Philips Avance Collection HR1947

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1947 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

WMMVD 04-08-2017

Perfect apparaat

Mooi apparaat, werkt perfect, makkelijk schoon te maken, maakt niet te veel lawaai, mooie droge pulp en lekkere sap

Pluspunten

• Resultaat
  • Weinig lawaai
  • Simpel schoon te maken

dannyd 29-06-2017

Great

Love the juicer, presses the vegetables into a delicious juice! Thanks Philips, you are the best. :)

busini 27-06-2017

goed apparaat

Snel schoonmaken, alleen afspoelen en in 90 sec. weer gebruiksklaar, vergrote fruit toevoer.
Maakt wel enig lawaai en de prijs...

Stepan 14-06-2017

Best with apples. Oranges good. Nuts so so.

Looks really reliable. Already tested with apples, oranges, carrot and nuts.
Difficult to wash after nuts.

Pluspunten

• easy to use and clean
  • good amount of juice

Minpunten

• need to slice fruits to very small peaces

Lisa 10-06-2017

Ideaal voor het gezin!

Super blij met m'n Philips slowjuicer!! Hij maakt weinig geluid, staat mooi in de keuken en de kids (van 2 en 3) kunnen er eigenlijk zelfstandig al mee overweg doordat er geen gevaarlijke messen ed aan te pas komen (behalve het voorwerk uiteraard). Ideaal en leuk om zo extra vitamines binnen te krijgen!!

Pluspunten

• Snel en makkelijk schoon
  • Niet te breed voor in keuken
  • Geen oorverdovend geluid

Minpunten

• Nog redelijk wat voorwerk

withalice 10-06-2017

Super apparaat

Wat een super apparaat! Had al heel lang in gedachten om een slowjuicer aan te schaffen maar dacht altijd dat het een ingewikkelde apparaat was. Helemaal niet waar dus! Ik maak elke dag sapjes en smoothies - alles gaat heel makkelijk. Zelfs harde groenten zoals wortels of bieten kan je gebruiken. Ben blij verrast. Ook handig om recepten boekje bij te krijgen - een mooie inspiratie voor elke dag! Wij komen dus zeker geen vitamines te kort hier

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Linds0910 10-06-2017

Prachtig apparaat, heerlijke sapjes!

Ik heb dit prachtige apparaat mogen testen voor insiders! Heel mooi apparaat dat doet wat hij moet doen. Je kan er heerlijke groenten en fruit sappen mee maken wat heel handig is in een groot gezin. Iedereen komt in een handomdraai aan de nodige groenten en fruit per dag. Wat ik prettig vind is dat eigenlijk alles er in kan aan groenten en fruit. Er zit een mooi boekje bij met heerlijke recepten ook! Wat ik minpunten vind is: - het apparaat maakt wel herrie - het apparaat is erg gevoelig... zodra er ergens nog een heeeel klein snippertje zit doet hij het niet en moeten alle onderdelen uit elkaar om te bekijken waar het zit. Verder ben ik erg blij met mijn slowjuicer!!!!! Ik vind het absoluut een aanrader in een groot gezin.

Pluspunten

• Alles kan er in op gebied van groenten en fruit!
  • Zit een leuk receptenboekje bij

Minpunten

• Maakt veel herrie
  • Veel losse onderdelen.
  • Niet makkelijk in elkaar te zetten

Lonskie 08-06-2017

Heerlijk vers sap in een handomdraai

De Philips slowjuicer is een super aanwinst in mijn keuken. Je maakt eenvoudig de lekkerste sappen en smoothies. Door de verschillende zeven kun je kiezen voor helder sap of iets troebeler met meer vezels. Door de techniek kun je ook zacht fruit "juicen" en zelfs gewelde noten om zelf bv amandelmelk te maken. Mijn kinderen komen zonder problemen aan hun dagelijkse portie vitamines want die vinden de groenten en fruit sappen heerlijk. Ook heel belangrijk: hij is snel en eenvoudig schoon te maken en staat ook qua design mooi op t aanrecht! En hij is relatief stil.
Enig puntje van kritiek, de opening is klein waardoor je alles moet snijden.

Pluspunten

• Verse sap, door 2 filters veel vezels
  • Stil

Minpunten

• Smalle schacht dus veel voorbereiding (snijden)

Deezers 04-06-2017

Lekker gezond bezig

We kennen het allemaal: je wilt gezond bezig zijn maar hebt er geen tijd voor of na een paar dagen val je weer terug in je oude gewoontes. Met de Philips Slowjuicer lukt het om op een makkelijke én leuke manier gezonde sapjes te bereiden voor na het sporten of gewoon de gezonde trek! Het verrassend compacte apparaat heb je zo op je keukenblad staan (en ook makkelijk op te ruimen achteraf). Je koopt in de winkel je favoriete fruit en kan dit zo in de Slowjuicer 'gooien'. Een glas eronder zetten en malen maar! 'De juicer perst alle belangrijke sappen gemakkelijk uit (met pulp!) en het afval komt netjes in een opvangbakje terecht.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik
  • Al het goede van fruit in één glas

Minpunten

• Schoonmaken moet je direct doen, anders lastig
  • Soms veel fruit nodig voor één glas

lukask90 02-06-2017

Twijfel tussen blender en slowjuicer

Voor het maken van gezonde, drinkbare sappen en smoothies was ik al bekend met een blender. Het concept: je mikt je favoriete groente en fruit in een blender en je krijgt een dikke smoothie die goed vult.

