Braun Series 5 50-B1000s Elektrisch Scheerapparaat, Blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 5 50-B1000s Elektrisch Scheerapparaat, Blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Paul66 31-08-2020

Goede prij/kwaliteit

Ik was al een tijdje op zoek naar een scheerapparaat voor “tussendoor” en heb deze gevonden in deze Braun50-B1000-s. Handig, compact, goede batterij duur en heel makkelijk onder de kraan te reinigen. Enige nadeel is dat er verder geen accessoires bij zitten zoals een precisie trimmer voor de bakkenbaarden. Mooie prijs/kwaliteit verhouding.
What you see is what you get!

Pluspunten

• makkelijk te reinigen

Minpunten

• geen accessoires

Dennis42 20-08-2020
  • Product gekregen

Ik wil niet anders meer

Wat een fijn scheerapparaat is dit zeg. Ik heb nog niet eerder een scheerapparaat gehad welke zo fijn in de hand ligt. Dit maakt scheren weer eens fijn. Binnen een uur na binnenkomst was hij voor de eerste keer compleet opgeladen. Dat had ik niet verwacht. Het display is ook goed afleesbaar. Wat ik niet had gedacht, kan toch echt wel. Deze kan onder water gereinigd worden. Alleen de gebruiksaanwijzing vind ik niet handig. De letters zijn klein en de foto’s zijn wat donker. Maar dat is te overzien vanwege het gebruiksgemak.

Pluspunten

• Display
  • Pasvorm in de hand
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing

Kenju 19-08-2020

Goed en handzaam product

Product is netjes verpakt. Het apparaat ligt comfortabel in de hand en voelt zeer degelijk aan. Ik moest het wel eerst opladen voordat ik het kon gebruiken, maar het opladen gaat vrij snel. Het scheren gaat prima, trekt geen haren en huid is voldoende glad. Daarnaast zijn de extra opzetstukken ook zeer goed en makkelijk te gebruiken. Ook het kunnen afspoelen onder de kraan is erg handig! Beschermkapje is ideaal om het mee te nemen op vakantie, alleen jammer dat er geen reistasje bij zit.

Pluspunten

• Laad snel op
  • Waterdicht

Minpunten

• Geen reistasje

BryanPathuis 16-08-2020

Mooi apparaat met vele extra's

Afgelopen 2 weken heb ik voor het eerst met een elektrische scheerapparaat geschoren. Hiervoor scheerde ik altijd met een scheermesje. Ik keek altijd weer op tegen het moment van scheren. Ik moet eerlijk toegeven dat ik verkocht ben. Het scheerapparaat is makkelijk in gebruik en vervolgens makkelijk te reinigen. Het apparaat wordt geleverd met een aantal opzetstukje die je er makkelijk op klikt. Ook gaat de accu ongeveer 50 minuten mee. Het scheerapparaat is binnen 1 uur helemaal opgeladen. Tevens is het apparaat binnen 10 minuten weer te gebruiken. Hij scheert iets minder glad dan een scheermes, maar is veel makkelijker in gebruik en het scheren doet totaal geen pijn. Kortom: het is een mooi product, wel iets duurder dan een gemiddelde scheerapparaat, maar met vele extra's ( gemakkelijk te reinigen, led display met indicator en opzetstukjes die je er gemakkelijk op klikt) ik raad het product zeker aan. Mijn scheermesje en scheerschuim heb ik weggegooid.

Pluspunten

• Led display
  • Reinigen met water
  • Opzetstukjes

Arie 14-08-2020

fijn apparaat om glad mee te scheren

Ik heb dit apparaat getest. Dit scheerapparaat beweegt door zijn vrije kop gemakkelijk om de hals en kin. Het ligt goed in de hand. Na 7 dagen twee maal daags scheren is de accu nog meer dan half vol. Het apparaat scheert goed glad. De trimmer, welke eenvoudig is te bevestigen, kan prima de neus en oorhaartjes verwijderen .
Met water is het apparaat zeer eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• scheert erg glad
  • trimmer is precies

RVssr 13-08-2020

Een echte aanrader!

Ik heb een nieuw elektrisch scheerapparaat dat ook gemakkelijk schoon te maken is mogen testen. Het betrof de BRAUN series 5. Dit apparaat is handig in gebruik en naar een oplaadsessie zeker een week te gebruiken. Doordat deze uitgevoerd is met easy clean is de scheerkop handig af te spoelen onder de kraan. Het fijne aan het apparaat is dat deze goed glas scheert en daarnaast ook beschikt over een Precision Trimmer (losse scheerkop) en 2 opzetstukken voor het trimmen van je (stoppel) baard.

Echt een fijn apparaat, handig in gebruik en goed schoon te maken. Een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Verschillende scheerkoppen en opzetstukken
  • Lange accuduur

Marcel S 13-08-2020

Prima apparaat. Ligt lekker in de hand.

Wat een lekker apparaat is dit. Hij ligt goed in de hand, is niet zwaar en glijdt soepel over de huid. En hij scheert nog glad ook! Dat is het belangrijkste. Ik heb hem zowel droog als nat (onder de douche) geprobeerd en beide keren prima resultaat. Het is mijn eerste apparaat dat ook nat kan worden. Dat leek mij een eng idee, maar is het totaal niet.   Erg tevreden mee.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Lange accuduur
  • Ligt lekker in de hand
  • Makkelijk schoon te maken

KB 11-08-2020

Mooi apparaat!

Wauw, wat ligt dit scheerapparaat goed in de hand en hij doet wat het beloofd. Ik ben verbaasd over hoe glad hij scheert. Ik vind het product best prijzig, maar ben er ondanks dat wel echt heel blij mee. Hij scheert zowel droog als nat. Accu gaat lang mee. Ik vind het een aanrader!

Brias21 08-08-2020

Scheert heel glad

Ik heb dit scheerapparaat sinds 2 weken. Hij scheert net zo glad als een gewoon scheermesje, hier verbaasde ik mij zeer over. Wel is dit echt een pluspunt! Mijn vorige scheerapparaat scheerde niet gladder dan een soort stoppelbaard. Ook ligt dit scheerapparaat zeer fijn ik de hand, is het een licht apparaat en gaat de accu lang mee. Het enige minpuntje vind ik de prijs, dit maakt dit scheerapparaat minder toegankelijk en heb ik er echt over moeten twijfelen, maar het is zijn geld zeker waard geweest.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Ligt fijn in de hand
  • Scheert glad

Minpunten

• Weinig opstukjes