Braun Series 9 9345s Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Oplaadstandaard, Etui, Grafiet - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9345s Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Oplaadstandaard, Etui, Grafiet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Thomasvi 23-11-2019

Een aanrader !!!

Al enkele weken gebruik ik de Braun Series 9 scheermachine. Ik ben zeer tevreden over dit scheerapparaat.
Het uitzicht van het scheerapparaat is zeer mooi, het ligt deze ook zeer goed in de hand. De batterijindicator en de makkelijk afneembare kop is handig bij het onderhoud van het scheerapparaat.
De beweegbare kop is handig om de contouren van je gezicht te volgen. Om moeilijk bereikbare plaatsen te kunnen scheren kan je de kop ook vastzetten. Ook met nat scheren is gemakkelijk en gaat zeer goed. Nat of droog aan jou de keuze !!! Ook opladen moet je niet zoveel doen, de batterij gaat heel lang mee.
Ook leuk is de case die bijgeleverd zit in de verpakking. Verder werkt de scheerapparaat heel goed, enkel heb ik soms voor dat er haartjes uitvallen. De trimmer is een leuk extraatje.
Ik heb dit toestel gratis mogen testen, en om eerlijk te zijn ben ik best verrast door Braun, dit is een aanrader !!!

Pluspunten

• Batterijduur

Minpunten

• verlies soms haartjes bij scheren

stevendemu 22-11-2019

Ik heb dit toestel gratis ontvangen om te testen.
Het toestel geeft een goeie en zeer comfortabel scheerbeurt. En is ook geschikt voor een zeer gevoelige huid, werkt geweldig op langer gezichtshaar. Het werkt snel en krachtig, geschikt voor het scheren van het hoofd. Ook onder de douche wetkt het uitstekend. Goei batterijduur, praktisch reinigingsstation.
Ik scheer normaal altijd nat door mn gevoelige huid maar dit toestel heeft mij wel kunnen overhalen.

Brent 18-11-2019
Toen ik het thuis aankreeg zag ik al direct een stevige case en een toestel met een mooie afwerking.
Ik heb hem dan ook direct getest en hij kwam er eerder negatief dan positief uit het waren wat langere haren maar dat deed hij niet goed
Heb me dan met het mes geschoren om de dag nadien het opnieuw te testen dit ging al vele beter maar toch moest ik meerdere keren op de zelfde plaats erover gaan.
Voor de rest mooie display, licht goed in de hand

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Stevige reisetui

Minpunten

• Scheert geen middenlange haren

Niels2112 14-11-2019

Genieten van een gladde scheerbeurt

De case die bij het toestel zat viel me direct op, stevig en compact. Ideaal want ik moet me vaak verplaatsen.
Het apparaat zelf is uit heel stevig materiaal gemaakt, ligt vlot in de hand en is makkelijk te bedienen. Het enige mindere was de oplaadstand, die was wat wankel.

De eerste keer had het toestel wat moeite met mijn wat langere baardharen. Na wat trimmen ging dit echter veel vlotter. Enkele keren over en weer gaan en ik bekwam een heel glad resultaat, zonder irritatie! Dit toestel is zeker een aanrader als je huid makkelijk geïrriteerd is.

Ik kreeg dit toestel gratis om te testen en deed dit dan ook uitgebreid. Het toestel kan zowel droog als nat scheren, laad vlot op, de batterij gaat ook lang mee, alles is makkelijk in onderhoud en het is ook gewoon een stevig apparaat. De gladde scheerbeurten zonder irritatie bleven gedurende de hele testperiode. Dit toestel is zeker een aanrader!

Pluspunten

• Gladde scheerbeurt
  • Geen irritatie
  • Droog & nat scheren
  • Snel opgeladen en gaat lang mee
  • Stevig materiaal

Minpunten

• Laadstand kan steviger

Levi 11-11-2019

Kwaliteit van Braun.

