Philips SHAVER Series 9000 S9521

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9521 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ineke 02-10-2017

Waardeloos scheerapparaat!

Waardeloos scheerapparaat, jammer ouwe Braun honderd keer beter!
Zonde van mijn geld!!
Bijna een jaar geleden gekocht, dacht een heel goed scheerapparaat gekocht te hebben!

jm 10-11-2016

models9521-31

mooi model scheert heel goed licht heel goed in de hand. ik heb altijd een Braun gehad maar dit scheert veel gladder ik ben dus ook heel tevreden en blij.

groetjes

Pluspunten

• heel goed

Wilgard 20-11-2015

Is aangeschaft als vervangling van Oude philishave.
Ligt gemakkelijk in de hand en volt de contouren van het gezicht erg goed

lucien63 22-03-2015

Sinds enige tijd gebruik ik de 9521 voor mijn dagelijkse scheerbeurt en het bevalt me prima.
Ik ben van huis uit een natscheerder en heb dit eigenlijk altijd gedaan op deze manier gedaan. Ik gebruik de shaver nu inmiddels twee weken en ik ben zeer tevreden over het resultaat.
In het beging had ik het gevoel dat het niet helemaal glad was maar na de gewenning ook door de huid gaat het nu goed.
Ook het schoonmaken onder de warme kraan gaat goed.
Het meegeleverde cleansysteem doet zijn werk goed na een cleanbeurt door het apparaat is de shaver weer lekker schoon en fris.
De tondeuse welke er makkelijk is op te klikken doet prima werk mooie starake lijnen kun je der mee maken.
Al met al een apparaat waar je dagelijks weer lekker glad en fris mee voor de dag komt
instelbare scheersnelheid, indicatielampje voor het afspoelen.
Ja, ik zou dit product aanbevelen.

gdz 19-03-2015

In het begin was het zeker even wennen maar nu ik alle optie's geprobeerd heb ben ik super tevreden.
Het is is gebruiksvriendelijk apparaat en vooral het schoonmaken ervan is erg handig.
Het is een prima apparaat.

joanth 01-03-2015

Sinds 2 weken gebruik ik dit scheerapparaat. Mijn eerst elektrische scheerapparaat ooit. Ik ben van nature een natscheerder met een mesje, en heb nooit zo geloofd in elektrisch scheren.
Na 2 weken intensief testen kan ik zeggen dat het mij goed bevalt.
Ik ben niet zo super gladgeschoren als bij natscheren maar het resultaat is prima. Het kost minder tijd, en veel minder troep.
Het apparaat voelt goed aan, ergonomisch, stevig en licht. Het is simpel te bedienen, en makkelijk schoon te maken.
het is trouwens ook een fikse financiele besparing, want mesjes bij belachelijk duur.

Williejan 23-02-2015

Ik heb in het verleden al diverse scheerapparaten gehad waarover ik lang niet altijd tevreden ben geweest.
Met de apparaten die redelijk goed glad scheerden had ik vaak last van een geïrriteerde huid (schraal gevoel en bultjes).
Daarom scheer ik me de laatste jaren nat met een ouderwets krabbertje.
Nu gebruik ik de Philips S9521/31 sinds ongeveer een week of 2.
Bij droog scheren heb ik weer als vanouds last van een geïrriteerde huid.
Als ik het apparaat met een scheergel gebruik heb ik daar geen last van.
Het scheerresultaat is wel iets minder dan dat ik me met een mes scheer maar het gebruiksgemak maakt dat meer dan goed.
Daarbij komt dat hij goed in de hand ligt, makkelijk te reinigen en op te laden is en er bovendien ook nog goed uit ziet(wat ik persoonlijk voor een scheerapparaat wat minder belangrijk vind).
Wat mij betreft dus een aanrader voor iedereen die een alternatief zoekt voor het scheermesje.

janwillemflevoland 21-02-2015

sinds een week dit scheerapparaat getest te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat deze echt een aanrader is voor de mannen onder ons.
ligt makkelijk in de hand, drie snelheden voor scheren en indicatielampje voor als de mesjes/scheerkop vervangen moet worden
en handige cleanen en oplaadsysteem in één
echt een top scheerapparaat van philips

RuitAsten 21-02-2015

Heb voor het eerst een Philips shaver gekocht, de S9521. Na jaren glad scheren vond ik het wel eens tijd om ook eens elektrisch te gaan scheren. Ik heb gekozen voor een chic bordeauxrode. Opladen was in no-time gebeurd. Geweldig mooi design moet ik zeggen. De flexibele kop scheert fijn zowel nat als droog. Mooie oplaad unit met tevens cleaning mogelijkheid. Ook de baardtrimmer werkt voortreffelijk, laag geluid. Het apparaat voelt goed aan in je hand. Het verwisselen van de koppen en de trimmer gaat eenvoudig. Wordt geleverd met reis etui wat altijd wel makkelijk is.
R uit A

RuitAsten 21-02-2015

Een foutje in de review, het woord glad is de tweede zin moet nat zijn.

jazzyybass 20-02-2015

Jarenlang de Philips Arcitec met reinigingsmogelijkheid gebruikt.
Deze lijkt er veel op, echter de tondeuse is bij de Arcitec ingebouwd en is hier een los opzetstuk.
De tondeuse is breder en degelijker en werkt goed.
De reinigingsmodule doet het goed.
Het belangrijkste is uiteraard het scheerapparaat. Deze ligt beter in de hand dan de Arcitec, minder scherpe randen en het scheren gaat goed.
Bij de Arcitec werkte het kliksysteem na het vervangen van de scheerkop niet meer goed.
Hopelijk is dat bij deze beter, echter na 7 dagen gebruik is dit niet te beoordelen.
Al met al tevreden.

