Philips Shaver series 7000 S7783/59 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren - Reviews

Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Shaver series 7000 S7783/59 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

MJ0002 01-12-2020

Echte verbetering van elektrisch scheren

In vergelijking met mijn huidige scheerapparaat is dit apparaat next level! Ik gebruik het apparaat nu meer dan een maand en het apparaat blijft super effectief scheren. Het apparaat geeft zelf aan wanneer hij gespoeld dient te worden. Dit gaat enorm gebruiksvriendelijk, plug en play in de bijgeleverde schoonmaakbox. Ik ben er erg blij mee en blijf hier de aankomende jaren mee scheren.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk schoon te houden
  • Effectief scheren

Johan vo 25-11-2020

Super scheerapparaat geen huisdirritatie

Naar vele pogingen gedaan te hebben om electrisch te scheren en steeds weer gestopt door de huis irritatie, heb ik met deze Philips er een poging gedaan. Eindelijk een scheerapparaat gevonden dat goed scheert en ik geen huisdirritatie aan over houdt. Makkelijk in gebruik, mogelijkheden om goed te reinigen en stil.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Reinigingsfunctie
  • Zachte voor de huid

Minpunten

• Accuduur

ArjanS84 25-11-2020

Gemakkelijk te gebruiken en optimaal resultaat

Het apparaat is zeer gemakkelijk te gebruiken uit de doos opladen, schoonmaak unit in elkaar en klaar voor gebruik.
Bij het scheren merk je dat het apparaat zeer gemakkelijk in de hand ligt en ook nog eens optimaal scheert. Voordeel is dat het apparaat zowel nat als met droog Scheren te gebruiken is.
Na afloop op de Schoonmaak unit zetten, aanzetten en volgende dag meteen weer klaar voor gebruik, een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Reinigingsunit
  • Glad resultaat
  • Geen irritatie

Minpunten

• Batterijduur mag iets langer

Jan Willem 24-11-2020

Zeer goed scheerresultaat zonder huidirritatie

Ik wil beginnen met vertellen dat ik dit scheerapparaat heel erg goed vind in wat het moet doen: scheren. Het overtreft mijn huidige Philips scheerapparaat met gemak en komt in de buurt van nat scheren, met een scheermesje. Het scheert iets minder glad dan met een mes maar waar ik met een mes slecht bij kom, doet dit apparaat veel beter zijn werk. Ik ben dus uitermate tevreden over het scheerresultaat. Ik heb geen enkele huidirritatie ondervonden, geen roodheid, niets.

Door de instructie via de bijgeleverde app te volgen heb je heel snel door hoe je een optimaal scheerresultaat kunt bereiken. Er wordt mij wel door de app verteld dat mijn scheertijd te lang is. Ik scheer ook mijn hoofd dus dat ik er langer over doe is niet zo raar. Dit is wellicht nog een suggestie om rekening mee te houden bij een update van de app.

Het schoonmaken van het apparaat is ideaal maar lijkt me wel een dure aangelegenheid. De reinigingscartridge is goed voor 30 maal reinigen en 6 cartridges kosten ongeveer € 30,00. Hier koop ik met gemak a-merk scheermesjes voor 1 jaar scheren.

Ik vind het apparaat aan de grove kant, ik heb zelf grote handen dus dit is voor mij geen probleem. Maar het lijkt mij minder handig voor mensen met kleine handen.

Het opbergen van het scheerapparaat heeft een groot nadeel. Na het schoonmaken is het apparaat nat en mag niet worden afgedroogd. Je zal het dus eerst langere tijd moeten laten drogen buiten het opbergfoedraal. Dat had ik eerst niet door en de volgende scheerbeurt stonk het apparaat.

De bijgeleverde tondeuse-scheerkop is zeer gemakkelijk te verwisselen maar de langste stand scheert voor mij nog iets te kort.

Al met al ben ik zeer positief over de werking van dit apparaat maar twijfel ik wel over de aankoopkosten en de doorlopende kosten van de reinigingscartridges.

