De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 9340s op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ben 26-11-2019

vlot apparaat

Geschreven voor: Braun 9340s

Het scheerapparaat is lekker licht en ligt goed in de hand. Het gaat soepel mee met de vormen van mijn huid. De batterij gaat lekker lang mee. Er is ook een heel goede aanduiding op het apparaat dat aangeeft hoeveel batterij er nog over is. Ik ben er heel tevreden mee, vooral de nauwkeurigheid van het scheren. Ik besteed er nu minder tijd aan dan vroeger met roterende bladen. Ik kreeg dit apparaat om gratis uit te testen. Door de zwarte look is het een mooi opvallend apparaat. Mijn oud toestel gebruik ik nu niet meer.

Pluspunten

• licht
  • vlot

Martens G 20-11-2019

Uitstekend scheerapparaat!

Geschreven voor: Braun 9340s

Ik gebruik dit toestel nu reeds enkele weken en ben hier zeer tevreden over. Mijn huid voelt zeer zacht aan en ik heb hier geen uitslag mee aangezien ik toch wel een gevoelige huid heb. Met de bewegende kop kun je gemakkelijk aan de moeilijke plekken. Aan de achterkant heb je ook een uitschuifbare trimmer. Je kan ook gemakkelijk de accuduur volgen door de display. De batterij houdt zeer lang! Het toestel is volledig waterdicht dus je kan hem ook gebruiken onder de douche. Ik heb dit toestel gratis mogen ontvangen en vind deze een echte aanrader!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Accu
  • Scheerresultaat

Arnor 16-11-2019

Goed scheerresultaat

Geschreven voor: Braun 9340s

Dit scheerapparaat ligt zeer goed in de hand en is eenvoudig te gebruiken. Dit toestel is geschikt om verschillende soorten baarden te scheren. Zelf ben ik zeer tevreden van het scheerresultaat. Het voldoet aan al mijn persoonlijke wensen en ik ben blij dat ik dit toestel heb mogen testen. Dit is zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goed scheerapparaat.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Ligt goed in de hand

Steven 11-11-2019

Glad in een handomdraai

Geschreven voor: Braun 9340s

De BRAUN 9340s noir is geen goedkoop toestel, maar voor deze prijs krijg je een zeer degelijk product. Je voelt het onmiddellijk als je het scheerapparaat uit het bijgeleverde etui haalt: dit ligt goed in de hand. Het opladen gebeurt snel en eenvoudig. Het scheren kan droog of nat, ook onder de douche. Je kan de scheerkop vastklikken of volledig laten bewegen volgens je gezichtscontouren. Er is een kleine trimmer aanwezig die je gemakkelijk kan activeren.
Het reinigen gaat heel vlot (onder water) en je kan de volledige kop loskoppelen. De batterijduur is na enkele weken testen geen probleem. Het scheerresultaat is glad zoals verwacht mag worden. Ik kreeg deze Braun gratis ter beschikking om te testen.

Conclusie: zeer goed toestel zoals de prijs het doet vermoeden.

Pluspunten

• handig
  • design
  • batterijduur

Minpunten

• levensduur mesjes?

vnc 06-11-2019
  • Product gekregen

top apparaat

Geschreven voor: Braun 9340s

Ik ontving gratis dit scheerapparaat en heb nog nooit zo een goede scheerervaring meegemaakt. Ik gebruik dit apparaat dagelijks met een prachtig glad scheerresultaat als gevolg. Mijn huid ziet er na het scheren zeer fris en glad uit en alle haartjes zijn zorgvuldig verwijdert. Wat ik ook zeer positief vind aan dit apparaat is dat het totaal geen irritatie geeft. Het apparaat is zeer makkelijk om schoon te maken en eenvoudig in onderhoud. Een absolute aanrader voor iedere moderne man.

Dries Bruyneel 28-10-2019

Heerlijk scheerapparaat, duur maar zijn geld waard

Geschreven voor: Braun 9340s

Na enkele mindere ervaringen met de scheerresultaten van elektrische toestellen was ik een tijdje geleden opnieuw overgeschakeld op de klassieke mesjes. Maar omdat die, ondanks de goede scheerresultaten, best prijzig zijn was ik al een tijdje op zoek naar een nieuw elektrisch toestel.

Recent kreeg ik de mogelijkheid om dit fijne toestel gratis te testen en het bevalt zeer goed! Het is degelijk gebouwd, ligt goed in de hand en is volledig waterdicht. Enkel de bijgeleverde 'charing stand' vind ik minder handig in gebruik. Het belangrijkste zijn echter de scheerresultaten en zijn naar mijn mening echt heel goed. Tevreden dat ik mijn klassieke mesjes kon inwisselen tegen dit toestel!

Ondanks de goede resultaten toch 8/10 vanwege de prijs en de mindere 'charging stand'.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Degelijk gebouwd
  • Ligt goed in de hand
  • Scheerresultaat

Minpunten

• Prijs
  • Charging stand