Braun Series 7 750cc-6

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Braun Series 7 750cc-6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

nautaj 06-08-2013
Geschreven voor: Braun Series 7 750cc-6

FORM OVER FUNCTION
De vorige 5-serie (en die daarvoor en daarvoor) had een prachtige tondeuse, die boven het apparaat uitschoof, waardoor je kan zien wat je doet in de spiegel, heerlijk in het gebruik, baard van een paar dagen "voorverwijderen" of snor bijtrimmen.
Bij deze nieuwe Serie 7 zit de tondeuse halverwege het apparaat onder een rare hoek, waardoor je hem niet ziet als je voor de spiegel staat, alleen als je het scheerapparaat 90 graden wegdraait kan je iets zien, je scheert gegarandeerd per ongeluk je halve snor af, en een baardje van 3 dagen wegwerken is er al helemaal niet bij.
Ben ik voor het eerst in 35 jaar op zoek naar een ander merk, hoe raar is dat?
Heel dom van Braun.
Verder moet je friemelen voor de computer in het wasapparaat het scheerapparaat herkent (de vorige kon je er van een meter zo ingooien) , geeft hij na 2 scheerbeurten altijd aan dat een intensieve reiniging nodig is , etc etc .
Wie aan vervanging denk raad ik aan nog even rond te kijken.