Philips SHAVER Series 5000 S5630 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5630 op Kieskeurig.nl.

testerx 03-06-2017

Prima voor de machinale scheerders

Pro's
-adapter net zo groot als de stekker dus neemt geen ruimte in
en kan altijd in een wandcontactdoos tegelijk met meerdere apparaten

-Mooi compact stevig soft etui met ventilatie (de stiksels zijn wel wat slecht afgewerkt in mijn geval)
die ook heel blijft als er druk op uit word geoefend (in bagage bijvoorbeeld)

-erg makkelijk om goed schoon te spoelen, vandaar dat er ook geen kwastje bijgeleverd hoeft te worden,
die ik al miste

-Apparaat heeft een mooi slank uiterlijk
-Toetsblokkering is erg handig en simpel om mee te werken
-de scheerkop is mooi groot en heeft een lekker sterke veer waardoor ie goed openklapt om schoon te spoelen
waarbij de messen goed op hun plek blijven

-Je kan blind en slaperig scheren ten opzichte van mesjes, waar je altijd kans op snijwondjes hebt
-Scheert zowel nat als droog en ook onder de douche

Con's:

-Geen beschermkapje.. wel los verkrijgbaar maar aan de prijs...
daartegenover staat echter wel een mooi etui die het hele apparaat beschermt,
maar dat kapje zou gewoon bij een model in deze prijsklasse moeten zitten..

-Accu zit heel iets los in de behuizing, is te merken bij het hanteren.. maar verder niet heel hinderlijk
-Apparaat zou beter in de hand kunnen liggen en voelt qua materiaal wat goedkoop aan
-Weinig grip (helemaal icm nat scheren)
-Droog scheren gaat stroef.. apparaat is waarschijnlijk beter af met scheerzeep of onder de douche
-Bouwkwaliteit is redelijk goed, gebruikte materialen zijn ronduit slecht.. Zeker voor de prijs van het geheel..

Tikigo 02-06-2017

Goed, maar niet de beste serie

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Heb deze nu een week of 3, hij scheert goed maar niet geweldig. Na een minuut of 3, 4 zijn bijna alle haartjes weg. Maar als ik daar na nog een rondje doe met mijn oude 9000 serie van een jaar of 3 voel ik toch duidelijk verschil inclusief de haartjes die zijn. Blijven staan in de hals en kaaklijn.

Scheren is persoonlijk en iedereen is anders, deze 5000 serie is zeker niet slecht en zeker gemakkelijk schoongehouden maar past gewoon niet helemaal bij mij.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Goede accu
  • Opzet tondeuse is ook handig

Minpunten

• Duurt lang voor alles weg geschoren is
  • Geen schoonmaak station

Rindin 01-02-2021

Dit had ik veel eerder moeten kopen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

ik was echt toe aan een nieuw apparaat wat een beleving van scheren, met mijn oude voelde ik de haartjes eruit trekken, maar deze scheert vanzelf groot oppervlak van scheerkoppen die in elke beweging meedraaien, ik kan lang doen met een opgeladen apparaat.

Hondenvriend 08-01-2021

zeer gewaardeerd scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Dit is een zeer goed scheermachine, bij droog gebruik wel iets beter dan nat.
Scheert de huid goed glad. Batterij gaat lang mee en is zeer snel opnieuw opgeladen.
Scheerkoppen slijten wel redelijk snel waardoor het machine op den duur te krabben.

GOAL 27-11-2020

Bon rasage mais loin d'être un rasage de près

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Si vous avez une barbe avec des poils durs, cet appareil n'est intéressant que si vous l'utiliser en prérasage d'un rasage manuel.

Very Happy 10-10-2020

Prijs prestatie perfect

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Eenvoudig maar genoeg mijn oude Philips was veel duurder en alleen mesjes vervangen was haast net zo duur als deze nieuwe dus goede deal!

Palmpit 09-10-2020

Ervaring Philips Shaver 5000

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Ik had een soortgelijk toestel waarvan de kop telkens los ging. Daarom een nieuw toestel gekocht omdat het oude mij prima beviel. Mijn hele leven al Philishaves gehad.
Ook deze bevalt prima. Iets degelijker dan de voorgaande en mesjes natuurlijk scherper.

vanm 08-10-2020

Pas super extra

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Ne rase pas aussi près qu'un rasoir manuel style Gillette 5 lames. Provoque des irritations au niveau du cou.

