De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 5 50-B1620s Elektrisch Scheerapparaat, 2 EasyClick-opzetstukken, Blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

EdeinS 22-10-2020

Goed geschoren

Ik had niet verwacht dat dit scheerapparaat zo goed zijn werk doet. Met de gemakkelijk te wisselen opzetstukken kun je ook je haar stijlen. Het scheerapparaat is snel opgeladen en gaat navenant redelijk lang mee. Het schoonmaken onder de kraan bevalt mij goed. Jammer dat er geen reisetui bijgeleverd is. Wat mij betreft is deze test geslaagd.

Pluspunten

• Snel opgeladen
  • Goede handligging
  • Licht in gewicht
  • Gemakkelijk schoonmaken

Minpunten

• Geen reisetui

Kieren 20-09-2020

Excellent Shaver and Body Groomer

This is an exceptional shaver for the price.

I have been using the Braun Series 7 for almost 5 years and have been very happy with it so was skeptical to move to the Braun Series 5 thinking it may be a downgrade. I couldn't have been more wrong.
The Series 5 is light, quiet and gives a very close, smooth shave.

I also have a separate grooming shaver for body hair but with the Body Care and Precision Trimmer attachments that come with the shaver, I won't need this anymore as it does almost as well as the separate unit.

The battery has lasted over a month and is only on half with daily shaving and some grooming.

All-in-all I am extremely satisfied with the Braun Series 5 as a shaver and groomer.

Pluspunten

• Close shave
  • Long better life
  • Excellent grooming attachments

Minpunten

• Multiple pieces to keep track of when traveling

Nick 21-08-2020

Perfect scheerapparaat voor nat en droog

Ik scheerde altijd met een scheermes, maar dit leverde veel huidirritatie op. Door dit scheerapparaat heb ik er geen last meer van. Het kost me iets meer moeite om even glad te scheren, maar het gaat prima. Het apparaat ligt goed in de hand, is eenvoudig schoon te maken en gaat lang mee op één acculading. Als hij opgeladen moet worden is dit ook snel gedaan. Er zitten ook diverse opzetstukjes bij die je er makkelijk op klikt. Deze versie bevat geen hoesje om hem mee te nemen, dus hij gaat zo in de toilettas.

Pluspunten

• Nat en droog te gebruiken
  • Snel opgeladen en gaat lang mee
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Duurt langer voor zelfde resultaat als met mes

Tobias 21-08-2020

Erg fijn scheerapparaat

Ik heb dit product mogen testen. Dit scheerapparaat is erg fijn en handig in gebruik. Op de voorzijde van het apparaat is te zien hoe vol de accu is.

Pluspunten

• Fijn in gebruik

Minpunten

• Weinig opzetstukken trimmen

Mario 20-08-2020

Super apparaat

Dit product is in een woord geweldig!
De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Ook de accesoires die erbij zitten zijn nuttig en zul je zeker gaan gebruiken.
Het apparaat is stil en ook niet onbelangrijk, de kleur van het apparaat straalt ook luxe uit! Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig

laurens 19-08-2020

top apparaat met super accu

zeer mooi en degelijk scheer apparaat dat tegen een stootje kan.
sins ik deze gebruik heb ik geen last van huid iritatie

-lange accu duur
-goede snel laadfunctie
degelijk en robuust scheer apparaat

Harry 18-08-2020

Perfect scheerapparaat

S5 review

Ik heb dit toestel mogen testen en ben zeer tevreden. Hij scheert lekker glad, al moest ik de eerste dagen even wennen aan de scheerkop, omdat ik een ander systeem gewend ben.
Het apparaat ligt lekker in de hand en scheert door de 3 beweegbare koppen makkelijk. Hij is geschikt voor zowel nat- als droogscheren en is ook onder de douche te gebruiken doordat hij waterdicht is. Persoonlijk vind ik natscheren het prettigst aanvoelen, als ik droog scheer, dan ervaar ik dat enigszins als “stroef".
Ook de Precision Trimmer en de BodyGroomer doen hun werk goed.
Het apparaat is zowel met een borsteltje, als ook met water goed schoon te houden en de accu gaat lang mee.
Echt wel een aanrader dus.

Pluspunten

• Scheert heerlijk glad
  • Lange accuduur

Minpunten

• Geluid

EdwinvdRol 17-08-2020

Goed scheerapparaat

De Braun 50-B1620s Blue heb ik ontvangen en in de doos zit een apparaat, een borsteltje, oplader en 2 opzetstukken. Het scheren gaat makkelijk over mijn huid en het geeft geen irritatie. Ik vind dat het apparaat goed resultaat en het is droog en nat te gebruiken. Ik mis alleen een houder of etui om het apparaat in op te bergen

Aroniusss 16-08-2020

Fijne scheerervaring, heel anders dan vroeger

Het idee dat ik bij een scheerapparaat had is dat hij log en zwaar zou zijn. Niets is minder waar. Vroeger met een apparaat geschoren en toen overgestapt op mesjes. Dit omdat het apparaat met een roterende kop niet deed wat ik ervan verwacht had. Veel moeite om alles goed weg te krijgen. Dat lukte met een mesje heel gemakkelijk, maar ik vind het scheren zelf een opgave. Ben content met dit apparaat. Scheert glad, huid voelt lekker soepel, kan ook met een gel of schuim gebruikt worden en nat of droog. Ben er nog niet helemaal uit wat voor mij het prettigst is, maar weet wel dat ik me er mee blijf scheren.

