De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9365cc Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Grafiet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Lara 18-12-2019
  • Product gekregen

Heel fijn + mooi design

Ik heb dit scheerapparaat aan mijn vriend cadeau gedaan. Dus de bevindingen komen van hem. Hij is ontzettend blij met het scheerapparaat. Al jaren scheert hij met een relatief simpel scheerapparaat, wel elektrisch. Maar dit scheerapparaat heeft zoveel voordelen en het design is ook erg mooi. Zo heb je geen omkijken naar de reiniging. Het bijgeleverde reinigingsstation reinigt het apparaat automatisch. Daarnaast zijn de verschillende scheerstanden heel fijn en scheer je ook makkelijk zwaardere baardgroei af. Het reisetui wat erbij zit is ook handig om te gebruiken op reis, maar ook om het apparaat veilig op te bergen. Het scheerapparaat heb ik gratis mogen ontvangen en mijn vriend is er ontzettend blij mee laat hij blijken. Het enige nadeel is dat je het reinigingsstation niet makkelijk meeneemt op reis i.v.m. de grootte.

mvdwilk 11-12-2019

Perfect apparaat

Het is een heel fijn apparaat. Het ligt lekker in de hand, laadt snel op en kan dan lang gebruikt worden. Hij scheert snel glad en er blijven geen stoppels achter. Wat heel handig is, is het schoonmaakstation dat eronder zit. Het apparaat geeft vanzelf aan wanneer het schoongemaakt moet worden en met een druk op de knop is dat zo gebeurd. Enige nadeel is de prijs, maar dit scheerapparaat wat ik heb mogen testen is wat mij betreft een blijvertje.

Ja, ik beveel dit product aan!

Pluspunten

• schoonmaakstation
  • laadt snel op
  • scheert glad

Minpunten

• hoge prijs

NickyHe 04-12-2019

Geweldig scheerapparaat

Het uitpakken van de Braun 9 9365cc Noble metal was al erg leuk, want er zit veel in het pakketje. Naast de oplader krijg je er ook een stevige en goed passende opberg etui bij. De kleur maakt dat het apparaat er erg sjiek uitziet. Er zitten twee soorten trimmers bij en een precisie trimmer zonder dat je de kop moet verwisselen.
Ik heb deze luxe Braun 9 9365cc Noble metal gratis mogen ontvangen en mijn man heeft hem direct uitgeprobeerd. Wat een geweldig scheerapparaat. Hij heeft een sterke baardgroei maar na het gebruik van dit scheerapparaat was zijn gezicht weer lekker glad. Het mooie vond hij dat je je zowel nat als droog kan scheren (handig onder de douche!) en bij het apparaat wordt een laad- en reinigingsstation geleverd. Dit kiest automatisch het reinigingsprogramma en laadt het apparaat op. Verder is de Braun 9 9365cc Noble metal niet zwaar en het ligt makkelijk in de hand. Mijn man is heel erg blij met zijn Braun 9 9365cc Noble metal en geeft hem daarom een 9!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel opgeladen
  • Lange accutijd

Minpunten

• Geen beschermklepje

Marilla H. 18-11-2019

Een fijn scheerapparaat!

Sinds een aantal weken gebruikt mijn oom de Braun Series 9 9365cc. Het scheerapparaat ligt goed in de hand en geeft een glad scheerresultaat. Een pluspunt is het Clean&Charge-station. Met dit schoonmaakstation wordt het scheerapparaat goed gereinigd en tegelijkertijd opgeladen. De batterij gaat lang mee met 1 keer opladen. Er zit ook een reisetui bij voor als je op reis gaat. Dit scheerapparaat heb ik gratis ontvangen om te testen.

