Remington XR1330

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington XR1330 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Tompoesje 20-04-2018

Let op het oplaadstation

Geschreven voor: Remington XR1330

Alles is prima. Behalve het oplaadstation en de tondeuse. Op het scheerapparaat zitten 2 metalen knopjes en aan het oplaadstation 2 metalen glijders. Die moeten contact maken. Na verloop van tijd gaat de spanning van de glijders af en wordt er geen contact meer gemaakt. Opladen moet aan het laadstation en kan niet bijvoorbeeld via snoer. Hierdoor kan je dus alles wegdoen. Remington helpt niet na de garantieperiode. P.s. de tondeuse is gammel en was al vrij snel kapot.

Pluspunten

• scheert goed
  • accu goed

Minpunten

• oplaadstation gammel
  • tondeuse gammel

Harold 18-02-2017

slechte uitklapbare tondeuse

Geschreven voor: Remington XR1330

Mijn zoon en ik hebben allebei de Remington. Zowel bij het apparaat van mijn zoon als bij mijn apparaat is de uitklapbare tondeuse losgegaan. Wij gebruikten de tondeuse alleen om de bakkebaarden een beetje te trimmen om op de juiste lengte te houden. Scheren doet het apparaat goed maar als je de tondeuse niet meer kunt gebruiken.

Minpunten

• uitklapbare tondeuse komt los van het apparaat

robin 30-11-2016

goede accu duur

Geschreven voor: Remington XR1330

ik vind het scheer apparaat heel goed, hij kan op veel lastige plekjes komen waar je met de meeste scheerapparaten niet bij kan komen hij scheert glad

Pluspunten

• lange accuduur
  • scheert glad

Tom 26-11-2016

handig en stil

Geschreven voor: Remington XR1330

De soepele koppen zijn handig. De batterij heeft een meer dan voldoende levensduur. Stille werking. Demontage om te reinigen verloopt vlot.

Pluspunten

• stil
  • soepele koppen

Minpunten

• tondeuse aan achterkant niet echt bruikbaar

Onir 25-11-2016

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Remington XR1330

Het apparaat scheert comfortabel en glad hoe ik het wil. Met scheergel scheert het overigens wel fijner. Had eerst mijn twijfels maar de werking is goed en de prijs is niet duur.

Pluspunten

• ook voor onder de douche
  • apparaat houdt lekker vast
  • niet duur

Minpunten

• kan niet zien hoe lang ik hem nog kan gebruiken

Steve 24-11-2016

Super fijne shaver

Geschreven voor: Remington XR1330

Fijne shaver met een glad scheerresultaat. Het is super handig dag ik hem onder de douche kan gebruiken

Pluspunten

• Glad scheerresultaat
  • Snel opgeladen
  • Te gebruiken onder de douche

rene slikboer 22-11-2016

scheerapparaat

Geschreven voor: Remington XR1330

ik heb hem gekozen omdat hij makkelijk in de hand ligt en scheert perfect en is draadloos en is makkelijk schoon te houden opladen doe ik om de 2 weken dan is hij leeg dus TOP

Simon 18-11-2016

Scheert goed en lange accuduur

Geschreven voor: Remington XR1330

ik ben zeer tevreden over het scheerapparaat ,
hij scheert glad en ligt lekker in de hand , accu gaat lekker lang mee voelt en stevig aan. Ook makkelijk te reinigen onder de kraan

Pluspunten

• Scheert glad
  • lange accuduur

goed en glad geschoren 16-11-2016

scheert goed met een lange accuduur

Geschreven voor: Remington XR1330

Dit remmington scheerapparaat overtreft mijn verwachtingen. Het apparaat scheert goed, is gemakkelijk schoon te maken. Helaas gebruik ik van philips scheerkopreiniger omdat ik deze van Remmington(nog) niet heb gevonden.

Pluspunten

• koppen goed te reinigen
  • koppen goed gemakeerd door kleur
  • volgt goed de contouren van mijn gezicht

Henk-Jan 14-11-2016

Even wennen, maar doet wat-ie moet doen!

Geschreven voor: Remington XR1330

Na een apparaat te hebben gebruikt dat een scheeremulsie op de huid kon smeren, is dit scheerapparaat dat droog of nat kan worden gebruikt even wennen. Als je droog scheert, heb je wat meer tijd nodig, wanneer je scheerschuim gebruikt wordt je gladder.

Al met al een apparaat dat doet waarvoor het is gemaakt, waarbij ik geen last van irritatie van de huid heb gehad.

Pluspunten

• Accuduur is voldoende
  • prijs!

Minpunten

• benodigde tijd om glad te worden

Fred 12-11-2016

Matige scheerder

Geschreven voor: Remington XR1330

Scheert niet zo glad als gehoopt. Valt erg tegen. Ben weer over gestapt op nat scheren met mes. Dit geeft beter resultaat.

Pluspunten

• Compact
  • Kan nat gebruikt

Minpunten

• Scheert onvoldoende

m.j. van der maarel 12-11-2016

Elegant, maar toch mannelijk model.

Geschreven voor: Remington XR1330

Ik heb dit apparaat gekozen, omdat het een lekker in de hand liggend model is voor een mooie prijs. Vooral de flexibele scheerkoppen maken het scheren voor mij snel en makkelijk.
Scheert lekker kaal. Ook handig als trimmer. Opgeladen accu gaat lang mee.

Pluspunten

• Niet te duur.
  • Lekker in de hand liggend
  • flexibel

Minpunten

• geen
  • geen

Ing 29-07-2016

Goed en stil scheerapparaaat

Geschreven voor: Remington XR1330

Stil apparaat, ligt goed in de hand en scheert goed. Ideaal is het extra trimgedeelte voor de bakkebaard.

Remington xr1330 19-06-2016

Remington scheerapparaat

Geschreven voor: Remington XR1330

Prettig met scheren, volgt ook echt de contouren van je gezicht. Soepel en ziet er netjes uit................................

th 17-06-2016

XR1330 echt oké

Geschreven voor: Remington XR1330

Zeker oké! Snel en goed glad geschoren. Ik heb 's ochtends weinig tijd, dus vlug geschoren zijn is een enorm voordeel. Dat kan met dit subliem scheerapparaat. Reiniging is poepsimpel.

Tester3 08-07-2014
Geschreven voor: Remington XR1330

Al meerdere Philips AquaTouch scheerapparaten gehad. Door veelvuldig gebruik onder de douche gingen die nooit langer dan 2 jaar mee. Zag nu deze Remington die ook geschikt is voor onder de douche. Echter de kwaliteit is niet vergelijkbaar met die van Philips AquaTouch. De scheerkoppen zijn vast aan de kunststof behuizing verbonden. Daardoor is er geen veerdruk tussen de scheerkoppen en de huid. Het apparaat heeft bij het scheren scherpe randen die zeer irritant zijn. Iedere keer komt de scheerkop los van de body. Als je het er dan weer op klik, valt ie er zo weer tijdens het scheren af. Vandaag viel het apparaat uit mijn handen. Bij Philips heeft dat nooit tot schade geleid. Nu brak het apparaat.
Weg ermee. Ik ben er helemaal klaar mee. Niet kopen dus!

RobertRol 27-11-2013
Geschreven voor: Remington XR1330

Wat een fijn scheerapparaat! Scheert mooi glad en is gebruiksvriendelijk. Duidelijke indicatie over het opladen. Goed schoon te maken.
Top en betaalbaar