Philips Avance Collection HR1947 - Reviews

Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Sapreservoir

Beoordeling op basis van 33 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

WMMVD 04-08-2017

Perfect apparaat

Mooi apparaat, werkt perfect, makkelijk schoon te maken, maakt niet te veel lawaai, mooie droge pulp en lekkere sap

Pluspunten

• Resultaat
  • Weinig lawaai
  • Simpel schoon te maken

dannyd 29-06-2017

Great

Love the juicer, presses the vegetables into a delicious juice! Thanks Philips, you are the best. :)

busini 27-06-2017

goed apparaat

Snel schoonmaken, alleen afspoelen en in 90 sec. weer gebruiksklaar, vergrote fruit toevoer.
Maakt wel enig lawaai en de prijs...

Spagaroni 27-06-2017

Handig apparaat

Snelle levering door fonQ.
Mooi slank apparaat
snel demontabel
snel schoonmaken
vergeet niet de pulpbeker goed te monteren anders start de juicer niet.....

Stepan 14-06-2017

Best with apples. Oranges good. Nuts so so.

Looks really reliable. Already tested with apples, oranges, carrot and nuts.
Difficult to wash after nuts.

Pluspunten

• easy to use and clean
  • good amount of juice

Minpunten

• need to slice fruits to very small peaces

Lisa 10-06-2017

Ideaal voor het gezin!

Super blij met m'n Philips slowjuicer!! Hij maakt weinig geluid, staat mooi in de keuken en de kids (van 2 en 3) kunnen er eigenlijk zelfstandig al mee overweg doordat er geen gevaarlijke messen ed aan te pas komen (behalve het voorwerk uiteraard). Ideaal en leuk om zo extra vitamines binnen te krijgen!!

Pluspunten

• Snel en makkelijk schoon
  • Niet te breed voor in keuken
  • Geen oorverdovend geluid

Minpunten

• Nog redelijk wat voorwerk

Liesje88 10-06-2017

Ideaal!

Ben onwijs blij met m'n Philips slowjuicer! Zeker met kinderen die altijd willen helpen, is het ideaal. Er komen geen messen of gevaarlijke dingen aan te passen, behalve het in stukken snijden van tevoren, dus kunnen ze (2 en 3 jr) het eigenlijk al helemaal zelf (onder toezicht uiteraard).
Heel gemakkelijk schoon te maken ook, even afspoelen en klaar!

withalice 10-06-2017

Super apparaat

Wat een super apparaat! Had al heel lang in gedachten om een slowjuicer aan te schaffen maar dacht altijd dat het een ingewikkelde apparaat was. Helemaal niet waar dus! Ik maak elke dag sapjes en smoothies - alles gaat heel makkelijk. Zelfs harde groenten zoals wortels of bieten kan je gebruiken. Ben blij verrast. Ook handig om recepten boekje bij te krijgen - een mooie inspiratie voor elke dag! Wij komen dus zeker geen vitamines te kort hier

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

withalice 10-06-2017

Super apparaat

Wat een super apparaat! Had al heel lang in gedachten om een slowjuicer aan te schaffen maar dacht altijd dat het een ingewikkelde apparaat was. Helemaal niet waar dus! ! ! Ik maak elke dag sapjes en smoothies - alles gaat heel makkelijk. Zelfs harde groenten zoals wortels of bieten kan je gebruiken. Ben blij verrast. Ook handig om recepten boekje bij te krijgen - mooie inspiratie voor elke dag. Wij komen dus zeker geen vitamines te kort hier.

Linds0910 10-06-2017

Prachtig apparaat, heerlijke sapjes!

Ik heb dit prachtige apparaat mogen testen voor insiders! Heel mooi apparaat dat doet wat hij moet doen. Je kan er heerlijke groenten en fruit sappen mee maken wat heel handig is in een groot gezin. Iedereen komt in een handomdraai aan de nodige groenten en fruit per dag. Wat ik prettig vind is dat eigenlijk alles er in kan aan groenten en fruit. Er zit een mooi boekje bij met heerlijke recepten ook! Wat ik minpunten vind is: - het apparaat maakt wel herrie - het apparaat is erg gevoelig... zodra er ergens nog een heeeel klein snippertje zit doet hij het niet en moeten alle onderdelen uit elkaar om te bekijken waar het zit. Verder ben ik erg blij met mijn slowjuicer!!!!! Ik vind het absoluut een aanrader in een groot gezin.

Pluspunten

• Alles kan er in op gebied van groenten en fruit!
  • Zit een leuk receptenboekje bij

Minpunten

• Maakt veel herrie
  • Veel losse onderdelen.
  • Niet makkelijk in elkaar te zetten

Linds0910 10-06-2017

Mooi apparaat doet wat hij moet doen!

Wat ik minpunten vind is:
- het apparaat maakt wel herrie

Lonskie 08-06-2017

Heerlijk vers sap in een handomdraai

De Philips slowjuicer is een super aanwinst in mijn keuken. Je maakt eenvoudig de lekkerste sappen en smoothies. Door de verschillende zeven kun je kiezen voor helder sap of iets troebeler met meer vezels. Door de techniek kun je ook zacht fruit "juicen" en zelfs gewelde noten om zelf bv amandelmelk te maken. Mijn kinderen komen zonder problemen aan hun dagelijkse portie vitamines want die vinden de groenten en fruit sappen heerlijk. Ook heel belangrijk: hij is snel en eenvoudig schoon te maken en staat ook qua design mooi op t aanrecht! En hij is relatief stil.
Enig puntje van kritiek, de opening is klein waardoor je alles moet snijden.

