Bosch MES3000

Bekijk alle Sapcentrifuges

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MES3000 op Kieskeurig.nl.

Milcol 10-05-2014

Plastic schacht gebroken

Geschreven voor: Bosch MES3000

In principe vind ik het een hele prettige en sterke juicer. Gebruik hem vaak om groente sap mee te maken. Nu is er onlangs nadat kleine scheurtjes in het plastic van de schacht waren ontstaan (van het juicen lijkt me, ik was hem ook alleen met de hand) er een heel stuk afgebroken. Hierdoor vliegen er grote stukken groente en fruit zo de afvoerbak in en dus minder sap. Ook zie ik idd wat slijtage van het plastic aan de onderkant bij het mes gedeelte wat idd, lijkt me als plastic deeltjes mee de sap in gaan. De zeef zelf is wel heel erg fijn waardoor ik geneigd ben te denken dat dit wel mee valt maar prettig voelt het niet.

Danny204 27-01-2014

Geweldig, krachtig en makkelijk!

Geschreven voor: Bosch MES3000

Geweldige machine; goed sap, krachtige motor, alles vaatwasmachine bestendig. Alles gaat er met gemak in en zorgt voor heerlijk helder sap (goede zeef). Onderdelen zijn erg makkelijk te verwijderen, schoon te maken en sluiten dermate goed op elkaar aan dat er niets langs de machine lekt. Het is letterlijk de onderdelen afspoelen, in de vaatwasser en het aparaat zelf terug de kast in. Kan maar 1 nadeel vinden: De motor is zo krachtig dat de machine op iets vettige ondergronden als bijvoorbeeld een aanrecht verschuift, ondanks de zuignappen. Verder een geweldig aparaat en het geld waard!

gipskruid 24-12-2013

Vulschacht wordt geschuurd

Geschreven voor: Bosch MES3000

Sinds november 2013 in bezit van dit op zich mooie en goed werkende fruitjuicer. Echter kom nu tot de ondekking dat de onderkant van de vulschacht tegen de zeef schuurt en dat lijkt mij toch niet helemaal gezond; plastic in je fruitsapje. Ben nu huiverig om de juicer verder te gebruiken. Jammer want ik was er heel erg blij mee. Heb Bosch via het contact formulier aangeschreven ben benieuwd of ik een bevredigend antwoordt krijg.

BerthaGitmansvanDijk 02-11-2013

Prachtige sap centrifuge

Geschreven voor: Bosch MES3000

Wat je ook wilt persen, fruit of groenten alles gaat perfect met deze mooie centrifuge. Vooral het apart in een bak verzamelen van de resten is prachtig. Als je dus de vezel ook wilt eten kun je dit gemakkelijk doen.

peter 1964 03-01-2012

Nu dit apparaat 3 weken in huis en moet zeggen nooit geweten je zulk lekker sap van groente en fruit kunt krijgen. Vind hem niet echt veel geluid maken maar dat is persoonlijk en moet zeggen dat ik niet echt weet wat de andere doen. Heb wel eens een domo in een winkel meegemaakt en dt ding maakte meer geluid dan de Bosch. Wel is het schoon maken een klusje waar je toch wel een 15 minuten voor moet uit trekken. Maar daar krijg je wel lekkere sapjes voor terug. Maak hem wel direckt na gebruik schoon en dat betekend gewoon onder de kraan afspoelen na eerst de grote stukken te hebben gehaald. Doe een afval zakje in het bakje dat scheelt weer.
Al met al ben ik dik tevreden met dit apparaat.

Harry U 04-10-2011

Heb dit apparaat nu 2 dagen in huis. Heb geen ervaring met andere machines, maar deze doet wat hij moet doen, is geluidarm en makkelijk in onderhoud en geeft in een mum van tijd perfecte drankjes. Voor mij is dit ding perfect. Ziet er ook mooi uit. Het is een Bosch, dus zal de duurzaamheid zeker oké zijn. Ben pas 2 dagen in het bezit van deze machine dus kan ik immers nog niets zeggen over duurzaamheid. De rubber zuignappen zorgen dat hij stil en stevig blijft staan.

JaBaarn 03-10-2011

Nog niet gebruikt, want in de handleiding staat dat hij niet geschikt is voor bijzonder harde , vezelige en zetmeelhoudende fruit- en groente- soorten zoals bananen, papaja's, avocado's en mango's. Even denken of ik hem wel wil houden. Dat fruit kan ik er later ook in de gewone mixer bijvoegen tenslotte.....
"Glas heeft wel mooie blauwe kleur i.p.v. dat lelijke wit, ziet er mooi uit. met zuignappen. Lawaai vind ik meevallen, maar dat is persoonlijk.

Juicequeen 07-10-2011

Het klopt dat je geen bananen, avocado's en mango's kunt persen. De opbrengst is veel te laag ( en de kosten te hoog) voor deze vruchten. Verder kun je vrijwel al het fruit en groenten persen, zelfs bladgroenten zoals spinazie en boerenkool. De combinaties van de verschillende soorten zorgt keer op keer voor heerlijk verfrissende en gezonde combinaties. De vlezige soorten kun je eventueel door een heerlijk sap blenden, wat blokje ijs toevoegen en smullen maar..... Veel succes