• Schoonmaakstation
  • Batterij

Minpunten

• Prijs

MarlienNa 16-11-2019

Ik heb dit product nu 3 weken in gebruik en ben erg blij met het scheerapparaat. Ik heb vrij harde baardharen en kon slecht een apparaat vinden wat mij glad kon scheren. Ik was blij verrast dat ik de Braun Series 9 9365cc gratis mocht uitproberen. Hij scheert namelijk aanzienlijk gladder dan mijn vorige scheerapparaten! De oplaadtijd is erg kort en de gebruiksduur is zeer lang; na opladen kon ik er makkelijk 10 dagen mee scheren. Ook de reinigingsmodule is fijn, zo heb je nooit omkijken naar het reinigen en onderhouden van het scheerapparaat. Klein nadeel is de omvang van het reinigingsapparaat, ik kon hem moeilijk kwijt in onze kleine badkamer. Een voordeel is het stevige reisetui, daarin is het scheerapparaat veilig mee te nemen. Kortom, ik ben erg blij met dit scheerapparaat en zou het zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Glad resultaat
  • Korte oplaadtijd
  • Lange gebruiksduur
  • Inclusief reiniging

Minpunten

• Grote reingingsmodule

Manon J 15-11-2019

De Ferrari onder de scheerapparaten!!

Een en al lof over dit fantasische scheerapparaat!! Het is sjiek, elegant en luxe! Wat een Ferrari! Het apparaat ligt goed in de hand en scheert super glad, zowel nat als droog! Reinigen is een peuleschil met het bijgeleverde reinigingsstation! De batterij gaat ook erg lang mee! Ondanks de hoge prijs een dikke aanrader! Mijn man had het geluk hem gratis te mogen testen en daar is hij (en ik) super blij mee!

Pluspunten

• kwaliteit
  • glad scheerresultaat

Minpunten

• prijzig

RRitskes 13-11-2019

prachtig design en lange scheertijd na opladen, scheert glad

Een prachtig apparaat die gladder scheert dan mesjes met een etui om hem op vakantie mee te nemen. Netjes. Mag ook wel bij zo'n dure machine. Ik ben wel enthousiast over het ontwerp en de scheerprestaties, maar ik zou het qua scheertijd er niet voor over hebben. Het schoonmaken is gemakkelijk met de schoonmaak unit erbij, toch gaat mijn vent gewoon door met de mesjes; scheert sneller en je hebt niet zo'n groot apparaat in je badkamer. Ik mocht hem testen en ben wel heel tevreden over hoe makkelijk hij in gebruik is en hoe chique hij eruit ziet. Handig dat hij zowel in natte als in droge omgeving te gebruiken is.

Pluspunten

• reisetui en schoonmaakunit inclusief
  • scheert heel glad
  • na goed opladen, bijna maand gebruiken
  • prachtig design
  • scheert zowel nat als droog

Minpunten

• duur

Chandramukkhi 11-11-2019

De 9365cc noble metal is een robuust apparaat met een mooie uitstraling. Je krijgt er een reisetui bij wat zeker fijn is.
Eenmaal opgeladen kan je circa 3 weken scheren als je een gemiddelde sheertijd van 10 minuten aanhoudt, dat is handig.
Het zelfreinigende systeem is ideaal waardoor je geen omkijken meer hebt hiernaar. Je moet wel steeds het reinigingsmiddel aanschaffen om hier gebruik van te kunnen maken.
Mijn man heeft dit model gratis mogen testen maar is er niet bijster enthousiast over omdat niet alle haartjes verwijderd worden onder de kin.

Pluspunten

• Lange gebruiksduur

Minpunten

• Matig scheerresultaat

JanvH96 11-11-2019

Top scheerapparaat!

Deze 9365cc is door de kleur en het design erg deftig. De batterij gaat erg lang mee want na 4 weken gebruik het apparaat nog niet hoeven opladen! Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om te testen en ben erg tevreden over het gladde scheerresultaat. Waar mesjes nog weleens voor irritatie kunnen zorgen is dat bij dit apparaat absoluut niet het geval. Het apparaat kan nat én droog gebruikt worden maar is hier vooral nat getest is. Fijne bijkomstigheid is dat bij dit apparaat een reinigingssysteem en opberg/reis etui zitten en ook de vloeistof voor het reinigingssysteem.. Ik ben groot fan van dit apparaat en voor mij geen ander scheersysteem meer!

