Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Shaver series 7000 S7788/59 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

d********@q********** 13-05-2023
Ik heb jaren een apparaat cool skin gehad van philips prima machine nooit geen probleem mee gehad alleen de batterij werd slechter en de mesjes werden stomp, uiteindelijk een ander gekocht de 7000 serie niet tevreden met het scheer resultaat, laat een deel van de baard staan ik heb het idee dat de scheer apparaat te langzaam loopt. Geen idee wat ik er mee moet weggooien ?????

Dax1871 28-12-2021

Philips SHAVER Series 7000 S7788

Het scheerresultaat is zeer goed, droog of nat beide uitstekend. (ik had hiervoor de Philishave 8894 1 van de beste shavers van philips ooit) App is leuk maar niet doorslaggevend voor aankoop. Accu gaat lang mee en de shaver ligt zeer goed in de hand ( ik heb zelf grote handen) Het enige wat me niet aanstaat is de dock waar de shaver op moet staan als hij opgeladen moet worden. De aansluiting zit niet lekker en ik vind het een wankelig geheel. Had beter gekund Philips! Als shaver een dikke 9!

Pluspunten

• scheerresultaat
  • design

Minpunten

• oplaadstandaard / dock

Laar 19-03-2021

Scheert goed en glad

Ik gebruik het apparaat nu een paar weken. Ontzettend fijn om mee te scheren. Scheert goed glad en dat hij zichzelf kan reinigen is ideaal.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Reinigt zichzelf

Hunne 15-03-2021

Mooi, nieuw apparaat

De Philips scheermachine werkt zeer prettig! Het model is compact en ligt goed in de hand, zo is het gemakkelijk te bedienen. Je merkt duidelijk dat het product van goede kwaliteit is. Zo merk je duidelijk de beweeglijkheid van de drie vlakken waarin de scheermesjes zijn bevestigd. Met de mesjes kom je gemakkelijk in alle hoeken van je baard. De trimfunctie is fijn dat deze op het apparaat zit, het enige minpunt is dat deze maar op een lengte te gebruiken is, maar alsnog werkt de trimmer zeer soepel. Het onderhoud van de scheerapparaat in combinatie met de applicatie werkt zeer soepel. Het apparaat geeft zelf aan wanneer het gereinigd dient te worden. Tot op heden een super apparaat en zeer zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Kwalitatief, degelijk
  • Gemakkelijk in gebruik

endymion7 15-03-2021

Geloof in electrisch scheren weer terug!

Nadat ik een ouder philips electrisch scheermodel model gebruikt heb ,was ik negatief over electrische scheerapparaten want het scheerde niet zo glad als een handmatige scheermes. Totdat ik deze nu gebruikt hebt ben ik totaal van mening veranderd! Ik ben superpositief over de scheerresultaten! Het scheert superglad en dat is toch het eerste punt waarvoor je zo'n ding aanschaft, scheerresultaten. De meegeleverde accessoiressen zijn ook erg fijn. de cleaning pot zorgt voor een frisse scheerapparaat nadat je de kop afgespoeld hebt met water. En de bluetooth connectie naar je app voor ios of android werkt ook prima en is een zeer welkome toevoeging! Het pakketje is dus erg compleet! Er zit op het apparaat ook een kleine trimmer aan de achterkant , deze trimt goed maar niet perfect als met een mesje. Dit zie ik ook meer als extra dus geen probleem. Ondanks het scheren fijn gaat heb ik het idee dat de scheerkop (misschien voor mijn hoofd, shape) iets kleiner kan, of dat philips in de toekomst andere formaten scheerkoppen kan uitbrengen. Ik denk dat philips hier nog punten mee kan scoren. Wat betreft de app, zitten alle functionaliteiten erin maar kan wel iets cleaner en het menu overzichtelijker gemaakt worden. (misschien ook iets minder plaatjes/foto's?)
Ik heb bij het scheren ook geen last van irritatie of andere ongemakken dus al met al een fantastisch apparaat zeker weten een aanrader! (ook voor mensen met een ouder model )