Pluspunten

• scheerresultaat

Minpunten

• totale kosten

Raymondw85 22-11-2020

een goed alternatief voor een scheermes

Dit Philips scheerapparaat voldoet aan de verwachtingen. Na een test van enkele weken is mijn conclusie dat het apparaat doet wat het moet doen. In de verpakking zit een kleine handleiding en een document bijgevoegd waarin een link staat van de app. Het opladen is snel en de batterij gaat lang mee. Hierdoor kan je met gemak een aantal weken scheren. Tijdens het gebruik heb ik eerst geprobeerd om te scheren zonder scheergel. Persoonlijk is dit niet zo’n succes. Er is meer irritatie. Door wel met scheergel te scheren werkt het apparaat beter en is er nagenoeg geen irritatie bij de eerste scheerbeurten. Na het gebruik van circa 1 week begon ik meer irritatie van de huid te krijgen. Gelukkig was dit van korte duur.
Het scheerapparaat scheert egaal en zorgt ervoor dat het alle haartjes meepakt. Het scheren is pijnloos en er is geen kans op kleine wondjes zoals scheren met een scheermes.

De app is gemakkelijk in gebruik. Bij ieder gebruik maakt de app via Bluetooth contact. Ook zorgt de app voor het updaten van het apparaat. Op het display komt na het scheren te staan hoe het scheren is gegaan. Zo is er een rood pictogram te zien als het scheren onvoldoende met een draaiende beweging is uitgevoerd. Uiteraard een groene als beloning als alles juist is gegaan.

De eindconclusie : een fijn en goed scheerapparaat als alternatief voor een scheermes.

Pluspunten

• Snel opgeladen
  • Egaal scheerresultaat
  • App om te ondersteunen
  • Snel scheren
  • Extra hygiëne door clean pod

Minpunten

• Prijs
  • Handleiding bestaat uit tekeningen

GeBoo 22-11-2020

Rustigere huid

Toen ik hoorde dat het scheerapparaat huidirritaties kon voorkomen was ik zeer sceptisch. Maar mijn nieuwsgierigheid was aangewakkerd. Het scheren zelf gaat een stuk rustiger dan met mijn oude scheerapparaat. Daardoor is er naar mijn idee een stuk minder wrijving op de huid. Dat geeft een stuk minder irritatie.
Apparaat voldoet daarmee zeer aan mijn wensen.

Pluspunten

• Geen huidirritatie

Gladde gezichten 20-11-2020

Sinds 4 weken heb ik dit scheerapparaat in gebruik.

tijdens het uitpakken van de doos bleek dat phillips echt overal aan gedacht heeft.

-schoonmaak pod
-trimmer
-schoonmaak kwastje
-reis etui
-oplader

het apparaat was binnen een uur helemaal opgeladen en ik kon niet wachten om het de volgende dag te gaan uitproberen.

Ik was gewend om altijd met een trimmer te scheren omdat mijn huid altijd erg reageerde op scheermachines en nat scheren.

Nu heb ik de phillips S7783/59 ongeveer 2 weken in gebruik, en wat een verschil met mijn trimmer.
Allereerst heb ik totaal geen last van huidirritatie in mijn nek. iets wat ook duidelijk staat beschreven in de specs van het apparaat:

Protective SkinGlide vermindert de wrijving op de huid met 25% om irritatie te minimaliseren.
En mijn huid is nog nooit zo glad geweest! Het apparaat zelf is erg stil en licht waardoor het lekker in de hand ligt. op die manier heb je veel controle tijdens het scheren,
en hoef je het ook niet krampachtig vast te houden.

Het apparaat kun je via bluetooth connecten met je telefoon waardoor je in de app kunt zien hoelang je scheert en of je te hard of zacht drukt. op die manier leer je vanzelf om nog optimaler te scheren.

Ook de bijgeleverde schoonmaak pod werkt erg gemakkelijk, nu heb ik geen ervaring met andere schoonmaak units maar ik moet zeggen dat dit wel ideaal werkt!
Even aanzetten en dan binnen 1 minuut gaat die vanzelf uit en is het apparaat weer helemaal gereinigd.

ik scheer om de dag en heb het tot nu toe pas 1x hoeven opladen. dus tijdens een weekje vakantie hoef ik de oplader niet mee te nemen. Ideaal!

tot nu toe ben ik super tevreden met mijn aankoop!

