Philips Shaver series 5000 S5584/50 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Shaver series 5000 S5584/50 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

j**********@c******** 01-04-2024

De allerbeste prijs- en kwaliteitverhouding.

Perfect apparaat.
Gemakkelijk te bedienen.
Speciaal voor ouderen.
Goede prijs en kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• alles is goed

Moos53 08-12-2020

Een top apparaat

Ik test de Philips scheerapparaat S5584/50 en ik vind het een top machine. Je kan zowel nat als droog scheren dus ook onder de douche. Handig is ook het clean systeem dan zijn de koppen nog meer gedesinfecteerd als dat je de koppen onder de kraan houd. Het opladen gaat vrij snel en op de indicator kan je zien hoeveel stroom er verbruikt wordt.het apparaat is ook uit gerust met skinQ technologie dat zich aanpast aan de haardichtheid aan de huid.
Conclusie een Top apparaat.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • De cleaning pot
  • Snel opgeladen
  • Flexibel kop

Minpunten

• Tondeuse zit niet op handige plek

Henk 08-12-2020

Scheerapparaat

De philips scheerapparaat is een goed product. Hij volgt goed de contouren van je gezicht. Is zowel uitstekend met dry en nat scheren goed. Ligt goed in de hand en is makkelijk om schoon te maken met de mee geleverde houder en het schoonmaak cel. Is een echte aanrader voor de mensen die deze willen gaan aanschaffen.

Pluspunten

• Een goed product

Thomas83 06-12-2020

Glad scheer resultaat

Het scheer apparaat voelt ligt in de hand en degelijk aan, ook zit bij dit scheerapparaat de trimmer weer aan de achterzijde. Na ongeveer 1 uur is het scheerapparaat opgeladen en kun je deze langer dan een uur gebruiken, tevens geeft het scheerapparaat in 3 niveaus aan hoe vol de accu nog is. Het scheerapparaat kan zowel droog als met schuim scheren. Het apparaat scheert goed glad en snel. Na het scheren zet je het scheerapparaat makkelijk op het reiniging unit en het scheerapparaat is weer fris en schoon, klaar voor de volgende scheerbeurt. Ook kun je met de trimmer die aan de achterzijde zit makkelijk even de bakkebaarden bijwerken, je klapt de trimmer namelijk makkelijk uit en weer terug en bergt deze makkelijk weer op in de meegeleverde opberg case. Kortom een top scheerapparaat!

Pluspunten

• Trimmer aan de achterzijde
  • Opbergcase
  • Lange accuduur
  • Makkelijke reiniging van het scheerapparaat
  • Scheer resultaat

petertjem 01-12-2020

Een prima scheerapparaat die op het eerste oog prima scheert. Ik ben er wel achter gekomen dat ik nogal stugge baardharen heb waardoor het resultaat niet altijd even glad is, Hierdoor is het in mijn geval wel aan te raden en prettiger om nat na te scheren. Verder heeft het apparaat een prima batterijduur waar je lekker lang mee kunt scheren. Alleen klinkt het apparaat wel alsof de batterijen bijna leeg zijn. Als ik aan het scheren ben en mijn kinderen komen de badkamer binnen, dan zeggen ze vaak dat ik de batterij van het apparaat op moet laden.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • ligt prima in de hand

Minpunten

• scheert niet alles weg

Pim dJ 30-11-2020

Degelijk, gemakkelijk schoon te maken scheerapparaat

Ik heb altijd een philips scheerapparaat gehad. Dit is nu de derde die ik gebruik. Ik scheer me om de 3 dagen, droog. Eerst met apparaat, vervolgens met scheermes, omdat ik nooit alle haartjes geschoren krijg. Apparaat werkt prima, accu is goed en werkt lang genoeg. Maar ik blijf een gevoelige huid houden, omdat ik de volgende dag alsnog puistjes heb ondanks een after shave, Maar dit kan ook door een andere oorzaak komen dan het apparaat. Altijd wel fijn om weer scherpe nieuwe messen te hebben. Maar hoe lang blijven de messen scherp? Dat moet nog blijken. Schoonhouden is geen probleem, met de bijgeleverde accessoires zoals borsteltje en schoonmaak pod. Ook fijn dat je het apparaat in de houder staand kan opbergen. Oplader snoer is lang genoeg en er zit een mooie opbergcase bij. Trimmer werkt ook prima. Het apparaat voelt degelijk aan en ligt goed in de hand. Niet te licht of te zwaar. Het geluid tijdens het scheren is niet storend.