Pluspunten

• scheerresultaat
  • glad
  • geen irritatie
  • droogscheren

Minpunten

• scheerkop formaten?
  • overzichtelijkheid app

Nederlander 14-03-2021

Fantastisch, luxe scheerapparaat

Het scheerapparaat was al snel opgeladen en kon ik meteen gebruiken, het toevoegen van een app is ook handig omdat je dan precies kan bijhouden hoe lang je scheert en of de draaibewegingen goed zijn, leuk voor in het begin maar voor later wanneer het al gewend is een beetje overbodig. ook is het opbergtasje fijn en ook werkt het reinigingspotje goed. enige nadeel is, is dat het geen deksel heeft waardoor het vocht er zo weer uit kan lopen als het valt in de kast, wel kan je het potje eruit halen en daar de deksel op doen, alleen is dit een beetje een gedoe

Pluspunten

• glad resultaat
  • goede batterij
  • mooie uitstraling
  • handige app
  • reinigingspod

Minpunten

• deksel reinigingspod ontbreekt

Kees_021 14-03-2021

Een elektrisch scheerapparaat met voor en nadelen

Laten we beginnen met het design, mooi vormgegeven en licht lekker in de hand. Het meegeleverde reisetuitje is ook erg handig. Het apparaat geeft bij scheren een glad resultaat, echter zijn niet alle plekken makkelijk te bereiken. Het gebruik geeft hierdoor regelmatig veel irritatie en kleine scheerwondjes, erg vervelend.
De mogelijkheid om het apparaat te verbinden in de app is wat mij betreft geen nuttige aanvulling. Ik kan mij niet voorstellen wat je met de verzamelde data moet, behalve dat Philips zo gratis data verzamelt over het gebruik van het apparaat.
De meegeleverde schoonmaak unit is wel erg handig en maakt het apparaat goed schoon.

Al met al op zich een apparaat met goede scheerfunctie, alleen veroorzaakt het wel enige huidirritatie. Zeker met een zeer gevoelige huid zou ik kiezen voor een ander apparaat.

Pluspunten

• Handige reisetui

Minpunten

• Huidirritatie
  • Geen meer waarde app

Robotjoek 10-03-2021

Top scheer beleving !

Zeer goed apparaat!
Ik kan eigenlijk alleen maar positieve dingen zeggen over dit topklasse scheerapparaat.
De Philips Shaver S7788/59 is vooral zeer makkelijk in gebruik, het schoonmaken is ook makkelijk en snel te doen, afspoelen onder de kraan en 1x per week op de meegeleverde schoonmaakunit, veel makkelijker kan Philips het niet voor je maken.
Over het scheerresultaat kan ik ook kort zijn, letterlijk, hij apparaat scheert perfect glad, zowel droog als nat, mede door de flexibele kop, die werkelijk alle kanten van je gezicht meepakt, en moet zeggen dat ik weinig tot geen last heb van een geïrriteerde huid.
De baardtrimmer is uiteraard ook een handige toevoeging aan het apparaat.
Het apparaat ligt ook heerlijk in de hand, en ziet er ook nog eens heel mooi uit !
Ook leuk/handig is het bijgeleverde oplaad unit en de aan het apparaat te koppelen Philips app.
Als je van een heerlijke glad na het scheren gezicht houd, dan zou ik zeggen aanschaffen dit apparaat, en omdat het oog ook wat wil, het design is ook zeer fraai en ligt goed in de hand.

Miboco 10-03-2021

Fantastisch apparaat!

Ik ben zeer enthousiast over dit scheerapparaat. Het apparaat is niet te zwaar en ligt lekker in de hand. De scheerkoppen volgen heel goed de contouren van het gezicht. Het scheerresultaat is daardoor zeer goed. Ik heb altijd last van huidirritatie, zowel bij het scheren met een mesje als met het scheren met een scheerapparaat. Bij dit apparaat heb ik helemaal geen last van huidirritatie en dat is uiteraard een groot pluspunt.
Wat ook praktisch is, is dat er een trimmer in het apparaat zit ingebouwd. Je kunt dus scheren en meteen ook je bakkebaarden bijwerken.
Het apparaat is draadloos en dat werkt toch veel beter dan het apparaat dat ik eerder had met een snoer eraan.
Je kunt kiezen voor nat of droog scheren, je kunt er zelfs mee onder de douche. Heel fijn!
Het reinigingsstation maakt het apparaat goed schoon, zonder dat je daar verder moeite voor hoeft te doen.
De batterij gaat lang mee.
Ik heb dus eigenlijk niets aan te merken op het apparaat.
Het enige minpunt vind ik dat de gebruiksaanwijzing geheel bestaat uit pictogrammen. Ik vind het zelf prettig als er in een gebruiksaanwijzing ook tekst staat. Persoonlijk vind ik alleen pictogrammen wat minder duidelijk.