Pluspunten

• Korte laadtijd
  • schoonmaak pod

HEXTRASHER2 20-11-2020

Scheren zware baard

In aanvulling op mijn eerdere recensie nog een oordeel over het nat scheren van een zware baard.
Vandaag een 7-dagen baard geschoren onder de douche.
Mijn oude Philishave kon deze baard absoluut niet aan. Die trok de haartjes eruit en dat is erg pijnlijk.
Deze Philishave kan het wel aan, maar met kanttekeningen.
Na 5 minuten scheren (te lang vond de ap0) bleek I'm toch hier en daar wat vergeten te zijn. Het ontbreken van een spiegel is daar ook debet aan natuurlijk.
Slechts een keer of 6 een haartje eruit getrokken. Dat was dus positief.
De schoonmaakbeurt na het scheren gaf een slecht resultaat. Veel haartjes nog aanwezig na het schoonmaken.
Conclusie : geen 7 dagen wachten.
Ik ga nog een zware baard testen met droog scheren. Inclusief een spiegel. Over een week de recencie.

Mijn oordeel over de Philishave blijft echter positief.

Minpunten

• Nat scheren zware baard

Philip1979 19-11-2020

Fijn scheerapparaat

De philips shaver series 7000 is een fijn scheerapparaat.
De scheerkoppen voelen goed aan tijdens het scheren hij scheert alle haartjes weg zonder problemen. De app kan je de kijken of je goed scheert en geeft aan wat je beter kan doen voor het nog beter resultaat het bij geleverde spoelbakje maakt de scheerkoppen hygiënischer schoon beter als met de kraan. De batery gaat lang mee en is snel opgeladen. Het apparaat maakt niet veel geluid dat is wel fijn als je in gesprek bent.

Pluspunten

• Glad
  • Stil
  • Lange baterij duur

Minpunten

• Grote scheerkop

AFdeWith83 17-11-2020

Ik mag dit scheerapparaat al weer een paar weekjes testen, tijd voor een review!
Het scheerapparaat ziet er mooi uit en ligt goed in de hand. Laadt snel op en het is fijn een draadloos scheerapparaat.
De beschrijving die erbij zit is erg summier. Zijn alleen plaatjes en niet altijd duidelijk wat bedoelt wordt. Maar de app had ik ook gelijk gedownload en die verteld het allemaal iets duidelijker, dat is wel erg handig.
Ook de tips die de app geeft tijdens en na de scheerbeurt is handig. Al neem je niet elke keer je telefoon mee als je gaat scheren. Dus gebruik de app lang niet altijd.
Totaal geen last van huidirritatie (terwijl ik jaren geleden gestopt ben met elektrisch scheren omdat ik teveel last van irritatie had) dus dat is echt een groot pluspunt.
Een minpuntje is wel dat het niet overal de haren goed weg scheert. Bijvoorbeeld onder de neus lukt het niet om ze weg te krijgen. en laat soms ook wat haren staan op andere plekken. Verder scheert hij wel goed glad (niet zo glad als met mes dus dat is wel even wennen), maar glad genoeg.
Het apparaat kan droog en nat scheren, dus dat ook beide uitgeprobeerd.
Nat onder de douche geprobeerd, dat scheerde fijn alleen geen spiegel in de buurt en dat heb ik er graag bij. Ook scheergel geprobeerd. Het scheert met alle opties even goed. Alleen voelde voor mijzelf nat het prettigst aan. De schoonmaakpod die erbij zit werkt prima. En zo klaar en weer helemaal schoon voor de volgende scheerbeurt. Ideaal. Al met al meer pluspunten dan minpunten dus zeker tevreden over dit apparaat!