Pluspunten

• Verse sap, door 2 filters veel vezels

Minpunten

• Smalle schacht dus veel voorbereiding (snijden)

Lonskie 06-06-2017

Gezond sap in een handomdraai

Enig puntje van kritiek, de opening is klein waardoor je alles moet snijden.

Care1990 04-06-2017

Een hele fijne slowjuicer

De slowerjuicer voldoet aan al mijn verwachtingen en meer. Één van de grootste voordelen is dat hij zeer gemakkelijk schoon te maken is. Alle onderdelen zijn los te halen en gemakkelijk onder de kraan af te spoelen. Ze mogen eventueel ook in de vaatwasser! Echt een verademing ten opzichte van andere producten.
Het design is compact en strak, waardoor die mooi bij de rest van de keuken past.
Maar het allerbelangrijkste is dat alle sapjes er vol vitamines uitkomen zonder al te veel moeite en tijd. Met het receptenboek heb ik al veel inspiratie opgedaan!
Een minpunt wat genoemd kan worden is dat hij vrij veel lawaai maakt. Maar dit is nog altijd minder dan mijn blender.

Kortom: een slowjuicer die qua design, werking aan meer dan de verwachting voldoet.

Deezers 04-06-2017

Lekker gezond bezig

We kennen het allemaal: je wilt gezond bezig zijn maar hebt er geen tijd voor of na een paar dagen val je weer terug in je oude gewoontes. Met de Philips Slowjuicer lukt het om op een makkelijke én leuke manier gezonde sapjes te bereiden voor na het sporten of gewoon de gezonde trek! Het verrassend compacte apparaat heb je zo op je keukenblad staan (en ook makkelijk op te ruimen achteraf). Je koopt in de winkel je favoriete fruit en kan dit zo in de Slowjuicer 'gooien'. Een glas eronder zetten en malen maar! 'De juicer perst alle belangrijke sappen gemakkelijk uit (met pulp!) en het afval komt netjes in een opvangbakje terecht.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik
  • Al het goede van fruit in één glas

Minpunten

• Schoonmaken moet je direct doen, anders lastig
  • Soms veel fruit nodig voor één glas

Deezers 04-06-2017

Lekker gezond bezig

Mocht je geen inspiratie hebben, bij het apparaat zit een handig receptenboek om wat lekkere sapjes te bereiden. De prijs van het product kan een grote drempel zijn om de Slowjuicer aan te schaffen... maar als je hem eenmaal hebt staan wil je niet anders meer! Veel gezonder dan alle voorverpakte sapjes in de winkel en het is ook nog eens bijzonder leuk om het te doen!

lukask90 02-06-2017

Twijfel tussen blender en slowjuicer

Voor het maken van gezonde, drinkbare sappen en smoothies was ik al bekend met een blender. Het concept: je mikt je favoriete groente en fruit in een blender en je krijgt een dikke smoothie die goed vult.

Maar soms heb je ook geen zin in smoothie voor de healthy boost, maar wil je gewoon een makkelijk wegdrinkbaar sapje. Daarvoor is deze slowjuicer ideaal. Je pakt je favoriete groente en fruit (ik had voor een paar euro al best veel producten die waren afgeprijsd in de supermarkt) en gooit dat in de slowjuicer en krijgt een heerlijk sapje. Je kunt zelf variëren in de smaken van het sapje.

De naam zegt het al: bij een slowjuicer heb je meer geduld nodig dan bij een blender. Groente en fruit moet je een voor een toevoegen. Het is het wachten waard, want je hebt een gezond en lekker sapje zonder toevoegingen, zoals bij sap uit de supermarkt. Voor het ochtendritueel is het minder geschikt, zeker als je haastig bent.

Wat ik jammer vind, is dat je na het maakproces een hoop restproduct kunt weggooien. Ik las dat je het bijv in een cake kunt verwerken, maar ik ben niet zo'n bakwonder. Zonde, want dat restproduct (veel pulp, vezels) is supergezond.

Na het maken van een sapje moet het hele apparaat schoongemaakt worden. Veel losse onderdelen moet je apart afspoelen. Soms blijven er vervelende restjes groente plakken. Het opnieuw in elkaar zetten vervolgens, daar moet ik nog verder op studeren.

Pluspunten

• Lekkere, gezonde sapjes
  • Je kunt alle soorten groentes gebruiken

Minpunten

• Schoonmaken is niet supermakkelijk
  • Veel pulp kun je weggooien

luuk1990 02-06-2017

Twijfel tussen blender en slowjuicer

Sabrina 02-06-2017

SuperFijne Juicer

Zodra ik de slowjuicer binnen had was ik al blij! Heel makkelijk in elkaar te zetten wat dus ook inhoud dat het apparaat heel makkelijk uit elkaar gaat voor het schoonmaken. Alle onderdelen zijn makkelijk af te spoelen en alle losse onderdelen kunnen in de vaatwasser. Wat erg opviel was dat de pulp vrij droog is waardoor dus echt al het sap in mijn glas terecht komt! Bijna elke dag word de juicer wel gebruikt en de sapjes smaken heerlijk. Wel even wennen dat je goed moet voorbereiden en kleine stukken moet snijden en dat je een klein beetje geduld moet hebben, het tenslotte niet voor niks een slowjuicer! De smaak van de groente en fruit zijn echt goed. Tot nu toe zeer tevreden!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Schoonmaken

SabKnub82 01-06-2017

Gebruiksvriendelijke Juicer