Ion Film 2 SD Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Ion Film 2 SD Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,8

Annet 24-10-2015
Geschreven voor: Ion Film 2 SD Plus

Ik had dit apparaat gekocht om een groot aantal oude dia's van mijn ouders in te scannen. Het leek me handig om te kunnen scannen zonder computer. Helaas is hij in alle opzichten onbruikbaar. De scanknop werkt niet. De dia's zijn wel zichtbaar in het schermpje maar als ik de scanknop indruk, gebeurt er niets. Alles uiteraard drie keer gecheckt: zit de sd kaart goed, staan alle instellingen goed etc. Ik ga ervan uit dat het geval gewoon defect is. De handleiding bevat helaas geen paragraaf over ondervonden problemen.
Tweede probleem is dat het apparaat niet geschikt is voor dikkere dia's. Zelfs op de ruimste stand passen ze er niet in. Terwijl het geen abnormaal dikke dia's zijn.
Derde probleem is dat je het apparaat op een verhoging moet zetten om het schermpje goed te kunnen zien. Het staat bijna verticaal dus zittend aan een tafel zie je niets.
Kortom: een onhandig en defect apparaat dat linea recta terug gaat naar de leverancier.