Philips Shaver series 7000 S7786/59 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

p*********@h********** 01-04-2023

Fijn hanteerbaar apparaat

Met Philips weet je dat je altijd kwaliteit in handen hebt.

Na de eerste keren gebruiken uiterst tevreden met het resultaat, ligt prettig in de hand, niet te zwaar, en zeer scherpe mesjes.
Ook de prijs is gemiddeld.

Pluspunten

• Licht in de hand
  • Kwaliteit

Minpunten

• Het knopje druk je tijdens gebruik makkelijk in

j****************@g******** 07-02-2023

Goede koop

Na de miskoop van een Philips uit de .. serie.
De 7755 gekocht en een hemels breed verschil mooi glad in een mooie korte tijd van ongeveer 3 minuten,
Een aanrader, ik weet waar ik het over heb, scheer me vanaf mijn 18 jaar en ben nu 81 en altijd Philips scheerapparaten gebruikt.
Ook hulde aan Philips service aangezien dit scheerapparaat de eerste die geleverd wordt zonder plastic afdekscherm plastic en dit is naar tevredenheid opgelost.

Pluspunten

• Scheert mooi glad

Minpunten

• De prijs
  • Geen plastic afdekkapje

René 04-04-2021

Mooi scheerapparaat wat ook nog een s goed en snel scheert

Mooi scheerapparaat met een goede ergonomie. Ligt fijn in de hand. Scheren op een droge huid gaat iets minder makkelijk. Scheerapparaat lijkt wat 'stroef" over de huid te gaan. Daarentegen scheren met foam onder de douche is een geweldige ervaring. Ik gebruik gewone badmousse om mijn gezicht in te smeren en daarna is het scheren met dit apparaat een fluitje van een cent. Scheert zeer snel en zeer glad. Daarna afspoelen en een keer per week in het reinigingsstation.

Pluspunten

• Mooi apparaat. Ziet er luxe uit
  • Goede ergonomie
  • Scheert met schuim zeer snel en zeer glad
  • Gaat lang mee op één laadcyclus

Minpunten

• Scheert ietwat stroef over droge huid

Halowel 16-03-2021

Erg goede scheerresultaten

Ik heb dit product gekregen om te mogen testen. Het is een mooi apparaat om te zien, de blauwe metallic kleur is een keer wat anders dan grijs of zwart! Het apparaat is licht en ligt goed in de hand. Hij is heerlijk stil, zonder problemen 's ochtends in de badkamer te gebruiken zonder dat anderen er last van hebben.
Omdat ik best een gevoelige huis heb was ik erg benieuwd naar het resultaat van dit scheerapparaat. Na het opladen en het installeren van de GroomTribe-app voor de eerste keer geschoren. Ik moest vooral wennen aan de manier van scheren (vooral korte draaibewegingen) maar de app geeft precies aan of de bewegingen goed zijn of beter moeten. Doordat ik vooral bezig was om het zo goed mogelijk te doen, was de ideale scheertijd (volgens de app 3 minuten) ruim overschreden en dat kon ik merken aan mijn wat branderige huid. Na een aantal keren merk ik dat dit minder wordt en dat het eenvoudiger wordt om binnen die 3 minuten te blijven en is het merendeel van de scheerbewegingen goed.
Na het scheren is het schoonmaken van het apparaat echt eenvoudig. Even onder de kraan en het is klaar. Dit scheerapparaat heeft ook een Quick Clean Pod als accessoire. Hierdoor wordt het apparaat nog schoner en frisser. Je zet het apparaat op de Clean Pod en het reinigt zichzelf en is weer klaar voor het volgende gebruik.
Het apparaat scheert glad, ook als je je niet dagelijks scheert. Door de ingebouwde tondeuse is het bijwerken van de bakkebaarden zo klaar. Ik ben erg tevreden!