Een kwaliteitsvol scheerapparaat van Braun, zo kan ik dit apparaat het best omschrijven. Het apparaat voor het stevig aan en je merkt onmiddellijk dat dit apparaat grondig en degelijk afgewerkt is. Scheert zeer glad en laat je niet achter met rode wangen. Na geen enkele scheerbeurt bleef ik achter met een geïrriteerde huid. De trimmer is zoals de andere series een beetje onhandig in gebruik maar doet zijn werk. Ik heb hem nooit onder de douche gebruikt maar het zou mogelijk zijn, wel heb ik hem steeds afgespoeld onder de kraan na gebruik. In de doos zit een lader en een harde etui om hem mee op reis te nemen of op te bergen. Een meerwaarde ten opzichte van de series 5 heb ik nog niet ontdekt, mss het display. Dit apparaat heb ik gratis ontvangen om te testen en ik ben er zeer tevreden van.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Scheer resultaat
  • Geen irritatie

Minpunten

• Trimmer gebruik
  • Fragiele lijkende laadstand

series99999 08-11-2019

Ik kreeg de eer om het nieuwe Braun Series 9 9325s scheerapparaat gratis te testen. Het sprookje start bij het openen van de doos. Meteen krijg je de indruk dat je een scheerapparaat uit de toekomst hebt gekocht. De set is voorzien van een reistasje, schoonmaakborsteltje en een staande oplader. Toen ik het scheerapparaat voor het eerst gebruikte was ik enorm onder de indruk. Het apparaat heeft een luxe uitstraling door het gebruik van verschillende metalen. Als puber scheerde ik me steeds met een scheermesje. Ik heb een gevoelige huid en vaak last van irritatie na het scheren met een scheermesje. De eerste keer heb ik me geschoren zonder scheerschuim. Dit was heerlijk en ik had een super gladde huid. Het is een luxe om te kunnen scheren zonder scheerschuim. Het scheren is makkelijker dan ooit met de flexibele scheerkop. Ik raad mensen wel steeds aan om in een hoek van 90 graden te scheren. Dit werkt het efficiëntste bij mannen met een volle baard. Naast het scheerapparaat zelf is er ook een kleine trimmer. Deze gebruik ik om mijn baard af te lijnen en mijn bakkebaarden te onderhouden. Persoonlijk vind ik de trimmer iets te klein als je een volle baard hebt. Al bij al ben ik zeer tevreden over de series 9 en stap ik nooit meer terug naar het scheren met een scheermesje. Het apparaat draagt wel degelijk bij aan een betere en snellere scheerervaring.

Pluspunten

• Snel
  • Geen irritatie

BrentBe 07-11-2019

Leuk design en werkt ook redelijk goed. Goede kwaliteit van de materialen. Mesjes scheren ook goed. Er zat ook een leuke case bij om hem netjes te bewaren. Oplaadstand mag wel wat zwaarder en gebruiksvriendelijker. Ik test het product nu al enkele weken en ben er aangenaam door verast

Pluspunten

• Mesjes
  • Waterdicht
  • Draadloos

Mitch0107 06-11-2019

Geweldig apparaat

In het begin was het wat zoeken hoe ik hem het best moest gebruiken, met of zonder scheerschuim, ik verkies hem zonder scheerschuim maar ook met scheerschuim werkt hij goed. Het feit dat hij waterdicht is zorgt ervoor dat hij makkelijk te kuisen is, ook de kop kan je er makkelijk afhalen om ook daar de haartjes en scheerschuim weg te halen. Dit is mijn eerste premium scheertoestel waardoor ik hem de eerste 2 keren verkeerd gebruikte, ik ging er in het begin wat snel en lichtjes over mijn huid ( waardoor het een beetje trok) waar dit toestel het beste werkt met iets tragere bewegingen met een klein beetje kracht erop.vanaf de derde scheerbeurt kende ik hem goed genoeg waardoor het niet meer trok. Ook de trimmer werkt perfect om de bakkebaarden mee te trimmen. Qua design is het een luxueus model maar enkel de oplaadstand vond ik iets minder omdat het niet van achter ondersteunt wordt. Het opladen gaat supersnel, ik heb hem leeg laten gaan en na 1 uur kon hij weer 15-20 min verder. Daarnaast is de flexibele en verstelbare scheerkop ook een groot pluspunt om voor jou de meest comfortabele manier van scheren te vinden. Mijn conclusie: een geweldige scheermachine. Ik heb deze gratis gekregen om hem te testen.

