Braun Series 6 60-N4820cs Scheerapparaat Met Oplaadstandaard, 2 EasyClick-opzetstukken, Grijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 6 60-N4820cs Scheerapparaat Met Oplaadstandaard, 2 EasyClick-opzetstukken, Grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Giany 24-09-2020

Handige scheermachine, maar ik kan er niet mee overweg.

Een paar maanden geleden heb ik deze toestel mogen testen. Met 1 oplaad beurt kan je toch wel al even weg. Je kan op het toestel zien hoeveel batterij hij nog heeft en een handige feature is dat je er een slot kan op zetten door lang op de power knop te klikken tot het slotje gaat branden. De scheerapparaat is goed vast te houden. Bij de doos krijg je ook een oplaadstation, extra opzetstukjes en een handige hoes om in te bewaren. Scheren doet echt geen pijn, met een electrische scheerapparaat hoef je geen scheerschuim te gebruiken dus deed ik dit ook niet. Wanneer ik mij scheer met dit toestel blijven er altijd haartjes over en krijg ik het nooit allemaal weg, dit kan ook komen hoe ik mij scheer. Als ik 2 dagen wacht van te scheren (dan is mijn baard ook niet zo lang lukt het nog minder dan na 1 dag dus voor mij is dit niet echt een aanrader maar het kan zijn dat het bij andere mensen wel goed werkt.

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Scheert niet goed voor mij

Sven123 24-09-2020

Ik heb de Braun 60-N4820cs al enkele weken kunnen testen. Met wat oefening kun je met het toestel een glad scheerresultaat bekomen al blijft het voor de nek regio altijd wat moeilijk
Ook leuk is de bijgeleverde stubble beard trimmer en precision trimmer. Als je even wil gaan voor de iets ruigere look houden deze twee accessoires de stoppels en je baardlijn onder controle.

Pluspunten

• accessoires voor ruigere baard