Pluspunten

• Scheert snel en glad
  • Ligt goed in de hand
  • Is erg stil
  • schoonmaken erg eenvoudig

Dennie39 15-03-2021

Philips shaver series 7000

Na het gebruik van de Philips shaver heb ik totaal geen last meer van huidirritatie. Hij is makkelijk in gebruik. Ideaal erbij is het schoonmaakstation.
Niks anders dan tevreden over dit product .

Pluspunten

• Geen last meer van huidirritatie
  • Schoonmaakstation

N van Gool 15-03-2021

Lekker smooth. nat en droog

Lekker smooth overal waar je bent

Na 2/3 weken kan ik wel zeggen dat ik echt tevreden ben met dit scheerapparaat. Naast het zeer gladde resultaat is het scheerapparaat ook overal te gebruiken. De accu gaat lang mee en dat is fijn aangezien ik hem vaak meeneem in de auto of op reis. Ook is de stevige bijgeleverde etui dan een aanwinst. Het scheerapparaat is makkelijk te reinigen en er wordt ook een cleaning pod meegeleverd waar het scheerapparaat in gereinigd kan worden. Als dit is gedaan ruikt en voelt het scheerapparaat weer fris. Daarnaast is er ook nog de app waarmee je efficiënt leert scheren en die bijhoudt wanneer de cleaning pod vervangen dient te worden. Ook kan je hier de accustatus zien. Je kan de accustatus en motion control sensor ook op display scheerapparaat zien, dus dat maakt de app gebruiken geen verplichting. Al met al een fijne scheerapparaat met leuke functies die je niet hoeft te gebruiken maar toch handig zijn. Het belangrijkste voor mijn is dat hij een glad scheerresultaat heeft en lange accuduur.

Pluspunten

• Gladheid
  • Accuduur
  • Accessoires

Kloosterman 14-03-2021

Glad binnen 3 minuten

Wat een geweldige scheerapparaat. Dit apparaat voldoet aan al mijn verwachtingen. Dit apparaat scheert binnen 3 minuten volledig glad. Het fijne hieraan is dat deze prima in de hand ligt. Je hebt echt het idee dat je iets vasthoudt. Het straalt kracht uit en voelt niet goedkoop aan. Het robuuste ontwerp zorgt er voor dat je als gebruiker goed en snel kunt scheren. Bovendien kan je voor elke scheerbeurt de mesjes laten smeren en schoonmaken met de bijgeleverde Skinglide coating. Je het apparaat met de mesjes omgekeerd op dit systeem en zet hem aan. Dit wordt gelijk geconstateerd als een reiniging i.p.v. een scheerbeurt. Waardoor de mesjes goed worden gesmeerd, vooral omdat de mesjes een paar seconden draaien en dan weer uit. Het is wel jammer dat het apparaat zelf niet stopt met schoonmaken. Je moet wel zelf het apparaat uitzetten. Dit apparaat kan je ook gebruiken i.c.m. een app voor op je smartphone. Deze houdt elke scheerbeurt bij en laat een rapport zien of je de juiste bewegingen hebt gemaakt. Daarnaast bevat de app ook een functionaliteit dat je begeleidend kan scheren. Een soort van hulp bij het scheren. Hier kan je gebruik maken van allerlei soorten baardstijlen. Van glad tot aan een wat ruigere baard. Je hebt namelijk ook de mogelijkheid om te trimmen. Voor een snelle en fris uiterlijk vind ik trimmen ideaal. Het opzetstuk kan je zelf ook nog handmatig instellen. Dit wil zeggen dat je zelf kan instellen hoeveel millimeter je baard/stoppels moeten worden. Ik heb het apparaat nu drie weken en ik heb het apparaat nu nog maar 1 keer volledige opgeladen. Ik ben zeer te spreken over de levensduur van de batterij. Wat ik wel jammer vind, is dat het laadstation apart is van het reiniging station. Het was mooier geweest als deze twee stations als één waren ontworpen. Dit scheelt namelijk in de badkamer als je qua ruimte niet veel kwijt kan. Kortom, een fantastisch product. Wat je volledig glad scheert binnen enkele minuten dit met behulp van de applicatie. Je hebt overig de app natuurlijk niet nodig om te scheren. Maar als je van smart-techniek houdt is dit zeker een apparaat om rekening mee te nemen in je overweging als je een nieuwe wilt aanschaffen.

