Philips AquaTouch AT890

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AquaTouch AT890 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erson 26-04-2017

Laad snel vreet weinig

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Ik gebruik het nu al een paar weken en vergeleken met andere scheerapparaten heb ik geen irritatie omdat het nat en droog gebruikt kan worden. Accuduur is ook lang wat het ideaal maakt om mee te nemen zonder snoeren bij een weekendje weg. Al met al een aanrader.

Pluspunten

• Accu
  • Licht
  • Zijmesje
  • Droog en nat te gebruiken

Minpunten

• Inhoud

Cobus 07-12-2016

neem de tijd

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Apparaat ligt lekker in de hand, accu gaat erg lang mee.
Scheerresultaat is acceptabel maar echt glad krijg je het niet.
Neem ruim de tijd voor een scheerbeurt. Gebruik scheergel.
Tijdens het scheren raakt de scheerkop verzadigd door het scheerschuim. Het motortje gaat dan minder toeren draaien, dus je moet herhaaldelijk de kop spoelen.
Vooral in de hals en onder de kin blijft het stoppelig.

Pluspunten

• Accuduur
  • gebruiksgemak

Minpunten

• scheerresultaat
  • herhaaldelijk kop spoelen

Schollevaer 21-08-2016

vervang je philips op tijd

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

na jaren weer een nieuwe philips. getwijfeld over nieuwe scheerkoppen. Wat een verschil, minder herrie en stuk gladder.

Pluspunten

• stil
  • batterijduur +

Schollevaer 29-06-2016

prima ding

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

ik had al jaren een pholips die wellicht wat bot werd. Nieuw apparaat of nieuwe mesjes? gekozen voor deze en wat een verschil! stiller, gladder en sneller. geen spijt van

P 16-12-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Ik heb een lichte baard (eens in de 2 dagen scheren) al vanaf de aankoopdatum moet ik met de hand na-scheren, De kleine haartjes pakt hij simpelweg niet.

Nu ik het apparaat een half jaar in bezit heb gaat de scheerkwaliteit verder achteruit.

Wanneer je bakkebaarden bijwerkt met de baardtrimmer maakt dit (te)veel lawaai in je oor.

Nu na een half jaar begint het mes van de baardtrimmer te roesten !!!! Hij ligt bij mij (droog) op de rand van mijn bad.

Ik baal dat ik de aankoopbon niet meer heb.

Edwinzp 13-10-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Apparaat is na ruim een jaar vastgelopen. Volgens philips zou het vervangen van de scheerkop voldoende zijn. Uiteraard is dit niet het probleem. Probleem is dat het apparaat niet waterdicht is. Er zit dusdanig veel vocht in dat het motortje is gaan roesten en is vastgelopen.Nadat ik meerdere malen contact heb gehad met Philips heb ik het apparaat maar opengemaakt. Geen degelijk product en erg slechte service van Philips....ik kreeg 20% korting op een nieuw apparaat. Dit is alleen 20% op de adviesprijs...zelfs met de korting er af kon ik het apparaat elders veel goedkoper kopen. Ben direct op een ander merk over gestapt.

ross 01-02-2016

Klopt met mijn bevindingen. Apparaat is niet waterdicht en de accu loopt nu ook snel terug. Dit na twee jaar gebruik. Scheer mijn hele leven met Philips, maar dit type liever mijden.

Bart 12-08-2017

Scheert fijn, maar inmiddels het tweede scheerapparaat van dit type met hetzelfde euvel als hierboven beschreven defect. Levensduur gemiddeld 1,5 jaar, dat vindt ik echt te kort.

johanhouben 07-09-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Zeer matig scheerresultaat, scheren duurt erg lang. Ik heb deze AT890 nu 7 maanden in mijn bezit en ik wil toch iedereen even waarschuwen voor de HQ8 mesjes die op dit scheerapparaat zitten (en dat doe ik niet snel). Het scheerapparaat op zich is prima, baterijen doen het goed en ligt prima in de hand. Probleem zit in de HQ8 mesjes welke voor ca 1/3e uit "kleine gaatjes" bestaat ipv de traditionele groeven. Hierdoor slaat hij snel langere haartjes over en duurt het scheren nogal wat langer dan mijn oude philips scheerapparaat. Nu moet ik altijd met een scheermesje na-scheren om evt langere haren weg te scheren. Dus heb je een iets zwaardere baard, dan is deze echt geen aanrader. Gr Johan

SanneMichiel 09-02-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Scheert goed, snel en glad. Heel handig dat deze ook tijdens het douchen te gebruiken is, dit vind ik echte een pluspunt. Dus kortom super tevreden over dit apparaat.

familylovesphilips 31-01-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

bevalt heel goed scheert prima goede tip van mijn vader die altijd al met philips scheert hoop dat ik er net zoveel plezier aan mag beleven

anoniem405 26-01-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Prima apparaat, goede resultaten.
Scheergenot prima, eerdere ervaringen met vorige apparaten ook goed.

