Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Shaver series 5000 S5588/30 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

g**********@h********** 13-10-2021

Hier staan allemaal reviews in van mensen die het scheerapparaat n korte tijd in bezit hebben of n korte tijd getest hebben
Komen er dus niet achter dat de mesjes in heel korte tijd botter worden
Heb het apparaat in juni gekocht en scheert nu al zeker voor de helft minder
Heb altijd met philips geschoren maar de laatste jaren word het steeds slechter met de mesjes
Heb ook al de 7000 serie gehad...ook het zelfde probleem
Philips moet zich schamen om zo n rommel te maken
Ook naar klantenservice gebeld...onderkennen het probleem..ja meneer zegt hij...mesjes komen tegenwoordig uit n ander land..ik vraag..land begint zeker met n c...klopt zegt hij
Maar hij wilde m e wel tegemoet komen en stuurde me 3(echt waar)setjes koppen op
Zegt genoeg over de kwaliteit lijkt me
Eigenlijk diep triest dat philips zo n rommel durft te leveren
Gr Frans

Minpunten

• mesjes veel te snel bot

d*******@z******* 14-05-2021
Goed scheerapparaat scheert goed lange scheerduur ligt goed in de hand is snel opgeladen redelijke prijs besteld via ING met rentepunten

Pluspunten

• Scheert goed lange scheer duur snel opgeladen
  • Ligt goed in de hand

Rendier8 14-03-2021

Voor het eerst elektrisch scheren, bevalt zeer goed.

Scheerapparaat geheel gratis ontvangen van Philips om als product-tester te testen. Apparaat zat goed verpakt in kartonnen doosje. Er zat een etui in om het scheerapparaat te bewaren. Ook zat er een kwastje in om de haren uit de scheerkop te verwijderen, en natuurlijk een oplader. De handleiding vond ik niet heel duidelijk. Online van Philips een handleiding ontvangen, deze was overigens wel duidelijk. Dit is mijn eerste elektrische scheerapparaat, heb me hiervoor altijd met een scheermes geschoren. Eerst heb ik de batterij volledig opgeladen. Vind het apparaat handig in gebruik, de beweegbare scheerkoppen volgen goed de contouren van het gezicht. Elektrisch scheert minder glad dan met scheermes. Moet er wel bij zeggen dat als ik het een beetje bij houd dat ik binnen een minuut klaar ben met scheren. Apparaat nu een week of drie in gebruik, batterij nog niet hoeven op te laden.

Rivit 11-03-2021

Perfect scheerresultaat met deze Philips shaver

In het verleden altijd met een scheermes geschoren en nu deze Philips Shaver 5000 scheerapparaat in tijdje in gebruik. Het verbaasde me hoe gemakkelijk en snel scheren is met dit elektrisch scheertoestel. Mijn huid is er een stuk rustiger door en fijn is dat je het ook onder de douche kan gebruiken.

Het product is eenvoudig in gebruik en het schoonmaken gaat gemakkelijk onder de kraan. Zit een mooi etui bij waardoor hij ook ideaal is voor op reis.

Pluspunten

• Scheert goed glad
  • Waterproof
  • Lange accuduur
  • Makkelijk te onderhouden

Minpunten

• Snelheid niet handmatig aan te passen

Stees 10-03-2021

Fijn apparaat

De Philips scheermachine 5000 is in mijn beleving een van de beter scheermachines. Ik heb zelf al veel scheermachines gebruikt maar de 5000 scheert erg glad en voelt zijde glad aan wanneer hij over mijn huid glijd. Ik merk dat ik geen bultjes meer heb tijdens het scheren met de phillips 5000 serie. Tevens ligt het apparaat lekker in de hand.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Beweegt mee met de huid

Mike12347 09-03-2021

Super product!

Na 10 aar droog geschoren te hebben nu een toestel wat droog goed scheert en nat een extra beleving geeft.
Het toestel ligt heerlijk in de hand en scheert droog identiek aan mijn oude Philips toestel. Maar het nat scheren is echt een belevenis op zich. lekker fris en toch net weer wat gladder.