Pluspunten

• Batterij
  • Ontwerp
  • Trimmen
  • App

Minpunten

• Ruimte

Robsa 13-03-2021

Een heel fijn scheerapparaat

Hij scheert lekker glad ( ook onder de douch met scheerschuim ). Zelfs als ik mij 3 dagen niet geschoren heb ben ik super snel glad. Ik had voorheen steeds last van vervelende huidirritaties het scheren, nu niet meer. Licht lekker in de hand en is heel stil. Zeer makkelijk schoon te maken ( even onder de kraan of even in de clean pod zetten )

Ruskus 13-03-2021

Een geruisloos en lekker in de hand liggend apparaat

Sinds een paar weken dit schitterende scheerapparaat in huis en de werking is fantastisch; hij is stil, scheert heel glad en in combinatie met de app voorbereid op de toekomst van scheren. De app begeleid je bij elke scheerbeurt, geeft aan of je zo optimaal mogelijk geschoren hebt en weet precies wanneer je het scheerapparaat moet schoonmaken. Dit kan overigens met de bijgeleverde schoonmaakpod. Ik raad dit apparaat aan voor iedereen die glad wil scheren, een geruisloos apparaat wil, die daarnaast eindelijk van een geirriteerde huid afwil en hulp wil bij een optimale scheerbeurt.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Handige app

Minpunten

• Dure schoonmaakpods
  • Geen afdek voor scheerhoofd

Rickvs 13-03-2021
Het is een mooi apparaat om te zien, ligt goed in de hand en is eenvoudig te reinigen met de bijgeleverde schoonmaakunit waar je het apparaat in kan plaatsen. Verder krijg je er een stevig oplaadstation bij en een mooie reisetui. Je kan er ook nat mee scheren, erg fijn als je haast hebt en even snel tijdens het douchen wilt scheren. De app is ook handig, maar ik twijfel of ik deze veel zal gebruiken, een leuke extra. Dit scheerapparaat krijgt bijna 5 sterren, het enige minpunt vond ik het scheren van mijn nek/keel waar ik wat langer mee bezig ben. Verder een uitstekend apparaat wat je mooi glad scheert, zelfs als je (stoppel) baard iets voller is, geheel pijnloos zonder irritatie door de scherpe messen.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Geen huidirritatie
  • Accessoires

Minpunten

• Nek wat langer mee bezig te scheren

Toorop21 12-03-2021

Aanwinst

Dit scheerapparaat had ik veel eerder moeten hebben. Het apparaat scheert heel mooi glad, maakt weinig geluid, laadt heel erg snel op. Je kan tevens gebruik maken van een app om de scheerervaring te verbeteren. Zit een mooi bewaaretui bij voor als je gaat reizen.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Weinig geluid
  • App beschikbaar
  • Bewaaretui
  • Laadt snel op

Wim12 12-03-2021

Scheert makkelijk en snel helemaal glad. Scheren gaat nu stuk sneller voor mij. Ligt ook goed in de hand.

Pluspunten

• Resulaat
  • Ligt makkelijk in de hand
  • Scheert soepel

Smits1994 11-03-2021

Fijn scheerapparaat

Bij het openen valt direct op dat er een stevige reishouder aanwezig is. Ook het strakke design van het scheerapparaat mag er zijn.

Voor het in gebruik nemen van het apparaat zit er een korte handleiding bij, welke erg onduidelijk is. Bij de uitgebreide handleiding wordt het duidelijk dat de Philips Groomtribe app geinstalleerd dient te worden.

Het apparaat scheert strak over de huid, alleen bij de kaaklijn is er meer aandacht van de gebruiker nodig. Hier scheert hij niet zo soepel.