Giel93 15-01-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Scheert goed kort, vooral erg handig dat hij ook onder de douche te gebruiken is. Het scheerresultaat is beter dan ik het verwacht, aangezien ik voor dit apparaat enkel met de hand scheerde en af en toe een bot oud scheerapparaat gebruikte.

A.F.Dirkse 14-01-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

het scheerapparaat ligt gemakkelijk in de hand, het scheert de baard goed kort weg,bij mijn laat het geen geiriteerde huid achter.en het is makkelijk in onderhoud

1969 Ron 11-01-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Het apparaat scheert behoorlijk voor de prijs. Zoals bij al mijn eerdere apparaten moet ik altijd met een Gillette scheermes na scheren.
Wat ik een groot nadeel vind is dat de scheerkop makkelijk van het apparaat valt bij het schoonmaken.

KevinD1970 07-01-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Ook met een behoorlijke stoppelbaard gaat het echt glad best snel. Verder geluidsarm en gemakkelijk voor onder de douche.
Voelt licht aan, maar wel degelijk.

geert9087 05-01-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Fijn apparaat ligt goed in de hand .
niet zwaar en scheert goed
en de snelle op laad tijd is ook geweldig

BigData 04-01-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Glad resultaat: sommige plekjes moet je wel nog een keer overheen omdat die dan niet alles heeft gepakt, maar wel snel een glad resultaat. Erg gemakkelijk dat je m zo onder de kraan kan schoonspoelen.

Bennie77 04-01-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Na heel even opladen gelijk getest. Prima resultaat bij redelijke baard (ca 1 week), makkelijk schoon te houden en te demonteren. Kind kan de was doen.

Ronald_W 31-12-2014
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Het scheerapparaat werkt goed. Je kunt er zowel droog als nat mee scheren. Dat is een pluspunt. Daarnaast zat er ook nog een mooi opberg tasje bij.

Mart935 31-12-2014
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Het is een prima apparaat, handig om tijdens het douche tegelijk te kunnen scheren. Ben er blij mee!

Frans2303 28-12-2014
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Blij mee. Oordeel na één dag beperkt, maar hij laadt snel op. Hij ligt goed in de hand. En hij scheert glad.

pcjd 27-12-2014
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Ik heb me altijd met kwast en scheermes geschoren. Het scheren met de AT890 geeft voor mij hetzelfde resultaat. Dat had ik niet verwacht! Het apparaat ligt prima in de hand en het scheren onder de douche is lekker makkelijk. Het lijkt mij een degelijk apparaat. Ik ben er in ieder geval blij mee!

engeluk 25-12-2014
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Een multifunctioneel scheerapparaat die er ook nog is leuk en modern uitziet.
En dit voor een goede prijs en waarschijnlijk de oude vertrouwde Philips kwaliteit want het apparaat zit zeer degelijk in elkaar.

NoName111 25-12-2014
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

in verglijking met eentje van 15 jaar geleden:Top met ook nog een mogelijkheid tot onder de douche te scheren

Fred131313 25-12-2014
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Ideaal om nat te scheren onder de douche.
Een opbergtas voor onder de douche is bijgeleverd.
Apparaat laadt snel een eenvoudig op.

Ralph Schaddelee 24-12-2014
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT890

Ik had er al tig eentje, nu weer een nieuwe gekocht. Op de moeilijke plekken, bijvoorbeeld in de hals, pakt hij af en toe een haartje niet. Verder ben ik er super tevreden over. Als je haartjes lang zijn, wel eerst even de ingebouwde tondeuse gebruiken, want als de haartjes lang zijn dan pakt hij ze niet. Wangen en kin worden gewoon glad geschoren. Rondom de mondhoeken en in de hals kan het resultaat beter.
Regelmatig (ook tijdens het scheren dus) het reservoir leegmaken helpt voor glad resultaat.
Onder de douche scheren is niet mijn ding, maar gaat ook best als je dit dagelijks doet. De wat langere haartjes pakt hij niet als je nat scheert.
De plekjes waar hij niet voor bedoeld is, de oksels en lager, zou ik er niet mee scheren. Ik kan je uit ervaring vertellen dat er dan wat meer geschoren dan je lief is. De tondeuse werkt daar echter wel zonder problemen, mits je huidplooien rechttrekt.