Pluspunten

• geen huidirritatie meer
  • zeer glad scheerresultaat
  • volgt zeer goed de contouren van het gezicht
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• gebruiksaanwijzing alleen met pictogrammen

Petersvenray 09-03-2021

Geweldig apparaat

Een geweldig product in gebruik. Door de draairichting indicatie en het manier van reinigen is het een apparaat om echt aan te bevelen

Pluspunten

• draairichting indicatie
  • Reinigsmanier

Minpunten

• geen

Schoonwater 08-03-2021

Goed en gebruiksvriendelijk scheerapparaat

Mooi apparaat met een stevige etui om deze gemakkelijk en veilig mee te nemen. Het apparaat heeft een ingebouwde trimmer aan de zijkant van het apparaat voor eventuele bakkebaarden en andere moeilijk bereikbare plekken. Opladen gaat vrij gemakkelijk en er zit een snel laad functie op. De handleiding is echter vrij onduidelijk en bestaat enkel en alleen uit plaatjes.
Het apparaat is te koppelen via een app waar je je scheerbeurten kan volgen. In de app vindt je de statistieken over je scheerbeurt, info, duur en batterijpercentage. Je kan een begeleide scheerbeurt uitvoeren om te kijken of je goed scheert en de techniek beheerst voor een uitstekend resultaat. Echter niet echt een noodzakelijke functie en zal deze ook niet vaak gebruiken.
Het apparaat zelf is licht en scheert je huid lekker glad. Ook maakt het apparaat weinig lawaai. Het schoonmaken gaat gemakkelijk onder de kraan of met het bijgeleverde reinigingsstation. Hierin kan je je scheerapparaat in 1 minuut gemakkelijk reinigen.
Het scheerapparaat is tevens droog als nat (onder de douche) te gebruiken. Over het algemeen prima scheerapparaat en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken
  • Snellaad functie
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing moeilijk te begrijpen
  • App voegt weinig toe

Dennis 08-03-2021

Het is een fijn apparaat welke goed de contouren van je kaak volgt. Ik heb jaren nat gescheerd met mes en ik moest wel even wennen aan het elektrisch scheren. Ik heb het geprobeerd met scheerschuim, droog en onder de douche. Met scheerschuim voelt iets prettiger maar je ziet (door het schuim) niet zo goed wat je doet. Bij nat scheren haal je het schuim weg, met dit apparaat is het meer een smeermiddel. Ik gebruik het apparaat nu gewoon droog en soms als ik wat meer de tijd neem, onder de douche. Het resultaat is prima.

Pluspunten

• Glad resultaat
  • Geen uitslag
  • Schoonmaken van de kop

To78 08-03-2021

Degelijk apparaat

Ik gebruik dit apparaat nu 2 weken, hij voelt ontzettend degelijk aan! Ik scheer mezelf elke dag maar ik heb hem nog niet een keer op hoeven te laden. Na een scheerbeurt lijkt het net of ik me nat heb geschoren zo glad voelt mijn huid aan. Wel krijg ik soms wat bultjes, maar dat komt omdat ik gevoelig ben voor scheren.

Pluspunten

• Degelijk
  • Lange accuduur
  • Glad resultaat

Minpunten

• Wellicht ongeschikt voor de gevoelige huid

Moori 08-03-2021

Goed scheerapparaat

Eindelijk een scheerapparaat waar ik geen uitslag van krijg. Na verschillende scheerapparaten te hebben geprobeerd is dit toch wel de beste. Een fijn scheerapparaat die lekker in de hand ligt en niet zwaar is.

De eerste indruk is goed! Hij ziet er stijlvol uit en is niet zwaar.