Gebruiker uit Almelo 08-10-2020

Geweldig scheerapparaat - super resultaten

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Met de aanschaf van dit apparaat heb ik een enorm verschil in het scheerresultaat met in vergelijking met mijn oude apparaat. Ik kan nu snel mijn huid glad scheren.

Glas huidje 05-10-2020

Klasse scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Scheert zowel nat ( met gel of schuim)als droog super glad
Makkelijk schoon te maken en ligt soepel in de hand en gaat soepel over je huid.

Guideke 05-10-2020

Prima scheerapparaat voor een lage prijs.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Het scheerresultaat is heel goed en het opladen moet maar na 14 scheerbeurten gebeuren.
Het is alleen jammer dat er zelfs geen borsteltje is meegeleverd. Na elke scheerbeurt krijg ik het teken dat ik het moet afspoelen maar ik vind dat toch iets te snel. Ik borstel het na elke 2 beurten en als ik het toestel moet opladen spoel ik het pas uit.

Dr102 03-10-2020

scheert goed, maar losse trimmer is niet handig

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

scheert goed, maar losse trimmer is niet handig en verwisselen koppen gaat lastig en voelt ook kwetsbaar omdat er veel kracht nodig is.
Nieuwste model uit S5xxx serie heeft trimmer en geavanceerde technieken. Zodra ergens (flink) goedkoper dan adviesprijs verkrijgbaar, ga ik die proberen

zaratoustra 29-09-2020

Avis mitigé.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Pour ma barbe peu dure, le rasage n'est pas parfait ... et la tête du rasoir se détache trop facilement.

Samby 13-09-2020

Ce rasoir efficace , facile d'utilisation

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Rasoir efficace , facile d'utilisation , charge rapide.Demanderais à raser d'un peu plus près.plus rapidement.

Sbcobra11 07-09-2020

Goed scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Goed apparaat had nieuwe nodig nadat oude apparaat de scheerkop moest worden vervangen, las over deze goede reacties

Frieling 29-08-2020

degelijk produkt

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Dit apparaat een tijdje in mijn bezit. Prima apparaat. Scheert glad en soepel. Een minpuntje de haren onder aan je hals worden niet echt goed weggeschoren. Hier moet ik nog altijd met een mesje nascheren

**Guido** 26-08-2020

Scheert nat prima, droog wat minder

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Mijn vorige Philips stopte ermee naar een aantal jaar. Ik wilde wat beters en heb daarom voor dit model gekozen. Het ligt goed in de hand en er zit een drummer bij wat handig is. Het scheerresultaat valt me wat tegen. Het is zeker niet beter dan mijn oude apparaat. Nat gaat op zich nog wel maar droog ben je best een tijd bezig en dan zijn nog niet alle haartjes weg.

MarijnP 23-08-2020

Scheert goed, maar dure vervangende scheerkoppen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Ik ben zeer tevreden over mijn scheerapparaat, want een battery charge geeft een lange gebruiksduur en de batterij is tevens snel opgeladen. Met de flexibele scheerkoppen scheer je je sneller en beter dan met mijn vorige scheerapparaat en eveneens stelt het design van dit nieuwe scheerapparaat me in staat om hem makkelijker schoon te maken met een borsteltje. Het enige nadeel is dat vervangende scheerkoppen van Philips ontzettend duur zijn, zelfs zo duur dat twee sets bijna net zo kosten als het gehele scheerapparaat zelf. Aangezien op een gegeven moment de scheerkoppen toch echt versleten zijn, koop ik daarom imitatie scheerkoppen vanuit China want die zijn vele malen goedkoper.

Lebins 21-08-2020

niet geschikt voor zware baard

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

dit apparaat scheert goed als je geen al te zware baard hebt.
Hij werkt ook niet bij te lange haartjes dan doet hij niets .geef mij maar de Philips met de vaste koppen deze had ik hiervoor en was veel beter

Anoniem 19-08-2020

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5630

Een perfect scheerapparaat mede doordat je het ook perfect kunt gebruiken onder de douche ,door het warme water zijn de haartjes van de baard zacht en makkelijk te scheren en heerlijk glad.