Philips SHAVER Series 9000 S9041

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9041 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

d***********@s******** 26-07-2022

waardeloos apparaat...resultaat is 0

Na vele jaren een scheerapparaat van een onbekend merk gehad te hebben, wou ik eindelijk wel eens een goed apparaat kopen.
Helaas...daar heb ik al enorm spijt van gehad.
Nog NOOIT heb ik zo een slecht scheerapparaat geweten.
Na een scheerbeurt zie je gewoon de stoppels nog staan...het resultaat lijkt gewoon nergens op.
Ik vind het gewoon een schande dat Philips zo een duur toestel met zo'n slecht resultaat op de markt brengt.
Voor mij krijgt dit toestel een dikke 0/10

Pluspunten

• licht toestel
  • goed gevoel bij het scheren

Minpunten

• zeer slecht resultaat

Spozor42 12-12-2021

Kaasschaaf

Na 30 jaar Philips scheren kocht ik vol vertrouwen dit apparaat. Ik heb me nog niet vaak zo belazerd gevoeld. De 9041/12 scheert echt heel slecht, en sommige moeilijkere stukken van mijn kaak zelfs bijna niet. Je voelt het apparaat soms wel de wat langere haren uit je kin trekken, maar de kortere worden niet meegenomen verder. Je kunt beter een kaasschaaf over je gezicht halen, dat is effectiever, en ik gok net zo pijnlijk.

Pluspunten

• makkelijk schoon

Minpunten

• scheert echt heel slecht
  • pijnlijk
  • duur

avtv 10-08-2021

nieuwe (dure) PHILIPS shaver blijkt miskoop

na mijn eerste review , nog even , met slechte scheerresultaten doorgeklooid , toen mijn vrouw me een totaal ander (ook merk) bezorgde en ik mij daar met redelijk goede resultaten mee ben gaan scheren .
Helaas zo'n dure Philips gekocht en eigenlijk niets wijzer geworden dan met de zeker 15 jr. oude !!

Pluspunten

• Lichtere "machine"
  • even wennen aan veranderde scheerhoek

Minpunten

• na enkele weken slechtere scheerresultaten
  • voor deze kwaliteit veel te hoge prijs

A.van 't Voort 19-04-2021

Na 20 jaar een nieuwe PHILIPS shaver

Na ongeveer 20 jaar met de PHILIPS HQ 9190 naar meer dan volle tevredenheid te hebben geschoren , werd het tijd , door de verheen versleten scheerkopjes , voor een nieuwe . Na veel vergelijken op oa ". kieskeurig ", is het de PHILIPS HQ 8505 geworden.
Eerst erg wennen aan het erg slanke en vederlichte apparaat met ook een andere hoek van het scheerhoofd . Maar na verloop van tijd eraan gewent geraakt . echter het scheer resultaat is niet van het niveau van de "oude ". Na enkele maanden was het scheerresultaat op het niveau van de vervangen shaver . Eigenlijk moet ik nu de kopjes vervangen om redelijk glad te scheren .
Jammer van de (dure) aankoop ,'t lijkt of de kwaliteit al op Chinees niveau is gebracht , terwijl ik weet dat het beter kan !!

Minpunten

• scheerresultaat niet 20% beter
  • scheerresultaat snel onder niveau
  • scheerkop zwakjes tov. de oudere types

Marco 14-04-2021

scheert slecht

Ik heb ook een Philips scheerapparaat S9041/12 gekocht , ook om de veel beloofde scheer kwaliteiten, maar ook helaas ik kwam bedrogen achter de slechte scheer kwaliteit, dus dacht ik waag een gokje om de Philips klantenservice te benaderen, en zij vonden het ook niet normaal, zou gewoon moeten werken net of nog beter dan de oude scheerapparaten van Philips, mevr, Marijke heeft contact gehad met de technische dienst, en er is besloten om mij nieuwe scheerkoppen te leveren, en ik moet zeggen dat dat echt de goede oplossing is, scheert nu super, Marijke bedankt

Boedie29 31-01-2021

Scheerkop valt uit elkaar!

Ik heb het apparaat net een week, misschien 5 dagen gebruikt en tijdens het scheren springt de kop steeds uit elkaar. Moet het steeds opvangen er zit onderhand een flinke kier wat het apparaat instabiel maakt. Hij klinkt onderhand rauw en geeft een zeer nare resonantie in mijn hoofd, hou het niet lang uit met scheren. De kap van de kop is helemaal van plastic en sluit niet aan. Het rekt dus meteen op en sluit niet meer aan. Zeer goedkope kwaliteit.