Na binnenkomst het scheerapparaat gelijk uitgepakt en opgeladen. Binnen no time is hij volledig opgeladen en kun je er zo'n 60 minuten mee scheren. Ideaal dus. Bij het opladen geeft het display aan als hij vol is. Bij het scheerapparaat zit een stevige reisetui, een oplaadstation en een schoonmaak station. Daarnaast ook gelijk de app geïnstalleerd. Was benieuwd in hoeverre dat inderdaad een goede toevoeging is aan het scheerapparaat.

Bij de eerste keer scheren met dit apparaat ook gelet op de meldingen die worden gegeven. Zo geeft het display aan of je voldoende roterende bewegingen maakt. Best handig dus. Ook met de app is dat opzich best een goede toevoeging. Hij geeft aan of je voldoende roterende bewegingen maakt en als dat niet zo is krijg je een melding. Ook geeft de app de tijd van de aanbevolen scheerduur aan. Ik was positief verrast over het resultaat van de eerste scheerbeurt. Een mooi glad resultaat.

Het scheerapparaat geeft ook aan als hij schoongemaakt moet worden. Sowieso na elke scheerbeurt even afspoelen en af en toe reinigen in het meegeleverde reinigingsstation. Ook dit is best handig en zorgt er voor dat hij goed schoon blijft.

Daarnaast kun je dit apparaat ook onder de douche gebruiken en kun je je ook scheren met scheerschuim of gel. Voor de liefhebbers is dat natuurlijk een fijne bijkomstigheid dat dat met dit apparaat mogelijk is.

Al met al een goed en compleet scheerapparaat. Veel functies en mogelijkheden. Hij ziet er daarnaast goed uit en doet zijn werk meer dan goed! Ik ben tevreden.

Pluspunten

• Scheerduur
  • Oplaadtijd
  • Resultaat
  • Vormgeving

Minpunten

• Zicht op het display tijdens het scheren

W-Haz 08-03-2021

Fantastisch scheerset

Dit scheerapparaat is erg innovatief! De scheerresultaten zijn zeer goed. Je scheert echt goed glad. Zowel droog als nat scheren is mogelijk en ze werken beide even goed. Het is net wat je zelf prettiger vindt. Er zit tevens een trimmer ingebouwd. Erg handig! Ik vind het scheerapparaat een dikke 10 en zeker een aanrader als je net even meer wilt dan regulier scheren.

Pluspunten

• Innovatief
  • Perfect scheerresultaat

Philips scheerapparaat 27-02-2021

Ik heb de Philips SHAVER Series 7000 S7788 geprobeerd als alternatief voor nat scheren met een mesje. Het apparaat scheert goed, de mesjes zijn lekker flexibel en het is ook geen probleem om wat langere haartjes te scheren. Daarnaast zit er een handig docking station bij om op te laden en een schoonmaakunit. Echter ben ik niet overtuigd om over te stappen van het scheren met een mesje, omdat het met een apparaat toch wat langer duurt en ik soms wat lichte irritatie kreeg.

Excalibur84 16-02-2021

Het apparaat ziet er straks en modern uit. Heeft een paar mooie extra's zoals de inklapbare trimmer, reinigingsstation en koppeling met je telefoon via een app. Het apparaat ligt goed in de hand al voelde hij in vergelijking tot mijn oude apparaat wat zwaarder aan. Ook laadt hij erg snel volledig op.
Het apparaat scheert snel en efficiënt zonder dat ik daarbij last heb van ingroeiende haartjes of een geïrriteerde huid.
Na de scheerbeurt kun je het apparaat eenvoudig met water schoonspoelen zodat je geen ophoping krijgt van haartjes. Hiervoor klik je de kop met een knopje gedeeltelijk open en hoef je ook niet te prutsen met het uit elkaar klikken van diverse onderdelen en heb je ook geen borsteltje nodig.
Ik heb het apparaat enkel "droog" gebruikt, hoewel deze ook "nat" te gebruiken is.

Pluspunten

• Scheert goed glad
  • Veel handige extra's
  • Zowel droog als nat te gebruiken
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Wellicht wat zwaar

Teunisse 11-02-2021

Fijn en modern apparaat

Echt een modern apparaat van deze tijd. Ligt makkelijk in de hand, scheert en trimt gemakkelijk. Ik was vooral te spreken over het trimstuk. Erg snel en gelijkmatig getrimde baard. Met het scheerapparaat was het enige nadeel dat ik niet op alle plekken de haartjes goed wegkrijg.