Pluspunten

• Solide
  • Glad resultaat
  • Lange accuduur

Jordy 15-08-2020

Goed scheerapparaat met veel mogelijkheden

Dit scheerapparaat heb ik nu twee weken getest en hij bevalt zeer goed. De batterij gaat lang mee, de verschillende opzetstukken verbreden de mogelijkheden van dit scheerapparaat enorm. Daarnaast is het schoonmaken van dit scheerapparaat zeer eenvoudig onder de kraan.

Pluspunten

• Batterij
  • Handzaamheiud

Rob 14-08-2020

Goed scheerapparaat voor dagelijks gebruik

Momenteel gebruik ik deze Braun Series 5 al een tijdje als vervanger van m’n oude Philips-scheerapparaat. De handgrip is heel prettig en dat vind ik een groot voordeel. Ook het display vind ik er erg strak uitzien. Best een heel goed scheerapparaat voor dagelijks gebruik. Een ander voordeel is dat je hem gemakkelijk reinigt onder de kraan, zelfs zonder de scheerkop te verwijderen. Al met al een goed scheerapparaat.

Pluspunten

• Fijne grip voor je handen
  • Zowel nat als droog te gebruiken

Nigel 07-08-2020
  • Product gekregen

Een echte aanrader!

Ik vind dit een zeer fijn scheerapparaat. Hij is gemakkelijk schoon te houden en gaat lang mee op een accu. Het trekt er in tegenstelling tot andere scheerapparaten geen haren uit.
Het opzetstuk om te trimmen werkt ook zeer goed. Een aanrader dus! Ik heb dit product mogen testen.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Scheer kort op de huid.

Minpunten

• Nieuwe scheerkop is prijzig

Jan 07-08-2020

Braun series 5 50-B1620s blue

De Braun Serie 5 50-B1620s,Blue gebruik ik nu een tijdje. Vroeger schoor ik me met een apparaat met roterende koppen. Vaak had ik een geïrriteerde huid en zon scheerapparaat schoor ook niet zo glad. Dit was de reden dat ik me met een mes ging scheren. Tijdens het testen viel het me op dat deze Braun zeer glad scheert en zonder huidirritaties. Het is ook fijn dat je zowel droog als nat kunt scheren. Het apparaat ligt lekker in de hand en de flexibele koppen zijn gemakkelijk te verwisselen. Een aantal goede accessoires. Een snelle oplaadtijd. Bij volledig opgeladen scheerapparaat kun je enkele weken scheren. Zonder meer een scheerapparaat dat ik andere gebruikers kan aanbevelen

Pluspunten

• Scheert glad
  • Geen huidirritatie

ReviewvanHuib 07-08-2020

Niet geschikt om baard mee te trimmen

Het scheerapparaat zelf voelt degelijk aan. Het is niet te zwaar. Er zitten drie verende messen op, die in meerdere richtingen kunnen zwenken. Er zijn twee kammetjes met vaste lengte om je baard mee te trimmen. Dat vind ik veel te weinig. Voor het trimmen moet je de scheerkop wisselen en dat voelt een beetje gammel.

Minpunten

• Te weinig kammetjes om lengte te kunnen bepalen

Lucatuna 07-08-2020

Super fijn scheerapparaat!

Inmiddels een tweetal weken in het bezit en functioneert uitstekend. Resultaat is simpelweg prima, de trimmers doen hun werk soepel en zonder enige hapering of plekken over te slaan. Apparaat zelf ligt lekker in de hand, is makkelijk schoon te maken en accu nog niet hoeven op te laden ondanks dagelijks gebruik. Je merkt de kwaliteit in alle facetten!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Accuduur
  • Scheerresultaat
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Verpakking lastig te openen

Robert 06-08-2020

Goed scheerresultaat

Ik heb de Braun Series 5 1620s nu een paar weken in gebruik. In de doos zit naast het toestel een oplader en twee trimmers. Een opbergetui en houder om het scheerapparaat in bezetten ontbreken helaas. Het scheerapparaat bevalt prima, het toestel straalt kwaliteit uit en ligt goed in de hand. Je kunt het toestel zowel nat als droog gebruiken. De scheerkop volgt de huid prima. De krachtige motor is goed hoorbaar maar geeft een zeer goed resultaat, beter dan ik gewend was bij andere toestellen. Daarnaast gaat de accu lang mee, ik heb hem nog niet hoeven op te laden de afgelopen twee weken.

Pluspunten

• Goed scheerresultaat
  • Zowel droog als nat te gebruiken

Minpunten

• Opbergetui en houder ontbreken