Pluspunten

• Nat en droog scheeren
  • Super fijne scheerkoppen

Minpunten

• Wat aan de grote kant

antileco 08-03-2021

topdig echt geweldig nat te gebruiken. droog niet beter dan mijn oude toestel. lekker licht en goed en eenvoudig display

Roborob_nl 08-03-2021

Fijne scheerervaring

Het is een fijn apparaat welke goed de contouren van je kaak volgt. Ik heb jaren nat gescheerd met mes en ik moest wel even wennen aan het elektrisch scheren. Ik heb het geprobeerd met scheerschuim, droog en onder de douche. Met scheerschuim voelt iets prettiger maar je ziet (door het schuim) niet zo goed wat je doet. Bij nat scheren haal je het schuim weg, met dit apparaat is het meer een smeermiddel. Ik gebruik het apparaat nu gewoon droog en soms als ik wat meer de tijd neem, onder de douche. Het resultaat is prima.

Pluspunten

• Ook voor een korte baard.
  • Met scheerschuim mogelijk.
  • Onder de douche mogelijk

Minpunten

• Duurt even voor je eraan gewend bent.
  • Schoonmaken is niet super simpel.

Patrick 07-12-2020

Goede batterij

Ik heb de Phillips Shaver S 5588/30 nu een aantal weken in gebruik en hij bevalt goed. de batterij laadt snel op en gaat lang mee. Je kan hem doordat de batterij niet zo snel leeg gaat makkelijk een weekje mee nemen. Je krijgt een handige etui meegeleverd om je apparaat te beschermen
Bij het droog scheren wordt mijn huid erg glad en ik krijg geen huidirritatie en dat gebeurt bij andere merken wel. Nat scheren is met dit apparaat voor mijn huid niet fijn. door het water wordt de huid wat stugger en glijd de scheerkop niet makkelijk.

Het apparaat heeft een precisie trimmer , echter kun je dat klepje niet vast zetten waardoor je alleen naar beneden kan scheren anders klapt hij dicht.
Hij is groot en ligt bij mij daardoor goed in de hand.
Het schoonmaken gaat zeer gemakkelijk onder de kraan of douche. Er zit ook een borsteltje bij wat ook prima zijn werk doet, deze had wel een tikkeltje groter gemogen.

Pluspunten

• Zeer goede batterij
  • Glad scheerresultaat

Minpunten

• Precisie trimmer kan niet vast

Rcoe 07-12-2020

Philips shaver

Als je niet gewent bent om nat te scheren is dit echt een geweldige nieuwe ervaring.
Scheert heel glad en glijd heel soepel over je huid.
Hij is heel erg stil en de batterij gaat lang mee.
Ik heb hem na intensief gebruik van 3 weken 1 keer op hoeven laden.
Hij is makkelijk schoon te maken onder de kraan of onder de douche.
Prima product.

Pluspunten

• Batterij
  • Heel stil

PatrickSlegers 01-12-2020

Accu is TOP

Ik ben nu bijna een maand de nieuwe Philips S5588/30 aan het gebruiken en hij bevalt me zeer. Het toestel is groot maar ligt zeer goed in de hand, de scheerkwaliteit is zeer goed en de batterij is gewoon top. Ik heb het toestel een maand geleden volledig opgeladen, ik scheer me elke dag en de batterij is nog maar voor 1/3 leeg. De scheerkoppen zijn ook zeer gemakkelijk te reinigen, gewoon openklikken en afspoelen onder stromend water. Ik blijf het echter moeilijk hebben met de oppervlakte rond de scheerkoppen, deze is gewoon te groot. OK, na dit toestel een maand gebruikt te hebben weet ik ondertussen wel in te schatten tot waar de scheerkoppen juist komen maar ik zie toch liever de randen van de scheerkoppen in plaats van dit moeten in te schatten.

