Philips SHAVER Series 9000 S9161

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9161 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Harry 22-08-2019

Waardeloos

Altijd Philips gehad was altijd zeer tevreden koop je een keer een duur apparaat en het kan niet slechter na vier maanden was hij al stomp wou niet meer scheren dus een nieuwe kop en na vier maanden was hij al weer bot en als je scheert val de hele kop er soms ook nog af nog nooit zoon waardeloos apparaat gehad Philips wil van niks weten ik gooi hem weg

Richard Meiracker 10-02-2018

Moeilijk schoonmaken

Ik heb het scheerapparaat nu 1 week en door het schoonmaken van sheerkop constructie is hij nu al stuk. Oké toegegeven ik heb vrij grote handen waardoor ik het klepje van de scheermesjes niet makkelijk van elkaar krijg. Hierdoor zijn de borgringen stuk gegaan en vallen de mesjes eruit. Hier is dus zeker niet goed over nagedacht. Een klein drukknopje waardoor het klepje omhoog zou komen was voor zo'n merk en prijs wel handig geweest.

Pluspunten

• Oogt provisioneel
  • Scheert goed

Minpunten

• Slechte schoonmaak constructie
  • Niet geschikt voor grote handen
  • Niet geschikt voor mensen met weinig geduld

Harry 24-06-2016

Prima scheerapparaat

Ik heb mij nog nooit zo glad kunnen scheren. Prima scheerapparaat, snel resultaat. Goede en eenvoudige reinigingsmogelijkheden i.c.m. separaat reinegings eenheid.

Anton 23-06-2016

Geweldig apparaat

Dit had ik veel eerder moeten doen. Na jaren je nek opentrekken, eindelijk een apparaat waarbij ik me verheug op het scheren. En dan de onderhoudskit, geweldig.

Grecarella 30-09-2015

Ik hen hem nu een paar maanden in huis maar ik vind hem tegenvallen
De Accu Ss gauw leeg
Er zit geen standaard bij
Als je op reis gaat kan het snoer niet in de meegeleverde etui
Als je aan het scheren bent druk je gauw op de aan/uit knop
Het scheren gaat niet sneller als mijn vorige Philips

annemiek70 28-08-2015

Supergoed !!!!!
Iedere morgen een feest om te scheren met dit apparaat, gebruiksgemak , en tot in detail alle haartjes te kunnen verwijderen door de standen die mogelijk zijn..
Als 87 jarige ,na jarenlange scheerervaring ,is dit de oplossing !!
Een aanrader voor jong en oud die 's morgens met een gladde huid de dag tegemoet gaat.

jmvanschie 26-06-2015

Gezien alle eerdere lofuitingen over dit apparaat blijft het altijd spannend of het de belofte waar kan maken.
Dat is inderdaad het geval.Met name de mogelijkheid om nat te scheren is plezierig, geeft een zeer goed resultaat.

PPandit 25-06-2015

I am happy that the machine cuts to my satisfaction without hurting my skin.

thanks for this wonderful product!

frank1309 24-06-2015

Prima apparaat, een prima gebruikersgemak en laad snel op. Scheert goed glad, ik had niet verwacht dat het resultaat zo verbluffend zou zijn. Ik zou het elke man aanraden

Peter van Oudheusden 23-06-2015

Nog maar een paar dagen in gebruik, 1e indruk is goed, scheren gaat snel en gemakkelijk.
Schoonmaken van het apparaat gaat makkelijk met clean system waar je keuzes op kunt maken welk type reiniging je wilt gebruiken.

Chris-999 21-06-2015

It is to replacing the old SensoTouch I was using, and certainly it did its job. The new designed contour makes it more close to my skin than the previous SensoTouch. It can shave more clean and faster than me old shaver.

I did not use the styler, so do not know its performance.

It is also easy to clean. I usually simply put it under the tap and most of the time the hair will be washed away. I did try the SmartClean several times and it is also good enough for lazy people like me.

May be the cost of SmartClean cartridge is not that perfect.

Jan 180 18-06-2015

Altijd al een Philips scheerapparaat gehad en deze voldeden goed .
De nieuwe Philips scheerapparaat heb al eerder getest bij Philips in Drachten en hij beviel goed vandaar deze aankoop.

onassis 14-06-2015

Scheert als een scheermes! ziet er degelijk uit en is zeer stil! een aanrader zeker nu met de aktie.

PTR90 12-06-2015

Ziet er mooi uit, is gebruikvriendlelijk. Het schoonmaken gaat ook niet al tr lastig.

Top apparaat!

Grecarella 12-06-2015

Er kan er maar 1 de beste zijn en dat is de 9000 serie
Schitterend apparaat ligt lekker in de hand
Alleen jammer dat er geen standaard bij is

Peetsje 08-06-2015

Scheert goed en geen last van schrale of rode plekken. Ligt goed in de hand, makkelijk met beweegbare scheerkop.