Voor strakke randen is trimmer perfect. Deze is makkelijk in te schakelen tijdens het scheren. Na het scheren zet je het apparaat in de houder, waarin deze snel en goed schoongemaakt wordt.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • schoonmaak systeem

Minpunten

• handleiding

Robert.agm 10-03-2021
  • Product gekregen

beste scheerapparaat die ik ooit heb gebruikt!

Ik gebruik dit scheerapparaat nu al een aantal weken met zeer veel plezier. Dit product wordt geleverd met zeer veel accessoires. De bijgeleverde schoonmaakstation reinigt de scheerkop veel beter dan haalbaar is met alleen water, ook al is een snelle spoeling met water meestal ook genoeg om de meeste haren te verwijderen uit de kop.
Het scheerapparaat zelf rekent binnen een paar minuten af met mijn baard en doet qua resultaat zeker niet onder voor een scheermes en is veel sneller en makkelijker in gebruik door de flexibele scheerhoofden en SkinGlide coating om wrijving te verminderen.

De batterij is goed voor een duur van ongeveer 60 minuten en zelfs al is de batterij een keer leeg, dan hoef je maar een paar minuten te laden voor je het kan gebruiken. een volle oplaadbeurt duurt ongeveer 1 uur. het bijgeleverde oplaadstation heeft een klein profiel en daardoor is het makkelijk een plek te geven in de badkamer.

Wat ik ook heel belangrijk vindt is dat het apparaat zowel nat als droog te gebruiken is zodat ik ook onder de douche snel kan scheren.
je krijgt er ook een hardcase etui bij wat goed uitkomt bij het reizen.

de vormgeving is elegant en past goed in de hand en het Led display is zeer handig.
Er is ook een app waarmee je je scheer techniek kan bijhouden en verbeteren, maar dat is niet perse nodig omdat het al zo snel en goed gaat.

Al met al een top product waarmee ik jaren veel scheerplezier zal hebben.

Pluspunten

• elegante vormgeving
  • uitstekend scheerresultaat

Innervision 08-03-2021

Mooi apparaat dat mooi glad scheert.

Zeer fijn scheerapparaat. Scheert erg glad en snel. Kan ook nat gebruikt worden met bijv scheerschuim of onder de douche. Ook is het apparaat erg stil.
Het apparaat is in 1 uur opgeladen op het oplaadstation en dan is het een uur lang te gebruiken.
Schoonmaken kan onder de kraan maar ook in het schoonmaakstation. Zet het apparaat op de kop erin, druk op de knop en binnen 1 minuut is het schoon.
Met de bijbehorende app kunt u uw scheertechniek verbeteren en statistieken inzien.
Dit scheerapparaat kan ik van harte aanraden aan iedereen die op zoek is naar een mooi, efficiënt apparaat.

Pluspunten

• Snel opgeladen
  • Glad scheren
  • Ook nat te gebruiken

Versteeg_S 08-03-2021

Een prettig scheerapparaat voor de gevoelige huid

Het scheerapparaat is eenvoudig in gebruik en werkt prettig. Daar waar ik gebruikelijk na een scheerbeurt een geïrriteerde huid heb, is dat volledig weg. Daarnaast zit er een base bij die het scheerapparaat automatisch voor je reinigt. Erg prettig! Het bijbehorende nadeel is dat je wel eens per kwartaal een nieuwe reinigingsunit aan moet schaffen. Al met al een comfortabel scheerapparaat, een echte aanrader!

