Panasonic ES-LF51-S803 - Reviews

Accu indicator
Afspoelbaar

8,9

PjotrM 26-05-2015 Product paar weken in bezit

Na 40 jaar Philips de laatste 6 jaar niks dan ellende met de Philips apparaten. Altijd scheren onder de douche maar de scheertijden werden steeds langer en het effect steeds minder. Nieuwe scheerkoppen (>50 euro) leverde weinig verbeteringen op. Sinds een paar weken deze Panasonic. Philips, ga je schamen. Binnen 5 minuten klaar met scheren en superglad. Voel me bela**** door Philips.

Henk de Groot 17-03-2014 Product paar dagen in bezit

Scheert diep uit, is snel, van ruim 15 minuten terug naar krap 10 minuten scheren en irriteert totaal niet. Voor mijn zware baardtype de perfecte keus. Over de degelijkheid is nog niet veel te zeggen, al ziet het er wel goed uit. Het “voelt” iets minder als een Braun, maar dat is volledig objectief. Er is echter één groot minpuntje, de accu is ronduit matig. Na drie scheerbeurten is hij totaal leeg. Jammer dat er niet een paar euro meer in is geïnvesteerd voor en betere accu. Ik had graag een tientje extra betaald daarvoor. Voor een firma die zelf goede accu’s produceert een echte misser.
Maar neem dit minpuntje toch graag voor lief, aangezien ik na nat scheren, een Philishave, een Remmington, de Braun series 3, de Braun series 5 en een aantal no-name scheerapparaten, eindelijk het ideale scheerapparaat heb gevonden.

edop 15-03-2013 Product paar dagen in bezit

Na 40 jaar elektrisch scheren met diverse Braun scheerapparaten nu bij toeval ontdekt dat elektrisch scheren (met deze Panasonic) veel sneller, soepeler en gemakkelijker gaat. Fantastisch apparaat!