Pluspunten

• Scheert gemakkelijk en snel
  • Trimstuk werkt goed en irriteert niet aan de huid

Minpunten

• Krijg niet alle haartjes goed weg met scheren

chrisla123 09-02-2021

Top product, met geavanceerde mogelijkheden

Na een aantal weken gebruik te hebben gemaakt van dit philips scheerapparaat, kan ik oprecht zeggen dat ik enorm tevreden en zelfs verrast ben. De kwaliteit en design van het product zijn al erg goed. De instructies zijn erg duidelijk en het scheren voelde direct al prettig aan. Wat me vooral erg verrast heeft is de SkinIQ- technologie. Allereerst werkt deze echt goed, daarnaast geeft het de scheerbeleving ook een heel nieuwe twist. Vooral als je een 'Gadget-freak' bent zoals ik. De bijgeleverde accessoires waren handig in gebruik en de batterij duur langer dan ik gewend was bij vorige producten. Ook is het product erg makkelijk en effectief te reinigen, ook door de toegevoegde accessoires. Al met al echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Skin IQ- technologie
  • Bijgevoegde accessoires
  • Batterijduur
  • Reiniging

Appie 08-02-2021

Geweldig elektrisch scheerapparaat

Dit scheerapparaat voldoet zeker aan je wensen als je gewend bent elektrisch te scheren.
In een paar minuten bereik je een glad resultaat zonder huidirritatie.
Dit snoerloze scheerapparaat bevat een goede accu die vele scheerbeurten mee kan. Pluspunt is ook dat de batterij een korte oplaadtijd heeft.
Simpel afspoelen onder de kraan na iedere scheerbeurt.
Ook zit er een reinigingsset bij voor onderhoud van je apparaat.
Multifunctioneel scheerapparaat ; droog en nat scheren behoort tot de mogelijkheden.
Ook word er een baardtrimmer meegeleverd. Het reisetui is ideaal voor het opbergen van je apparaat.
Kortom een prima scheerapparaat met zeker het gewenste scheerresultaat zonder huidirritatie, wie wil dat nu niet !

Pluspunten

• Geen huidirritatie
  • Accu gaat lang mee, korte oplaadtijd
  • Droog en nat scheren
  • Stil in gebruik

eNut 07-02-2021

Eindelijk is droogscheren weer een optie

Met dit scheerapparaat heb ik geen last van irritaties. Normaal scheer ik me 1x in de 2 dagen met een scheermesje. Nu kan ik me dagelijks scheren zonder problemen. Het volgt zeer nauwkeurig de vorm van mijn gezicht. Daarnaast kan je met dit scheer apparaat ook "nat" scheren, erg fijn is dit.

Er zit een aparte reinigingsmodule bij die alles schoon en fris houd. Dit werk erg goed!

De batterij gaat lang mee en opladen gaat erg snel. Ziet er ook leuk uit met lichteffecten.

Het scheerapparaat heeft een tondeuse stand hiermee is het bijwerken van de wenkbrauwen en bakkebaarden in no time gedaan.

Het scheerapparaat ziet er mooi uit, ligt lekker in de hand en voelt op alle punten zeer degelijk aan.

De app die kan communiceren moet ik nog goed doorpluizen, op dit moment heb ik het gevoel dat ik dit niet veel ga gebruiken.

Pluspunten

• Gaat voorzichtig om met gevoelige huid
  • Glad, bijna als met mesje
  • Degelijk
  • Veel opties
  • Nat en droog

Minpunten

• App voegt weinig toe

Fire007 06-02-2021

Prima Shaver

Voor het eerste gebruik raad ik aan de GroomTribe app van Philips installeren. Met de operating system op mijn telefoon stelde het niks voor. Je installeert het en beantwoord een aantal vragen zodat de app een soort van analyse kan uitvoeren over hoe je scheert. Je moet dan wel iedere keer de app opstarten om jouw scheerbeurt te laten analyseren. Het mooie is dat je als je het niet goed doet dit meteen live kunt zien. Je moet dan wel regelmatig naar je telefoon kijken en niet in de spiegel zoals ik gewend was.

Ik heb dit model alleen droog met een stoppelbaard uitgeprobeerd. Je kunt hem ook nat gebruiken, maar ik heb het dus alleen met droog scheren geprobeerd.