Pluspunten

• Goed voor de gevoelige huid
  • Goede batterijduur

Minpunten

• Aanvullende kosten voor onderhoud

MikeMike0 08-03-2021

Sinds een maand of 2 gebruik ik dit scheerapparaat en het is een mooi ontworpen, handig en wendbaar apparaat. Tevens erg fijn resultaat dus een aanrader. Het apparaat is in al deze tijd pas 1x opgeladen (bij aanschaf) en verder nog niet dus een erg lange gebruiksduur. Het meegeleverde schoonmaakonderdeel is erg fijn en zorgt voor een goed onderhoud en frisse geur van het apparaat. Tevens is het gebruik van de app raadzaam om zo extra info te ontvangen omtrent je scheerbewegingen.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Scheerresultaat
  • App
  • Schoonmaken/Onderhoud

Minpunten

• Trimmer aan de achterzijde

Jos 08-03-2021

Dit product is gewoon geweldig

Dit product is gewoon goed ligt lekker in de hand en is gebruiksvriendelijk. Het scheert zowel nat als droog. Je krijgt ook makkelijke beschrijving erbij.
De batterij is snel opgeladen en je kunt meerdere malen ermee scheren zonder weer op te laden.
Je krijgt er ook een schoonmaak kit bij die je apparaat binnen een minuut helemaal doet reinigen.

Pluspunten

• Makkelijk in de hand
  • Scheert zowel droog als nat
  • Batterij laad snel op
  • Kindvriendelijke gebruiksaanwijzing

Minpunten

• Wat moeilijk bereikbaar onder je neus kooitje.

Reso 08-03-2021

Dat een elektrisch scheerapparaat zo fijn :)

Voor het eerst gebruik een scheerapparaat. Na het volgen van de reviews heb ik deze Philips aangeschaft. Ik ben er uiterst blij mee. Batterij is geweldig en gaat lang mee.

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • Zowel nat als droog geen irritatie
  • Compact
  • Modern design

El010 22-11-2020

Heel compleet pakket met een kwalitatief zeer goede shaver.

Zeer fijn scheer apparaat met veel toebehoren! Na een tijdje dit apparaat te hebben kunnen uit proberen moet ik zeggen dat het een heel fijn apparaat is. De versie die ik heb is erg compleet met schoonmaak station, reisetui en baardtrimmer.

Nu met COVID scheer ik me wel wat minder dan normaal, maar dat is voor de Philips S7786 geen enkel probleem. Wat ik vooral erg prettig vind is de aparte baart trim kop, dit helpt enorm bij een snelle scheerbeurt en werkt stukken beter dan de goedkope trimmers die je overal in de aanbieding vind.

Wel heb ik zo mijn bedenkingen bij het schoonmaak systeem, dit gaat met een aparte cassette, dit is erg makkelijk en hygiënisch maar je moet natuurlijk wel blijven investeren in nieuwe cassettes om dit systeem goed te kunnen blijven gebruiken.

Pluspunten

• Compleet pakket
  • Goede baardtrimmer

Minpunten

• Schoonmaakcassette moet je herbestellen

gukkeb 13-11-2020

zeer fijn apparaat

geweldig apparaat. licht goed in de hand. Batterij gaat lang mee.
Ik heb een gevoelige huid en met dit apparaat eindelijk nergens nog last van.
Neemt alle haartjes goed mee. ook erg handig onder de douche te gebruiken

TvdK87 10-11-2020

Goed scheerapparaat, scheert goed glad

Door de jaren heen heb ik aardig wat manieren van scheren geprobeerd, maar tot op heden kon ik nooit de ideale manier vinden. Dit scheerapparaat van Philips heeft daar verandering in gebracht.

Bij het uitpakken is het eerste dat opvalt de mooie kleur en het design, dit belooft wat. Verder in de doos vindt je een oplaadkabel, een oplaadstation en een schoonmaakstation. Dat het oplaadstation en het schoonmaakstation apart van elkaar zijn leek mij in eerste instantie niet heel handig, de opladers nemen aardig wat ruimte in. Gelukkig gaat de batterij zo lang mee dat het niet nodig is om het oplaadstation in het zicht te hebben staan.

