Beste deals -5% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 50-M4500cs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Christiaan 19-08-2020

Langer bezig dan verwacht

Geschreven voor: Braun 50-M4500cs

Ik heb dit apparaat mogen testen en ben tot de conclusie gekomen dat dit niet het apparaat voor mij is. Ik was op zoek naar een apparaat om ’s ochtends even snel de stoppels weg te werken maar sta toch zeker 10 minuten voor de spiegel om alles gelijkmatig glad te krijgen. Het apparaat zelf ligt wel lekker in de hand en is gemakkelijk schoon te maken. Het kan aan mijn haargroei liggen maar als je iets zoekt dat je binnen een paar tellen even over je gezicht haalt is dit het waarschijnlijk niet.

Pluspunten

• Schoonmaken
  • Opladen

Minpunten

• Duurt lang

Bobby123 19-08-2020

Flexibel en snel

Geschreven voor: Braun 50-M4500cs

Top product! Ik was al even aan het zoeken naar een scheerapparaat met zoveel flexibiliteit in deze prijsklasse en ben nu helemaal verkocht. Je kan dus glad scheren maar hij heeft ook een tondeuse functie met verschillende opzetstukken. Ook opladen gaat opvallend snel. Ik raad deze zeker aan!

Pluspunten

• Flexibel scheren
  • Tondeuse functie
  • Snel laden

Minpunten

• Verwisselen van opzet stukjes

Willem 18-08-2020

Mooi apparaat voor een prima prijs

Geschreven voor: Braun 50-M4500cs

Deze scheermachine doet goed waarvoor het is bedoeld. De mesjes zijn scherp waardoor de scheerbeurt snel geschiedt, het kopje draait goed mee met je gezicht en de manier hoe je het apparaat daarop plaatst. Het is een mooie scheermachine die ik met plezier heb getest. Absoluut een aanrader. Accu zit snel vol en gaat ook een tijdje mee. Trimmer doet het ook goed, verschillende opzetstukken erbij, dus dat is perfect. Was ook zo klaar met trimmen.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Goede accu

Ruud 17-08-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Braun 50-M4500cs

Dit scheerapparaat heb ik een aantal weken mogen testen, na al een tijd alleen scheermesjes gebruikt te hebben sinds mijn vorige apparaat het begaf.
Het apparaat heeft verschillende opzetstukken om te trimmen en te scheren en er zit een handige oplaadstandaard bij. Hij ziet er goed uit, sportief met die aqua kleur.
Ik vind het fijn dat dit apparaat onder de douche goed vast houdt, je hand schiet niet uit als hij nat wordt.
Makkelijk schoon te maken, snel op te laden en ik heb een glad geschoren gezicht.

Pluspunten

• Heel compleet apparaat

Twan 10-08-2020

Ideaal voor een baard

Geschreven voor: Braun 50-M4500cs

Het is een fijn scheerapparaat. Het is zeer prettig dat er standaard meerdere opzetstukken bijgeleverd worden. Daardoor kan je zelf bepalen hoelang je baard wordt.
Het is een kwestie van smaak, maar ik vind het ook gaaf dat je het scheerapparaat kan opladen in een houder. Soms zit er een losse kabel bij, maar bij deze dus ook een houder.

Pluspunten

• Veel opzetstukjes
  • Kwastje
  • Makkelijk te reinigen
  • Houder

Minpunten

• Geen etui om op te bergen