Braun Series 3 300s

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 300s op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ABakker 20-05-2020

goed om korte haartjes glad te scheren

Geschreven voor: Braun Series 3 300s

Het apparaat is heel eenvoudig en houdt goed vast. Laadt ook goed op, maar laat niet zien hoe vol of leeg de accu is. Glad scheren lukt aardig, maar op sommige plekken is het wat lastiger. Ik scheer liever met een mesje en dan ben ik 5x sneller klaar. de verpakking vermeldt dat het apparaat 100% waterproof is, ik ben er altijd wat voorzichtig mee. De kop is makkelijk en snel onder water schoon te maken

Pluspunten

• waterproof
  • laad snel op

Kevin 12-05-2020

Gewoon goed

Geschreven voor: Braun Series 3 300s

De Braun Series 300s green is een een goed apparaat.
Het scheert niet compleet glad en er is wat meer irritatie dan bij andere scheerapparaten. Toch zijn er ook apparaten die (nog) meer irritatie veroorzaken. Maar daar is de prijs ook na. Het apparaat is licht, laad snel op en gaat lang mee. Jammer dat er geen lampje is die een indicatie van de batterij geeft.

Kortom een goed apparaat voor een betaalbare prijs!

Pluspunten

• Laad snel op

Minpunten

• Geen opbergetui

Jarnohr 19-04-2020

Glad voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: Braun Series 3 300s

Een stil scheerapparaat met een mooi design en dat voor een betaalbare prijs. Deze ligt lekker in de hand en je glijdt er makkelijk mee over je gezicht. Met een 3 daagse baard heeft dit scheerapparaat al snel wat moeite. Maar als je je dagelijks scheert gaat het prima. Alleen heeft dit scheerapparaat wat moeite met de moeilijk bereikbare hoekjes omdat hij niet zo wendbaar is.

• Laad snel op

Minpunten

• Kan moeilijk bij hoekjes
  • Vergeet af en toe een haartje