Pluspunten

• 60min accu voldoende
  • Goed schoon te maken bijgeleverde schoonmaak pod
  • Nat en droog scheren
  • Opbergcase
  • Degelijk apparaat, niet te veel lawaai

Minpunten

• Neemt niet alle haren mee

Elke ochtend toch een feestje 27-11-2020

Lekker glad

Het is een heel fijn apparaat en zeer gemakkelijk in het gebruik .
Dit apparaat scheert net zo glad als nat scheren zoals ik gewend ben te doen.
En gaat lekker met de contouren mee van je gezicht doordat de scheer koppen soepel over je huid glijden en het scheren gaat lekker vlot.
Ook het reinigen vind ik een uitkomst is zo gebeurt en ziet er weer uit als nieuw als het klaar is .
Zo kan je er de hel dag weer glad en netjes uit zien.
Het is de investering zeker meer dan waard.

R_VD 25-11-2020

Degelijk scheerapparaat met goed resultaat

Ik heb dit apparaat nu een aantal weken in gebruik en het is een degelijk apparaat met een goede prijs kwaliteit verhouding. Het belangrijkste vind ik het goede resultaat, ook de moeilijk bereikbare plekken zijn geen probleem dankzij de meebewegende koppen. Ik heb een gevoelige huid maar met dit apparaat nergens last van. Ook handig is het schoonmaak station waarvoor je geen stopcontact nodig hebt, het apparaat is na een korte tijd 100% schoon. Ten slotte is het fijn dat het apparaat erg snel oplaad en dat de batterij lang meegaat.
Al met al erg tevreden met dit scheerapparaat.

Pluspunten

• Kwaliteit apparaat
  • Scheerresultaat
  • Schoonmaak station

nmhero 24-11-2020

ideaal scheerapparaat voor de gevoelige huid

Top scheerapparaat! Gebruik het apparaat bijna elke ochtend wel en ben echt heel snel klaar voor de dag. Een duidelijke stap omhoog ten opzichte van de philips shaver s3000. Door de flexibele scheerkoppen is het apparaat veel wendbaarder en kan ik overal veel beter bij. Scheerresultaat is zeer goed en volgens mij zo'n beetje "as good as it gets" wanneer het aankomt op elektrisch scheren. Omdat ik al langer droog scheer, verwachte ik niet hetzelfde resultaat als bij nat scheren met een scherp mes. Het resultaat was dan ook beter dan verwacht en voor mij echt goed genoeg. Vanwege het gebruiksgemak gebruik ik daarom deze shaver ipv gel en mes op dagelijkse basis.

Waar ik echt blij mee ben is dat ik totaal geen last van rode plekken of irritatie heb, hoe grondig ik ook scheer. Deze shaver is een aanrader voor de gevoelige huid. Dit was voor mij een zeer belangrijk punt omdat ik hier in het verleden wel eens last van had. Hierbij is de irritatie echt 0.

Heb de batterij al een paar weken niet hoeven op te laden, super. Ook over het design ben ik te spreken al vind ik dat niet heel belangrijk. Leuk dat er een reisetui en handig reinigingsstation bij zit. Heb eerlijk gezegd weinig minpunten kunnen vinden. Alleen de trimmer voegt voor mij niet zoveel toe. Trimmer werkt m.i. niet goed genoeg om te gebruiken, maar dat is voor mij geen probleem. Dit doe ik toch liever met een mesje.

