Philips Avance Collection HR1922 - Reviews

Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Sapreservoir

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1922 op Kieskeurig.nl.

Kevinnmieke 24-08-2020

Werkt perfect en doet wat beloofd word

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

De sentrifuge word bijna dagelijks gebruikt om sirtfood sapjes te maken en dit werkt zoals dit zou moeten. Je kan kiezen met of zonder(weinig) pulp.
De machine gaat zonder moeite door hardere dingen ook .
Ze kan ook heel gemakkelijk gereinigd worden

Het was een goeie aankoop

HansFM 09-05-2019

Groot, flinke schoonmaakklus, maar toch zeer tevreden

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

Twee jaar geleden kocht ik dit apparaat. Het beviel direct prima. Maarrr ... het is wel een erg groot apparaat voor een kleine keuken. Bovendien is het in diezelfde keuken nog een flinke klus om het schoon te krijgen. Het verhuisde dus naar een andere plek waar het eigenlijk nooit meer werd gebruikt.
Dit jaar gaf ik het apparaat een nieuwe kans. De bezwaren blijven, maar ik vind de voordelen (snel verse vruchten- en groentesappen) nu belangrijker dan de nadelen. En in verband met die schoonmaakklus pers ik (eenpersoonshuishouden) nu voor een aantal keren tegelijk. Minder vers, maar wel gemakkelijker.

meervrouw 12-06-2017

Handig,snel,veel sap en super lekker

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

Philips, een product wat op een snelle innovatieve wijze een overheerlijke juices kan neerzetten.
Het apparaat is handig in gebruik en is gemakkelijk in elkaar te zetten, als het apparaat niet goed in elkaar staat werkt de centrifuge niet en is daarmee goed beveiligd.
Door haar mooie design is het ook een aanwinst in je keuken om naar te kijken.
Het apparaat heeft en grote vulopening waardoor een normale appel in zijn geheel in de vulopening past dat is fijn want dat scheelt een hoop snijwerk.
Het juicen gaat perfect snel en mengt in een minuut verschillende soorten fruit en groenten door elkaar heen.
Je kan hier voor twee standen kiezen, een voor heldere drankjes en een met meer vezels waardoor je juices dikker is en meer op een smootie lijkt.
Hier zijn de kinderen vooral gek op de “heldere” sapjes.
Als je klaar bent, haal je de bovenkant van het apparaat af en gooit de overgebleven pulp weg.
Daarna ze je de bovenkant er weer op, je gooit door de vulopening een kan wat er zet het apparaat op stand een weer aan.
Zo spoelt het apparaat voor het grootste gedeelte al schoon, aansluitend haal je de onderdelen weer uit elkaar en maakt deze onder de kraan of in een sopje weer schoon behalve de zeef, deze maak je schoon met een spons zodat de restjes pulp er gemakkelijk weg te spoelen zijn.
Het apparaat is makkelijk af te drogen en in een klein tijdsbestek is het helemaal schoon en staat het te wachten tot hij weer gebruikt mag worden.

Kortom, een fijn apparaat dat je snel en op gemakkelijke wijze de heerlijkste juices laat klaar maken en kort tijdsbestek zich weer schoon laat maken.
Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een gezonde levenstijl!

Gerda13 12-06-2017

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

Goed werkend apparaat om lekkere sapjes te maken.
Maakt niet teveel lawaai, wat prettig is om mee te werken.
Nagenoeg alle onderdelen kunnen in de vaatwasser, dus heel makkelijk schoon te maken. Dat is iets wat ik echt een pluspunt vind van dit apparaat.

Janet1989 10-06-2017

Ideaal voor met kids

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

In eerste instantie waren wij, vooral mijn man, een beetje sceptisch.. Gemakkelijk sapjes maken van zowat alle groente en fruit... Ja ja... Maar daar kwam snel verandering in! Eigenlijk gebruiken we hem sinds dag 1 elke dag! Van een simpel appelsapje tot mega gezonde sapjes met groente, alles gaat er in. En nog belangrijker mijn dochtertje drinkt ook alles op! Dus een gemakkelijke manier om snel wat vitamientjes binnen te krijgen. En daarna? Hup direct alles in de vaatwasser en klaar! Ideaal!

Nikita86 07-06-2017

Sapjes in een handomdraai

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

Start: de sapcentrifuge komt bijna volledig voor gebruik toe. Je hoeft enkel een paar onderdelen in elkaar te passen en kan meteen beginnen.

Keuze: niet moeilijk om te kiezen. Je kan namelijk zo goed als al het fruit dat je hebt gebruiken. Hét handigste aan deze centrifuge is dat je je fruit niet in kleine stukjes hoeft te snijden. Halve en soms zelfs volledige stukken kunnen gebruikt worden. Kortom, je hebt sapjes gemaakt in een handomdraai!!

