Braun Series 3 Shave&Style 300BT Elektrisch Scheerapparaat, Scheermes Voor Mannen, Zwart/Volt Green - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 Shave&Style 300BT Elektrisch Scheerapparaat, Scheermes Voor Mannen, Zwart/Volt Green op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

LudovicN 06-07-2020

Efficiënte batterij

Volgens mij, na enkele maanden, is het product niet slecht maar ik vind dat het niet het beste dat op de markt ligt, is. Ik houd niet veel van de verschillende combs. Ik vind ze niet praktijk omdat je deze meerdere keer moet vervangen om je hele baard te kunnen trimmen. De "easy shave" hoofd is ook niet precies genoeg. Ik hou toch van het feit dat de batterjj echt lang duurt. Ik heb 5 keer kunnen trimmen zonder het toestel te herladen. Maar in het algemeen, ik wou het toestel niet volledig aanbevelen.

Pluspunten

• batterij

Minpunten

• combs

DILLEN 28-06-2020

Mooi scheerresultaat

Mooi scheerresultaat voor een scherpe prijs. Ook geeft dit scheerapparaat veel minder huidirritatie bij het scheren in vergelijking met mijn vorig apparaat. Batterij gaat ook opmerkelijk lang mee. Tevreden van mijn aankoop.

RoelB 27-06-2020

Tof scheerapparaat met goede batterij

Zeer tof en elegant scheerapparaat.
De batterij gaat lang mee, en laadt indien nodig ook snel op.
Het scheerresultaat is goed maar niet perfect.
Ook had ik een beetje last van roodheid in de nek na het scheren.

Pluspunten

• Batterij
  • Scheerresultaat

Minpunten

• Beetje roodheid nadien

JonathanV 22-06-2020

Goed toestel met veel mogelijkheden

Ik zeer tevreden over het scheerresultaat in tegenstelling tot andere merken die ik in het verleden reeds gebruikt heb en een minder glad scheerresultaat opleverende. Het apparaat ligt goed hanteerbaar en is ideaal voor op reis. In combinatie met de meegeleverde opzet stukken is vorm geven en edging geen probleem. De batterij laadt snel op.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Extra opzetstukken

jimmys 18-06-2020

goed scheerapparaat

ik ben zeer tevreden over dit scheerapparaat want het heeft geen enkele moeite om alle haartjes vlot weg te scheren.
de batterij van het toestel gaat ook redelijk lang mee en moest je het per ongeluk vergeten op te laden zijn is het binnen 5min al reeds klaar om een volledige scheerbeurt te doen.
er zijn ook verschillende opzetstukken meegeleverd waarmee je handig kan trimmen.
wel jammer dat er geen olie of uitkuisborsteltje meegeleverd is.

Pluspunten

• snelle lader
  • veel opzetstukken

Minpunten

• geen olie meegeleverd
  • geen uitkuisborsteltje

LucaV 11-06-2020

Goed scheerresultaat

Sinds een 2-tal maanden gebruik ik dit scheerapparaat. Hiervoor gebruikte ik verschillende elektrisch scheerapparaten van een ander A-merk. Een groot verschil in resultaat! De Braun 300BT scheert een stuk gladder. Haartjes worden dieper in de huid afgeschoren. Het resultaat evenaart het scheren met schuim en een mesje. Ook erg handig is het bijgeleverde opzetstuk om je bakkebaarden meer te scheren. Nadeel is dat je niet goed merkt als hij bijna leeg is.

Pluspunten

• Scheerresultaat
  • Schoonmaken

Minpunten

• Batterij indicatie

Fik2000 29-04-2020

Scheert glad weinig irritatie

Het resultaat is mooi glad geschoren en geen irritatie. Het apparaat een opzetstuk waarmee je baardjes zeer handig kan trimmen van 1-7mm. Zeer handig dus voor wie zich
glad wil scheren en af en toe een baardje wil laten staan. Het apparaat heef een accu van 30min gebruik en is in vijf min weer snel te laden voor 1 scheerbeurt.

Pluspunten

• geen irritatie
  • oplaadbaar