Pluspunten

• geen huidirritatie
  • snel opgeladen
  • schoonmaakpod werkt super

Minpunten

• scheert niet alles overal goed weg

Meneer N 15-11-2020
Ik vind de scheerkop te groot en onbenullig. Om de scheerkop “schijven” zelf zit veel behuizing. Hierdoor kom je niet bij alle plekjes en dat is erg vervelend waardoor je toch naar je oude apparaat grijpt. Ook vind ik het scheerapparaat niet fijn in de hand liggen, hij heeft niet de ouderwetse rondingen maar is juist erg vierkant en lomp naar mijn idee. Om echt resultaat te krijgen moet je alle van links naar rechts en continu cirkelende bewegingen maken, dit ben ik niet gewend. Maar daar waar het scheerapparaat wel goed bij kan komen, scheert hij super glad. Het schoonmaken gaat heel eenvoudig onder de kraan maar ook met de bijgeleverde hulpmiddelen. De trimmer aan de achterkant doet ook gewoon prima en goed zijn werk. Ik kan niet vertellen hoe het is om het scheerapparaat onder de douche te gebruiken (zie natscheren) omdat ik het lastig vond dat hij niet overal goed bij kan. Ik heb geen huidirritatie gekregen en dat is zeker een pluspunt.

Pluspunten

• glad
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• ligt niet lekker in de hand
  • kan niet overal bij

Renze 10-11-2020

Mijn scheerervaringen na 3 a 4 weken

De eerste 2 weken enkel positieve ervaringen met dit scheerapparaat. Nu ik me weer wat langer ermee scheer heb ik toch weer wat nieuwe ervaringen die ik graag met jullie deel. Inmiddels ook wat kanttekeningen en dat zijn de volgende. Mijn snor kan ik tussen neus en lip niet goed bijscheren i.v.m. de grootte van elektrisch scheerapparaat. Hiervoor gebruik ik dus toch weer een scheermes. Ondanks dat ik geen last meer heb van huidirritatie, heb ik nu wel enkele ingegroeide baardharen. Vermoedelijk door het roterende scheren i.c.m. de applicatie (Philips Groomtribe) die dit stimuleert. Heb met het andere tondeuse-opzetstuk mijn bakkebaarden getrimd, maar vond dit erg moeizaam gaan. Ik stap dan toch weer over naar mijn Philips tondeuse hiervoor. Alle mogelijkheden die het apparaat biedt en met name de snelheid waarmee ik klaar ben met een scheerbeurt (droog, nat of met scheerschuim) en het schoonhouden dankzij het Smartclean systeem, zorgt ervoor dat ik over het algeheel dit product wel kan aanbevelen.

Pluspunten

• Snel en gemakkelijk schoon te houden
  • Geen last van rode geïrriteerde huid
  • Leuke toevoeging van applicatie

Minpunten

• Lastig om te trimmen van snor
  • Beperkte werking van opzetstuk bij trimmen

Harry P 10-11-2020

Een gladde scheerbeurt in een handomdraai.

Sinds een tijdje dit apparaat in huis ter vervanging van mijn oude Philips scheerapparaat. Ik heb altijd al last van een gevoelige huid na het scheren, en dit apparaat geeft een uitstekende uitkomst voor dit probleem. Het apparaat scheert redelijk glad en geeft weinig irritaties, daarnaast helpt de scheerhulp bij het aanleren van een juiste scheertechniek. In het kort stuurt het apparaat aan om draaiende bewegingen te maken, hierdoor merk je ook dat je gladder scheert en minder irritaties overhoudt.

Daarnaast heb ik het apparaat nu een paar keer onder de douche gebruikt, ook daar werkt het uitstekend en glijd het apparaat goed over de huid. De baardstyler is ook erg handig in gebruik, voelt solide aan en scheert de haartjes op een constant niveau af.

Daarnaast is er een 'schoonmaakstation' meegeleverd. In feite is dit een bakje met schoonmaakmiddel, waarop een houder is gemonteerd voor het apparaat. Het apparaat detecteert automatisch als het in de houder staat en start dan het schoonmaakprogramma. Ik hoop dat de mesjes hiermee wat langer meegaan dan mijn oude apparaat.

Helaas is de schoonmaakvloeistof wel vrij kostbaar, daarnaast is de meegeleverde reisetui te klein om zowel de scheerkop als de baardstyler te gebruiken. Doordat ik beide koppen gebruik en veel reis is dit toch wel een minpunt voor mij. Daarnaast vond ik de handleiding erg onduidelijk, waardoor het even heeft geduurd voordat ik alle functies precies bergeep.