Pluspunten

• Goede trimmer
  • Snel opgeladen
  • Trekt niet bij goed gebruik
  • Waterdicht
  • Makkelijk te kuisen

Minpunten

• Oplaadstand is minimalistisch
  • Bij slecht gebruik trekt het

Arnoi 06-11-2019

Ik ben zeer aangenaam verrast over dit toestel, maar het moest wat wennen aangezien ik steeds een driekoppig scheertoestel gewoon ben. Ik heb dit toestel gratis mogen testen en na een maand kan ik concluderen heel tevreden te zijn. Het toestel geeft een perfect scheerresultaat zonder irritaties. Het toestel voelt robuust aan en is mooi van design. Eens opgeladen gaat hij ook heel lang mee, ideaal om mee te nemen op reis zonder de lader. Het enig minpuntje is dat het toestel iets meer lawaai maakt ( dan wat in gewoon ben ) en ook de trimmer mocht iets breder zijn of verder uitsteken. Kortom: prijs kwaliteit zeker aan te bevelen! Tevreden klant!

Pluspunten

• Uitstekend scheerresultaat
  • Robuust en mooi design
  • Nat en droog gebruik
  • Langdurige batterij

Minpunten

• Maakt iets meer lawaai
  • Tondeuse

Lode Ve 06-11-2019

Stevig scheerapparaat met mooie look

Reeds sinds enkele weken gebruik ik de Braun Series 9 scheermachine. Ik ben erg tevreden over het apparaat.

Om te beginnen zat er bij het pakket naast de basis zoals het laadstation en snoer, ook een zeer mooie case voor het scheerapparaat. Naast andere scheerapparaten kreeg je bij dit scheerapparaat meteen een harde case.
Het uitzicht van het scheerapparaat oogt ook zeer mooi, naast het blinkend zilver ligt deze ook zeer mooi in de hand. Hiernaast is het ook zeer functioneel. De batterijindicator, de makkelijk afneembare kop en de snel uitgeschoven trimmer waren zeer functioneel en heb ik nog geen problemen mee gehad.
Als ik een nadeel moet vermelden is dit wel het moeilijker scheren indien ik niet had geschoren voor enkele dagen. Al gebruikte ik hiervoor mijn trimmer om dit even kort te maken en vervolgens het scheerapparaat van Braun. Ik ben algemeen zeer tevreden dat ik dit apparaat gratis heb kunnen ontvangen om te testen.

Pluspunten

• Luxueze look
  • Functioneel

Minpunten

• Moeilijker scheren bij lange baardharen

Tony 06-11-2019

Leuk krachtig toestel dat goed in de hand zit

Ik kreeg de eer om dit toestel een paar weken te testen. Aangezien ik me altijd met scheerschuim en scheermesje scheerde was het wat aanpassen voor me.

Elektrisch scheren is niet zo glad dan bij een mesje. Toen ik het apparaat uit de verpakking nam viel meteen op dat dit een product van hoge kwaliteit is, het ligt enorm goed in de hand, is mooi en niet te zwaar. Het is zeer gebruiksvriendelijk, alles wijst zichzelf uit en ook het schoonmaken is snel klaar. Bij elke scheerbeurt ben ik opnieuw verbaast van de kracht van het toestel, de mesjes bewegen enorm snel. De beweegbare kop is handig om de contouren van het gezicht goed te volgen en om moeilijk bereikbare plaatsen te kunnen scheren kan je de kop ook makkelijk vastzetten. Ook met nat scheren is gemakkelijk en gaat zeer goed. Het enige minpunt voor me was de trimmer, ik had er meer van verwacht en hoopte dat deze via een apart motortje zou aangestuurd worden.

Niet dus, je moet het gewoon naar boven schuiven en de trimmer zelf maakt gebruik van de bewegingen van het apparaat. Het is zeer snel opgeladen en met het handige reisetui dat erbij zit kan je het toestel gemakkelijk meerdere dagen meenemen op reis.

Pluspunten

• kracht van het toestel
  • oplaadduur

Minpunten

• trimmer