Braun Series 9 9365cc Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Grafiet - Reviews

Scheermethode
nat en droog scheren
tile-scheersysteem
roterende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9365cc Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Grafiet op Kieskeurig.nl.

Sharon 01-11-2019

Een topper!

Geschreven voor: Braun Series 9 9365cc Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Grafiet

Wat een topper! Scheert heerlijk glad, ligt lekker in de hand en is ook onder de douche te gebruiken. De batterij gaat lang mee, 3 weken op 1 keer opladen. De precisietrimmer is een fijne toevoeging om de randjes netjes bij te werken.

Door het schoonmaakstation hoef je je geen zorgen meer te maken over het reinigen van het scheerapparaat. Apparaat erin, aanzetten, schoon!

Sommige hoeken blijven moeilijk te bereiken, maar met een beetje manoeuvreren overal glad. Mijn vriend heeft dit scheerapparaat gratis mogen testen en is erg blij met het resultaat.

Pluspunten

• Scheert super glad
  • Pijnloos scheren
  • Waterbestendig
  • Lange batterijduur
  • Schoonmaakstation en etui inbegrepen

Minpunten

• Hoge prijsklasse
  • Schoonmaakvloeistof nodig voor reinigen
  • Geen tondeuse functie

ViragZs 01-11-2019
  • Product gekregen

fantastische machiene

De ‘Braun series 9 9365cc graphite’ heb ik nu ongeveer 4 weken gebruikt en ik was erg verrast! Ik had nooit gedacht dat ik van mesjes zou afstappen, maar het gemak dat dit apparaat levert heeft mij van gedachten veranderd. Het scheerresultaat is geweldig! Ook hoef ik met de bijgeleverde accessoires bijna niets te doen aan onderhoud (Clean & Charge system) en het apparaat is ook veilig mee nemen op reis (etui). Zeker 5 sterren waard!

Petra Romeijn 28-10-2019

Heel fijn apparaat!

Wat een goed werkend, luxe en sjiek scheerapparaat is dit! Er zitten twee soorten trimmers bij en een precisie trimmer. Het fijne hiervan is, dat je hiervoor geen koppen hoeft te wisselen, zoals bij sommige andere merken. Je kan hem zowel nat als droog gebruiken, super handig onder de douche dus. Met vijf minuten laden kun je maar liefst een uur scheren. Dat is toch prettig. Er zit een clean en charge (oplaad) station bij, dat na elke scheerbeurt oplicht als herinnering om hem erin te zetten. Er zit ook een mooie compacte, zwarte reis etui bij. We mochten de Braun serie 9 9365cc graphite gratis testen en mijn man is enthousiast! Hij kan met gemak een drie dagen baard wegscheren. Om het reinigingsstation te gebruiken heb je wel een bakje met speciale vloeistof nodig. Daardoor heb je wel geen enkel omkijken meer naar het schoonmaken van het apparaat, dat is dan weer handig. Alles werkt mooi met led verlichting in de display. Mijn man is in ieder geval enthousiast!

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Nat en droog te gebruiken