Tefal Juice Express sapcentrifuge - ZE550D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Juice Express sapcentrifuge - ZE550D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sannie77 27-12-2018

Mooi degelijk apparaat, maar iets teveel nadelen

Ik mocht dit apparaat testen en dat was prettig omdat ik al een tijdje overweeg om een juicer te kopen. Wat me bij het uitpakken als eerste opviel was dat het apparaat toch redelijk groot is en lastig op te bergen (met name het losse kannetje). Dat kannetje was trouwens een probleem bij mij. Op de een of andere manier paste de kan niet goed op het apparaat waardoor het sap soms langs de kan liep.
Het geproduceerde sap was erg lekker, met name appelsappen. Het is wel jammer dat je appels eerst in vieren moet snijden voordat je ze in de buis kan doen om te juicen. Het juicen gaat lekker snel, maar wel met een ongelofelijke herrie. Niet doen dus als je partner en/of kinderen nog liggen te slapen

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Lekker sap, zonder vruchtvlees

Minpunten

• Lawaaierig
  • Groot onhandig apparaat
  • Buis te smal
  • Kannetje past niet goed onder de juicer

prinses01 21-12-2018

Mooi functioneel

Een goed uitziend apparaat dat doet wat hij moet doen. Een groot nadeel vind ik dat het veel ruimte in beslag neemt en heel veel herrie maakt.

• Maakt snel sapjes/smoothies etc

Minpunten

• Groot
  • Maakt veel herrie

Glabo 11-12-2018

Doet zijn werk goed

Nooit een sapcentrifuge gehad maar was altijd benieuwd en nu mocht ik er 1 testen.. Yeah! Op de dag dat ik hem kon ophalen gelijk bakken met groente en fruit gehaald! Maar eerst alles door de vaatwasser.. Toch smaakte het eerste sapje nog een beetje plasticachtig maar dat was bij de tweede keer al weg! (Dus wellicht wat langer wassen voor eerste gebruik)
Verder is het een prima apparaat, doet wat moet.. Alleen zou ik niet na 21:00 savonds nog een sappie gaan maken want hij maakt best wel veel herrie! Al is dit vast normaal voor een sap centrifuge. Maar de sappies zijn lekker, en daar draait hij uiteindelijk voor...

Pluspunten

• Vormgeving
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Herrie
  • Schoonmaken kost veel tijd

valentinalex 09-12-2018

Makkelijke sapcentrifuge

Ben jij fan van verse sapjes, dan is dit absoluut het juiste apparat voor jou. Deze tefal machine is super makkelijk te bedienen, je kan vrij veel groenten en fruit direct in het apparaat te plaatsen, het voorsnijden van groenten en fruit is niet meer nodig. Eenmaal je het apparaat gebruikt, maakt het apparaat vrij veel geluid, wat ik ervaar tot hinder. Eenmaal als de groenten en fruit zijn geperst, dan is er geen enkel spoor van vruchtvlees. Zuiver sap, is enkel wat over blijft. Voor de rest, is het apparaat super snel en dat is top. Als je in de ochtend van plan bent om een sapje te persen voor je partner, die nog ligt te slapen, dan raad ik dit af (je wilt diegene niet wakker maken). Ik heb het apparaat voornamelijk in het weekend gebruikt, want door de weeks had ik simpel weg niet de tijd om het te gebruiken. Het schoonmaken van het apparaat neemt veel tijd in beslag, het apparaat bestaat namelijk uit veel componenten – en dat is dus niet handig. Voor de rest, neemt het apparata ook best wat ruimte in beslag, dus als je geen ruime keuken hebt – raad ik dit apparaat niet aan. Al met al, een goed product – maar wel wat luid en groot.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Snel verse sapjes

Minpunten

• Geluid
  • Schoonmaken

Maudiv 07-12-2018

Moderne en compact ontwerp

Ik vond het ontwerp van deze juicer erg leuk. Ik heb een hele kleine keuken dus deze product maakt het perfect voor kleine appartementen, omdat het niet veel ruimte inneemt. Ik raad deze sapcentrifuge aan voor liefhebbers van groen sap. Het is gemakkelijk te gebruiken en maakt veel en lekker sap uit groenten en fruiten. Ik heb ook citrusvruchten sappen geraakt en ik zou het niet aanraden. Het sap met de smaak van de schillen van de oranjes, dus deze juicer is niet de beste als je sap wilt maken van citrus, anders is het perfect als je het voor andere sappen wilt. De enige twee dingen die ik heb opgemerkt, is dat het een hard geluid maakt en dat het een beetje spettert telkens wanneer je er een fruit of een groente aan toevoegt. Ik ontbijt meestal met mijn familie, dus het geluid was voor mij geen probleem, maar voor iemand die 's ochtends rustig moet blijven om andere mensen in huis niet wakker te maken, zou ik erover nadenken. Al het andere was geweldig.

Pluspunten

• compact
  • mooi modern ontwerp
  • heerlijke sappen
  • makkelijk te gebruiken

Minpunten

• luidruchtig
  • geplas een beetje