Philips Shaver series 5000 PowerTouch PT927/18

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Shaver series 5000 PowerTouch PT927/18 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Vlijm 23-01-2015

Het nieuwe apparaat werkt tot volle tevredenheid en scheert echt beter en gladder dan vorige apparaten die ik had. Trouwens altijd van Philips!

Harry 66 13-01-2015

Goed in de hand liggend apparaat dat grondig scheert.

Leon20-34 08-01-2015

Mooi apparaat, ligt lekker in de hand. Scheert goed, maar mijn baard is te stug voor een super glad resultaat. Voor het oog even snel scheren doet hij keurig. Vooralsnog dik te vreden.

Ziggie63 04-01-2015

Heden morgen ontvangen, ff uurtje in de lader. En weer lekker scheren. Reden is dat mijn oude Philips HQ6740 versleten is. Mesjes zijn op, accu wordt minder.

hajekaka 03-01-2015

Solide scheerapparaat met goede resultaten.
Ligt goed in de hand.
Jammer dat er zo'n dun snoer wordt bijgeleverd.
Mis m'n telefoonsnoer van oude apparaat. (ook Philips).
Staat nl. stukken degelijker!
Ook het basisstation oogt wat iel en goedkoop, waardoor het terugplaatsen onhandig verloopt.

Philip Sonnefeldt 02-01-2015

Dit is mijn 7e Philips scheerapparaat.
Scheert snel, glad en kunt hem afspoelen onder lauw water. Altijd goed. ligt ook lekker in de hand.

adflantua 31-12-2014

om nog even voor het oud en nieuw 2014/2015 een mooie gladde huid te verkrijgen kocht ik de philips pt927/18.

het product overtrof mijn verwachtingen.
ik was verrast door de mooie en perfecte afwerking,ligt goed in de hand en scheert super glad.
IK vond wel dat het apparaat weinig toeren maakt in vergelijking met mijn oude philishave maar het resultaat is goed. hoelang de lading van de accu het uithoudt met hetzelfde scheerresultaat heb ik nog niet kunnen testen daar ik hem pas twee keer heb gebruikt maar ik vertrouw erop dat dit oke zal zijn.

Gbrink 31-12-2014

Heerlijk scheerapparaat, lekker glad en makkelijk schoon te maken.
De kop beweegt goed en ik heb me er goed mee kunnen scheren

Adriaan 47 29-12-2014

Na slechte scheer ervaringen met een ander werk, weer na vele jaren teruggegrepen naar mijn oude Philips (snoer).
Het bovenstaande ligt ten grondslag aan deze aanschaf.
Na een paar dagen kan ik zeggen. "De PT927 scheert super glad" ik hoef mij nu niet meer, met scheermesjes na te scheren

muis29 28-12-2014

Vergroot scheeroppervalk van mesjes duidelijk merkbaar: snel en goed resultaat.
Bediening wijst zichzelf, makkelijk in gebruik

Kerstkado14 25-12-2014

Te kort nog om goed te beoordelen. De eerste indruk is goed. Loopt soepeltjes over de huid en is lig goed in de hand.

Philip78 24-12-2014

Uitstekend scheerresulaat, zoals ik van Philips gewend ben. Het apparaat ziet er mooi uit. Ik vraag me alleen af hoe lang de sluiting van het klepje heel blijft want dit ziet er heel teer uit. Ook de houder is niet heel stabiel. Bij een volgend scheerapparaat van Philips hoop ik dat er een 'telefoonsnoer' is toegevoegd, dan is het gemakkelijk mee op vakantie in de tas mee te nemen en heb je geen snoer dat in de knoop kan raken.

Topapparaat 22-12-2014

Ik vind dit een van de betere scheerapparaten, hij scheert goed, ik ben er erg tevreden mee. Ik vind het alleen jammer dat je er niet mee onder de douche kan scheren.

Hermanus Guiseppe 22-12-2014

Pas enkele dagen in gebruik: scheert als ik van Philips gewent ben. Maakt weinig lawaai en scheert glad

iwi006 14-12-2014

Tot nu toe prima resultaat! Heb het apparaat echter nog niet lang genoeg in huis om een volledig oordeel te kunnen geven. Maar so far so good!

Gerard Ver01 11-12-2014

Ligt vast in de hand
snelle oplaadtijd. Heerlijk om al na 3 minuten 1x te kunnen scheren.
Goed schoon te maken. Lekker fris vanonder de kraan.

marckoo 04-12-2014

Direct geprobeerd en het zelfde goede resultaat als mijn vorige scheerapparaat van Philips. De scheerkoppen zijn nu nog veel beter ingesteld om de contouren te volgen.

J.Oosterhoff 03-12-2014

Hij scheert goed glad, en ligt goed in de hand.Ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Is wel een aanrader.

HermanGebruiker 03-12-2014

1 keer gebruikt, een superglad resultaat. Zacht voor de huid, er is totaal geen irritatie opgetreden. Ben al jaren een tevreden Philips gebruiker.

Jantje80 02-12-2014

Uitstekend apparaat! De aanschafprijs vond ik wel hoog.
Mooie vormgeving, mooie kleuren. De prijs van vervanging van de scheermesjes vind ik vrij duur.

Beenen1950 01-12-2014

Ik heb me er twee maal mee geschoren en ben dik tevreden met het resultaat.Bovendien is de "scheertijd"veel korter als het scheren met een mesje! Het onderscheid is nagenoeg nihil!

Edstroem 01-12-2014

Erg fijn apparaat. Scheert sneller en gladder dan mijn vorige, een Braun. Handig dat je hem kunt schoonspoelen.

tevreden gebruiker76 01-12-2014

Het apparaat geeft een glad gezicht en voldoet prima. Het ligt ook prettig in de hand en glijdt als het ware soepel over je gezicht en hals.

Haarlemmmer 30-11-2014

Mooi apparaat, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik gebruik altijd de scheerapparaten van Philips, deze bevallen het best. Vandaar dat ik weer een Philips heb aangeschaft.

RM2014 29-11-2014

Scheert prettig en ligt lekker in de hand. Is een stuk stiller dan mijn vorige Philips scheerapparaat.