Al met al een solide apparaat die doet wat ervan verwacht wordt. De paar minpunten zijn geen dealbreaker, maar maken wel de prijs/kwaliteit verhouding iets minder gunstig. Desondanks kan ik iedereen dit apparaat aanraden.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Weinig irritaties
  • Gemakkelijk schoon te houden
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Reisetui te klein
  • Handleiding onduidelijk

Richard73 09-11-2020

Wat een super scheerapparaat!

Nadat ik was uitgekozen om dit scheerapparaat te testen had ik het snel binnen en kon het beginnen. Gelijk bij het uitpakken kon je al zien en voelen dat er top materialen gebruikt zijn bij de constructie van dit scheerapparaat. Alles netjes verpakt en alles ziet er qua design ook super uit. Alles uitgepakt en tijd om het scheerapparaat op te laden. Dit nam geen lange tijd in beslag en het roterende wit licht is een leuk extraatje;) . Daarna de app gedownload om verbinding met het scheerapparaat te maken. Dit was echt suoer snel geregeld en ik kon gelijk erna beginnen met de eerste scheerbeurt. De app gaf heel mooi ondersteuning met hoe je het beste of mooiste resultaat lan bereiken. De eerste keer was gelijk al top en glad! De app houdt mooi bij hoelang je heb geschoren en hoelang je de juiste scheerbewegingen heb gemaakt. Handig en ook leuk. Daarna geeft de app ook aan dat je het scheerapparaat kan reinigen op de quick clean pod. De app laat ook zien wanneer het reinigen klaar is en hoelang de clean pod vulling nog meekan. Wat voor mij ook een grote plus is is dat je het apparaat ook onder de douche kan gebruiken en tevens ook met scheerschuim. Wat alleen maar een gladder resultaat zal gaan geven.
Ook is het apparaat uitgerust met Protective SkinGlide, en ik merkte dat wel omdat mijn huid bijna tot niet meer geïrriteerd is na het scheren. Verder is het apparaat ook heerlijk stil en niet vervelend luid zoals ik al bij een paar scheerapparaten heb gehad.
Ik had voor dat ik het apparaat in huis had al hoge verwachtingen maar nu ik het een paar weken heb gebruikt zijn die verwachtingen ruim overstegen!
Echt een top apparaat en ik kan hem echt aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Accuduur
  • Nat en droog scheren
  • Korte oplaadtijd
  • App ondersteuning

Tineke 09-11-2020

Review 1

Ik had jaren een braun scheerapparaat , maar in 2002 ben ik overgestapt op een Philishave Sensotec HQ8894, een James Bond uitvoering die hij een paar seconden in beeld bracht in de film "Die Another Day".
Belangrijk voor mij naast een prima scheer comfort, was dit een snoerloos apparaat met een geweldige accu. Heeft jaren uitstekend gewerkt, maar op een gegeven moment was de accu toch op en moest er een nieuwe komen.
Dit werd een Wet and Dry apparaat, uiteraard snoerloos, de Philishave uit de 5000 serie, 0p zich een fijn apparaat, maar lawaaiig.
Nu dus de beschikking over een snoerloze Wet and Dry Philishave uit de 7000 serie, met ingebouwde trimmer en een losse baardtrimmer die in plaats van de zeer gladde scheerkop geplaatst kan worden.
Eerst maar eens uitpakken, het is een doos vol, scheerapparaat zit in een mooie en stevige reis etui. Oplaadconsole met laadsnoer, Baardtrimmer, Draadloos Reinigingsstation met reinigingsvloeistof.
Dan de handleiding lezen, nou lezen het is een soort stripverhaal , alleen plaatjes geen tekst. Maar erg spannend is het niet , eerst opladen en dat is met een uurtje gebeurd.
Dan maar een proberen, wat een verschil met mijn oude apparaat, stil en wat een heerlijk scheer comfort, super glad, geen irritatie geweldig.
Maar morgen maar eens zien wat hij met wat meer haargroei doet, met mijn oude scheerapparaat moet ik tweemaal daags scheren.

