Braun Series 3 Shave&Style 300BT Elektrisch Scheerapparaat, Scheermes Voor Mannen, Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 Shave&Style 300BT Elektrisch Scheerapparaat, Scheermes Voor Mannen, Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Gertsjunior 11-06-2020

Efficient en degelijk scheerapparaat

Degelijk scheerapparaat dat zijn werk erg goed doet. Ik heb het apparaat aangeschaft met de bedoeling me gemakkelijk glad te kunnen scheren en daar slaagt het apparaat probleemloos in. Batterijduur is prima, het is gemakkelijk te reinigen onder de kraan en er zitten voldoende opzetstukjes bij om de baard te trimmen. Prima apparaat!

Pluspunten

• Superglad scheerresultaat
  • veel opzetstukjes
  • gemakkelijk te reinigen

Gert godlieb 17-05-2020

Doet wat het moet doen

Al een aantal weken dit apparaat in huis. Het heeft meerdere mogelijkheden om je baard bij te werken of helemaal af te scheren. Het heeft meerdere flexibele mesjes die onafhankelijk van elkaar bewegen zodat ze je huid overal kunnen raken. Er zitten heel wat hulpstukken bij zoals een contour trimmer en een baard trimmer, een opbergzakje en nog een paar hulpstukken. Na een aantal weken er mee te hebben gescheerd moet ik zeggen dat hij de haartjes wel goed weg haalt, echter trekt hij wel veel aan de haartjes. Ik Kan er niet echt aan wennen en ik vermoed dat mijn gevoelige huid er ook niet aan zal wennen. Voor iemand die daar geen last heeft is dit een prima apparaat. Het apparaat ligt goed in de hand en is ook mooi stil. Je kunt er lang mee scheren en in 5 min snel weer opladen voor een half uur gebruik. Het apparaat is makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Trekt een beetje aan haartjes

Robin 09-05-2020

Gewoon een goed apparaat.

Hij is wellicht iets duurder dan gemiddeld maar dat is ook zeker te merken. Hoewel ik hem nu een paar weken heb ben ik zeer goed te spreken. Het apparaat en alle bijbehorende opzetstukken voelen allemaal aan als topkwaliteit. Ook het Sensofoil opzetstuk vind ik ideaal voor snel en goed gladscheren. Met de snel-lader laadt hij mooi vlot op hoewel een volle accu ook behoorlijk lang meegaat (afhankelijk van gebruik natuurlijk).

Pluspunten

• Accuduur
  • Snel-lader
  • Makkelijk gladscheren
  • Waterdicht

Martijn 04-05-2020

Goed gedegen scheerapparaat

Dit scheerapparaat bevalt tot dusver goed. Ik heb hem nu iets meer dan een maand in mijn bezit en merk dat ik 's ochtends veel sneller klaar ben met scheren. Het resultaat is glad en heb tot dusverre nog geen last gehad van ingegroeide baardharen.
Het was voor mij eerst onduidelijk wanneer het apparaat moest worden opgeladen, maar later zag ik dat de power led flikkerde.
Het systeem is makkelijk te reinigen door de verwijderbare scheerkop.

Pluspunten

• reiniging
  • batterijduur

Job 28-04-2020

Het apparaat is erg goedkoop in vergelijking met vergelijkbare scheer-apparaat, maar verslaat zijn directe concurrentie duidelijk in performance! De batterij laadt snel op en gaat lang mee, het scheer-resultaat is strak en ik heb nog geen last gehad van een geïrriteerde huid. Daarnaast wordt er een grote selectie opzet-stukken bijgeleverd, wat het erg makkelijk maakt om je eigen stijl te creëren

Pluspunten

• batterij-duur
  • Scheerresultaat

Minpunten

• Geen schoonmaak borsteltje bijgeleverd

Wimpelke93 24-04-2020

Handig scheerapparaat.