Pluspunten

• reinigingsstation en reisetui meegeleverd
  • snel een prima scheerresultaat
  • geen huidirritatie
  • batterijduur
  • flexibele scheerknoppen werken goed

Minpunten

• Trimmer kan beter

idkaart 23-11-2020

Mooi en goed werkende scheerapparaat

Het lijkt een groot scheerapparaat maar is erg fijn in gebruik. Het apparaat kan gebruikt worden tijdens droog, nat en met scheerschuim scheren. De kop van het scheerapparaat beweegt goed mee met je gezichtscontouren en bevat een skinIQ die zich aanpast op je baard. Het apparaat scheert mooi glad en wordt geleverd met een makkelijke reisetui en een schoonmaak pod.

Pluspunten

• reisetui
  • schoonmaak pod
  • skinIQ
  • geïntegreerde trimmer

Minpunten

• gevoelige trimmer

Stan 23-11-2020

De verpakking is al een genot om naar te kijken. De contouren worden heel goed gevolgd door de flexibele scheerkoppen. Hij scheert goed glad. Alleen de bakkebaarden vind ik lastig om onder de douche te scheren omdat je geen spiegel hebt. Deze doe ik dus voor de spiegel. Verder is het een genot om onder de douche te gebruiken. Ik scheer me altijd met een scheermes, maar ik moet toegeven dat dit een geweldige ervaring is. OOk het schoonmaken is erg eenvoudig en gebeurt heel grondig.
Kortom, ik vindt het scheerapparaat op alle fronten geweldig.

Pluspunten

• mooi
  • scheert goed glad

Minpunten

• geen

Roy vD 09-11-2020

Zelfreinigend scheerapparaat

Philips S5584/50 scheerapparaat heeft als eerste indruk een prachtige kleur en uitstalling! Het is een mooi ontwerp en licht erg licht in de hand. Vanwege de grote koppen met plastic rand was het lastig om de randen van mijn baardgroei nauwkeurig te volgen. In grote lijnen lukte dit wel en ik heb niet het idee gehad dat het echt mis ging, maar wel iets om rekening mee te houden. De handleiding bestaat alleen maar uit plaatjes. Hierin maakte ik op dat je voor het gebruik een draaiende beweging moet maken bij het scheren in plaats van op en neer. Dit maakt het ook lastig om de baardgroei te kunnen scheren, Het scheerresultaat was verder prima, ook op plekken waar ik normaal nog wel wat stoppels hou. Ook voelde de ervaring goed aan voor mijn huid. Het schoonmaken van de mesjes is ook heel eenvoudig: je klikt de kop open en houdt het onder de kraan of douche, waarna hij mooi schoon wordt. Daarna zet je deze in het Schoonmaak station deze reinigt het apparaat 1 minuut volledig automatisch. Dit maakt het heel erg gemakkelijk in het gebruiken voor de volgende dag. Je scheerapparaat is dan al lekker schoon voor gebruik. Wat meestal uit ervaring bij de andere scheerapparaten die ik hiervoor heb gehad nog moest gebeuren voor ik het weer kon gebruiken. Ik raad deze zeker aan!

Pluspunten

• Zelfreinigend
  • Zijn er niet

Hebkie548 07-11-2020

Compleet scheerapparaat

Ik gebruik de S5584/50 nu zo’n 4 weken en ben er behoorlijk tevreden mee. Hij scheert erg glad en zacht, zeker voor een scheerapparaat. Ook het schoonmaken is erg gemakkelijk: gewoon onder de kraan of 1 minuutje laten draaien in het schoonmaakstation. Dit schoonmaakstation is ook erg compact waardoor ik deze eigenlijk altijd op m’n wastafel heb staan met het apparaat erin. De trimmer die op het apparaat zit vind ik minder fijn. Hij klapt af en toe terug en heeft maar 1 stand. Je kan de kop van dit apparaat eraf halen en er een losse trimmer op zetten. Als je dat weet dan is het zonde dat Philips dat niet direct gedaan heeft. De batterij gaat ook erg lang mee. In de 4 weken dat ik het apparaat dagelijks gebruik heb ik hem nog maar 1 keer op hoeven te laden. Al met al is het een fijn toestel, zeker in z’n prijscategorie.