Pluspunten

• Scheert goed

Minpunten

• Zeer slechte kwaliteit
  • Lawaaiig en rauw
  • Nare resonantie in mijn hoofd.
  • Is bekend bij Philips en ze doen er niets aan.

Sjaak 10-11-2020

Doet niet wat wordt beloofd

De scheerkwaliteit is ten opzichte van oudere apparaten zeker niet verbeterd. Van glad scheren is bij mij geen sprake. Het is een dure aankoop die zich niet terug vertaald in een beter scheerresultaat.
Ik zou dan ook het goedkoopste scheerapparaat kopen of met een mesje aan de slag gaan.
Geen toegevoegde waarde.

Pluspunten

• ligging in de hand

Minpunten

• scheerresultaat slecht
  • je moet lang scheren
  • tondeuse apart
  • erg duur

Slechtste koop in jaren 06-10-2020

Waardeloos scheerapparaat.

Maart 2019 heb ik het Philips Scheerapparaat, type S9041, gekocht in de veronderstelling dat ik iets goeds kocht. Helaas heb ik het vanaf het begin een waardeloos apparaat gevonden.
Scheren doet het zeer slecht, het kopje vind zeer onvriendelijk in het gebruik. Regelmatig springt het kopje eraf tijdens gebruik en nu na 1 1/2 jaar in gebruik kraakt en piep het ook nog eens.
Het lijkt wel of ik een scheerapparaat heb van 10 jaar oud. Ik ben zeer teleurgesteld en dan voor een apparaat van € 179,00 Philips onwaardig!!!!! Absoluut geen aanrader vind ik.

Sjaak 23-07-2020

Zeer teleurstellende aankoop

Scheert gewoon slecht. Sta heel lang te scheren en heb nog geen goed resultaat.
Het oude apparaat was zeker niet slechter. De reclame klopt dus in het geheel niet. De losse tondeuse is zeer onhandig (steeds scheerkop eraf en tondeuse erop en weer terug)
Kortom: koop dit scheerapparaat niet tenzij je kickt op een teleurstelling. Helaas. Ik had zo’n hoge verwachtingen, daarom dit scheerapparaat gekocht dat toch erg duur is.

Pluspunten

• ligt lekker in de hand

Minpunten

• tondeuse los
  • scheerkwaliteit
  • niet scheren tijdens opladen
  • erg duur

C.Donks 08-04-2020

9000 serie

Slechtste scheerapparaat dat ik ooit gehad heb van Philips. Dagelijks scheren en scheert niet glad.
Moet na het scheren nog met scheermesjes er overheen om het glad te krijgen dus dit is een waardeloos product

Pluspunten

Minpunten

• Slechtste scheerapparaat

Jan W 19-11-2019

scheert slecht, mesjes gauw bot, ringetjes laten snel los

Heb dit scheerapparaat gekocht vanwege goede kritieken alsook vermelding site P{hilips van o.a. de meest geavanceerde scheerapparaat, geen plekje wordt overgeslagen, altijd glad resultaat enz. Helaas kan dit alles niet beamen. Het scheerapparaat scheert slecht, moet lang scheren om iets van resultaat te hebben. Mesjes zijn gauw bot. Vanwege de hoge aanschafprijs scheerapparaat heb ik 3x nieuwe mesjes gekocht...een dure hobby...waardoor scheerapparaat thans 2x zo duur werd. Ook de oranje ringetjes raken na korte tijd los. Het is een dure miskoop en helemaal geen aanrader. Op philips site een review geplaatst, doch kreeg van Philips te horen dat deze niet geplaatst wordt....dat zegt voor mij alles.

Minpunten

• mesjes gauw bot
  • oranje ringetjes laten los
  • scheert slecht

Herman 25-01-2019

Geweldig scheerapparaat

Scheert fantastisch, ligt zeer goed in de hand,en het onderhoud is super makkelijk ook door de speciale houder om dat ding schoon te maken en op te laden

Pluspunten

• Heerlijk in de hand
  • Scheert geweldig

M 19-10-2018

Niet duurzaam

Na 1 jaar zijn scheerkoppen versleten en de kop gaat er snel af. Geen goede koop geweest. Na jaren Phillips nu toch naar een ander merk kijken.