Bij de eerste keer scheren kreeg ik gelijk een goed gevoel. Het scheerapparaat is licht, maakt weinig geluid en, natuurlijk het belangrijkste, scheert super glad. Vóór de eerste scheerbeurt had ik het scheerapparaat gespoeld in het station, dit zorgde ervoor dat scheren redelijk stroef ging. Zo nu en dan tijdens het scheren het apparaat afspoelen of scheren met een scheerschuim/gel biedt een oplossing. Wanneer het scheerapparaat droog met scheren heb ik dit probleem niet ervaren.

Middels een app kun je tips krijgen hoe je een beter scheerresultaat kunt krijgen. In mijn ogen niet helemaal nodig, want het is heel simpel: glad scheren is een goed resultaat, niet glad is nog een keer scheren.

Ik heb dit product 4 weken lang met plezier mogen testen en mijn eindresultaat is dan ook dat ik dit product van harte kan aanraden.

Pluspunten

• licht gewicht
  • mooi design
  • stil
  • scheert glad

Minpunten

• oplaad- en spoelstation zijn apart van elkaar
  • droog scheren kan wat stroef voelen

AndyV 09-11-2020

Mooi toestel; scheert prima

Wat een leuk toestel! Ik ben iemand die me soms twee keer per dag moet scheren en dat zorgt soms voor irritatie, maar met dit scheer apparaat heb ik dat niet meer. Er zit een soort speciale coating tussen de scheerhoofden waardoor ik geen problemen hem. Ik kan me mooi glad scheren, en ook op kortere tijd dan vroeger, mijn oude toestel schoor zeker niet zo snel. Enkel het scheren van de bovenlip vormt soms een probleem. Ik kan het toestel nooit in de goede hoek houden, maar ik vermoed dat dit met de tijd wel in orde zal komen. Met dit apparaat kun je ook nat scheren. Ik doe dit persoonlijk niet zo graag. Ik heb getest en ik blijf vinden dat dit een beetje stroef aanvoelt. Maar droog scheren gaat dus prima. Hij laadt heel snel op, en zelfs als je het zou vergeten zijn kan je snel laden zodat je je toch kan scheren.

Pluspunten

• mooi toestel
  • laadt snel op

jan50 philips 09-11-2020

goede scheerkoppen

Ik mag het scheerapparaat testen van de review club en was dan ook blij toen ik de mail kreeg omdat mijn scheerapp. aan vervanging toe was en niet goed wist wat ik wilde kopen. Enkele dagen later na uitgekozen te zijn als tester kreeg ik het apparaat thuis geleverd en ben er onmiddelijk mee aan de slag gegaan heb dan ook de handleiding beginnen lezen maar er waren vele dingen bij waar ik niet aanuit kon het apparaat dan maar in handen genomen en mij beginnen scheren het voelde onmiddelijk wel heel glad aan en maakte weinig geluid. de app lukt mij niet van te instaleren omdat ik maar een gewone gsm heb waar je geen apps kan opzetten dus dat kan ik niet testen en ook niet beoordelen tot hiertoe vind ik het wel een goed apparaat de reiniging gaat ook heel vlot met de bijgeleverde producten ervoor De batterij laad ook heel snel op en je kan je er lang mee scheren de rset moet ik nog leren uit het boekje

LouisPh43 08-11-2020

Zeer goed product

Nu al een drietal weken dit product aan het testen en ik zou iedereen het aanraden om dit toestel aan te schaffen. Om te beginnen beschikt deze scheermachine over een zeer goede batterij. Een uurtje opladen en je kan een paar dagen verder. Het resultaat kan je bijna vergelijken als scheren met een scheermes, zonder enige vorm van irritatie. Zowel nat als droog staat dit toestel zijn mannetje. Als de machine gereinigd moet worden, wordt dit door een symbool weergegeven. Dit gebeurt heel eenvoudig door de meegeleverde producten. Even je machine erop, knopje indrukken en het reinigen kan beginnen. Eenvoudiger kan niet. Zeker een topper deze Philips.

Pluspunten

• Batterij
  • Gebruiksgemak
  • Reiniging
  • Eindresultaat