PaulGordijn 19-02-2015

Ik scheer gezicht en hoofd ruim 5 jaar nat.
De laatste tijd nog maar een keer per week omdat het zo'n gedoe is.
De eerste scheerbeurt dus eerst met de tondeuze , die op zich al goed gladscheert

Het scheren met de 9000 serie is een stuk makkelijker en heeft nagenoeg hetzelfde resultaat.
Het gezicht goed glad ,hoofd iets minder maar goed genoeg ( Als de ochtend na nat scheren)

Het reiniging c.q. oplaadstation is een leuk extraatje , een fijn idee scheren met schone mesjes.

Al met al een goed alternatief en de hele week netjes geschoren

janantje 19-02-2015

ik heb sinds een week de philips sirie 9000 en ik moet zegen werkt heel goed ik heb hem gekregen om hem ui tetesten en dana mag ik hem houden het is echt een aanrader

janantje 19-02-2015

ik heb sinds kort een philips sirie 9000 scheeraparaat en ben er erg blij mee mocht hem testen van philips en dana mag ik hem houden het is een aanrader

dacapo 18-02-2015

Al jarenlang een tevreden gebruiker van Philips scheerapparaten. Ook nu weer goede keuze gemaakt. Dit model scheert uiterst glad. De S9521/31 is een mooie lichte uitvoering die makkelijk in de hand ligt. Nuttige accessoires en een handige etui worden meegeleverd.

Randybrum02 18-02-2015

Na jaren nat te hebben geschoren ben ik toch maar eens over gestapt op electrisch.
Om dit dan goed aan te pakken heb gekozen voor een apparaat zowel "droog" als "nat" gebruikt kon worden
Ik heb dus gekozen voor de S9521.
In het begin was het zeker even wennen maar dat stond ook in de handleiding maar nu ik alle optie's geprobeerd heb ben ik super tevreden.
Het is is gebruiksvriendelijk apparaat en vooral het schoonmaken ervan is erg handig ook de bijgevoegde reinigings unit is gebruiksvriendelijk.
Alles wijst zich vanzelf en het ruikt ook nog eens lekker fris
Kortom ik ben erg tevreden

Sweegers 18-02-2015

Het zal inmiddels mijn 5e of 6e Phiipsshaver zijn (in >30 jr) Dus ervaring genoeg.

Maar dan nu dus de S9521 in fraaie bordeaux kleur. Na aankoop meteen de nieuwe shaver geregistreerd en daardoor meteen 3 (!) jaar garantie. Toch handig bij zo’n investering.

Heb de shaver nu bijna 1 week in gebruik en er uiteraard dagelijks nat mee geschoren. Zonder scheergel.
Een eerste impressie: het scheer resultaat komt erg dicht bij het conventionele natscheren, maar dan uiteraard met veel meer gemak. Heb zelf een behoorlijke beharing dus kan dit goed vergelijken.

Het SmartClean systeem vergt enige vrije ruimte bij de wasbak voor de spiegel, maar in mijn geval goed dat zoiets een vaste plek heeft. Bij een volle reinigingscartridge: voorzichtig met verplaatsen van de unit want deze loopt makkelijk over. Maar hiervoor werd ook al in de gebruiksaanwijzing gewaarschuwd.

De S9521 ligt prima in de hand, heel wat slanker en lichter dan de modellen die ik voorheen in gebruik had. Ook het reinigen gaat makkelijk: eerst afspoelen onder een wat warme straal water en vervolgens in het SmartClean systeem. Na enige tijd weer klaar (schoon, droog en opgeladen) voor de volgende beurt.

Over de duurzaamheid kan ik dus weinig melden in de paar dagen dat ik de S99521 heb.
Maar tot nu toe is de conclusie: een lichte, handige snelscheerder waar ik nog lang plezier van hoop te hebben!

Heinzel13 18-02-2015

Mijn nieuwe Philips scheerapparaat S9521 gebruikt. Na jaren van scheren met een mes overgestapt naar elektrisch scheren. Was zeker even wennen. Heb het apparaat met en zonder scheergel gebruikt. Beide geeft een super glad resultaat. Het apparaat voldoet zeker aan mijn verwachting. Makkelijk schoon te maken. Geeft het apparaat een dikke 9.

andy01 14-02-2015

apparaat binnen gekregen kinderen uit gepakt en geïnstalleerd toen ik thuis kwam kon ik het meteen gebruiken was wel wennen want ik scheer al 35 jaar met het mes maar ben begonnen met droog scheren en dat ging goed daarna natuurlijk onder de douche en dat beviel me perfect.
het voelt erg glad aan mijn voorkeur gaat uit naar het nat scheren gewoon makkelijk in gebruik ik kan dit apparaat iedereen aanbevelen hij scheert boven verwachting dit apparaat krijgt een dikke 9 van mij en raad het iedereen aan

Nico159 04-11-2014

Oude scheerkop ging kapot en was niet meer leverbaar. Nu gekozen voor het nieuwste apparaat zodat ik weer lang vooruit kan. Altijd al Philips gebruikt en zeer tevreden, resultaat glad, glad en nog eens glad. Gebruik nu ook de nivea emulsie van mijn vorige apparaat.