Bosch MES3000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MES3000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

peter 1964 03-01-2012
Geschreven voor: Bosch MES3000

Nu dit apparaat 3 weken in huis en moet zeggen nooit geweten je zulk lekker sap van groente en fruit kunt krijgen. Vind hem niet echt veel geluid maken maar dat is persoonlijk en moet zeggen dat ik niet echt weet wat de andere doen. Heb wel eens een domo in een winkel meegemaakt en dt ding maakte meer geluid dan de Bosch. Wel is het schoon maken een klusje waar je toch wel een 15 minuten voor moet uit trekken. Maar daar krijg je wel lekkere sapjes voor terug. Maak hem wel direckt na gebruik schoon en dat betekend gewoon onder de kraan afspoelen na eerst de grote stukken te hebben gehaald. Doe een afval zakje in het bakje dat scheelt weer.
Al met al ben ik dik tevreden met dit apparaat.

Harry U 04-10-2011
Geschreven voor: Bosch MES3000

Heb dit apparaat nu 2 dagen in huis. Heb geen ervaring met andere machines, maar deze doet wat hij moet doen, is geluidarm en makkelijk in onderhoud en geeft in een mum van tijd perfecte drankjes. Voor mij is dit ding perfect. Ziet er ook mooi uit. Het is een Bosch, dus zal de duurzaamheid zeker oké zijn. Ben pas 2 dagen in het bezit van deze machine dus kan ik immers nog niets zeggen over duurzaamheid. De rubber zuignappen zorgen dat hij stil en stevig blijft staan.

JaBaarn 03-10-2011
Geschreven voor: Bosch MES3000

Nog niet gebruikt, want in de handleiding staat dat hij niet geschikt is voor bijzonder harde , vezelige en zetmeelhoudende fruit- en groente- soorten zoals bananen, papaja's, avocado's en mango's. Even denken of ik hem wel wil houden. Dat fruit kan ik er later ook in de gewone mixer bijvoegen tenslotte.....
"Glas heeft wel mooie blauwe kleur i.p.v. dat lelijke wit, ziet er mooi uit. met zuignappen. Lawaai vind ik meevallen, maar dat is persoonlijk.

Juicequeen 07-10-2011

Het klopt dat je geen bananen, avocado's en mango's kunt persen. De opbrengst is veel te laag ( en de kosten te hoog) voor deze vruchten. Verder kun je vrijwel al het fruit en groenten persen, zelfs bladgroenten zoals spinazie en boerenkool. De combinaties van de verschillende soorten zorgt keer op keer voor heerlijk verfrissende en gezonde combinaties. De vlezige soorten kun je eventueel door een heerlijk sap blenden, wat blokje ijs toevoegen en smullen maar..... Veel succes