Braun Series 8 8365cc

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8365cc op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erwin 21-11-2019

Degelijk en goed scheren!

Geschreven voor: Braun Series 8 8365cc

Na jaren lang met de hand gescheerd te hebben, scheer ik mij nu dagelijks met de Braun series 8 (8365cc). Ik had niet verwacht dat het zo dicht in de buurt kwam bij mijn natte scheerbeurt. Daar ik een gevoelige huid heb en ik in het verleden last had van irritaties bij elektrisch scheren ben ik zeer onder de indruk van dit apparaat.
Het product is verder degelijk gebouwd, opladen gaat snel en de batterij houdt het goed vol. Ik heb dit product gratis mogen testen, maar ik verwacht er lang gebruik van te kunnen maken. Mocht ik ooit een nieuwe hoeven kopen dan hoef ik niet te twijfelen. Braun series 8 is een erg goed product!

Linden 18-11-2019

Formidabel

Geschreven voor: Braun Series 8 8365cc

Als tester heb ik dit apparaat nu even in huis. 4 weken ongeveer, en ik moet zeggen for-mi-da-bel.
Je hebt echt wat vast, hij is niet alleen mooi maar ook ‘lekker’ zwaar.
Hij bied alles wat je nodig hebt, niet meer en niet minder.
Scheert super, en op 1 lading doet hij het zeker 3 weken (nog 2 streepjes over).
Ook de uitschuifbare trimmer/tondeuse is fijn en doet wat ie moet doen.
Ik vind hem mooi, handig en ook op een gevoelige huid doet hij het prima.
Wat mij betreft een must-have.

Pluspunten

• Doet goed zijn werk

Benny Schenkeveld 16-11-2019
  • Product gekregen

Geweldig product.

Geschreven voor: Braun Series 8 8365cc

Dit is een hele beste scheerapparaat met een schoonmaakapparaat erbij geleverd. Daarin kan je het apparaat draadloos opladen. Ik heb het geluk gehad dat ik het apparaat gratis heb gekregen. Kan nat en droog scheren. Ziet er erg mooi uit en voelt heel stevig aan. Deze koop je voor een lange tijd. Batterij gaat heel lang mee. Echt een top scheerapparaat.

Pluspunten

• Zie er mooi uit.
  • Scheert heel glad
  • Batterij gaat heel lang mee

Minpunten

• Nvt

Johan1980 12-11-2019

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8365cc

Ik heb dit scheerapparaat gratis mogen uitproberen. Ik heb heel lang geleden een elektrische scheerapparaat uitgeprobeerd. Dat beviel niet en daarom gebruik ik altijd gewone scheermesjes, maar dit apparaat bevalt erg goed. Zowel nat als droog uitgeprobeerd en nat gaat het scheren toch iets gemakkelijker en jeukt het niet. Ik vind hem wel aan de prijzige kant maar ik mocht hem gratis uitproberen. Als ie wat goedkoper zou zijn, zou ik hem zelf ook hebben gekocht. Na 3 weken gebruik ben ik er inmiddels aan gewend, en ik wil hem zeker aanraden.

jooproo 12-11-2019

Glad resultaat, zoals gewend bij Braun!

Inleiding
Sinds een maand gebruik ik nu de Braun 8365CC. Ik gebruik al enkele jaren een Braun-apparaat, en kom van een model uit de 5-serie. Het lijkt dus een beste upgrade. In deze review zal ik mijn mening geven over het apparaat en wat de plus- en minpunten zijn.

Het apparaat en ervaring
Het scheerapparaat ziet er gelikt uit en nodigt uit om direct te scheren. Het Click&Clean station valt me tegen. Niet alleen is het groter dan ik had verwacht, het oogt ook een beetje goedkoop, en is nu niet een eye-cather in de badkamer. Nadat ik het apparaat heb opgeladen kan het scheren beginnen. Dit voelt vertrouwd aan, gezien het model en grip ongeveer identiek is aan mijn vorige. De hoofdfunctie, scheren, doet die zeer glad en soepel. Ik heb het gevoeld dat die gladder scheert dan mijn vorige apparaat, wat kan komen omdat ik het mes daar nooit van heb vervangen (aanbevolen wordt na 18 maanden, en mijn vorige model gebruik ik een stuk langer dan dat). Het display is wel anders dan ik gewend ben, en bevat wat meer lampjes en functies. Zo kun je het apparaat vergrendelen voor als die in de koffer gaat, en geeft die aan wanneer die in het Click&clean station moet, naast de batterij- en oplaad- weergave natuurlijk. De batterij-duur is uitstekend! In de maand dat ik hem nu gebruik heb ik hem pas 1x opnieuw hoeven op te laden. Ik gebruik het elke ochtend een minuut of 5, dus de gegeven scheertijd van 70 minuten heb ik zeker behaald, en ook aardig overscheden. Het C&C station heb ik 1x gebruikt voor het reinigen. Dit gaat erg makkelijk en spreekt voor zich. Toch zie ik hier niet een hele grote meerwaarde van in, maar dat is persoonlijk, omdat ik dit bij mijn vorige model nooit gemist heb.

Conclusie
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de Braun 8365CC. het c&c station biedt geen meerwaarde voor mij en ziet er goedkoop uit, maar het scheerapparaat zelf functioneert geweldig en biedt goed glad resultaat. De keuze voor de upgrade heb ik niet zelf gemaakt, omdat mijn oude apparaat nog prima beviel. Ik mocht dit product gratis uitproberen en eerlijk beoordelen.

Pluspunten

• batterijduur
  • scheerresultaat
  • Bediening
  • onderhoud

Minpunten

• C&C station groot

Rene84 29-10-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8365cc

Sinds kort heb ik dit apparaat gratis thuis gekregen om te testen maar ik kan u nu al vertellen dat het zeker de moeite waard is om dit apparaat aan te schaffen.

Na het scheren is er geen stoppeltje meer te voelen. Het apparaat kan zowel nat als droog worden gebruikt dus ook makkelijk als je onder de douche staat en je wilt even snel scheren.

Het apparaat zelf is erg robuust en voelt goed aan tijdens het vasthouden en de batterrij duur is ook goed te noemen. Na ongeveer een uur scheren even 5 minuten opladen en hij kan er weer tegen aan.

Pluspunten

• Robuust
  • Accuduur

Quinten97 28-10-2019

Zeer goed apparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8365cc

Goed bevonden apparaat, geen irritatie na het scheren,vlot beweegbare kop.handig etuitje bijgeleverd, reinigingssysteem in het laadstation eenvoudig te gebruiken door druk op knop.gratis getest door 3 mannen uit het gezin

Pluspunten

• Reinigingssysteem
  • Lange batterijduur
  • Mooi meeneemetui
  • Goed resultaat

Minpunten

• Prijzig