Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat - Reviews

tile-scheersysteem
roterende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat op Kieskeurig.nl.

8,9

ThomG 17-11-2019
  • Product gekregen

Goed scheerapparaat met vele standen

Geschreven voor: Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat

Het scheerapparaat ligt fijn in de hand en maakt de huid goed glad. Ik heb nagenoeg tot geen irritatie meer zoals ik dat met vorige scheerapparaten had! Ik raad de Braun series 8390CC zeker aan. Ik heb het product gratis in ontvangst mogen nemen en hiermee de gelegenheid gekregen om dit product te mogen testen en mensen te adviseren om het wel of niet aan te schaffen. De Braun series 8390CC voldoet boven verwachting. De prijs is vrij hoog maar dit zou ik het zeker waard vinden.

Pluspunten

• Vele opties
  • Snelheid
  • Glad scheren

RKoon 15-11-2019

Een nieuwe ervaring

Geschreven voor: Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat

Het apparaat is handzaam en ligt goed in de hand, de batterij is snel opgeladen en gaat lang mee.

De kop bevat 3 scheerelementen, en met een schuif knop kun je kop geheel ontgrendelen of in verschillende standen vast zetten en dat maakt het scheren van rondingen makkelijker, zoals onder het kin. Ook bevat het apparaat een precisie trimmer, die je dmv een klein knopje omhoog kunt schuiven.

Je kunt het scheerapparaat ook nat gebruiken, onder douche en zelfs met scheerschuim/gel. Het scheren met schuim/gel vind ik het beter resultaat geven en de gescheerde delen voelen frisser aan.

Deze Braun 8399cc kreeg ik gratis om hem te testen, in ruil voor mijn review zodat ik anderen kan helpen in hun keus. Dit is mijn eerste scheerapparaat hiervoor gebruikte ik alleen een mesje dus je kunt wel begrijpen dat dit voor mij een geheel nieuwe ervaring was.

Persoonlijk heb ik het gevoel bij het droogscheren dat de gescheerde delen stoffig aanvoelen en niet zo glad worden als nat scheren met een mesje, maar om zo tussen door te gebruiken is het zeker prettig en helemaal als je scheerschuim/gel gebruikt. In de aanschaf is het een prijzig apparaat, maar met de nodige extras zoals het reinigingsstation die mesjes hygiënisch reinigt en smeert waardoor ze langer mee gaan maakt dat hem wel waard.

Pluspunten

• Batterij duur
  • Multifunctioneel

keeden 14-11-2019

super fijn apparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat

Dit scheerapparaat heb ik mogen testen voor de revieuwclub, kosteloos proberen dus.
Het is een degelijk, superfijn apparaat, ligt goed in de hand en scheert als een speer.
Het loopt niet over van opties, maar dat hoeft ook niet. Scheerwol mee laten bewegen of fixeren en een goed werkende uitschuif tondeuse, meer heb je niet nodig. Batterij gaat lang mee, ik schat wel 2-3 weken en dat geeft waarschijnlijk ook het lekkere gewicht, die batterij. En verder kun je overal scheren, nat en droog, geen draadje dus ook geen stopcontact nodig.
Ja, hij is prijzig, maar ook als ik betaald zou moeten hebben was dit een kanshebber.

Pluspunten

• batterij gaat lang mee
  • mooi design

ABos 14-11-2019

verrassend glad resultaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat

Een mooi apparaat die erg fijn in gebruikt is. Mijn persoonlijke favoriet is nat scheren met scheerschuim. Dan heb ik echt een super glad resultaat. Ne zo glad als met een scheermesje. Alleen bij de cyste in mijn nek heeft ook dit apparaat toch wat moeite mee om het netjes te krijgen. Maar met scheermesjes krijg ik dat ook niet voor elkaar. Voordeel van dit scheerapparaat is dat je er geen wondjes aan over houd.
De accu gaat erg lang mee het schoonmaakstation is makkelijk in gebruik en het apparaat word er meteen in opgeladen.
Het apparaat voelt kwalitatief goed aan. Ze hebben hun best gedaan om een oerdegelijk apparaat te maken die mijns inziens met de juiste zorg lang mee gaat. Dus de hoge prijs lijkt mij wel terecht, al heb ik dit apparaat gratis gekregen om te kunnen testen.

Pluspunten

• accuduur
  • mooi design
  • kwaliteit

DannyM 13-11-2019

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat

Voordat ik met dit scheerapparaat ging scheren had ik er eentje met drie scheerkoppen. Ik kocht nooit een apparaat met 2 scheerbladen omdat ik negatieve reacties las. Dit scheerapparaat heb ik gratis mogen testen en wat ben ik er blij mee! Het scheert super fijn, heeft een lange accu en er zit een Clean&Charge-station bij die ervoor zorgt dat het apparaat goed schoon blijft. Het apparaat is waterdicht waardoor ik hem ook onder de douche kan gebruiken. Ik vind dit scheerapparaat echt een aanrader! Je krijgt waar voor je geld en je krijgt er sowieso geen spijt van! DannyM

Pluspunten

• Grote accu
  • Kan je gebruiken onder de douche
  • Makkelijk schoon te maken

Eli 10-11-2019

Zeer goed scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat

Het apparaat is ergonomisch gevormd en ligt daardoor erg goed in de hand. De kop bevat 3 scheerelementen, waardoor je minder scheerbewegingen nodig hebt, wat zorgt voor minder iritatie. Zeker omdat het apparaat zich zelf aanpast aan de dichtheid van de baard aanpast. Scheren in moeilijke zones, zoals onder de kin gaat ook veel gemakkelijker dan bij andere scheerapparaten die ik gebruikt heb.

