Remington PR1230

3,8 Lees 1 review

Braun Series 9 Elektrisch Scheerapparaat 9299s, Oplaadstandaard En Reisetui - Geschenkeditie Goud

Bekijk alle Scheerapparaten

3,8

• Slecht
  • Slecht

OmeSjaak 18-05-2015

3,8
Helaas, dit apparaat is een miskoop. Altijd met Philips geschoren dacht ik laat nu eens een Remington proberen. Maar dat viel tegen. Hij scheert nauwelijks. Er blijft een 12 uursstoppel staan. Na elke scheerbeurt nog eens met een 20 jaar oude Philips eroverheen, en dan ben ik wel glad. Ook is hij lastig schoon te maken. De 1230 mag niet onder de kraan gehouden worden (De 1250/1270 wel). Je kunt de kop er niet los afhalen om haartjes er uit te kloppen. Je moet dus regelmatig het halve ding demonteren om met de borstel haartjes te verwijderen. Verder is de kop te groot omdat de 3 ronde messen te ver van elkaar af staan en door het bewegende bovenstuk kun je slecht richten en die maakt bovendien een vervelend goedkoop geluid.
Geschreven voor: Remington PR1230