Philips SHAVER Series 9000 S9111

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 115 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9111 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

hidde 19-12-2017

ziet er goed uit.

Altijd een philips scheerapparaat gehad en ik dacht nu koop ik een philips 9000 S9111 maar wat een tegenvaller,het apparaat scheert niet lekker en na 4 maand zijn de mesjes al versleten. Dit had ik niet verwacht van philips ,met scheerapparaten zijn ze terug bij af.

Pluspunten

• accu doet redelijk lang
  • nat en droog scheren

Minpunten

• scheerkop scheert ruw
  • slechte mesjes
  • te duur voor deze kwaliteit

Alex 19-06-2017

Slecht scheerapparaat

Ik heb altijd een Philishave gehad. Ik gebruik met erg veel plezier de 8894. Omdat de huidige scheerkoppen aan vervanging toe waren, heb ik besloten maar een geheel nieuwe aan te schaffen. Met de goede reviews in gedachten, de S9111 aangeschaft.
Wat een tegenvaller, deze scheert slechter van mijn oude 8894 met oude scheerkoppen. Met timer opgemeten, de 8894 wint altijd. Verder is het scheren met de S9111 veel 'pijnlijker'.
De S9111 is al 2 keer terug geweest naar Philips, ze konden niets vinden. Toen heb ik de hoop maar opgegeven. Balen.
Mijn nieuwe S9111 ligt dus al maande, zo niet een jaar in de la, hij scheert gewoon niet fijn. Mijn oude 8894 is nog volop in gebruik, topding.

Minpunten

• matig scheren
  • Scheert niet fijn.

Robin 17-11-2016

Afknapper

Half jaar terug 2 apparaten aangeschaft in het gezin, zowel mijn pa als ik erg tevreden over het apparaat, maar na een klein half jaar van beide apparaten de messen erg bot. Een is met reinigingsstation en die is net zo bot als de andere dus dat maakt geen verschil

Contact gehad met philips, allerlei vragen over het gebruik moeten beantwoorden en ze kunnen niet zeggen waar het aan ligt

Hiervoor een apparaat gehad waarvan ik na 5 jaar is de mesjes van heb moeten vervangen, en bij deze na een half jaar. En dat voor deze prijsklasse.

Verder een prima apparaat, maar ik raad een ieder aan goed na te denken over deze aankoop en te informeren naar een ander apparaat

2 apparaten voor samen 360 euro en liggen nu in de kast, waardeloos... het enige wat Philips zeg is dat ze aanraden om nieuwe mesjes te kopen voor veel te veel geld en veel te weinig kwaliteit

Pluspunten

• Goede accu
  • Leuk design

Minpunten

• Hele slechte mesjes

Cor 11-11-2016

prima

handig en licht in gebruik met bovendien een cleaner. Ik gebruik ook het liefst een Philips omdat we dat zo ouderwets goed vinden!

Bin 01-11-2016

long battery life; light; beautiful design;smooth shave

Now I have used it for two days, and it works very smoothly and quietly. no irritation and much faster than my old razor. The machine is well design and comfortable in hand. but I think the price is a little bit expensive for me.

Pluspunten

• lightweight
  • beautiful disign

Minpunten

• expensive
  • No head guard

Erv 13-07-2016

Glad scheren

Na 2 weken gebruik is mijn huid goed gewend aan het scheren met dit apparaat, hiervoor ook een Philips scheerapparaat.
Gladder scheerresultaat als tevoren, met minder irritatie. Zeker met natscheren een heel glad resultaat. Minder irritatie dan met een mesje.
Accu 1 keer opgeladen en zeker 15 scheerbeurten meegegaan, in de eerste instantie goed genoeg.
Met vasthouden soms het idee dat je de aan-uitknop in zou kunnen drukken, het is een klein apparaat, voelt soms net te klein aan, maar dat is persoonlijk.
Voor de eerste indruk een prima apparaat!

PaTi 10-07-2016

Degelijk apparaat

Het scheerapparaat is gemakkelijk in gebruik en scheert goed. Ondanks dat we het apparaat nog niet zo lang hebben voldoet het aan onze verwachtingen. Geen spijt van deze aankoop!

Peter 08-07-2016

Philishave s9151

Mooi apparaaat. Leuk design. Scheert in bepaalde hoeken niet zo glad (bijv. hals nabij /onder de oren). Schoonmaken erg lastig; daar heb je duur apparaat voor nodig of een heel simpel sleuteltje. Niet zomaar in een handomdraai te doen.

Ruud 07-07-2016

Top scheerapparaat

Apparaat ligt prima in de hand en is gemakkelijk schoon te maken. Ook het geluidsniveau is erg laag.

Bert T 07-07-2016

Nat en glad scheren zonder wondjes

Je hebt de frisheid van natscheren en je hoeft niet bang te zijn voor snijwondjes. Dit is perfect scheren!

J Schier 03-07-2016

Philips S9111/41 scheerapparaat

Scheert uitstekend!
Mooi vormgegeven, stevig opbergetui.
Snel opgeladen!
Het verwisselen van scheerblad en tondeuse is wat lastig, je moet hier veel kracht bij zetten.
De tondeuse moet apart worden bewaard, hiervoor is geen ruimt in het etui.