Je kunt het scheerapparaat zowel nat als droog gebruiken. Onder de douche of zelfs met scheerschuim. Vooral met scheerschuim vind ik een heerlijke ervaring, omdat dit een nog zachter en gladder gevoel geeft.

De batterij gaat lang mee en is snel opgeladen. Op vakantie heb ik hem niet 1 keer op hoeven laden.

Het oplaadstation reinigt en smeert het scheerappaat ook tijdens het opladen, wat enorm handig is en waardoor het apparaat zeer fijn aan blijft voelen op de huid.

Ondanks dat ik het scheerapparaat gratis heb ontvangen, vind ik de prijs wel aan de hoge kant, maar daar krijg je dan wel wat voor. Het beste scheerapparaat dat ik ooit heb gebruikt.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Ligt goed in de hand
  • Accu
  • Oplaad/schoonmaakstation

JerB 10-11-2019

Goed apparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat

Ik gebruik de Braun 8390 CC silver nu een aantal weken. Tot nu toe scheerde ik mij altijd met scheermesjes. Ik kreeg de mogelijkheid deze Braun gratis te testen en sindsdien heb ik dit apparaat dagelijks gebruikt. Ik moet zeggen dat dit scheerapparaat het beter doet dan welk ander scheerapparaat ik ooit gebruikt heb. Vooral naar, met scheerschuim is het resultaat goed en vooral snel. De ingebouwde trimmer is handig en snel. De accu gaat erg lang mee, schoonmaken is eenvoudig en zeker met de bijgeleverde schoonmaak basis. Toch merk ik dat als het er echt toe doet ik de voorkeur geef aan een gewoon mesje, qua gevoel en precisie. Qua tijd wint het apparaat altijd.

Pluspunten

• Accuduur
  • Trimmer
  • Snelheid

Minpunten

• Net niet zo goed als mes

Joey1991 10-11-2019

Gratis scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat

Ik gebruik de Braun series 8 8390cc serie nu een paar weken en ben heel erg tevreden! Ik mocht dit scheerapparaat een aantal weken gratis testen! Mijn oude scheerapparaat heb ik jaren gebruikt maar nu ik deze nieuwe generatie gebruik merk je pas het verschil! Bij de oude scheerapparaat had ik vaak dat de huid nog niet helemaal glad was na het scheren en had ik vaak last van huidirritatie. Echter is de 8 serie een stuk wendbaarder en vormt beter om de contouren van het gezicht. Hiermee scheert hij comfortabel en durf ik ook met een baardgroei van een paar dagen gewoon direct met het apparaat te scheren. Hij scheert ook een stuk sneller en gladder dan mijn oude model. Door het veer mechanisme van de kop is het leegmaken van de kop eenvoudiger en doe ik dit nu dagelijks. Voorlopig nog geen last gehad dat dit niet goed ging. De batterij gaat erg lang mee en hoef deze maar weinig op te laden. Bij mijn oude apparaat moest ik hem erg vaak opladen. Maar deze had ik dan ook al een jaar of 6. Vorige week ook voor het eerst nat geschoren na een paar dagen een baardje te hebben laten staan. Zeer frisse ervaring om dit op mijn gemakje onder de douche te kunnen doen. Kan het apparaat zeker aanbevelen!

MarcelvD 30-10-2019

Een zeer fijne scheerapparaat!

Geschreven voor: Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat

Ik ben erg positief te spreken over de Braun 8 series 8390CC. Het fijne onder andere van dit apparaat is dat er verschillende programma’s op zitten die het scheerapparaat schoon en bijhouden, dit was voor mij zeer van belang aangezien ik nooit de zin heb om een scheerapparaat schoon te houden. Verder ben ik ook zeer te spreken over de flexibiliteit van het product, op de lastigere plaatsen die je normaal hebt met scheren kom je met dit product er makkelijker bij. Wat ik ook een muts bij een scheerapparaat vind is dat je hem ook onder de douche gebruiken kan. Ondanks dat ik dit product gratis heb mogen ontvangen om te testen vind ik de prijs wel aan de hoge kant, maar als je ze wat de kwaliteit van dit product is en de werking ervan is het zeker een aanrader!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Ligging in de hand
  • Gebruik

Jordi 29-10-2019

Goed scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat

Ik heb vroeger al eens een scheerapparaat van Braun gehad, maar dit scheerapparaat is veel preciezer en maakt mijn huid mooi glad. Je hebt geen last meer van stoppeltjes. Ik heb dit scheerapparaat gratis mogen proberen, maar ik zou hem zo kopen als het moet. De accuduur is erg lang en ook het design is erg mooi.

Pluspunten

• Nauwkeurig

Mart 29-10-2019

Review Braun series 8 8390cc

Geschreven voor: Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat

Zelf heb ik al lang het zelfde scheerapparaat en ik was dan ook op zoek naar een scheerapparaat waar ik ook mijn hoofd mee kon doen. Ik ben dan ook aangenaam verrast door de 8390cc! Ik mocht het product gratis testen en raadt hem zeker aan. Hij ligt prettig in de hand en de kop komt makkelijk op de moeilijkere plekjes. Ik heb zelf snel last van irritatie maar dit is een stukke minder sinds ik de 8390cc gebruik. Er zit ook een reiniging station bij wat er voor zorgt dat het apparaat goed schoon blijft. Ik ben daar zelf behoorlijk lui in dus voor mij is het een ideale toevoeging. Ik vind het echt een aanrader, enige minpuntje wat ik had was de prijs maar deze is ondertussen lager dus daar kan ik ook niets meer slechts op aanmerken.

Pluspunten

• Makkelijk in de hand
  • Minder irritatie