Pluspunten

• Super glad
  • Geen irritatie

Minpunten

• Nog geen

Ruudje 09-11-2020

Contact met Wi-Fi is helaas nog niet gelukt, maar wat een scheer resultaat! Ligt goed in de hand, en zelfs onder de douche gebruiken, is geen enkel probleem.

Pluspunten

• Super glad
  • Ligt goed in de hand
  • Onder de douche te gebruiken

mAiden88 08-11-2020

Zeer fijne en goede scheerapparaat

Vanaf het allereerste moment ben ik verkocht aan deze scheerapparaat. Ik heb een zeer gevoelige huid, deze scheerapparaat is een ster erin om mijn huid gekalmeerd te houden.. Mocht je overwegen deze scheerapparaat te kopen, je zal er geen spijt van hebben.

Pluspunten

• Goed tegen een gevoelige huid
  • Goede accuduur
  • Maak de huid echt glad
  • App is een meerwaarde

RMartini 08-11-2020

Glad in een handomdraai

Als er één product is dat onverwachts enorm goed uit de hoek komt is dit het wel. Wát een scheerapparaat. Heerlijk stil en goed in de hand. Veel functies, zoals een extra trimmer en app om je een handje te helpen met scheren. Maar het allerbelangrijkste natuurlijk: een mooi scheerresultaat. Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest. Ik zie minder op tegen scheren dan voorheen en ik heb ook nog eens minder last van irritaties.

Lang verhaal kort: top apparaat, doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Stil
  • Goed in de hand
  • Glad resultaat
  • App

Minpunten

• Misschien wat groot voor sommigen

thermus 08-11-2020

Ik gebruik dit scheerapparaat nu ruim twee weken. Hiervoor heb ik ook altijd scheerapparaten van Philips gehad. Dit scheerapparaat voelt degelijk aan. Het is snel op te laden en gaat dan een week of twee mee (bij dagelijks gebruik). Ik gebruik voor het opladen alleen de stekker met snoer, niet de oplaadunit. De bijbehorende app heb ik een aantal keer gebruikt, waardoor ik mijn scheertechniek heb kunnen verfijnen. Blijkbaar maakte ik te weinig kleine cirkelbewegingen tijdens het scheren. Goed om deze app af en toe te gebruiken denk ik, dat zorgt er voor dat je goed blijft scheren.
Het schoonmaken van het scheerapparaat doe ik dagelijks onder de kraan, door het af te spoelen. Twee keer per week in de schoonmaakunit, hetgeen erg eenvoudig gaat, zorgt er voor dat het extra schoon en fris blijft. Wanneer ik scheer, gebruik ik eerst een preshave. Na de scheerbeurt heb ik bij dit scheerapparaat geen last van huidirritatie (dat had ik bij mijn vorige apparaten wel geregeld). Blijkbaar zorgen de vlakjes om de scheerkoppen ervoor dat de huid wat strak wordt getrokken waardoor het scheren makkelijker en effectiever gaat. Al met al kost het me minder tijd en is het resultaat glad!

Pluspunten

• snel
  • glad
  • zonder irritatie

Marc 08-11-2020

Super handig

Dit is niet het goedkoopste product maar het is wel zeker de moeite waard, scheren gaat super makkelijk en snel en het doet nergens pijn. Handige hieraan is dat je het ook onder de douche kan gebruiken. Het schoonmaak station is opzich ook wel leuk maar wel duur in onderhoud als je dit standaard zou doen. Ook komt het apparaat wat moeilijker bij je snor.

Corina82 06-11-2020

Glad resultaat

Dit scheerapparaat scheert echt veel gladder dan andere apparaten en is erg handig in gebruik. Het voordeel met dit apparaat is dat je het droog maar ook nat kunt gebruiken. Ik scheerde het liefst met de hand maar met dit apparaat pak ik deze veel sneller. Minder gedoe en sneller klaar

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Glad resultaat

Roger 06-11-2020

Heerlijk Glad

Philips

Ik heb het scheerapparaat nu een aantal weken in gebruik en ik ben hier heel tevreden over. Ik ben gewend om altijd met een scheermesje te scheren dus in het begin was het even wennen en dat merkte ik ook aan mijn huid. Allemaal rode plekken en zelfs wat ontstoken haarzakjes waardoor ik dikke bulten heb gekregen.

