Philips Aluminium Collection HR1866

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Aluminium Collection HR1866 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Anna2511 20-10-2013

Ben er erg blij mee. Maak werkelijk overal sap van, kan me niet gek genoeg zijn. Handig ook voor groente en fruit 'met een plekje'. Schillen enzo is niet nodig, alleen even wassen en evt in kleinere stukken snijden. Schoonmaken is op zich wel wat gedoe, maar gaat nu op routine. Stevig apparaat, mooie materialen. Als ik dan wat nadelen moet noemen: neemt wel erg veel plek in en je kunt er geen sinaasappels ed mee persen (tenzij je ze eerst schilt, maar dat vind ik teveel werk).

Gijs001 24-09-2011

Mooie sterke ( 800 Watt ) Philips sapcentrifuge gekocht als vervanging van mijn oude Gastroback/Solis centrifuge met 450 Watt.
Hierbij gaat na 1 emmer appels de deksel vol zitten met pulp. Nu met de Philips komt er minder sap uit de appels en na 8 appels zit de hele deksel al vol pulp en moet dus schoongemaakt worden. Ik heb het niet met andere groenten geprobeerd maar het ding direct terug gestuurd naar de fabrikant.

Mireille13 01-05-2011

Net een paar dagen in huis en al de heerlijkste groenten en fruit sappen gemaakt. 2 appels = een heel glas vol! Ben er echt super blij mee. En schoonmaken is echt zo gebeurt. En de 20,- euro retour is heel mooi meegenomen. Een aanrader dus! Kan alleen niets zeggen over de duurzaamheid.

marleen57 12-03-2011

Fantastisch!
In een paar minuten, zonder te hoeven schillen, een groot glas vers gemaakte fruit/groente sap, vooral de schuimkraag is heerlijk. :-) Als je gelijk alles schoonmaakt en daarna pas je sap opdrinkt, is het een fluitje van een cent... Met een zakje in de opvangbak hoef je die niet schoon te maken. Ik gebruik hem elke dag, het is een echte aanwinst.