Epson Perfection V850 Pro - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Perfection V850 Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m***********@g******** 03-08-2023

Goede kwaliteit, maar te korte levensduur.

Geschreven voor: Epson Perfection V850 Pro

De kwaliteit van de scans is op zich prima, maar het apparaat heeft sinds de aankoop wel regelmatig last gehad van storingen, waarbij het ook rare geluiden maakt. Na een gebruik van vijf jaar heeft het apparaat het plotseling en zonder enige aanleiding begeven. Reparatie is uiteraard geen optie, want kost meer dan de aanschaf van een nieuwe scanner. Is het echter normaal dat een scanner van amper vijf jaar oud nu al kapot is? Of is dat een bewuste strategie van Epson om snel weer een nieuw exemplaar te kunnen verkopen? De vorige Epson die we ooit hebben aangeschaft ging namelijk dertien jaar mee en die werkt nog steeds... (maar is enigszins verouderd)

Pluspunten

• hoge kwaliteit van de scans
  • werkt redelijk snel

Minpunten

• te korte levensduur
  • te vaak storingen
  • houder kleinbeeld negatieven klikt moeilijk vast

Puck 30-08-2019

Super slechte klantenservice Epson

Geschreven voor: Epson Perfection V850 Pro

Product werkt niet naar behoren. Loopt continu vast.
Meer dan 25 keer met Epson aan de telefoon gezeten, maar wordt echt van kastje naar de muur gestuurd. Nadat ik het apparaat eindelijk mocht opsturen naar een technische service, kreeg ik het binnen een dag weer terug gestuurd met de mededeling dat het gewoon werkt. Niet dus. Ik heb zelf een ICT bedrijf laten komen en die concluderen ook dat het apparaat niet in orde is. Maar hier geeft Epson geen gehoor aan.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • vormgeving

Minpunten

• loopt vaak vast
  • beperkt software programma
  • super slechte klantenservice

Ton 14-01-2019

robuste scanner

Geschreven voor: Epson Perfection V850 Pro

de Epson V850 is een robuste scanner, drivers en software zijn inbegrepen, door de software wordt ook gecontroleerd op updates
de scanner heeft een korte opwarmtijd en scant snel ook op hoge resoluties.

Pluspunten

• drivers en software inbegrepen
  • update service v/d software
  • divere scanframes inbegrepen