Minpunten

• Mesjes snel bot
  • Kop valt er af na 1 jaar

Jeroen 13-07-2018

Philips S9041

Waardeloos ding. Scheerresultaat is redelijk, hoewel de koppen redelijk snel achteruit gaan. Groot probleem is de constructie van de aansluiting van de scheerkophouder op het apparaat. Die verliest na verloop van tijd zijn stevigheid, waardoor de kop er bij het scheren er bij de minste of geringste beweging spontaan uitvalt. Bijzonder hinderlijk. Omdat in mijn geval de garantietermijn was verstreken was Philips nergens toe bereid om dit op te lossen. Slechte zaak. Dit euvel mag zich niet voordien bij een apparaat in deze prijsklasse. Geen Philips meer voor mij.

P. Daanen 08-05-2018

Miskoop!!!

- Mesjes zijn binnen de kortste keren versleten.
- Schoonmaken scheerkop is een rotwerk door het gepriegel met het oranje houdertje en de
oranje mesjesklemmen.
- Scheerkop zit na verloop van tijd niet meer goed vast en valt op de grond.

Jan 06-03-2018

Slecht scheerresultaat na paar maanden

Na 6 maanden koppen versleten. Nieuwe gekregen van Philips maar na 6 maanden weer bot. Nu doet Philips niets meer. Nieuwe koppen kosten 60 euro. Ga maar weer Braun kopen.

Minpunten

• koppen snel versleten

Joh. M. 10-02-2018

Grote tegenvaller, erg slecht

Begrijp de goede reviews niet!
Apparaten van 20 jaar of ouder scheerden beter.
Scheert zeer matig, veel te lang bewegen op dezelfde plek.
Geen houder, erg ongemakkelijk. Ligt slordig en droogt slechter.
Je lichaam of kleding zitten vol met (gemalen) haartjes. (Vies, onhygiënisch, ongezond)
Het stugge snoer heeft nog steeds dezelfde vorm en vouwen, zoals het een jaar geleden uit de doos kwam. Dus vaak ook in de war.
Erg lastig schoonmaken met heet water. Je moet namelijk het scheerhoofd losmaken om het te kunnen afspoelen, waarbij je met heet water je vingers zowat verbrand. Daarna de binnenkant afspoelen, weer in elkaar zetten en leg het maar ergens neer, omdat er geen houder meegeleverd is. (Zijn overigens ook niet los te bestellen)
Ik heb mijn oude apparaat weer uit de kast gehaald. En raadt eens…. Sneller en beter.
Dit is echt mijn slechtste aankoop ooit!

Pluspunten

• GEEN

Minpunten

• Matige prestatie
  • Geen houder
  • Laat veel haartjes vallen
  • Irritant stug snoer
  • Erg lastig schoonmaken

Koert 26-12-2016

Waardeloos

Ik heb een poosje gewacht met de beoordeling van dit product. Altijd Philips scheerapparaten gehad, maar dit wordt ongetwijfeld mijn laatste. Ik kan beter terug naar mijn versleten Philips apparaat met 1 defecte scheerkop. Die lijkt mijn baardharen te scheren en niet uit te trekken.
Dit S9041/12 apparaat is gewoon niet prettig (zelfs pijnlijk bij 2 dagenbaard) om te scheren. Okay, een pluspunt ... het is wat stiller dan mijn vorige.

Piet van Somerens 07-07-2015

altijd philips gebruikt naar tevredenheid. Makkelijk onder het douchen mooi flexibel apparaat voor jarenlang gebruik.

DDL70 03-07-2015

Scheert fijn, ik was op zoek naar een ander apparaat waar de scheergel zelf al in zit, maar deze was niet meer verkrijgbaar. Dit is een goede andere optie.

tina68 01-07-2015

Goed apparaat ligt goed in de hand en scheert goed . Wel een nadeel dat er geen staande opladerer bij zit .

naam 54673 27-06-2015

het is een fijn apparaat, baard haren gaan er snel en gemakkleijk af. Zeker bij flinke baard groei. de mogelijkheden is fijn maar gebruik maar paar van deze.

Sander0409 27-06-2015

Zeker een aanrader! werkt super goed en erg makkelijk zowel met droog als nat scheren. Accu is snel vol en je kan er lang mee scheren eer de accu leeg is. Super Scheerapparaat!

j.j.doeven 26-06-2015

Een fijn en handig apparaat.
Goede vormgeving
Handig tasje erbij om het apparaat op te bergen en te vervoeren

AD 1952 26-06-2015

Gebruiksgemak en degelijkheid zijn zeer goed.
scheerresultaten ben ik nog aan het onder zoeken, heb het apparaat te kort om daar een goed oordeel over te geven maar de eerste resultaten zij zeer bevredigend.