ASV-1 30-11-2020

Lekker glad

Al vanaf de eerste keer scheren was ik overtuigd van de scheer resultaten. De scheerkop volgt de contouren van het gezicht feilloos en geeft een glad scheer resultaat. Ook bij een 3 dagen baard is het geen probleem om pijnloos en snel de haren te verwijderen. Ik gebruik het scheerapparaat nu reeds 2 weken en de batterij heeft nog steeds 2 van de 3 strepen dus tijdens vakantie hoef je geen lader mee te nemen. Wat betreft lader: het zou gemakkelijk zijn geweest als de kabel was voorzien van een klittenbandje. Nu moet je de kabel oprollen rond de oplader wat niet echt handig is. Wat wel handig is dat de scheerkop eenvoudig met lauw warm water en het bijgeleverde borsteltje. Kortom een fijn apparaat ongebruik die een perfect resultaat oplevert.

Pluspunten

• Scheer resultaat
  • Eenvoudig reinigen

Minpunten

• Oplader zonder klittenbandje

Kenker 29-11-2020

Vlak na de aanschaf van dit toestel was ik enthousiast, de contourvolgende scheerkop doet goed zijn werk, hij glijdt zeer zacht over de huid, het reinigen gaat heel simpel doordat je hem gewoon af kan spoelen onder de kraan of in de douche en hij is vrij stil in werking. Na drie weken gebruik ben ik er echte minder tevreden over, hij scheert niet alles in één keer er af waardoor je vaak drie a vier keer over dezelfde plek moet gaan, hij is behoorlijk groot en de vorm is niet bepaald ergonomisch te noemen waardoor hij wat log in de hand ligt. Het grootste minpunt vind ik echter de brede rand rond de scheermesjes, het is moeilijk om aan de haartjes vlak onder je neus te geraken zonder de behoorlijk forse kop in je neus te duwen. De geïntegreerde precisietrimmer is een leuke toevoeging maar voor mij niet echt nuttig.

Pluspunten

• Flexibele kop
  • Zacht voor de huid

Minpunten

• Brede randen rond mesjes
  • scheert niet alles in één keer

Kyanni 26-11-2020

Heel goed apparaat

Hiervoor gebruikte ik steevast een Braun, dar mijn vorige Philips niet aan de verwachtingen voldeed. ik moet zeggend dat ze een inhaalbeweging hebben gemaakt; de kwaliteit en prestaties zijn top ! zowel droog als onder de douche blijft het apparaat gladjes en vlot scheren. ook de batterij gaat heel lang mee (nog geen enkele keer moeten opladen na 3 weken gebruik!). ook leuk is de mooie trendy case dat je er bij krijgt en het handige LED scherm. dit is mijn nieuwe favoriete apparaat geworden !

Pluspunten

• Zowel droog als nat te gebruiken
  • Lange batterijduur

Robindeherdt 26-11-2020

Een plezier

Ik vind dit produkt zeer goed en een sterke verbetering tegenover de vorige modellen van philips.De grootste verbetering is het gemak waarmee je het kan kuisen n gebruik een simpele druk op een knopje ,het springt open ,afspoelen en terug dichtklikken.
Bij mijn andere scheerapparaten vallen de mesjes eruit, moet je ze met een raar soort gereedschap terug vast draaien wat nooit lukt, nee dan is dit echt wel 1000x beter.
Het scheercomfort is zeer goed weg irritatie,ik gebruik hem dagelijks als ik opsta en nog geen enkele irritatie gehad. Ook de vorm is beter en handiger hij heeft nu rechte kanten waardoor je veel gemakkelijker onder je neus scheert.
Hij laadt snel op, heeft een duidelijkedisplay en werkt verassend stil , ik scheer me in de slaapkamer en mijn vrouw slaapt rustig door.
Detondeuseis nu ook langer gemaakt en beter geplaatst waardoorje hem nu echt kan gebruiken en ook dit werkt zeer goed.
Ik kan dus zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit apparaat, zeker in vergelijking tegenover de vorige modellen , een echte aanrader dus

Pluspunten

• Comfort
  • Makkelijk kuisen
  • Stevig

Humptiedumptie 25-11-2020

Fijn scheerapparaat

Dit scheerapparaat getest voor de review club. Nu 3 weken in gebruik, en boven verwachting ervaring. Dit is een stevig apparaat, kop zit vast aan het toestel. Plus de tondeuse zit er vast aan, daardoor degelijk apparaat, ligt fijn in de hand.
Het scheer resultaat is echt fijn, en na paar dagen gebruik, minder last van scheer irritatie, en is het resultaat veel gladder. Dit alleen nog gebruik droog. Nat scheren kan ook met dit toestel.
Top product, zeker een aanrader.