Pluspunten

• Nat en droog scheren
  • Glad resultaat
  • Compact schoonmaakstation

Minpunten

• Groot design
  • Vaste trimmer

Mitch 06-11-2020

Scheert glad

Ik mocht dit product testen. Het apparaat is heerlijk stil en scheert mooi glad. Echter vind ik wel dat je vaak over dezelfde plek moet gaan om dit resultaat te behalen. Tevens heeft het apparaat wel wat moeite met lange haren. De toevoeging van het “Dock” waarin je de kop kan laten reinigen is niet nodig maar wel handig.

Pluspunten

• Heerlijk stil
  • Glad resultaat
  • Accu duur

Minpunten

• Moeite met langere haren

M-vo 04-11-2020

Philips Scheerapparaat S5584/50

Ik gebruik al jaren een Philips scheerapparaat, nu ik deze mag testen kan ik ze goed vergelijken.
Zowel droog als nat kan deze gebruikt worden, met of zonder scheerschuim - gel.
Ik heb alle mogelijkheden al uitgeprobeerd.
Droog en onder de douche gebruiken zonder scheerschuim - gel vind ik het beste resultaat, de huid is zeer glad.
De uitklapbare tondeuse vind ik minder goed, daar deze niet vastklikt en niet stabiel is bij gebruik.
De draadloze quick clean pod vind ik een handige aanrader, reinigt zeer snel en goed het apparaat en ruikt nadien heerlijk fris.
Op 1,2,3 is u scheerapparaat terug prober zonder al teveel moeite ervoor te moeten doen.
Handiger en sneller dan onder de kraan te spoelen.
De batterij gaat ook langer dan een week mee en dit na dagelijks gebruik.

Pluspunten

• gladde huid met de flexibele scheerkoppen
  • handig de quick clean pod
  • zowel droog als nat onder de douche
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• de uitklapbare tondeuse
  • langere haren iets moeilijker

kaatjek1968 30-10-2020

scheerapparaat met flexibele kop

Ik was na jaren weer eens toe aan een nieuw scheerapparaat, Omdat ik al meerdere Philips scheerapparaten "versleten" heb, heb ik weer voor een Philips gekozen. Dit apparaat heeft een goede accu en scheert redelijk goed. Voordeel is dat je hem nat en droog kunt gebruiken. Aan de achterzijde zit een tondeuse, dat vind ik erg handig. Er zit een mooi reis etui bij. Het apparaat heeft een grove vormgeving en voelt wat minder goed aan in de hand. De bijgeleverde schoonmaak set werkt snel en handig

Pluspunten

• nat en droog te gebruiken
  • tondeuse

Minpunten

• vormgeving

Schogo64 21-10-2020

Philips S5584/50 scheerapparaat

Vandaag de Philips S5584/50 mogen ontvangen van Reviewclub.

Philips S5584/50 scheerapparaat ervaring is na een antal keer gebruiken een topper!
Bij het uitpakken van het scheer apparaat viel mij meteen op dat het een fantastisch design heeft en heerlijk en licht in de hand licht!

Mooi verpakt, en compleet met accessoires.

Door de rubberen handgreep ligt het apparaat lekker in de hand, en glijd niet snel weg.

Een fijn en zacht zoemend geluid, waardoor je het als prettig ervaart als je je scheert.

Ik ben een bad mens en als ik uit bad kom en ik moet mij nog scheren was dat een vervelend klusje, maar met dit apparaat is het heerlijk, en verdwijnen gewoon de vochtige haartjes.

Kortom, tot nu toe is het een apparaat wat iedere man moet hebben!

Pluspunten

• Licht
  • Zacht geluid
  • Scheert zeer glad!

Minpunten

• Niet draadloos oplaadbaar