De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 310BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank 23-11-2020

Scheert prima maar gammele scheerkoppen

Geschreven voor: Braun 310BT

Op een eenmalige overstap naar een Philips na scheer ik me met een Braun. De scheerprestaties van Braun zijn onovertroffen.
Anderhalf jaar geleden een apparaat uit de 3 serie aangeschaft tegen een heel scherpe actieprijs. Scheert redelijk tot goed. Ik heb echter al 3 keer een nieuwe scheerkop moeten kopen. De twee scheerbladdelen in de kop zijn bevestigd op hele dunne plastic staafjes. Bij het schoonmaken van de kop komen deze scheerdelen makkelijk los. Terugzetten is goed te doen maar daarbij breken de staafjes heel snel af.
Goedkoop is zo dus duurkoop.
Volgende keer toch maar weer een 5 of 7 serie Braun kopen.

Pluspunten

• scheert goed

Minpunten

• niet degelijk

Mverbanck 25-06-2020
  • Product gekregen

Flexibel apparaat

Geschreven voor: Braun 310BT

Ik heb het product nu enkele weken in mijn bezit en kan hier vlot mee scheren zonder dat scheerschuim nodig is. En nog belangrijker zonder enige irritatie. Losstaande haartjes bv. in de hals, krijg je met de standaardknop lastig verwijderd, de andere koppen lossen dit echter perfect op.

Pluspunten

• veelzijdig
  • batterijduur
  • verschillende scheerknoppen

Anton90 25-06-2020

Scheert vlot, zelfs onder de douche

Geschreven voor: Braun 310BT

Normaalgezien scheer ik altijd met een mesje, maar toen heb ik dit product mogen testen en ik ben aangenaam verrast. Dankzij de kopjes kan je verschillende lengtes instellen, zodat je altijd het gewenste resultaat hebt. Tijdens het scheren voelt het aangenaam aan en gaat het vlot vooruit. Wat ook heel handig is, is dat het mogelijk is om onder de douche te scheren. Dit betekent dus ook dat je de 310BT kan afspoelen onder lopend water, wat het heel gemakkelijk maakt om dit te doen.
Het enige minpuntje dat ik opgemerkt heb, is dat het redelijk lang duurt om op te laden.
Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een scheerapparaat!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Te gebruiken onder de douche

Minpunten

• Batterij opladen kan lang duren

Gastheer 14-07-2020

Goedemorgen, Waar kan ik dit product testen ? Bvd

V. Vermeiren 14-06-2020

Veel extra trimkammen

Geschreven voor: Braun 310BT

Je kan dit apparaat zonder scheerschuim gebruiken onder de douche. Omdat je veel extra trimkammen erbij krijgt, kan je je baard op elke gewenste lengte bijtrimmen. De kop is flexibel, je hoeft geen ongemakkelijke posities in te nemen om bvb je kaaklijn te scheren. De kop beweegt gewoon mee.

Pluspunten

• onder de douche
  • veel trimkammen
  • flexibele kop

Nathan 12-06-2020
  • Product gekregen

Gemakkelijk en comfortabel

Geschreven voor: Braun 310BT

Na lang scheren met mesjes ben ik overgeschakeld naar een scheerapparaat. Het leuke van dit toestel is dat ik er ook nat mee kan scheren en mijn gewoontes van scheren met mesjes kan behouden. Qua snelheid is het wel een stuk sneller om met een scheerapparaat te scheren dan met mesjes. Het toestel is ook waterdicht, zodat het gemakkelijk is om zonder spiegel in de douche te scheren. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Snel
  • Waterdicht
  • Nat scheren mogelijk

Arnor 21-05-2020

Goed resultaat

Geschreven voor: Braun 310BT

Het voordeel van dit toestel is dat je het kan instellen op verschillende standen zodat je kan instellen hoeveel millimeter je baard is. Geen irritatie na gebruik en geeft het gewenste resultaat, een aanrader voor iedereen die een goed scheerapparaat zoekt

Pluspunten

• Verschillende standen instellen
  • Geen irritatie