Philips SHAVER Series 9000 S 9031/12 - Reviews

Nat en droog
Trimmerfunctie/tondeuse

rdkraker 08-08-2016 Product paar weken in bezit

Prima shaver!

Tot nu scheerde ik me vrij weinig glad. Heel af en toe als t moest voor mijn werk. Meestal gebruikte ik een trimmer voor een stoppelbaard.

Nu moet ik me voor mijn werk vaak dagen achter elkaar glad geschoren hebben. Was bang voor een gevoelige huid in t begin. De philips stelt niet teleur. Niet pijnlijk, geen beschadigde huid oid. Alleen als ik een 3dagen+ baard heb moet ik me eerst trimmen, anders wordt t wel gevoelig.

Onder de douche scheren is wel lekker zacht, maar haartjes pakken wel wat slechter op omdat ze op je huid plakken. Ik scheer me liever droog.

Gaat super lang mee op een lading.

Al met al erg tevreden!!

EverSound 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Licht, ergonomisch, perfect scheerresultaat

Licht en goed in de hand liggend scheer apparaat. Komt goed op moeilijke plaatsen zoals mond- en neushoeken. Gaat lang mee op één acculading, laad snel op (1 uur).

Cyril 03-08-2016 Product paar weken in bezit

Prettig scheer resultaat.

Dit scheerapparaat is het beste apparaat dat ik ooit heb gehad!
Het scheert snel en super glad. Hiervoor had ik een Philips scheeraparaat die ik al 5 jaar gebruikten. na het scheren met het apparaat had ik soms last van een rode geiriteerde huid, waardoor mijn voorkeur uitging naar nat scheren met de 9000 serie van Philips is het weer prettig om je elke dag te scheren. het werkt erg prettig vraagt bijna geen onderhoud. Wel zou ik graag nog graag advies willen over scheerschuim die ik het best kan gebruiken. misschien iets voor Philips om deze ook op de markt te brengen.

Gerwin 01-08-2016 Product kwartaal in bezit

Fijn apparaat S9031/12

In een paar opsommingen mijn positieve ervaringen tot nu toe:
- scheren: gewoon goed. Door de superflexibele scheerkoppen wordt elke nodige plek bereikt.
- erg eenvoudig in gebruik.
- ik vind het met scheerschuim scheren boven verwachting fijn! Ik doe dit boven de wastafel. Je zou misschien verwachten dat het gaat spetteren, maar dit is dus totaal niet zo. Even afspoelen onder de kraan en klaar is kees. Onder de douche gebruik ik hem zelden, ik vind een spiegel erbij namelijk toch handig.
- wat betreft het schoonmaken: het is de eerste paar keer eventjes doorhebben hoe je het scheerkopje opent (super simpel eigenlijk), en dan is afspoelen echt een fluitje van een cent.
- accuduur is zeer lang, en daarna weer erg snel opgeladen. De resterende accuduur wordt overzichtelijk weergegeven, zo wordt je niet verrast door een ineens leeg apparaat.
- maakt een prettig zacht geluid bij gebruik, mijn vorige apparaat was soms beangstigend qua lawaai.
- ligt prettig in de hand en voelt degelijk aan, geen tierelantijntjes. Ook als het apparaat nat is, glijdt het niet weg.

Ben het eens met ervaringen van Denis, Marklv en wcmveer:
- trim opzegstuk was het niet helemaal voor mij en daar gebruik ik dan liever mijn gewone scheermes voor.
- Een eenvoudig plastic beschermkapje voor scheerhoofd zou misschien handig zijn (ik bewaar hem niet altijd in de etui).

Denis 30-07-2016 Product maand in bezit

Ideaal scheerapparaat

Voordelen:
- Apparaat ligt fijn in de hand.
- De scheerkoppen zijn makkelijk en eenvoudig te verwijderen en te reinigen onder de kraan.
- Ik kon me minimaal 7x scheren voordat hij weer opnieuw opgeladen moest worden wat ook binnen een paar uur gebeurd is.
- zowel nat als droog te gebruiken

Nadelen:
- rond de kaaklijn en hals werd niet helemaal glad als ik me een aantal dagen al niet had geschoren
- had na drie weken toch nog wat last van irritatie maar dat kan ook komen doordat huid wat gevoeliger was door de zon omdat ik op vakantie was.

