Philips SHAVER Series 9000 S9711/31 - Reviews

Trimmerfunctie/tondeuse

8,9

Gert 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super scheerapparaat

Mijn vorige was ook een Philips (inmiddels 19 jaar, maar werkt nog steeds goed), maar ik wilde wel eens iets nieuws. Ik ken alle research die Philips doet om de scheersystemen te perfectioneren (ik heb 15 jaar lang gebruikersdocumentatie voor hun productiemachines geschreven). De scheerresultaten zijn door al die ontwikkeling bijzonder goed.
Dit apparaat is super. Echt een top-apparaat. Het is licht en ligt lekker in de hand, waardoor manoeuvreren heel goed gaat.
Lees wel de gebruikershandleiding goed door, om de mogelijkheden van het Smart-Clean systeem goed te begrijpen.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • prachtige vormgeving
  • Zeer compleet
  • Prijs kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Maar wel prijzig

Jos 28-11-2016 Product paar weken in bezit

TOP in glad scheren !

Fantastisch scheerapparaat, ligt prima in de hand. Scheerresultaat prima ! Heerlijk om én nat én ook droog te kunnen scheren.

johan 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

goede kwaliteit

goed product makelijk in gebruik en goede prijs scheert fijn en is ook mooi kwa uitvoering ik beveel dit product aan

Frans Cuppen 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

een fijn en licht scheer apperaat en geluid arm

Een duur maar kwalitatief goed apparaat wat goed aan de verwachting voldoet.is licht en makkelijk schoon te maken met het bij geleverde cleaning systeem .

bert 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

handig met aparte netvoeding

ziet er professioneel uit, schoonmaken gaat op de duur wel veel kosten met de speciale vloeistof! aparte baardtrimmer is handig.

Pluspunten

• aparte netvoeding

Minpunten

• schoonmaakvloeistof is wel prijzig

Adri 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zo glad als een bayhuidje

Werkt prima, glad resultaat. Verwacht niet anders van een Philips. Makkelijk schoon te spoelen en ook in de SmaertClean makkelijk te plaatsen; ruikt hij ook weer lekker fris

Pluspunten

• Schoon maken
  • Trimmen

Bram 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Phillips s9711

Erg goed scheerapparaat, echt het neusje van de zalm onder de scheerapperaten. Super handig dat tijdens het opladen het scheerapparaat gereinigd wordt. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Neemt alle haren mee
  • Laad snel op

Minpunten

• Niet helemaal vam aluminium
  • Voet niet heel solide aan

Hans 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Philips scheerapparaat 9711/31

Na vele jaren gebruik gemaakt hebbend van de Philishave 8894 heb ik helaas een nieuwe moeten kopen. Hiervan heb ik geen spijt gekregen en ik moet zeggen dat dit scheerapparaat een verbetering is van alle overige scheerapparaten. Ik hoop net zoveel plezier ervan te beleven als mijn vorige scheerapparaat.
Helaas vind ik wel de accuduur kort, daar ik verwend was met een accuduur van meer dan 150 minuten. Helaas je kan niet alles wensen

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • scheert uitzonderlijk goed
  • zeer mooie vormgeving

Minpunten

• batterijduur

Alex 09-11-2016

GOEDE

I've a shaver 7000 ever before, it was nice. Now i buy this new one. A nice shaver series, the screen is nice too.
Jos 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

TOP scheerapparaat !

Qua ergonomie:
Ligt lekker in de hand
Scheer-resultaat:
scheert perfect
Accu:
heeft een prima accuduur en laadt bijzonder snel !

L Cao 05-11-2016

goede design

Met scheerschuim- of gel, gewoon droog, extra intensief of juist wat zachter. Voor dit scheerapparaat is het geen probleem. De intensiteit pas je handmatig aan zodat je de scheerbeurt volledig aan jouw wensen en huidtype kan aanpassen. De scheerkop heeft 3 scheerringen die zelfs de meest zware baardgroei moeiteloos afscheren. Volledig opgeladen is de Philips S9711/31 Series 9000 binnen een uur.
eve 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig, echt weer een philips shaver

Philips shavers blijven gewoon geweldig. Scheren snel en precies. Apparaat ligt geweldig in de hand.