Ik ben toen eens wat onderzoeken gaan doen wat dan voor mij het beste is als ik met dit scheerapparaat scheer. Dan is onder de douche met een dunne laag schuim het fijnste. Ik ben in een paar minuten klaar en alles is mooi glad.
Hieronder geef ik het wat beter aan qua functies en gebruik.

Hij scheert heel effectief de haartjes weg, en zorgt hierbij voor minimale irritaties. Daarnaast kan je de app gebruiken om je scheerbeurten bij te houden en zo tips te krijgen om efficiënter te scheren. Een handige en behulpzame functie!

Het schoonmaakstation en oplaadstation zijn allebei er handig en ik ben benieuwd hoe lang ik het met één verpakking volhoud. Wat fijn is aan dit apparaat is dat de scheermesjes opklapbaar zijn, wat toegang geeft tot het onderliggende draaiende mechanisme. Dit maakt het schoonhouden extra gemakkelijk. En maak je het scheerapparaat ook elke keer makkelijk leeg.

Er zit ook een “Quick clean Pod” bij. Dit is echt makkelijk. Na een grote scheerbeurt, spoel je hem af onder de kraan en kan je deze ondersteboven in deze pot zetten en met één druk op de knop gaat hij zichzelf reinigen.

Overal is het scheerapparaat een mooie vervanging voor mij omdat ik nu dus liever mijn philips pak dan het scheermeesje.

Wilco 02-11-2020

Waar voor je geld!

Via de reviewclub heb ik dit scheerapparaat mogen testen. En ik moet zeggen ik raad dit scheerapparaat absoluut aan. Het scheer resultaat is echt geweldig. Ik heb een Philips scheerapparaat maar daar moet ik altijd nog met een scheermes na scheren. Ook het easy clean is zeer makkelijk te gebruiken en zeer handig. Verder heb ik na het scheren ook geen irritatie wat ook zeker een pluspunt is. Je krijgt waar voor je geld met dit scheerapparaat!!

Pluspunten

• Glad scheer resultaat
  • Geen irritatie
  • Easy clean systeem

Bastiaan 02-11-2020
  • Product gekregen

Een evolutie in scheren

Dit is een fijn apparaat als je niet teveel tijd kwijt wil zijn aan de scheerbeurt. In een paar minuten is het gepiept. Je kunt als je dat zou willen omdat je een ge oelige huid hebt ook nog scheerschuim gebruiken. Of je gebruikt hem onder de douche als je helemaal tijd wilt besparen. Alleen is de app die bijhoudt hoe en hoelang je scheert dan natuurlijk niet echt handig te gebruiken. Zoals iedere man, denk ik, heb ik ook plekjes waar de meeste apparaten wat moeite mee hebben. Eerst met de popout trimmer de haartjes inkorten en dan scheren is dan een oplossing.
Kortom een heel erg fijn apparaat waar ik heel blij mee ben. En mijn kin ook ;-)

Pluspunten

• Lekker in de hand
  • Makkelijk om te spoelen
  • Glad resultaat

Minpunten

• App heeft alleen in het begin toegevoegde waarde
  • Scheert niet 100% alles glad

John1960 30-10-2020

Super apparaat voor de zwaardere baard

Ter vervanging van mijn oude deze aangeschaft.
Wat een super scheerapparaat, hijnis snel, scheert glad ,en doet het lang op 1 oplaadbeurt.
Philips heeft echt zijn best gedaan om in een leuke prijsklasse iets goeds neer te zetten.
Ik heb een zware baardgroei en snel last van een geïrriteerde huid, bij deze dus niet !
Ook het station om het apparaat schoon te maken werkt goed en snel.

Pluspunten

• Geen irritatie
  • Snel
  • Gaat lang mee

Minpunten

• In het oplaadstation staat hij wat wiebelig