Maar soms heb je ook geen zin in smoothie voor de healthy boost, maar wil je gewoon een makkelijk wegdrinkbaar sapje. Daarvoor is deze slowjuicer ideaal. Je pakt je favoriete groente en fruit (ik had voor een paar euro al best veel producten die waren afgeprijsd in de supermarkt) en gooit dat in de slowjuicer en krijgt een heerlijk sapje. Je kunt zelf variëren in de smaken van het sapje.

De naam zegt het al: bij een slowjuicer heb je meer geduld nodig dan bij een blender. Groente en fruit moet je een voor een toevoegen. Het is het wachten waard, want je hebt een gezond en lekker sapje zonder toevoegingen, zoals bij sap uit de supermarkt. Voor het ochtendritueel is het minder geschikt, zeker als je haastig bent.

Wat ik jammer vind, is dat je na het maakproces een hoop restproduct kunt weggooien. Ik las dat je het bijv in een cake kunt verwerken, maar ik ben niet zo'n bakwonder. Zonde, want dat restproduct (veel pulp, vezels) is supergezond.

Na het maken van een sapje moet het hele apparaat schoongemaakt worden. Veel losse onderdelen moet je apart afspoelen. Soms blijven er vervelende restjes groente plakken. Het opnieuw in elkaar zetten vervolgens, daar moet ik nog verder op studeren.

Pluspunten

• Lekkere, gezonde sapjes
  • Je kunt alle soorten groentes gebruiken

Minpunten

• Schoonmaken is niet supermakkelijk
  • Veel pulp kun je weggooien

Sabrina 02-06-2017

SuperFijne Juicer

Zodra ik de slowjuicer binnen had was ik al blij! Heel makkelijk in elkaar te zetten wat dus ook inhoud dat het apparaat heel makkelijk uit elkaar gaat voor het schoonmaken. Alle onderdelen zijn makkelijk af te spoelen en alle losse onderdelen kunnen in de vaatwasser. Wat erg opviel was dat de pulp vrij droog is waardoor dus echt al het sap in mijn glas terecht komt! Bijna elke dag word de juicer wel gebruikt en de sapjes smaken heerlijk. Wel even wennen dat je goed moet voorbereiden en kleine stukken moet snijden en dat je een klein beetje geduld moet hebben, het tenslotte niet voor niks een slowjuicer! De smaak van de groente en fruit zijn echt goed. Tot nu toe zeer tevreden!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Schoonmaken

Sandy Leone 31-05-2017

Supersapjes

Eerste indruk.
Wanneer ik mijn pakket openmaak ben ik best onder de indruk. Het apparaat ziet er mooi en zeer degelijk uit. In de doos zitten enkele losse onderdelen. Nadat ik ze heb schoongemaakt zet ik de slowjuicer in elkaar. Ik blijk hiervoor het boekje niet eens nodig te hebben, alles wijst zichzelf. Top! 5 minuten later staat er een indrukwekkend apparaat op mijn aanrecht.

De werking.
Bij de supermarkt scoor ik diverse soorten fruit: onder andere mango, sinaasappels, meloen, banaan, appels en aardbeien gaan er mee naar huis. Thuis wordt alles in stukjes gesneden, pitten worden verwijderd. Het meeste fruit laat zich perfect pureren. Wel neemt het juicen wat tijd in beslag, dit is niet iets wat je 'smorgens vroeg nog even snel doet voordat je naar je werk gaat. Na een half uur had ik genoeg sap voor 3 glazen. Het schoonmaken ging overigens heel gemakkelijk. Wel is het lastig om sommige onderdelen snel terug schoon te krijgen, als er veel vruchtvlees in zit. (Wij hebben geen vaatwasser).

Pluspunten:
- echt súperlekkere sapjes. Zelfs de kieskeurige mensen hier drinken ze met veel plezier.
- Makkelijk in elkaar te zetten.
- De onderdelen zijn makkelijk schoon te krijgen.
- Ik had weinig afval.
- Erg mooi en zeer degelijk apparaat.

Minpunten.
- De slowjuicer maakt aardig wat geluid.
- Bij aanwezigheid van veel vruchtvlees/vezels kan de slowjuicer vrij gemakkelijk verstopt raken.
- Vezelrestjes zijn handmatig wat lastiger schoon te maken.

Conclusie.
De Philips Avance Slowjuicer is een schitterend en zeer degelijk apparaat waar je érg lekkere, gezonde sapjes mee kunt maken. Je moet er wel wat geduld mee hebben maar...het resultaat loont!

Wilbert 29-05-2017

Makkelijk schoon te maken & lekkere sapjes!

