Braun Series 6 60-N1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Grijs - Reviews

Beste deals -20% prijsdaling
Scheermethode
nat en droog scheren
tile-scheersysteem
roterende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 6 60-N1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Grijs op Kieskeurig.nl.

Jona1112233 24-08-2020

Zeer fijn en sterk scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 6 60-N1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Grijs

Heel handig scheerapparaat. Ik vind het heel prettig dat je het apparaat snel kan gebruiken, geen water of scheergel nodig. Daarnaast scheert hij het fijnst onder de douche.Verder krijg je er verschillende trim opzet stukjes bij. De preciesie en kracht van het apparaat hebben mij positief verrast.

Christiaan 19-08-2020

Vooral goed onder de douche

Onlangs is mij gevraagd dit apparaat te testen. Dit heb ik uitvoerig gedaan en ik ben er achter dat het opzetstukje beter werkt dan het gladscheren zelf. Het resultaat was voor mij niet gelijkmatig genoeg om te zeggen dit is het beste apparaat ooit. Wel werkt het goed als je even snel de ergste stoppels weg wilt hebben. Daarnaast is het erg prettig dat het apparaat ook waterbestendig is waardoor je het onder de douche kunt gebruiken. Hier kreeg ik dan ook een beter resultaat dan droog voor de spiegel. De batterij is zeker geweldig, als je even 5 minuten oplaadt kan je je hele gezicht snel scheren waardoor je in ieder geval weer netjes voor de dag komt.

Pluspunten

• Onder de douche
  • Opladen

Minpunten

• Droog minder resultaat

Bobby321 19-08-2020

Hoogwaardig scheerapparaat

Mooi apparaat! Hoogwaardig scheerapparaat dat je ook onder de douche kunt gebruiken. Laadt snel op en wordt geleverd met een reis etui en extra tondeuse opzet stuk. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Scheerresultaat
  • Reisetui

Minpunten

• Geen extra opzet stukje tondeuse

Anton 17-08-2020

Degelijk apparaat voor de gevoelige huid

Na al een tijd mesjes gebruikt te hebben, mocht ik dit scheerapparaat testen en ik ben nu wel om. Elektrisch scheren met dit apparaat kost me weinig tijd, hij is echt fijn voor de gevoelige huid, want je hoeft weinig druk te zetten en je hebt snel een glad geschoren gezicht zonder sneetjes.
Alleen met nat scheren doe ik er iets langer over dan droog, maar het scheelt niet veel.
Het apparaat ligt goed in de hand en is degelijk. Verder zit er nog een opzetstuk bij om te trimmen en een handig reisetui.

Pluspunten

• Degelijk
  • Houdt goed vast
  • Voor de gevoelige huid.

Twan92 10-08-2020

Prettig apparaat met reisetui

Het is een fijn scheerapparaat. Het design is fijn ontworpen. Je kan het apparaat dus prettig vasthouden. Maar ook is het handig dat er een reisetui aanwezig is.

Pluspunten

• Makkelijk zuiver te houden
  • Kwastje
  • Reisetui

Minpunten

• Weinig opzetstukjes

Ralph 09-08-2020

Glad resultaat

Prima scheerapparaat. In een handomdraai een goed glad resultaat. Batterij gaat lang mee dus je hoeft hem niet constant op te laden. Werkt stukken sneller dan met een mes, ik ga niet meer terug.

Pluspunten

• Glad geschoren
  • Goede kwaliteit