maar bij mij zijn ze na 3 maand super slecht. een scheerbeurt is dan echt been crime. ik heb een keer nieuwe koppen gehad deze scheerden goed de eerste 2 maanden en toen was de scherpte er af. plus het schoonmaken na elke scheerbeurt kost veel water!! geen succes helaas beslist geen aanrader.

J.H. terborg

BK 20-10-2017

Philips ten top

Zoals je kunt verwachten van Philips, krijg je waar je voor betaalt. Een solide en stil apparaat met een prima accuduur. Aanrader!

Johan 16-09-2017

Goede accuduur

Een geweldig scheerapparaat, mooi afgewerkt. Hopelijk gaat het net zo lang mee als mijn vorige Philips shaver.