Braun Series 5 50-B1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 5 50-B1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Rogier 20-08-2020

Waterdicht en goed resultaat

Heerlijk scheren onder de douche, maar ook voor de spiegel. Met dit apparaat kan het. Schoonmaken kan zo onder de kraan, zodat je niet in de weer hoeft met een borsteltje. Die zit er wel bij voor de trimmer (het bijgeleverde opzetstukje)
Extra handig is dat je het apparaat ‘op slot’ kunt doen. Hierdoor gaat het niet per ongeluk aan in je toilettas of koffer.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Trimmer precisiestuk bijgevoegd

rverhoog 19-08-2020
  • Product gekregen

Ligt goed in de hand met prima scheerresultaat!

Het eerste wat mij opviel is dat het zo prettig in je hand ligt! Erg belangrijk! Ergonomie! De normale haartjes haal je weg met ronddraaiende bewegingen en voor de wat langere haren kun je een precision trimmer opzetstuk monteren. Dit gaat handig en snel. Ik testte dit met mijn bakkebaarden en doet het feilloos! Een fijn scheerapparaat voor thuis en onderweg! Onderweg kun je na opladen 50 minuten scheren dus je hele vakantie! Hij laadt snel op! Hij is geheel waterproof! De kop zelf heeft 3 bladen die meeglijden met je huid! Top scheerapparaat! Erg blij mee!

Pluspunten

• Ergonomie
  • resultaat
  • easyclick
  • Oplaadtijd

Jeroen1212 19-08-2020

Scheert fijn (zonder pijn)

Scheert fijn en zonder pijn (ook wel fijn). Apparaat ligt goed in de hand. Accu gaat een uur mee (wat prima is voor vakantie. Er zit geen etui bij en ook geen opzetstukken om apparaat als baardtrimmer te gebruiken (dan moet je de Serie 6 hebben). Apparaat voldoet dus meer dan prima als je glad wilt scheren. Trimmen? Dan naar de Serie 6 kijken.

Pluspunten

• Scheert fijn
  • Gewoon goed

Minpunten

• Geen etui
  • Niet geschikt voor korte baard

bert234 18-08-2020

Top apparaat & makkelijk schoon te houden

Dit is een scheerapparaat dat makkelijk in gebruik is en erg makkelijk schoon te houden is. Je kan aan de onderkant van de scheerkop water erin laten lopen, waarna je de scheerkop makkelijk uit kan schudden en hij schoon is. Geen gedoe meer met vervelende borsteltjes waarmee je je apparaat maar voor een deel schoon krijgt. Echt een eerlijke prijs voor een heel goed apparaat dus. Het apparaat scheert je huid helemaal glad zonder dat je er veel moeite voor moet doen. Er zit ook een beschermkapje bij waardoor je het apparaat ook makkelijk mee kan nemen in je toilettas.

Peter 18-08-2020

Glad scheren onder de douche

Ik heb dit scheerapparaat nu enkele weken gebruikt onder de douche. Het scheert voortreffelijk en maakt zichzelf met de spoeling tevens schoon na elke scheerbeurt. Een aan de raden scheerapparaat, dat met de fijn trimmer een apparaat is wat je moet hebben, dit is puur gemak.

Patrick1224 17-08-2020

Eenvoudig te reinigen

Ik heb dit apparaat nu twee weken getest en is mij super goed bevallen, vooral het Easy clean systeem is een goede uitvinding. De kop spoelen zonder hem er af te moeten halen. Ik kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Reinigen
  • Accuduur

Minpunten

• Geen vaste trimmer

Maickel 17-08-2020

Een goed scheerapparaat!

Enkele weken geleden ontving ik dit scheerapparaat van Braun om deze te testen. Het apparaat ligt goed in de hand en de flexibele kop (SensoFlex) beweegt goed mee over de huid tijdens het scheren. Over het algemeen volgt de flexibele kop goed de rondingen/hoeken van je gezicht. Tijdens het scheren, met een rustige beweging, blijven de haartjes niet hangen. Dit gebeurt wel als je je snel scheert. Met het handige opzetstukje kun je gemakkelijk je bakkebaarden bijwerken. Het apparaat is zeer snel opgeladen. Ik ben tevreden over het gebruik en het scheerresultaat van dit apparaat.

Pluspunten

• Handzaam
  • Makkelijk te reinigen
  • SensoFlex kop

Minpunten

• Pakt niet alle haartjes

JohnL44 16-08-2020

Echt een aanrader

Na mijn 5e Braun apparaat in mijn leven kreeg ik 2 weken geleden een Braun serie om te testen. Na het scheren was het net alsof ik me met een mesje had geschoren. Een pluspunt is zeker dat het met water schoongemaakt kan worden en dat er een trimmer bij zit. Echt een aanrader.

