Philips SHAVER Series 9000 S9111 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 115 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9111 op Kieskeurig.nl.

Alex 19-06-2017

Slecht scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik heb altijd een Philishave gehad. Ik gebruik met erg veel plezier de 8894. Omdat de huidige scheerkoppen aan vervanging toe waren, heb ik besloten maar een geheel nieuwe aan te schaffen. Met de goede reviews in gedachten, de S9111 aangeschaft.
Wat een tegenvaller, deze scheert slechter van mijn oude 8894 met oude scheerkoppen. Met timer opgemeten, de 8894 wint altijd. Verder is het scheren met de S9111 veel 'pijnlijker'.
De S9111 is al 2 keer terug geweest naar Philips, ze konden niets vinden. Toen heb ik de hoop maar opgegeven. Balen.
Mijn nieuwe S9111 ligt dus al maande, zo niet een jaar in de la, hij scheert gewoon niet fijn. Mijn oude 8894 is nog volop in gebruik, topding.

Minpunten

• matig scheren
  • Scheert niet fijn.

Robin 17-11-2016

Afknapper

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Half jaar terug 2 apparaten aangeschaft in het gezin, zowel mijn pa als ik erg tevreden over het apparaat, maar na een klein half jaar van beide apparaten de messen erg bot. Een is met reinigingsstation en die is net zo bot als de andere dus dat maakt geen verschil

Contact gehad met philips, allerlei vragen over het gebruik moeten beantwoorden en ze kunnen niet zeggen waar het aan ligt

Hiervoor een apparaat gehad waarvan ik na 5 jaar is de mesjes van heb moeten vervangen, en bij deze na een half jaar. En dat voor deze prijsklasse.

Verder een prima apparaat, maar ik raad een ieder aan goed na te denken over deze aankoop en te informeren naar een ander apparaat

2 apparaten voor samen 360 euro en liggen nu in de kast, waardeloos... het enige wat Philips zeg is dat ze aanraden om nieuwe mesjes te kopen voor veel te veel geld en veel te weinig kwaliteit

Pluspunten

• Goede accu
  • Leuk design

Minpunten

• Hele slechte mesjes

Peter 08-07-2016

Philishave s9151

6,2
Mooi apparaaat. Leuk design. Scheert in bepaalde hoeken niet zo glad (bijv. hals nabij /onder de oren). Schoonmaken erg lastig; daar heb je duur apparaat voor nodig of een heel simpel sleuteltje. Niet zomaar in een handomdraai te doen.

Yool 20-02-2015

Dick is aan de slag gegaan met de nieuwe shaver en is zeer enthousiast. Hij scheert zich nu slechts een maal per dag en blijft vervolgens de hele dag prettig glad. En hij is veel minder tijd kwijt voor het schoonmaken van de shaver. Met de tondeuse kan hij zijn snor prima in vorm houden. Kortom, een blije en gladde man!

Gerritje10 26-04-2021

Scheren een genot geworden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Altijd Philips scheerapparaten gebruikt; maar deze spant de kroon.
Scheert zo glad als een aal en is makkelijk in onderhoud.

Voskamp 24-04-2021

Scheert max 1 jaar glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Het eerste jr glad en super. Erna opeens batterij leeg en aanduiding de scheerkop te vervangen( na 1 jr ipv 2 jr). ook dat hielp niet. Geen leenapparaat tijdens opsturen, ook niet als er mijn eigen nieuwe mesjes op zou zetten. Door baard niet mogen werken. Nieuw apparaat moeten kopen.

manvanfern 26-03-2021

Het scheert prima zo als ik al 50 jaar gewent ben

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Dit is mijn 12 apparaat (begon met en 1 kops shaver) alleen een probleem waar kan ik een borgringhouder kopen om de mesjes los en schoon te maken.

Boedie 06-03-2021

Scheert erg goed.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Toen ik het apparaat pas kreeg was deze super stil en heel goed. Het resultaat zat tegen scheren met mes aan, het effect wat ik na 8 uur nat scheren heb. Na een paar keer scheren werd het apparaat lawaaiig en het scheren gelijk al een stuk minder. Hij scheert nog steeds beter dan welk apparaat ik ooit heb gehad, maar tegen netscheren met ouderwets mes kan het apparaat niet aan tippen.

