Remington PR1270 - Reviews

8,5 Lees 1 review
Accu indicator
Afspoelbaar
Trimmerfunctie/tondeuse

Beoordeling op basis van 1 review

Princeke 26-03-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk toestel met redelijk scheerresutaat

Mijn tweede scheerapparaat van Remington en ik moet zeggen dat ik alweer heel tevreden ben.

Ik had vroeger een Philips maar deze was nogal snel defect en na meerdere conflicten met de klantendienst was ik bij Remington uitgekomen. Het vorige heeft vele jaren voortreffelijk dienst gedaan maar was nu defect. Ik koos terug voor Remington en heb het mij nog niet beklaagd (na 3 weken).

Het scheren gaat goed en vlot, de batterij gaat 8 dagen/scheerbeurten mee maar het resultaat na het scheren is niet zo goed als met een Philips. Niet dat het zoveel scheelt maar toch, het kan toch ietsje gladder volgens mij.

Ook jammer dat er geen indicatie is hoelang de batterij nog meegaat alvorens je het moet opladen. Alleen als de batterij bijna leeg is (na 8 scheerbeurten dus --> ongeveer 80 a 90 minuten!!) knippert er kort een lampje na het scheren. Wie er echter niet telkens op let zit met een platte batterij. Dit kon dus beter.

Voor de rest alleen maar positieve ervaringen: heel lange levensduur van deze apparaten en meer dan degelijke kwaliteit.

Kortom: wat mij betreft zeker een aanrader!!