Pluspunten

• Stevig apparaat
  • Scheert glad
  • Minder irritatie

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Wimpie 24-11-2020

goed apparaat voor een prikje

Best goed toestel en niet duur. Al een aantal weken dit toestel aan het testen en ja ik wil hem. Hiervoor had ik een toestel van een Duits premium merk, maar beviel pme niet echt, ook al was het een uit de duurdere reeks. Dit toestel is echt wel top. Laad vlug op, blijft lang opgeladen, maakt weinig geluid en het scheerd best wel glad. Ik heb nogal een zware baardgoei en met dit toestel scheer ik mij perfect zonder mij pijn te doen. Een klein puntje vqn kritiek is het reinigen van het apparaat, dat vlot niet zo goed. Maar dit mag de pret niet bederven, ik raad het toestel zeker aan

Pluspunten

• Weinig geluidshinder
  • Scheert zacht
  • Een gratis etui
  • laad vlug op
  • Blijft lang opgeladen

Minpunten

• Reinigen gaat niet zo vlot
  • De start/stop knop druk je vlug in bij het scheren

Wilco nijhoff 24-11-2020

Deze scheerapparaat nu bijna een week in huis en hij ligt lekker in de hand . De vorige scheerapparaten vond ik niet echt goed maar deze heeft tot nu toe mijn verwachting overtroffen ook qua scheren doet hij wat er van hem verwacht word ....het scheert lekker glad en de kop pakt alles stukjes mee ivm de flexibiteit dit apparaat ga ik nog verder testen maar tot nu toe een super apparaat die ik iedereen kan aanbevelen

Pluspunten

• Felxibile kop
  • Ligt lekker in de hand
  • Scheert lekker glad

Jip en janneke 24-11-2020

Het scheerapperaat is makkelijk in gebruik.

Laad snel op. Makkelijk in gebruik. Volgt goed de contouren van je gezicht. Snel schoon te maken. Baardtrimmer werkt perfect. Os echt een aanrader.

Marcel 23-11-2020

Heb ruim twee weken het Philips S5588/30 scheerapparaat in gebruik.
Mij bevalt de snelheid waarmee ik mij kan scheren, het eenvoudig schoonmaken van de kop en hoe het snel scheerapparaat weer op te laden is. Handig dat het apparaat zowel droog als nat te gebruiken is. Ik scheer mij standaard droog maar nat (onder de douche gaat het ook prima). De flexibiliteit van de kop is prettig, de kop volgt de huid prima. Onder de kraan spoel je de kop zo weer schoon, wat ook heel handig is. Twee nadelen, niet heel belangrijk: tijdens het laden kun je het apparaat niet gebruiken en de kop is redelijk groot, kom bijvoorbeeld niet helemaal bij de haartjes onder mijn neus. De bijgeleverde gebruiksaanwijzing is redelijk duidelijk, toch heb ik liever een gebruiksaanwijzing in tekst.

Pluspunten

• Scheert snel
  • Makkelijk schoon te maken
  • Zowel nat als droog te gebruiken

Minpunten

• Niet te gebruiken tijdens het laden
  • Forse kop

HermanW 20-11-2020

Het is een mooi apparaat. Voorheen gebruikte ik alleen mesjes, dit is sneller en makkelijker. Wel vind ik het teleurstellend dat je op de lastige plekken nog even met een mesje de laatste haren moet weghalen.

Pluspunten

• Strak design
  • Goede accuduur

Minpunten

• lastige plekken niet toerijkend