Angel Zebra Slowjuicer Rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,3

Bee Khoe 13-02-2018

Byzoo Slowjuicer Zebra

Solid machine. Made soya bean milk with the juicer. Works great! Cleaning filter takes a while but looking forward to trying more receipts. Satisfied customer :)

Pluspunten

• Well designed
  • Heavy machine
  • Little noise when operating
  • Efficient

Minpunten

• Cleaning takes time

caroline 08-02-2018

Handzaam apparaat

Afgelopen weekend kocht in de Byzoo slowjuicer na een demonstratie bij slowjuicer.nl. En ik ben fan! Wat een fijn en handzaam apparaat, en het sap is heerlijk en ik merk nu na een aantal dagen gebruik al hoe heilzaam het is voor mijn lijf.
Het sap bevat nog wel kleine vezeltjes, wat mij niet stoort. Voor helder sap kun je het bijgeleverde zeefje gebruiken. Het apparaat is zowel geschikt voor hardere groenten als wortel en bietjes, maak verwerkt ook prima spinazie en boerenkool. Door de grote opening kan er zo een hele appel in, of een geschilde sinaasappel. Doordat de vezels worden opgevangen in en een los bakje is het apparaat relatief gemakkelijk te reiniging. En door het formaat is het geen sta in de weg op mijn niet zo grote aanrecht.

M. Schenkeveld 05-01-2018

Degelijk en gemakkelijk in gebruik

Hiervoor gebruik gemaakt van Philips juister, maar was niet tevreden over gebruiksgemak. Op aanraden van collega de Byzoo Zebra aangeschaft en ben hier wel tevreden over. Het is een degelijk apparaat en gebruiksvriendelijk (trekt zelf groente en fruit naar binnen).

Pluspunten

• Degelijk
  • Gebruiksgemak

Louis Sanders 30-12-2017

Byzoo Slowjuicer beoordeling

Ik heb veel verhalen gehoord over moeilijk schoonmaken etc. Bij deze Byzoo vind ik het reuze meevallen.

Pluspunten

• schoonmaken
  • grote invoer

Minpunten

• prijs

Els M 19-12-2017

Verstopt telkens

Ik heb me door de winkelier laten adviseren. Ben helaas absoluut niet tevreden aangezien het apparaat continu verstopt raakt. De vezelige draden die in bijvoorbeeld bleekselderie en boerenkool zitten, verstoppen het kleine sleufje waar de pulp doorheen moet.
Daarnaast blijven blaadjes van spinazie nogal hangen in de bolle bovenkamer.
Heb inmiddels een andere (goedkopere) slowjuicer in gebruik die uitstekend bevalt.

Pluspunten

Minpunten

• raakt telkens verstopt

Sandra 16-12-2017

Mooi, praktisch. Maar hapert (verstopt) wel soms.

Ik heb 2 weken geleden deze slowjuicer gekocht. Het is een geen heel groot apparaat, zodat deze makkelijk op de aanrecht kan blijven staan.
Hij is makkelijk in-/ui elkaar te zetten en makkelijk schoon te maken.
Echter is het nog wel oefenen hoe het apparaat goed werkt. Er zitten 2 verschillende grootte rasps bij.
Bij mij komt het nog regelmatig voor dat deze verstopt raken (hapert) en ik hele apparaat uit elkaar moet halen voordat ik verder kan.
Dus is het wel een praktisch apparaat waarmee je heerlijke sapjes kunt maken. Allen wat (nog) wat moeilijk in gebruik, wat verstoppinge/ haperingen

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Geen grof/groot apparaat

Minpunten

• Verstopt snel

Rein van den Berg 15-11-2017

Trots van NL bodem!

Ben gaan juicen door de doc 'Fat, sick and nearly dead'. Juicen kan ik iedereen aanraden. Een heerlijke manier om je lekker gezond te voelen. Essentieel is wel een goede juicer. Wij zelf hebben de Retro juicer uit Engeland van juicemaster.com. Deze link kwam vanuit de doc. De Byzoo hebben we voor mijn vader gekocht. Deze is vooral qua opening voor de fruit en groente fantastisch. Wel een beetje trots dat Nederlanders met zo'n goed product komen, terwijl de juice revolutie bij ons nog in de kinderschoenen staat. Geweldige machine en wordt zeker mijn eerste keus als ik een nieuwe slowjuicer nodig heb.

Pluspunten

• vulopening
  • makkelijk schoon te maken
  • mooie afgewerkt