- Uitpakken & in gebruik nemen -

Dit gaat gemakkelijk, al is het wel even uitzoeken waar de verschillende onderdelen geplaatst moeten. Binnen 3-5 minuten en na het goed lezen van de handleiding heb je het door.

- De sapjes! -

Anders dan bij een blender hebben de sappen uit deze machine een andere consistentie. Het drinkt makkelijker weg en het heeft daarnaast nog steeds een lekkere smaak. Philips pakt flink uit met een receptenboek met allerlei drankjes, van groentesap (met spinazie, bleekselderij en citroen, heel gezond) tot een anti-kater drankje met pittige ingrediënten. Ik heb er een paar getest en ze waren stuk voor stuk heel lekker. Ook heb ik zelf wat variatie aangebracht en lekkere sapjes gemaakt met fruit en groente en combinaties.

Is het de moeite waard? -

Als je het mij vraagt: ja! De lekkerste sappen maak je met dit apparaat en het is ook nog eens handig in gebruik. Voorwaarde voor gebruik is dat het schoonmaken gemakkelijk en snel is, anders laat je het apparaat toch snel aan de kant staan. Ik kan zeggen dat het met dit apparaat zeker het geval is. Na 60 seconden is het schoon.

Al met al: eindoordeel een 9+! Het is een investering, maar dan krijg je er wel iets moois voor terug.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Lekkere sapjes

Minpunten

• Prijs

JohanH79 27-05-2017

Topper!

Veel opbrengt en makkelijk schoon te maken. Dit product is zijn geld meer dan waard en raad ik dan ook iedereen aan!

Pluspunten

• Goed schoon te maken
  • Veel opbrengst

Minpunten

• Prijs

Saschak 26-05-2017

Onmisbaar in mijn keuken!

Naar ongeduldig te hebben gewacht en meerdere malen contact te hebben gehad kreeg ik vandaag de mail. De slowjuicer is binnen! Meteen in de auto gestapt en het pakketje opgehaald. Zelf ben ik een enorme healthfreak en maak ik iedere dag wel smoothies of smoothiebowls. Ook een aantal keren per week ga ik juices halen. En nu kan ik gewoon zelf mijn favoriete juice maken. O.a. The glow een heerlijke juice met : - gember - wortel -kurkuma - sinaasappel Ik ben meteen aan de slag gegaan en heb een lekkere juice gemaakt van aarbei en gember. De slowjuicer is super makkelijk inelkaar te zetten hij is klein, en neemt dus weinig plaats in op het aanrecht. En niet al te onbelangrijk super makkelijk schoon te maken. Voorheen had ik altijd een "sapcentrifuge" een onhandig groot ding en dan nog niet eens gesproken over het schoonmaken hiervan. Hierdoor moet ik ook eerlijk bekken dat ik vaak te lui was om een sapje te gaan maken omdat ik simpelweg geen zin had dat ding iedere keer schoon te moeten maken, en maar weer naar de winkel reed om een juice te halen. Ook is het geen overbodige luxe om het boekje "groene sapjes" te hebben daarmee kan je lekker aan de slag met de Avance Slowjuicer . Inmiddels zijn we een aantal dagen en sapjes verder! En ik zou niet meer zonder kunnen. De voordelen op een rijtje van de avance slowjuicer: - Makkelijk in elkaar te zetten - Gebruiksvriendelijk - Maakt weinig geluid - in een handomdraai schoon te maken - Vaatwasbestendig Nadelen: - er wordt beweerd dat je hem binnen 60 sec. Schoongemaakt hebt. Oke dit is iets te voorbarig, je hoeft hem even uitelkaar te halen en de onderdelen af te spoelen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Mooie design

Maurits 22-05-2017

compacte slow juicer

mooi compacte slowjuicer en eenvoudig schoon te maken. De pulp is goed droog. Ik heb geen ervaring met andere juicers, maar soms moet ik wel wat drukken om het malen van groente en fruit door te laten lopen.

Pluspunten

• zeer compact
  • alle onderdelen bij elkaar opruimen

Minpunten

• gaat niet zo snel als bij een blender

sabina1985 21-05-2017

Heerlijke sapjes

Wat een super fijn apparaat is de slowjuicer, hij is makkelijk in elkaar gezet, en gebruiksvriendelijk. Elke dag worden er hier wel heerlijke sapjes gemaakt, ben zo tevreden met en over het apparaat dat ik hem iedereen kan aanbevelen. Het receptenboekje die erbij zit is ook erg fijn er staan heerlijke recepten in van sapjes maar ook soep.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • om spoelen en klaar
  • mooi design

Napolitana 15-05-2017

Compact en makkelijk te reinigen

Het is een zeer compact en degelijk apparaat dat zeer makkelijk in en uit elkaar te halen is.
De sap opbrengst is ook bovenverwachting, en het is zeer makkelijk te reinigen wat bij andere juicers wel anders is, alle losse onderdelen kunnen zo de vaatwasser in.
Tevens kunnen met deze juicer ook harde groenten worden verwerkt wat ook erg handig is.
Een minpunt zou kunnen zijn dat de vul opening wat aan de kleine kant is

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk reinigen

Minpunten

• Kleineul opening