Remington Titanium-X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington Titanium-X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Zwinkels 19-03-2017

Lastig en veel geluid

Geschreven voor: Remington Titanium-X

Na alle positiviteit is mijn ervaring na 2 maanden anders. Het scheren gaat lastiger dan met mijn vorige (Philips) apparaat. Daardoor ben ik langer aan het scheren. Het geluid is beduidend meer dan ik gewend was.
Ook moet je hem vaker schoonmaken.
Volgende keer weer een Philips.

Pluspunten

• accu-weergave in minuten

Minpunten

• langzaam scheren
  • veel geluid

Marcel 17-01-2017

Degelijk apparaat maar geen perfect resultaat

Geschreven voor: Remington Titanium-X

Gelet op de positieve reacties heb ik dit scheerapparaat gekocht, in het verleden altijd een 3 koppensysteem gebruikt van Philips. Apparaat oogt degelijk, is eenvoudig schoon te maken en accu gaat 1 uur mee. Wat me behoorlijk tegenvalt is het scheerresultaat, onderste kaaklijn en nek wordt matig geschoren, voelt ruw aan ook na langdurig scheren.

Pluspunten

• Oogt degelijk
  • Lange accuzuur

Minpunten

• Scheerresultaat

jos 16-11-2016

Wat een goed scheerapparaat

Geschreven voor: Remington Titanium-X

Scheert werkelijk glad, lekker in de hand, veel beter als de braun scheerapparaat die ik altijd kocht , Ik heb dit apparaat nu 10 dagen maar nog steeds geen spijt en werkelijk waar , klasse apparaat

Pluspunten

• accu en netsnoer om mee te scheren
  • goed in de hand

Peter 01-10-2016

Eindelijk een glad resultaat met dit apparaat

Geschreven voor: Remington Titanium-X

Na jaren een Philishave met redelijk tevredenheid gebruik, de laatste top serie hiervan gekocht. Nat en droog scheren maar op beide manieren een waardeloos resultaat. Toen gaan zoeken en voor mij, op dit onbekend, merk uitgekomen. Na eerste scheerbeurt al enthousiast. Ook na een weekend niet scheren ! Zeer glad. Kan gewoon niet beter !

Pluspunten

• Zeer glad scheerresultaat

AloysXDA 11-11-2015
Geschreven voor: Remington Titanium-X

Na een paar goedkope scheerapparaten een braun gekocht, zo'n 12 jaar geleden. Die valt er tegen maar kan niet terug gedaan worden. Daarna een nog duurdere braun gekocht, series 5. Deze is nog slechter. Beide scheren niet glad. Ondertussen zijn we 12 jaar verder. Nu deze remington. Helemaal perfect. In een korte tijd lekker glad zonder irritatie aan de huid.
Het apparaat maakt iets meer lawaai, wat volgens mij wordt veroorzaakt door het sneller vibreren van de mesjes, vergeleken met de brauns. Conclusie: het apparaat doet waarvoor ik deze hebt aangeschaft: "scheren".
Dit apparaat zou veel meer gepromoot moeten worden omdat je ivm hygiene niet zomaar een scheerapparaat kunt testen.

post1 17-05-2014
Geschreven voor: Remington Titanium-X

Beste mensen moet het even met jullie delen, had een philips met 3 koppen, doordat mijn batterij leeg was leende ik even de Remington van mijn zoon, mijn hemel wat een verademing mijn weekend baart vloog eraf zonder pijn, gelijk naar de winkel en deze titanium gekocht, gebruik hem nu een paar dagen, maar Remington bedankt te gek. PS mijn vrouwtje vind het ook lekker!!