Jos 01-07-2016

Goed apparaat, jammer van het etui

Het apparaat scheert uitstekend. Jammer vind ik dat het etuie pover is uitgevoerd en geen ruimte biedt voor oplader en trimmer. Die moet je los opbergen. Voor een vakantie moet je eraan denken dat je de oplader los meeneemt. Voor deze prijs mag je meer verwachten van een etui

Pieter 30-06-2016

Prachtig apparaat

Ik begin net aan een nieuwe baan dus ik wil een lekker glad koppie en ik was niet tevreden over met mes en scheerschuim scheren.

Omdat mijn kaaklijn smal en hoekig is koos ik voor de 9000 serie en hij gaat erg makkelijk met de contouren mee. Mijn huid is gevoelig en ik ondervind geen problemen.

Hij is licht, makkelijk te gebruiken en lekker stil. Ik heb ook veel positieve reviews gezien op Youtube en daar ben ik het mee eens.

Zowel nat als droog, geen enkel probleem. Als je het product bij Philips registreert krijg je 3 jaar garantie, maar ik verwacht er uiteraard langer plezier van te hebben vanwege de prijsklasse en de degelijke bouw van het apparaat.

Mocht hij na 2 jaar wat bot zijn, dan kan je nieuwe mesjes aanschaffen voor een acceptabele prijs.

Je krijgt de SmartClick bear styler erbij, wat handig is voor de bakkebaarden.

Toen ik met het mes scheerde zag ik op tegen scheren, vanwege mijn gevoelige huid, het was niet zo glad 'tegen de haren in', maar nu beleef ik plezier aan scheren en het gaat en stuk sneller.

perfect scheergedrag 30-06-2016

Een heel fijn en goed scheerapparaat

Dit scheerapparaaat scheert prima en bijzonder glad hij is handig in gebruik en snel opgeladen bijzonder goed schoon te houden.

Baerke 29-06-2016

Prima scheerapparaat

Makkelijk in gebruik en goed resultaat.
Snel opgeladen en ligt lekker in de hand door zijn lichte gewicht.

Sander van der Niet 28-06-2016

philips s9111/31

Prima apparaat na eerste scheerbeurt. Ziet er mooi uit en maakt erg weinig geluid. Ideaal dat je er onder de douche mee kan scheren.

msmit 26-06-2016

Simple en goed

Het is zeer goede machine vergelijken met de oude modellen het was eens keer tijd voor upgrade van deze aankoop heb geen spijt.

Fijn scheren 26-06-2016

Fijn scheren

Dit scheerapparaat is comfortabel voor mijn huid en scheert goed glad. Bovendien voorzien van handige hulpstukken.

Jasper 26-06-2016

Goed voor snel schreven gezicht, nek gaat wat trager.

Scheert fijn op het gezicht, maar bij de nek gaat het moeizamer. Mogelijk doordat haren plakken bij mij aan de huid?

JansN 25-06-2016

Beter dan verwacht

Na jarenlang de meest luxe uitvoering (12 jaar) uit de 9000 serie te hebben gehad, gekozen voor deze eenvoudigere versie. Geen aanvullende schoonmaakhulpstukken. Gewoon een GOED apparaat voor een GOEDE prijs. Scheerresultaat is zeer bevredigend.
Dit apparaat aangeschaft voor mijn vader. Zelf gebruik ik het apparaat sinds februari 2016.

AJ 25-06-2016

Top apparaat!

Scheer 1x per week.Eerst droog dan nat en dat gaat super. Heb wel de tondeusestand nodig om de zwaarste baardgroei weg te halen. Had eerst een Coolskin en gebruikte daarnaast een echte tondeuse dus een waardige vervanger voor beide!

Menno 25-06-2016

Philips S9111/41

Nog maar kort in gebruik maar tot nu zeer tevreden over het scheerresultaat (is uiteindelijk het belangrijkste). Even wennen na jaren gebruik van een Braun uit het hoogste segment. Het apparaat voelt erg licht aan en lijkt daarmee wat kwetsbaar maar dat zal de tijd moeten leren. Nog niet nat of met schuim geprobeerd maar droog in ieder geval makkelijk te reinigen. De losse trimmer (het erop en er af halen is misschien een minpuntje) heb ik ook nog niet uitgeprobeerd lijkt verder wel okay. Ik heb er vertrouwen in een goede aankoop te hebben gedaan.

Gulickx 24-06-2016

superapparaat

Mooi design ligt lekker in de hand scheert glad
zou hem iedereen aanraden. En zeker nu er een mooie korting op zit. Is zijn geld zeker waard.

Jurre 22-06-2016

Perfecte shaver

Dit is een perfecte shaver als je een wat zwaardere baard hebt. Deze shaver geeft een mooi glad scheerresultaat. Bij mij geeft de shaver na ieder gebruik aan dat hij schoongespoeld dient te worden. Het verbaasd me echt hoeveel haartjes er iedere keer worden weggespoeld

Wim 22-06-2016

Aankoopscheerapperaat

Ook dit is wederom een Philips geworden ben nu meer als 50 jaar Philips scheertechniek trouw gebleven, en ben nog nooit in de steek gelaten.