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Super goed scheerresultaat

AshleyPW 11-11-2019

Een absolute aanrader

Lange tijd was ik op zoek naar een goede vervanger voor mijn wegwerp scheermesjes. Ik wilde een goed scheerapparaat, maar de keuze is reuze.
Vanuit Braun werd mij deze mooie nieuwe 9 series aangeboden om te proberen, uiteraard kon ik daar geen nee te zeggen.
Na een paar weken het appaaat gebruikt te hebben, ben ik zeer tevreden en wil ik voor geen goud meer terug naar mijn vorige situatie. Hoe lang mijn baard ook is, hij scheert alles moeiteloos weg, top resultaat. Dit apparaat kun je ook onder de douche gebruiken, moeiteloos, hij is volledig waterdicht. Het apparaat wordt opgeladen tijdens het reinigen, hoe makkelijk.
Ik raad dit apparaat aan iedereen aan die een degelijk en goed scheerapparaat zoekt, je krijgt geen spijt van de aankoop!

Pluspunten

• Glad resultaat
  • Makkelijk schoon te houden
  • Reis etui
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Geen afdekkapje

Ilona33 10-11-2019

Wat een geweldig apparaat. Scheert glad en ligt goed in de hand. Neemt letterlijk elk haartje mee en voor de lastige delen is de precisietrimmer een uitkomst.
Batterij gaat heel lang mee en het apparaat kan zowel nat als droog gebruikt worden. Reinigen is zo gepiept door het reinigingsstation.

Mijn man heeft dit apparaat gratis getest en is heel erg tevreden. Een aanrader!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Neemt elk haartje mee
  • Nat en droog te gebruiken

Minpunten

• Prijzig

Sharon 01-11-2019

Wat een topper! Scheert heerlijk glad, ligt lekker in de hand en is ook onder de douche te gebruiken. De batterij gaat lang mee, 3 weken op 1 keer opladen. De precisietrimmer is een fijne toevoeging om de randjes netjes bij te werken.

Door het schoonmaakstation hoef je je geen zorgen meer te maken over het reinigen van het scheerapparaat. Apparaat erin, aanzetten, schoon!

Sommige hoeken blijven moeilijk te bereiken, maar met een beetje manoeuvreren overal glad. Mijn vriend heeft dit scheerapparaat gratis mogen testen en is erg blij met het resultaat.

Pluspunten

• Scheert super glad
  • Pijnloos scheren
  • Waterbestendig
  • Lange batterijduur
  • Schoonmaakstation en etui inbegrepen

Minpunten

• Hoge prijsklasse
  • Schoonmaakvloeistof nodig voor reinigen
  • Geen tondeuse functie

ViragZs 01-11-2019
  • Product gekregen

fantastische machiene

De ‘Braun series 9 9365cc graphite’ heb ik nu ongeveer 4 weken gebruikt en ik was erg verrast! Ik had nooit gedacht dat ik van mesjes zou afstappen, maar het gemak dat dit apparaat levert heeft mij van gedachten veranderd. Het scheerresultaat is geweldig! Ook hoef ik met de bijgeleverde accessoires bijna niets te doen aan onderhoud (Clean & Charge system) en het apparaat is ook veilig mee nemen op reis (etui). Zeker 5 sterren waard!

Petra Romeijn 28-10-2019

Heel fijn apparaat!

Wat een goed werkend, luxe en sjiek scheerapparaat is dit! Er zitten twee soorten trimmers bij en een precisie trimmer. Het fijne hiervan is, dat je hiervoor geen koppen hoeft te wisselen, zoals bij sommige andere merken. Je kan hem zowel nat als droog gebruiken, super handig onder de douche dus. Met vijf minuten laden kun je maar liefst een uur scheren. Dat is toch prettig. Er zit een clean en charge (oplaad) station bij, dat na elke scheerbeurt oplicht als herinnering om hem erin te zetten. Er zit ook een mooie compacte, zwarte reis etui bij. We mochten de Braun serie 9 9365cc graphite gratis testen en mijn man is enthousiast! Hij kan met gemak een drie dagen baard wegscheren. Om het reinigingsstation te gebruiken heb je wel een bakje met speciale vloeistof nodig. Daardoor heb je wel geen enkel omkijken meer naar het schoonmaken van het apparaat, dat is dan weer handig. Alles werkt mooi met led verlichting in de display. Mijn man is in ieder geval enthousiast!

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Nat en droog te gebruiken