DP Breedenbach 28-02-2021

Philips Shaver series 9000

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Bij dit apparaat zijn scheermesjes overbodig geworden, wat een top uitvinding zowel met droog als nat scheren, en heel makkelijk schoon te maken. Ik wil nooit meer anders. Huid perfect glad en geen wondjes zoals bij mesjes! En makkelijk om te zetten naar tondeuse en dat komt goed uit in de lockdown zonder kappers haha

The GreatWhite 25-02-2021

incroyable!!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

j´ai adquéris ce rasoir en janvier 2021 et j´ai adquéris un deuxième en février pour offerte à mon fils...
je le recomande...

Freggel 24-02-2021

Top Scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

scheert gladder dan ooit te voren
en makkelijk in onderhoud
dus bedankt Philips voor dit top apparaat

Job 01 11-02-2021

Deze shaver bevalt mij heel goed. Ik zou geen ande

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

In een korte scheerbeurt een verrassend goed resultaat. Wat mij echt opvalt ten opzichte van vorige Philips shares is dat hij zo weinig geluid maakt, echt een fijne ervaring bij zowel het nat- als droogscheren.

RazorAD 10-02-2021

De vervanger van het scheermes.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik scheer al tientallen jaren met Philips scheerapparaten, maar dit apparaat overtreft ze allemaal. De Gilette mesjes heb ik niet meer nodig.

Scheren aar 19-01-2021

Tegenvallend scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ondanks goede testen werkt het apparaat voor mij niet
Moet huid goed vasthouden om haartjes te raken
Scheerbeurt duurt te lang

Matheas 17-01-2021

Volgt contouren gezicht prima

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

scheert prima droog en volgt gezichtscontouren goed. Batterij gaat langer dan 1 week mee alvorens te moeten opladen. Voorkant voelt "goedkoop" aan bij zo'n toch wel prijzig apparaat; erg dun kunststof bovenop de aan/uit knop. Mogelijk als gevolg hiervan, wordt af en toe ongewenst het scheren afgebroken. Jammer dat de trimmer niet geïntegreerd is; telkens extra handeling en een los onderdeel opbergen.

JJJF 16-01-2021

Zeer slecht en duur

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik heb dit apparaat al een hele tijd, niet veel gebruikt, vaak de oudere die het nog deed en beter scheerde. Duurt 10 minuten voor ik me geschoren heb, wil ik het goed doen. Erg duur en waardeloos apparaat voor mensen met zware baardgroei. Op zoek naar een andere, maar Philips ??? Waarschijnlijk niet

delta123 12-01-2021

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Sinds kort dit nieuwe scheerapparaat in gebruik. Bevalt prima, werkt uitstekend weinig geluid en mooi glad resultaat

J.a.c.mens 12-01-2021

glad scheren is goed

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Goed produkt, alleen druk ik tijdens het sceren regelmatig de aan/uit knop in .Philips 9000 scheerapparaat .

Harrie uit Hengelo 10-01-2021

Het scheerresultaat is uitstekend

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Het scheerresultaat is uitstekend. De handleiding van het scheerapparaat is onduidelijk met alleen maar tekeningen. In een handleiding moeten een toelichting op de werking en het onderhoud van het scheerapparaat duidelijk beschreven staan. Dat is helaas niet het geval. De afgelopen dag viel bij het loshalen van het bovenste deel van het scheerhoofd dit in 3 delen uiteen. Het was een puzzel om te zien hoe de 3 delen weer vastgeklikt konden worden. Het is heel vervelend om op basis van tekeningen de werking van het scheerapparaat onder de knie te krijgen.

Philips 2 gebruiker 03-01-2021

Was de "te" grote uitgave verantwoord ?

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Dagelijks gebruik ik dit apparaat, ligt goed in de hand en uitzonderlijk zacht geluid.
Echter, al na een aantal weken meen ik een terugloop in de scherpte van de scheerkoppen te bespeuren. De tijd zal het leren of deze terugloop zich continueert. Om de dag maak ik de scheerkoppen zuiver, kan een geval van wennen zijn maar het openen gaat minder soepel dan bij vorige types Philips scheerapparaten.