Meijer65 28-05-2015

Heel fijn apparaat. Het resultaat is werkelijk super bij het model wat ik had van 9 jaar geleden. Ligt fijn in de hand. alleen de trimmer is even wennen

Bertjuhh66 18-03-2015

Apparaat voldoet aan alle eisen, zowel nat als droog. Scheerresultaat is prima, hij is stil, gaat lang mee voordat je bij moet laden, kortom, een prima apparaat

tedtje 16-03-2015

hallo ik heb deze topper een paar weken in bezit en moet zeggen ben er super tevreden mee.

scheert onwijs goed evenaart bijna het scheren met een mesje maar dan zonder wondjes.

ook na een aantal dagen niet scheren heeft het apparaat geen problemen om er doorheen te komen.

het apparaat ligt goed in de hand en is redelijk stil kwa geluid.

de scheerkoppen zijn zeer simpel eraf te halen en je klikt zo de bijgeleverde tondeuse/baardtrimmer erop, ook het leegmaken of schoonmaken van de scheerkoppen gaat makkelijk.

1 minpunt er zit geen schoonmaakborsteltje bij.

ramje1 16-03-2015

ik mocht de Philips shaver 9000 uit proberen ik heb hem nu twee weken en heb het droog en nat uit geprobeerd.
Hij scheert nat gladder dan droog, scheert snel en het model ligt prima in de hand.
En de batterij gaat een uur mee, dus dat is heel lang.
Ik ben dol enthousiast. (Ramje1)

ramje1 16-03-2015

Twee maanden terug kreeg ik de kans om de Philips shaver SW9161/31 uit te proberen (testen).
En ik was gewent om me nat met mes te scheren.
Sun nu scheer ik met al een aantal weken met de Philips shaver S9161-31 en bevalt me prima.
Model is prettig in de hand scheert zowel droog als nat erg snel en glad. (Ramje1)

petervr45 28-02-2015

ik mocht dit apparaat (Shaver series 9000 model S9161/41) testen, nou me oude scheerapparaat maar opgeborgen.Wat een verschil zeg, scheert perfect, koppen bewegen goed over de huid en een goede handgreep, makkelijk schoon te maken. Ik heb geen negatieve dingen kunnen vinden bij dit apparaat. Het is een aanrader.

Orangedutchy 23-02-2015

Afgelopen maand zag ik op facebook een berichtje voorbij komen, waarin mensen opgeroepen werden zich op te geven als testpersoon voor een nieuw scheerapparaat van Philips.

Ik scheer me al jaren nat, maar ben altijd wel benieuwd naar nieuwe producten, dus ik dacht ‘wie niet waagt, wie niet wint’ en heb me opgegeven. En ja hoor…kort daarna ontving ik zomaar het topmodel van Philishave, de S9161/41 uit de Shaver series 9000!

De afgelopen twee weken heb ik hem zo ongeveer om de dag gebruikt. Ik verwachtte huidirritaties, omdat ik droogscheren niet gewend ben. Maar daar heb ik helemaal geen last van gekregen! En je kunt het apparaat ook gebruiken om nat te scheren als je wilt. Voordeel van droog scheren is echter dat het lekker snel gaat. En het schoonmaken van de scheerkoppen gaat ook al zo makkelijk: gewoon schoon spoelen onder de kraan. Ook laadt het apparaat zeer snel op, en kan je het dan voor heel wat scheerbeurten gebruiken, zo’n 50 minuten lang.

Voor mij is dit scheerapparaat een openbaring en werkelijk een topper…ik geef het een dikke 9! Als fervent (voorheen) natscheerder had ik dat nooit verwacht.

jlpah 23-02-2015

Wat een geweldig apparaat is de series 9000.Het is een compleet scheer-trim systeem met een eigen reinigingsstation.
Het apparaat moet eerst opgeladen worden en dat gaat supersnel.Het apparaat maakt weinig geluid en ligt prettig in de hand.
Het klopt dat je huid even aan het droogscheren moet wennen.Natscheren kan ook je hebt alleen wat minder zich op wat je geschoren hebt.
Het bijgevoegde trimapparaat werkt subliem. De baardharen perfect op 1 mm getrimd.
Het verwisselen van de scheerkop/trimkop gaat eenvoudig.
Al met al een prettig apparaat. Zeer de moeite waard

SdG 22-02-2015

Sinds ruim een week heb ik dit apparaat in huis. Ik scheerde me voorheen altijd nat maar ik wilde wel eens iets anders proberen en heb ter review dit apparaat van Philips toegestuurd gekregen. Mijn precieze set staat niet op Kieskeurig, ik heb namelijk type S9161/41, maar in essentie gaat het om hetzelfde scheerapparaat waarvan het resultaat dus ook volledig te vergelijken is met het hier genoemde model.
Na het opladen kan het apparaat zo'n 50 minuten scheren op een lading. Ik vind het een comfortabel scheerapparaat in gebruik, het scheerresultaat is mooi glad. De kaaklijn blijft een uitdaging, maar ook dit gaat heel goed. Omdat ik overschakelde van nat naar droog dacht ik dat mijn huid hier wel aan zou moeten wennen, maar dat bleek erg mee te vallen.
Kortom, het is een fijn apparaat, mooi design, ligt goed in de hand en levert een goed scheerresultaat.