Philips SHAVER Series 3000 PT727 - Reviews

Laagste prijzen
Accu indicator
Afspoelbaar
Reinigingssysteem

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mike van Reusel 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn en goed scheerresultaat!

Het scheerapparaat werkt boven de verwachtingen en geeft een goed glad resultaat.
Apparaat is makkelijk schoon te maken en fijn in gebruik.
Oplaadtijd in gebruiksaanwijzing klopt helaas niet staat 8 uur is gelukkig maar 3 uur.
Verder raad ik het product aan vanwege het goede resultaat en goede prijs/kwaliteitsverhouding tot andere scheerapparaten.

fredtoday 30-11-2014 Product maand in bezit

Prima en eenvoudig scheerapparaat. Scheert goed glad en is licht en gemakkelijk voor onderweg. Is nat afspoelbaar. Goede koop voor een heel redelijke prijs.

holoX 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima shaver voor een nette prijs

Voor de prijs is dit een prima shaver. Resultaat is goed en irritatie is er nauwelijks. Enige minpunt wat ik kan opnoemen is dat er geen reishoesje bij zit.

Rdr1984 08-06-2016

Fijn apparaat

Fijn apparaat . Legt lekker in de hand .

Maakt een zacht aangenaam geluid.

Het enige wat ik mis is een kwarstje om de kop schoon te maken .

Anoniem 26-05-2016

Value for money

Scheerapp. ligt lekker in de hand. Zeker niet zwaar. Accu is top. Alleen met een bakkebaard trimmer zou helemaal top zijn

Peter83 08-01-2016

Ideaal

het is een prima scheerapparaat, ligt goed in de hand en werkt prima.
De accu gaat ook lang mee voordat hij opgeladen moet worden.
Eenvoudig schoon te maken.

cornelis1 04-11-2015

na mijn vorige philips shaver, valt deze tegen

Matig scheer resultaat. Geen etui bijgevoegd. tondeuse kan er ook niet meer vanaf. Opladen duurt erg lang.

soe24 21-05-2015

scheerkop

ik zoek al een tijd op internet voor een vervangende kop maar bij alle specificaties staat dit type er niet tussen als passend. welk model past er op dan? want ik kan er geen vinden voor mijn type : pt727

ArjanS 02-03-2015

Zeer gebruiksvriendelijk

Het scheerapparaat maakt weinig geluid, fijn soepel bewegende scheerkopjes, makkelijk reinigen. Scheert fijn. Inclu borsteltje en fijn lang oplaadsnoer, lijkt iets van 1m60 lengte.
En de neus-/oortrimmer komt inclusief een AA batterij.

Edo2 23-09-2014

Na een maand al problemen met scheerkopjes

Jammer dat de scheerkopjes te fragiel en gevoelig zijn. Na enkele keren schoonborstelen bleek de motor te blokkeren. Geen beweging meer in te krijgen. Er was een minuscule afwijking aan een van de scheerkopjes ontstaan bleek na dieper onderzoek met een loep. Kopjes zijn niet degelijk genoeg. Mijn oude buurman had een nieuw scheerapparaat nodig. Hij had ruim 10 jaar lang een oude Philips gebruikt en ik dacht er goed aan te doen deze voor hem te kopen. Daar heb ik nu spijt van. Ga nu een degelijke kwaliteit voor hem kopen.