Conclusie:
Uiteindelijk een fijn gemakkelijk apparaat wat goed en snel zijn werk doet.

Johankamps 30-07-2016 Product maand in bezit

Zeer fijn apparaat voor als je een gevoelige huid hebt.

Het scheerapparaat ligt lekker in de hand en maakt dat ik minder opzie tegen het scheren. Het apparaat volgt de contouren goed en haalt ook op de lastigere plekken de haartjes goed weg. Met een scheermes (en eerdere scheerapparaat) kreeg ik regelmatig wondjes maar vooral een geïrriteerde huid na het scheren wat met dit apparaat tot nu toe niet is gebeurd. Wat ook erg prettig is, is dat er een opzetstuk bij zit voor het trimmen van de baard of als je haren net iets te lang zijn om te scheren. De opzetstukken zijn gemakkelijk te verwisselen en erg fijn dat er een etui bij geleverd wordt om alles bij lekaar te houden. Qua prijs- kwaliteitverhouding zit het wel goed met dit apparaat en ik zou het zeker aanraden als je een gevoelige huid hebt maar ook als je het druk hebt en even snel onder de douche wilt scheren. Doordat het apparaat waterdicht is kun je deze ook makkelijk schoonhouden.

Nadeel:
Wanneer het opzetstukje aangebracht wordt om te trimmen komt de kracht van de motor net iets te te kort om snel door te scheren.

wcmveer 29-07-2016 Product maand in bezit

PHILIPS LCD 43PUS6401/12

Shaver is snel opgeladen ligt fijn in de hand en is makkelijk onder de kraan schoon te maken na het scheren. Indicatie van hoeveelheid accu is handig en eenvoudig uit leesbaar. Een nadeel van de shaver is de scheerkop dat de randen breed zijn en het scheren onder de neus een beetje tegen valt. Het snoer van de adapter is stug en gaat bij het opbergen krullen. Opnieuw gebruik van de adapter moet eerst het snoer uit de knoop gehaald worden. Jammer dat er geen ingebouwde trimmer in zit deze moet er apart opgezet worden. Een bescherm kapje voor scheerhoofd.

jp 26-07-2016 Product paar weken in bezit

goed scheerapperaat

is makkelijk in gebruik licht gewicht laad snel op en de accu gaat lang mee scheert glad en makkelijk schoon te maken een echt aanrader dus

Pascal 26-07-2016 Product maand in bezit

Uitstekend scheerapparaat

Het apparaat is nat en droog te gebruiken wat bij vooral nat met scheerschuim lekker soepel over de huid beweegt en makkelijk schoon te maken is.

Droog glijd hij ook redelijk maar ik prefereer nat, maar dat is van huid type verschillend ben ik van mening.

Het scheer resultaat met scheermes is glad en met het apparaat nog enige stoppeltjes.
Daar in tegen kost het minder tijd om te scheren.

Het bedienings gemak is uitstekend- opladen en scheren maar scheerkop klik je makkelijk af en spoel af onder de kraan.

En vooral stil.

Aad50 26-07-2016 Product paar weken in bezit

Super glad draadloos nat en droog scheren

Met de lichtgewicht shaver scheer je zo 2 weken zonder bijladen lekker snel super glad. Schoonmaken is echt heel simpel en snel gedaan.
Zowel droog als met wat water of scheerzeep scheren op droge, vochtige of natte huid. Een ideaal apparaat.

nlajast 25-07-2016 Product paar weken in bezit

Philips S9031/12 de perfecte shaver

Ik gebruik nu een tijdje de shave S9031/12 en ben hier zeer tevreden mee daar de bijzonder glad scheert doordat de kop de contouren van je gezicht volgt. Ook heb ik nu geen van een geïrriteerde huid wat na gebruik van een aftershave een brandend gevoel geeft. Het apparaat is eenvoudig schoon te maken doordat je het onderdeel waarin de scheerkoppen zitten er in zijn geheel af kunt halen en af kan spoelen onder de kraan. De Shaver ligt lekker in de hand en de oplaadtijd is slechts 1 uur voor 50 minuten scheren. Kortom een perfecte scheerapparaat

Ivo26 25-07-2016 Product maand in bezit

Uitstekend scheerresultaat

Het scheerapparaat biedt een uitstekend scheerresultaat. Het apparaat volgt de contouren goed en haalt ook op de lastigere plaatsen de haartjes goed weg. Het apparaat ligt fijn in de hand en is lichtgewicht. Daarnaast heb ik geen last van irritatie na het scheren.