Pluspunten

• scheerkwaliteit
  • gewicht

Priyank gupta 25-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Amazing product

no irritation, glides smoothly.
I love the way it glides through with difficult parts of your face. design is optimal and attachment helps to manage your sideburns

lapto_83 21-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prettig en fijn scheerapparaat

Net als vele ben ik gaan vergelijken met andere toestellen.
Natuurlijk is de prijs naar mijn mening best behoorlijk echter krijg je er wel een geweldig scheerapparaat voor.

Met een scheerkop die zeer flexibel is en de mesjes log van elkaar bewegen volg je gemakkelijk de contouren van je gezicht.
Dit geeft een prettig scheergevoel en een gladder resultaat.

De verschillende snelheden zijn ook erg prettig.
Zo kan je hem bijvoorbeeld op snel zetten wanneer je dagelijks scheer.
Wanneer je niet dagelijks scheer vind ik hem persoonlijk prettiger door hem iets minder snel te zetten waardoor je vrijwel geen irritatie heb bij een gevoelige huid.

Ook de batterij indicator is erg prettig zodat je hem op tijd kan opladen en dus niet zonder zou zitten.
Mocht je het toch een keer vergeten is het ook mogelijk om het snel voor 1 scheerbeurt op te laden.

De scheerkop is gemakkelijk los te klikken en met het hulpstuk kan je gemakkelijk de mesjes reinigen onder de kraan.
Ook is hij gemakkelijk te reinigen middels de Smart Clean al duurt dit best lang.

Dankzij een gemakkelijk op te klikken trimmer is trimmen natuurlijk ook erg gemakkelijk om te doen met dit scheerapparaat.

Kortom een fijn scheerapparaat die erg prettig aanvoelt en gemakkelijk in gebruik is.
Echter is hij best aan de prijs en de prijs van de clean cartridge zijn ook aan de prijs.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • batterij indicator
  • Flexibele scheerkop
  • Regelbare snelheid

Minpunten

• Prijs Apparaat
  • Prijs Clean cartridge

Philips 9000 serie scheerapparaat 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips 9000 serie scheerapparaat

Prima scheerapparaat. Goed gebruikersgemak. Snel en zorgvuldig. Lange gebruiksduur bij één oplaadbeurt.

Marcel 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Perfect scheren!

Geruisloos en een perfect resultaat!
Makkelijk op te laden en te reinigen in de bijgeleverde cleaner. Makkelijk te gebruiken onder de douche.

Piet stoppel 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

De nieuwe beleving van scheren

Pas kort in gebruik maar lijkt nu al geweldig maar moet natuurlijk nog wel even wennen aan het nieuwe speelgoed.
Rustig in geluid, ligt gewicht, mooie looks, mooie schoonmaak set, trim hulpstuk, kortom een mooi vaderdag cadeau

Wil Harmsen 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig scheerapparaat

Geweldig scheerapparaat, scheert een stuk sneller dan mijn oude Philips scheerapparaat en een stuk gladder. De beweeglijkheid van de scheerkop is fenomenaal waardoor de contouren perfect gevolgd worden. De tonduese en het cleansysteem heb ik nog niet gebruikt, ik ben benieuwd naar de resultaten hiervan...

Marcel 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Verfrissend scheren met de Philips Shaver S9711/31

Met dit nieuwe scheer apparaat blijkt mij wel weer dat de vervanging hoog nodig was. Het resultaat is weer geweldig!

Arno Warmerdam 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Heb het scheerapparaat nu enkele weken in mijn bezit en hij bevalt prima en scheert prima, ook het schoonmaaksysteem werkt prima