Mijn bevindingen is als volgt:
Om de 2 a 3 dagen even snel mijn stoppelbaard scheren. Met deze shaver werkt dit heel fijn. Heb geen last van mijn huid, hij scheert snel en goed glad. Door de analyse van de GroomTribe app ben ik niet veel wijzer geworden. in principe scheerde ik al door goed rondjes te draaien. Dit is volgens de app dan ook goed. Als ik even geen rondjes deed draaien dan kreeg ik ook een melding. Het fijne was ook dat je een melding krijgt als je iets te veel druk uitoefend op je huid. Dan kun je hier ook meteen op aanpassen.

De protectieve skinglide werkte naar mijn idee wel. Ik heb mijn oude shaver ook hiernaast getest en je voelde wel degelijk een verschil wat betreft de wrijving. In het voordeel van deze shaver.

Ook zat er een quick clean pod bij om je Shaver schoon te maken. Er wordt ook vanzelf aangegeven als je je Shaver “schoon” moet maken.

Al met al ben ik toch echt tevreden met dit apparaat! De app is leuk, maar was voor mij dus niet noodzakelijk. Ik kon er wel op bijhouden wanneer en hoelang ik me geschoren had.

Pluspunten

• De connectie met de app
  • Het scheerresultaat

Minpunten

• Pop up trimmer is overbodig

MB1976 06-02-2021

Apparaat ligt lekker in de hand. Accuduur is zeer goed. Heb het apparaat gekoppeld aan de app. Is een leuke gadget om ernaast te gebruiken. Ook het reinigingsstation is handig om erbij te hebben. Het apparaat is als nieuw and een enkele minuut reinigen. Heb zo af en toe last van een gevoelige huid na het scheren maar dit heb ik met dit apparaat nog niet ervaren.

Pluspunten

• Accuduur
  • Wet & Dry

Minpunten

• Brede rand naast scheermessen op scheerkop

RolandvdB 06-02-2021

Zeer goed scheerapparaat voor een glad resultaat

Het scheerapparaat volgt goed de kaaklijn (waar ik bij andere apparaten nog wel eens last bij had) en geeft snel een glad resultaat. De precisietrimmer is ook handig voor de moeilijke te bereiken plaatsen.
De accu laadt snel op en gaat lang mee.
Er zit een indicator op het scheerapparaat die aangeeft of je goed of niet goed scheert, dit is handig zodat je efficiënt kan scheren.
Verder geeft het scheerapparaat aan wanneer deze moet worden schoongemaakt, dit gaat erg makkelijk: 1 klik en het beschermkapje gaat er af, dan borstel je de scheermesjes schoon en zet je hem in de Quick Clean Pod en dan is ie weer helemaal fris en schoon en klaar voor een volgende scheerbeurt.

Pluspunten

• Glad resultaat (zoals bij mes)
  • Makkelijk schoon te maken
  • Accuduur + snelle laadtijd

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Boolie1973 05-02-2021

Vanwege mijn gevoelige huid scheer ik al 30 jaar met scheerschuim en een mesje, want een scheerapparaat gaf teveel irritatie. Totdat ik dit scheerapparaat probeerde. Waar ik van het scheren met een mesje ook nog regelmatig last had van uitslag, is dat nu helemaal voorbij. Meteen bij het openmaken van de doos, geeft het geheel een luxe indruk. De bijgeleverde handleiding bestaat uit onbegrijpelijke tekeningtjes (online is gelukkig een handigere handleiding te vinden), maar het spreekt allemaal voor zich. Er zitten diverse accessoires bij, waaronder wat kammetjes en een erg handig schoonmaakapparaat. Ook kun je een app downloaden waarmee je je scheergebruik kunt instellen en zo het scheren op jouw huid kunt afstemmen. Het scheerapparaat ligt heel goed in de hand waardoor je makkelijk op alle plekken goed glad kunt scheren. Hij is ook waterdicht waardoor je gewoon scheerschuim kunt gebruiken en zelfs onder de douche is geen probleem. Ik wil in elk geval nooit meer terug naar een mesje.

Pluspunten

• Scheert goed glad
  • Makkelijk in gebruik
  • Handige app

Minpunten

• Moeilijke bijgeleverde handleiding