De batterijduur van het scheerapparaat is dik in orde. In de drie weken dat ik het apparaat gebruik heb ik het nog niet op hoeven laden. Dit terwijl ik mij toch vier keer in de week scheer.

Het schoonmaak gemak van het apparaat had beter gekund. De scheerkop kan worden losgeklikt om zo e.e.a. af te spoelen. Een scharnierend systeem, waar mijn vorige scheerapparaat over beschikt, was handiger in gebruik.

Sander S 24-07-2016 Product maand in bezit

Zeer glad scheerresultaat

Mooi apparaat wat precies doet wat het moet doen, glad scheren. Het kop van het scheerapparaat is erg flexibel waardoor het makkelijk de contouren van het gezicht volgt. Het resultaat is een gladde huid, net zo glad als het scheren met scheermesjes.

Waar ik bij mijn oude scheerapparaat vaak last had van huidirritatie is dat bij dit scheerapparaat niet het geval, ook niet bij dagelijks gebruik.

Het reinigen van het apparaat is erg eenvoudig omdat je het apparaat onder de kraan kunt afspoelen.

Voor een nog betere reiniging raad ik het smart clean systeem aan, hierbij wordt het apparaat opgeladen, grondig gereinigd en gesmeerd.

Cocktailkoning 24-07-2016 Product paar weken in bezit

Vlot en glad resultaat

Ik heb nog nooit een scheerapparaat gezien dat zulke flexibele koppen heeft als deze. Bijzonder handig als je de hals probeert te scheren bijvoorbeeld. Vroeger kreeg ik hierdoor vaker last van kleine onstekingen maar die zijn nu als sneeuw voor de zon verdwenen. Hij is vrij licht en bijzonder ergonomisch vormgegeven. Persoonlijk voor mij iets te licht, maar enfin, iedereen z'n eigen wens. Verder zit er een handig reis/opberg cover bij. Niks op aan te merken dus!

Bas 24-07-2016 Product paar weken in bezit

Heel prettig scheerapparaat

Ik heb dit scheerapparaat nu ongeveer 2 weken in gebruik en ik vind dit echt een heel prettig scheerapparaat hij scheert heel erg goed en doordat de scheermesjes heel dicht tegen de oppervlakte zitten scheert hij dus heel goed en snel alles weg alleen wat jammer is naarmate je hem gebruikt worden de mesjes slechter en merk je dus echt wel verschil met in het begin en dan een paar weken verder ik beveel dit product wel aan want hij scheert heel erg goed en alles word erg glad en je hoeft niet als met andere scheerapparaten de hele tijd erover heen

Erwin 24-07-2016 Product paar weken in bezit

Top apparaat

Dit is een geweldig apparaat echt een aanrader. Het scheer resultaat is verbluffend goed. Inmiddels heb ik er een accessoire bijgekocht. Zodat ik een kleine tondeuse heb waarmee ik mijn baard kan trimmen. Deze accessoires zijn heel makkelijk te bevestigen

jelle 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn scheren, mooi designe

Fijn scheren, koppen bewegen fijn mee met de contouren van je gezicht. Het enige nadeel is dat als je hem aanzet een soort van "schrik momentje" is, lijkt wel of je een groot machine aanzet

Philips gebruiker 19-07-2016 Product paar weken in bezit

Tevreden gebruiker

Het scheerapparaat zit logisch in elkaar met 1 bedieningstoets. Daarnaast is het ideaal dat het zowel droog als nat gebruikt kan worden (zelfs incl het gebruik van scheerschuim). Feit blijft dat het niet ze scherp scheert dan een 'nat' mesje maar zolang je blijft draaien tijdens het scheren, heb je een prima resultaat.

Marklv 07-07-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe een fijn apparaat. Scheert echt goed.
Jammer dat er geen hard beschermkapje bij zit voor over de scheerkoppen. En dat er geen ruimte is in het etui voor de losse trimmer.

jeroen peter 05-07-2015 Product paar weken in bezit

Het scheerresultaat is duidelijk beter dan bij mijn vorige philips scheerapparaat.
Oook is de tondeuze praktischer in het gebruik