Gebruik: zoals hierboven vermeld is het toestel zeer handig in gebruik. Kies tussen 2 standen: gewone sappen of iets vezelrijker. De kan past perfect onder de centrifuge.

Na gebruik pulp ff uit het bakje halen, water toevoegen voor de cleanfunctie en het toestel is klaar voor een nieuwe portie vitamines!! :-)

Rudie86 04-06-2017

Een aanwinst voor onze keuken!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

Lange tijd maakte ik mijn sapjes met een eenvoudige blender, maar die ging helaas vroegtijdig stuk. Na overtuigd te zijn door de verkoper in de winkel, toch maar besloten om een Juicer te kopen i.p.v. een blender. Tot nu toe ben ik dik tevreden! Alhoewel het wel een hele andere manier is van het maken van sapjes, is het wel een fijnere manier. Met name doordat je nu de vrijheid hebt om te kiezen tussen sapjes met en sapjes zonder vruchtvlees. Daarnaast werkt het echt super snel! En qua schoonmaken is het ook een makkie, aangezien alles in de vaatwasser kan. Het enige minpuntje is dat het achteraf gezien geen vervanger is voor een blender. Ik kan nu bijvoorbeeld geen yoghurt of Whey eenvoudig toevoegen. Maar goed, daar is het apparaat ook nooit voor ontworpen.

fre16 02-06-2017

Super toestel

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

Heerlijke sapjes met dit toestel,zeer makkelijk in gebruik en zeer makkelijk in de vaatwas te steken

VeerleJ77 01-06-2017

Heerlijk Lekker Fris!!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

Wat een verrijking in huis.

Alle groenten, en fruitsapjes passeren moeiteloos de revue.
Framboosjes zonder onsmakelijke puntjes.
Een fruitshotje (met wodka ;-) ).
IJskoude gazpacho.

Iska 29-05-2017

Het apparaat doet echt waar hij voor bedoeld is

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

Super machine. Heerlijk vers sap van groente en fruit. In een mum van tijd klaar en ook in een mum van tijd schoon!

MieMa 29-05-2017

Krachtige centrifuge met een elegante uitstraling

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

Deze sapcentrifuge is zeer krachtig maar maakt toch niet veel lawaai.
Ik zag de eerste keer enorm op tegen het proper maken ervan, maar dit gaat zo snel door de Quick Clean functie.
Heel wat anders dan de sapcentrifuges van vroeger.

Op stand 1 is het sap heel helder, op stand 2 iets dikker, maar telkens zonder stukjes in. Ook moeilijkere dingen zoals spinazie kan hij met gemak aan.

Mijn kinderen vinden het geweldig en vragen elke dag naar een sapje. Ideaal om ze voldoende fruit en groenten te doen binnen krijgen!

Een aanrader!

Levedebu 22-05-2017

Liters gezond sap!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

Natuurlijk afhankelijk van de fruitsoorten of groente, toch krijg je liters sap zonder het afvalreservoir tussendoor te moeten leegmaken.
Heb je een hongertje, snel even 0,5 l groente en fruit door de centrifuge jagen.
Handig in gebruik, zeker de grote mondopening.
De sapcentrifuge is inderdaad snel schoon te spoelen.
De druppels is super handig.
Kan wel te klein.
Een 2-liter kan had beter geweest.

defke 21-05-2017

dit werkt zeer goed

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

gemakkelijk in gebruik, handig om het te reinigen, zeker met het quick clean systeem.

sap is lekker fris en mooi van structuur, geen verstoppingen , alles gaat vlot.

handig ook om met de app via je smartphone je dagelijkse hoeveelheid sapjes te controleren.

na gebruik alles de afwasser in en klaar

Cindy79 18-05-2017

Sapcentrifuge

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

Het is op het oog wel een groot apparaat, maar als je ziet wat voor heerlijke sapjes ermee kan maken heb je het er wel voor over. Het schoonmaken gaat heel makkelijk. Het is een degelijk sterk apparaat. Beter dan verwacht.
Ook leuk dat er een speciale app is voor recepten en dat er ook al een boekje met wat recepten bij zit.

Sabrine 17-05-2017

Dit product werkt perfect

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1922

Ben hartstikke tevreden met de sapcentrifuge. Binnen een mum van tijd heb je de lekkerste sapjes op tafel. Mijn kinderen zijn er helemaal gek op en vinden het geweldig om te variëren. Voor mij geen pakjes meer maar alleen vers gemaakte sapjes van mijn Philips sapcentrifuge.