Bas112 14-08-2020
  • Product gekregen

Glad resultaat en erg divers

De Braun Series 5 is een prettig scheerapparaat en ligt prettig in de hand. Het handige is dat deze onder de douche of met scheerschuim gebruikt kan worden. Hierdoor krijg je minder snel irritaties. Het nadeel hiervan is wel dat bij droog scheren het scheersel makkelijk uit de scheerkop komt. De scheerkop is flexibel en beweegt prettig om kaaklijnen en kin, hierdoor slaat hij minder makkelijk haartjes over. Daarnaast komt dit scheerapparaat ook nog met een trimmer om meer op precisie te trimmen. Deze kan makkelijk op het apparaat geklikt worden. Het apparaat is makkelijk schoon te maken en snel opgeladen. Zoek je dan ook een makkelijk, snel en prettig scheerapparaat dan is deze zeker het overwegen waard.

Pluspunten

• Diverse mogelijkheden
  • Makkelijk schoon te maken
  • Nat en droog scheren
  • Laad snel op

Minpunten

• verliest makkelijk scheersel

Jan Willem 13-08-2020

Glad resultaat!

Sinds 2 weken gebruik ik de Braun 50-B1200 en ben blij verrast met het scheer resultaat.
Hiervoor was ik een Phillips SH30 gewent met ‘’ronde koppen’’ die wel prima scheerde maar lang niet zo goed en glad als deze Braun.
Alleen het schoonmaken is al een stuk prettiger, ik hoef de kop er niet steeds af te halen, gewoon onder de kraan houden en klaar.
Zelf onder de doucht voelt het goed en niet stroef aan en zorgt dat het glad scheert.
De scheerkop van de Braun voelt wel wat stevig aan maar daardoor krijg je wel een gladscheer resultaat.
Uit de doos was het maar kort opladen om hem te gebruiken. Prettig dat het apparaat aangeeft of die bijna vol is met de bolletjes accuindcator. Na 2 weken dagelijks gebruik met één volle accu heb ik hem nog niet hoeven op te laden.

Pluspunten

• Flexibele mesjes
  • Accuduur
  • Glad resultaat

John 12-08-2020

Fijn scheerapparaat!

Altijd heb ik mezelf met een mesje (glad) en schuim geschoren. Nu ik dit apparaat heb is daar echter verandering in gekomen. Ik heb het nu 1 week in gebruik en het scheelt mij erg veel tijd in de ochtend om niet nat te hoeven scheren. En het resultaat van scheren met dit scheerapparaat is 100% vergelijkbaar met nat scheren! De bewegende scheermesbladen zorgen ervoor dat je gemakkelijk je kaaklijn en andere ‘scherpe’ hoeken kunt scheren. Ook het feit dat het apparaat gewoon nat mag worden gebruikt en af te spoelen is dat is erg nuttig.

Pluspunten

• Bewegende mesjes
  • Nat en droog te gebruiken

Minpunten

• Laden kan lang duren

Japie21 11-08-2020

Heerlijk scheren

Ik heb de Braun 50 B1200s nu een paar dagen in gebruik en hij scheert echt heerlijk. Hij ligt top in de hand en haalt elk haartje weg. Hij is ook gemakkelijk schoon te maken. Het is wel jammer dat er geen hoesje bij zit, dus hij zit los in de toilettas. Ook rolt hij soms om op de wastafel, dus een standaard zou fijner zijn. Wel vind ik dat het product een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding heeft.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gemakkelijk schoon te houden
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Geen hoesje

Jelle 10-08-2020

Fijn scheerapparaat

Dit scheerapparaat is erg fijn en zorgt voor een goede scheerbeurt. Of ik nou nat of droog scheerde, ik was altijd tevreden. Wel vind ik dat het scheren iets te stroef gaat, de scheerkop zit namelijk vast en beweegt niet mee. Ook vind ik het opkliksysteem van de scheerkop en de trimmer niet handig. De kop moet je eraf rukken, een knopje had dit makkelijker gemaakt.

Mat2020 09-08-2020

Positief verrast over scheer resultaat!

Product nu enkele dagen in gebruik en positief verrast. Naast het feit dat “afspoelen en klaar” al een groot gemak betreft, is ook het scheerresultaat verrassend goed. Een mooi en glad resultaat met als persoonlijke toevoeging: geen kapotte mondhoeken meer of wondjes op “lastige plekken”. Het scheerapparaat voelt degelijk aan en is eenvoudig in gebruik. Geen honderden opties, maar simpelweg aan en uit. Dit is absoluut een blijvertje!!!

Pluspunten

• Eenvoudig te reinigeren
  • Superstrak scheerresultaat
  • Ook prettig in gebruik op "lastige plekken"