Met dit scheerapparaat heb je niet meer normale mesjes nodig. Met minder werk is het resultaat net zo glad. De 3 onafhankelijke scheerbladen op de scheerkop gaan makkelijk met je huid mee, dus ook op de gekke plekken van je gezicht kun je perfect glad scheren. Ook het opladen gaat snel en zijn er verschillende trim-mogelijkheden door middel van de verschillende opzetstukken. Zo kun je nog eens losgaan met je baardje!

Pluspunten

• Geen irritaties
  • Ligt lekker in de hand
  • Glad resultaat
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Opbergzakje wat klein

Tom Brok 20-04-2020

Fijn apparaat

Ik heb sinds een paar weken dit geweldige apparaat in gebruik. Hij voldoet meer dan verwacht, was benieuwd hoe het scheren ging met een bladscheermachine. Dat valt me reuze mee. Hij scheert alle haartjes snel weg, heeft iets meer moeite met grijze haren, die zijn iets harder. Hij ligt lekker in de hand en de accu gaat erg lang mee. Ook de opzetstukjes zijn erg handig. Jammer dat er geen hard etui bij zit. Maar voor de rest, een aanrader !

Chandramukkhi 19-04-2020

Makkelijk te bedienen en veelzijdig

Dit apparaatje is mooi vormgegeven en ligt goed in de hand. De flexibele bladen zorgen voor een goede grip van de haren waardoor je een goede scheerresultaat krijgt. Er zit een functie bij voor snelladen, handig voor als je hem vergeten bent op te laden. Enige nadeel van dit apparaat is dat er geen opvangbak bij zit voor de haren.

Pluspunten

• Lange gebruiksduur
  • Snelladen
  • Flexibele bladen

Minpunten

• Geen opvangbak voor haren

Haxxor 19-04-2020

Goed apparaat

Ik ben zeker tevreden met dit scheerapparaat. Het apparaat weet alle haren te verwijderen, voor elke gewenste lengte doordat er verschillende opzetstukken bij gegeven worden. Wanneer er geen opzetstuk wordt gebruikt, maakt het apparaat je baard net zo glad als een scheermes (droog scheren). Bovendien kan de kop onder de kraan worden afgespoeld. Door de flexibele kop, kan het apparaat makkelijk alle hoeken bereiken. Een nadeel is wel dat het apparaat relatief veel geluid maakt en dat er geen intern opvangbakje aanwezig is voor vallende haren.

Pluspunten

• Kop afspoelen onder de kraan

Minpunten

• Relatief veel geluid

SDWasabi 14-04-2020

Goede allrounder

Dit apparaat wordt met diverse accessoires geleverd. Het algemeen resultaat is erg goed, de bediening is eenvoudig. Het bevestigen van de opzetstukken gaat erg makkelijk, blijft ook tijdens de scheerbeurten door goed vastzitten. Een mooi veelzijdig apparaat, reinigen is ook heel erg makkelijk. Over de accuduur ben ik zeer te spreken. Geen USB aansluiting om op te laden, dat zou een heleboel opladers in huis schelen.

Pluspunten

• lange accuduur
  • diverse accessoires
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• klein opbergtasje
  • geen USB aansluiting

Wickygertje 29-03-2020
  • Product gekregen
Sinds een aantal weken dit apparaat in huis.
Het heeft 3 flexibele mesjes die onafhankelijk van elkaar bewegen zodat ze je huid overal kunnen raken.
Er zitten ook nog een aantal hulpstukken bij zoals een contour trimmer en een baard trimmer, en een opbergzakje.
Na een aantal weken er mee te hebben gescheerd moet ik zeggen dat hij de haartjes wel goed weg haalt echter trekt hij wel veel aan de haartjes. Ik ben er nog steeds niet aan gewend en ik vermoed dat mijn gevoelige huid er ook niet aan zal wennen.
Voor iemand die geen gevoelige huid heeft is dit een prima apparaat.
Het apparaat ligt prima in de hand en is ook mooi stil.
Je kunt er een uur mee scheren en in 5 min snel weer opladen voor een half uur gebruik.
Het apparaat is makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Trekt aan haartjes